Matrix

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Matrixin Vavoom-forming gel oli älyttömän positiivinen kokemus!
Mä olen koittanut vaikka mitkä Tigin ja muiden muotoilutuotteet läpi ja maksanut niistä itteni kipeäksi, enkä kuitenkaan ikinä saanut sellaista tunnetta tukkaan, kuin oisin halunnut.
No, viimeksi kampaajalla mulle laitettiin tätä Vavoomia, ja siinä se oli! Ihanan karhea rakenne, jota sai helposti muotoiltua vahalla.
Tästä tuli ihan uusi suosikki, ja Tigin muotoilutuotteiden jälkeen tuntuu suorastaan halvalta  :-*
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Haluan ehdottomasti kokeilla Matrixin Amplify-sarjaa, mutten ole missään nähnyt Matrixia myytävän. Onko se kampaamotuote vai löytyykö sitä tavarataloistakin? Myydäänkö esim. Stocmannilla?
2c M i
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Ice »

Matrix on kampaamosarja, sitä edustavista liikkeistä siis löytyy. Luultavasti Stockmanniltakin löytyy mutta ei mistään pirkkakaupasta.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Sokoksilla on ainakin aika hyvä valikoima Matrixia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Käytin parin viikon ajan Amplify-shampoota ja Color smart -hoitista. Shampoo toimi hyvin ja tuoksui mukavalta, mutta hoitis oli pettymys. En tajua, miksi ylipäätään ostin sen enkä Amplify-hoitista. Värihoitis haisee pahalta ja tekee tosi tavanomaista jälkeä, selvittää kyllä ihan hyvin mut ehkä vähän lässähdyttää. Saan tän kyllä käytettyä, jos ei muuta niin sheivauksessa tai lahjoitan poikkikselle.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Tuikkuli kirjoitti: Tuskin tästä enää apua Naannalle on, mutta satuinpa vasta nyt kohdalle... Mulla on tuo naamio ja se on aika surkeaa tavaraa. Geelimäisen löysää ja pelkkää silikonia, liiskaa siis tukan aika tehokkaasti. Tuntui yhtä surkealle kuin Lorealin markettisarjan punapurkkinen naamio, jonka laitoin aikoinaan siskolle kiertoon ja sillä näyttää edelleen nököttävän se hyllyssä, vaikka muuten se surutta käyttääkin kaikka markettijuttuja. ;)
Thänks, Tuikkuli. Tuo tehis jäi sillon joskus ostamatta, kun en vaan uskaltanu ottaa kokeiluun. Hyvä tietää kuitenkin, että on turhaa tavaraa. Jätän siis ostamatta, mutta taidan sen sijaan tutustua Amplify-sarjaan.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Hei onko miten hyviä kokemuksia tuosta Sleek Look-sarjasta? Kiinnostaisi se tehohoito ja normaalihoitis sulkevaksi. Vai kannattaako ostaa ihan vaikka Fructisin Oil Repair sulkevaksi? ;D

Harmittaa, kun Biolage-sarjan Violettihoitis on loppu HQHairista. Ollut jo vaikka kuinka pitkään ja mä niin tahdon sitä!
Viimeksi muokannut Chaos, 22 Syys 2007, 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

ChaosBlack kirjoitti: Hei onko miten hyviä kokemuksia tuosta Sleek Look-sarjasta?
Mulla on huonoja kokemuksia Sleek lookista. En nyt enää tarkalleen muista millaisia ne huonot olivat kun siitä on pari kolme vuotta kun pullollisen käytin, tai enpä muuten käyttänytkään kun annoin ne työkaverille. Eli sen verta huonoja kun annoin pois enkä itse väkisin käyttänyt. Muistaakseni aika kuivattava vaikutus.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Amilo »

ChaosBlack kirjoitti: Hei onko miten hyviä kokemuksia tuosta Sleek Look-sarjasta? Kiinnostaisi se tehohoito ja normaalihoitis sulkevaksi. Vai kannattaako ostaa ihan vaikka Fructisin Oil Repair sulkevaksi? ;D

Harmittaa, kun Biolage-sarjan Violettihoitis on loppu HQHairista. Ollut jo vaikka kuinka pitkään ja mä niin tahdon sitä!
Minä tykkäsin tuosta Sleek Look hoitiksesta, tosin oli aika lätsäyttävää muistaakseni. Enkä muuten muistakaan oliko se tehohoitis vai normaali :-\
Ja sarjan muotoiluvoide ja viimmeistely suihke ovat myös aika päteviä. Muotoiluvoide sopi suorien ja kiharaisten kampausten alle.

Itselleni on jäänyt vakkarikäyttöön Matrixin Biolage Fortifying hoitis, tällä olen oikeasti saanut aikaan parannusta hiusten kuntoon, vaikkei varsinainen rakennepaikkaaja olekaan. Välillä tosin täytyy käyttää jotain kosteuttavampaa hoitista, ettei mene liian karheaksi kuitenkaan.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku testaillut Vavoom Shampoota ja hoitista? Tuoksuvatko hyvälle? Ne on sellaisissa mustissa pulloissa.

edit. Ostin nuo nyt sitten tänään kun sain -40%:lla. Odotan innolla että pääsen testaamaan ja vertaamaan Amplifyyn.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 24 Loka 2007, 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mulla on ollut käytössä Matrixilta color smart shampoo ja hoitis, ovat ihan ok, mutta eivät mitenkään ihmeellisiä. Sitten pari kiharatuotetta (en muista nimiä, vihreät pakkaukset tuubi ja purkki), eivät tee oikeastaan mitään mun kiharoille, paitsi vähän korputtaa. Joku geeli-vaha tms. mulla kanssa on, sellainen sininen purkki, en oo tainnut kuin kerran kokeilla - ei siis oikeastaan mitään mielipidettä suuntaan tai toiseen. Mutta sitten multa löytyy myös Glow Trix, joka toimii mun päässä erinomaisesti. Tulee aivan ihana kiilto ja on kevyttä.  :-*
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olen kaksi kertaa kokeillut Vavoom -sarjan shampoota ja hoitista. Ekalla kerralla tulos oli aivan mahtava. Tukka oli tuuhea mutta ei höttöinen. Sileä ja muutenkin ihanan tuntuinen. Sitten kokeilin joskus myöhemmin, ja lopputulos ei ollutkaan niin upea kuin ekalla kerralla. Tosi hyvä kuitenkin. Vavoom sh ja ha kuuluvat lemppareihini.

Amplify sh ja ha tuuheuttaa ehkä enemmän, mutta ne tuntuu jättävän tukan pörröisen tuuheaksi (hoitis kyllä silottaa tosi hyvin, mutta tuolta juuren läheltä tuntuu jäävän pörröisemmäksi). Vavoomilla saa sileämpää tuuheutta. Tykkään kyllä molemmista, tällä hetkellä ehkä Vavoomista enemmän kun jättää sileämmän lookin. Jos tuuheaa tukkaa havittelee shaampoolla ja hoitiksella, niin suosittelen kääntymään Amplify ja Vavoom sarjan pariin.  :)
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Magda »

Pitää ehkä täydentää omia kokemuksiani Sleek look shampoosta ja hoitoaineesta. Tuotteiden tuoksu ei edelleenkään sytytä. Se on jotenkin mitään sanomaton. Shampoo pesee hellävaraisesti ja on riittoisaa. Hoitoaine taas on silikonista ja toimii tässä päässä hyvin lyhyellä vaikutusajalla. Ainoastaan joicon iht:lla saan yhtä pehmeän turkin kuin näillä. Tuo hiusten pehmeys on saanut mut pitämään näistä tuotteista. Etenkin matkoilla nämä on toiminut hyvin.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Värjättyjen hiusten sarjasta kun tykkäsin, niin menin sitten hankkimaan myös kiharapäiden vihreät putelit. Olipa ehkä kamalinta litkua mitä olen ikinä päähäni laittanut, erinäiset markettituotteet mukaan lukien! Shampoo ei pese ollenkaan, mutta takuttaa ja kuivatta kyllä reilusti. Hoitoaineesta ei ole näitä takkuja selvittämään ja jotenkin se onnistuu vielä lähmäämään koko tukan. Kiharille nämä aineet ei tehnyt yhtikäs mitään, päinvastoin. Tukka oli harvinaisen suora, kiharoista ei mitään tietoa. Lopputuloksena siis kamala kuiva korpputukka, joka onnistuu samalla olemaan jotenkin lähmäinen. Hajukin näissä tökkii aika pahasti.
Yksinkertaisesti en keksi mitään hyvää sanottavaa kyseisistä tuotteista.
Ramona

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Ramona »

Toivoin joulahjaksi mieheltäni Matrix Amplify värjättyjen hiusten sh ja hoitsikan. Oikein hyvän tuntoisiksi jättää minun hiukset, kiiltäviksi ja ilmaviksi, tuuheiksi. Huomasin vain että jos nukkuu hiukset auki kun tällä on hiukset pessyt, yön korputtuvat latvoista tosi ikävän näköisiksi, hamppuiseksi, ihan kuin oli erittäin huono kuntoiset hiukset vaikkei ole. Hiukseni eivät muutenkaan tykkää auki nukkumisesta.Ihmettelen tätä ilmiötä kun pesemisen jälkeen ovat kuitenkin todella hyvännäköiset, myös latvat. En kyllä joka päiväisessä käytössä tule käyttämään, mutta silloin kun lähden juhlimaan tai muuten haluan tuuheutta enemmän :) toki voisi testa eri hoitoaineen kanssa mikä tulos olisi.
Viimeksi muokannut Ramona, 13 Tammi 2009, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin