Matrix

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä annan Amplify hoitsikan olla hetken päässä, ehkä jonkun puol-minuutin.
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Mitenhän mulla on kokonaan mennyt ohi mun lempparimerkin ketju Kuva

Tuo shampoon ja hoitiksen samanlainen ulkoasu on kyllä tosi inhottavaa. Itsekin olen niissä mennyt sekaisin. Hoitiksesta en muutenkaan tykkää, kun se jotenkin liiskaa tukan ja on sellasta lirua, että enemmän sitä kylppärin lattialle päätyy kuin mun tukkaan.

Shampoo color XL versiona on mun pitkäaikasin shampoorakkaus. Olen käyttänyt monta monituista pulloa ja aina se toimii yhtä hyvin. Kohottaa hyvin tukan irti päänahasta eikä kuivata. Hoitiksena käytän yleensä jotain kosteuttavaa, esim. Joicon ALTimaa.

Amplify geelisuihke on mulle ehdotomasti paras tuote luonnonkiharan suoristamiseen ja kohottamiseen. Yleensä laitan pesun jälkeen reilulla kädellä koko tukkaan lämpösuojan sisältävää jätettävää hoitista ja sen päälle tuota geelisuihketta (joka valitettavasti ei sisällä lämpösuojaa) osio kerrallaan ja kihartimen kanssa sitten vetelen osiot suoraksi. Tulee kuohkea, suora ja ennen kaikkea pysyvä lopputulos. Tuote toimii parhaiten melko märässä tukassa, kuivaan tukkaan suihkittaessa koppuroittaa.

Amplify root lifter toimii myöskin hyvin samanlaisessa käytössä kuin tuo geelisuihke, mutta itse tykkään enemmän geelisuihkeesta, koska se antaa paremman kiillon hiuksiin.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Onko jollakin kokemuksia color.smart -sarjan tehiksestä (intensive masque) ja jätettävästä (nourishing shine cream)? Ja osaisko joku verrata keskenään color.smart shampoota ja amplixy color xl:ää?
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Olen nyt vähänaikaa käyttänyt Biolagen fortifying hoitsikkaa ja täytyy sanoa, että tämä kyllä sopii minun hiuksilleni. Säköisyys on kadonnut lähes kokonaan ja hiukset tuntuvat pehmeiltä ja kiiltävät. Tykkään kyllä kovasti. Oli positiivinen yllätys, koska en ole ennen sarjaa kokeillut. Giglo olikin jo naputellut Incin. Edelleen hieman puutteelisten inci- lukutaitojeni vuoksi en osaa varmasti sanoa onko tässä silikonia, saa kertoa jos joku viitsii Incin lukaista tuolta niille omistetusta ketjusta :) Sinänsä en välitä oli tai ei, hyvästähän se vain on mun tukalle yleensä.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Amilo kirjoitti: Olen nyt vähänaikaa käyttänyt Biolagen fortifying hoitsikkaa ja täytyy sanoa, että tämä kyllä sopii minun hiuksilleni. Säköisyys on kadonnut lähes kokonaan ja hiukset tuntuvat pehmeiltä ja kiiltävät. Tykkään kyllä kovasti. Oli positiivinen yllätys, koska en ole ennen sarjaa kokeillut. Giglo olikin jo naputellut Incin. Edelleen hieman puutteelisten inci- lukutaitojeni vuoksi en osaa varmasti sanoa onko tässä silikonia, saa kertoa jos joku viitsii Incin lukaista tuolta niille omistetusta ketjusta :) Sinänsä en välitä oli tai ei, hyvästähän se vain on mun tukalle yleensä.
Mulla on tuon Biolage Fortifying -sarjan shampoo, hoitsikka ja jätettävä, ja ainoastaan siinä jätettävässä on yksi silikoni, amodimethicone, muissa fortifying-tuotteissa ei ole.
Annie

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Annie »

Ostin joskus tuon Amplifyn geelisuihkeen enkä onnistunut sitä kertaakaan annostelemaan oikein. Tahmaa minulla tosi pahasti jos sitä on vähänkään liikaa mutta taas vähäisenä määränä ei tee oikein mitään.
Pitäisikin tuo kaivella kaapista ja pistää kokeiluun taas, ehkä minulla oli hieman taidoissakin toivomisen varaa ::)

Matrixin aineita on tosiaan Sokokselta aika usein s-etu-tarjouksessa, harmi että tuo geelisuihke tökkäsi niin pahasti etten ole Amplify-shampoota tai hoitista sitten uskaltanut kokeilla.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Deadly Nightshade kirjoitti:
Mulla on tuon Biolage Fortifying -sarjan shampoo, hoitsikka ja jätettävä, ja ainoastaan siinä jätettävässä on yksi silikoni, amodimethicone, muissa fortifying-tuotteissa ei ole.
Kiitos! Jee sain sentään jotain selvää tuosta incistä sittenkin. Pitääkin varmaan seuraavaksi kokeilla myös tuota shampoota. Oletko tykännyt tuosta shampoosta?
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

^ En, koska se pesee vähän narskuvaksi. Se kyllä paksuntaa hiusta tosi hyvin, ja tuo sarja kokonaisuudessaan käytettynä tekee kyllä tukalle hyvää.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Voisi ehkä sitten olla mun shampoo ;) Hmm vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta sarjalta, kiva löytää uusia näistä edullisemmistakin sarjoista
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Belle »

Husky kirjoitti: Amplify oli mulle kyllä ehdottomasti vikaostos. Onneksi ostin pienemmän koon. Tuoksu ok ja koostumus samoin. Pullot vaan saman näköiset, että ei siellä suihkussa ilman laseja tihrustaen erota kumpi on kumpi. Mutta siis, ei tee mun tukalle mitään tai tekee sitten sen päinvastaisen mitä pitää tehdä.
Mulla taitaa olla juuri nämä samat putelit, ostin kuukausi sitten Sokkarilta kun olivat tarjouksessa 8 tai 9e. Mun pulloissa on kyllä numerot 1 ja 2, eli siitä erottaa shampoon ja hoitsikan mutta otan AINA suihkussa ollessani ekana käteen sen  väärän pullon  hyllystä, kun numeroa ei näe hyllynreunuksen ollessa edessä ::).

En ole huomannut kyllä juuri mitään tuuhennustehoa, tuskin ostan uudestaan. Hoitsikan olen antanut vaikuttaa 1-2min.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Husky »

Juu, samat saattaa olla. Onhan niissä ne numerot, mutta kun oon aika sokea suihkussa niin ois kiva jos pullot ois reilusti eri näköiset.  :)

Jotenkin tuo aine sai mun hiukset pörhentelemään, eli kaikki lyhyemmät pällyshiukset nousi pystyyn eikä niitä saanut aloilleen millään. Toisaalta olen nyt vähän luopunut tuuheuttavista kun haluan suojella väriä mutta täytyy kokeilla tuota taas hetken kuluttua ja jos ei auta niin laitan pullot kiertoon.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Pesin juuri tukkani Matrixin Curl Life-shampoolla ja hoitsikkaa pistin perään. Tosi hyvä lopputulos ainakin tähän päähän!
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Puhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 394
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:00

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Puhina »

Onko kellään kokemuksia matrixin geltrix:stä?

Tässä ketjussa ei mielestäni ollut mitään puhetta siitä eikä haulla löytynyt.

Oma tukka on tällä hetkellä niin lyhyt että voi pörröttää lähes kauttaaltaan sekaisin. Vahoista en ole oikein innostunut, niitä on kokeiltu jo ihan tarpeeksi ja vaihtelua kaipaan.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mulla on työkaverilta joskus kauan sitten saatu Matrixin Tuftrix -geeli. Tuo toimii minusta oikein hyvin ihan lyhyen tukan pörröttämiseen. Koostumukseltaan vaan on jotenkin ihmeellisen lirua. En tiedä puhutaanko samasta tuotteesta, kunhan lämpimikseni kirjottelen tästäkin tuotteesta kokemuksia.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Naanna kirjoitti: Onko jollakin kokemuksia color.smart -sarjan tehiksestä (intensive masque) ja jätettävästä (nourishing shine cream)?
Tuskin tästä enää apua Naannalle on, mutta satuinpa vasta nyt kohdalle... Mulla on tuo naamio ja se on aika surkeaa tavaraa. Geelimäisen löysää ja pelkkää silikonia, liiskaa siis tukan aika tehokkaasti. Tuntui yhtä surkealle kuin Lorealin markettisarjan punapurkkinen naamio, jonka laitoin aikoinaan siskolle kiertoon ja sillä näyttää edelleen nököttävän se hyllyssä, vaikka muuten se surutta käyttääkin kaikka markettijuttuja. ;)
Vastaa Viestiin