Matrix

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marge
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 605
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 19:51

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Marge »

Unohdin aikaisemmin mainita, et mulla on käytössämyös Matrixin 5+ protopak -korjaava syvähoito. Kyseessä siis tollainen pieni 60 ml tuubi, aika litkumaista kamaa tuo on. Ostin ton muutamalla eurolla tossa syksyllä jostain, tiedä sitten onko ton tekeminen sitten lopetettu tai jotain kun halvalla noita loppuja pois kauppasivat. Pidin tota viikonloppuna päässä reilun tunnin ja tuli kyllä ihanan jäntevä tukka, eli hyvin toimii ainakin mulla.
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Piitu »

naanna kirjoitti: Sattuuko kukaan tietämään, että onko noi Matrixin muotoilutuotteet tarjouksessa myös HS:n liikkeissä? Curl.life contouring creme ja milk kiinnostais, kun on noin halpoja (3€ kpl), mutta en haluais maksaa postikuluja vaan kahden tuotteen takia...
Ovat tarjouksessa vain nettikaupassa :(
1bMii
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Ice »

5+ protopakia ja fresh perm moisture supplya voin lämpimästi suositella, jos niitä vaan jostain alesta löytää vielä

paras kosteuttava hoitoaine jota olen kokeillut tuo supply
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Lintunen
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 18:09

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Ampilify shampoota ja hoitoainetta olen käyttänyt pullolliset aiemmin syksyllä, shampoo ei sopinut kesänjälkeen kuivuneille hiuksilleni, tuli takkua ja karvaisuutta. En osta enää. Hoitis sen sijaan oli oikein kivaa, käytin sitä paljon co-hoitiksena ja hiuksista tuli pehmeät ja ns.muhkeat sekä yllättävän sileät. Mielellään maksaa tuosta sen kympin.

Omistan myös ison (400ml) pyöreän purkin Matrix essentials-sarjan tehohoitoa jota voi käyttää haudehoitona lämmössä tai 3min pikahoitona. Koostumus on sellaista tosi paksua ja "bonawellmaista". Ostin puolisen vuotta sitten HS outletista vitosella, ja on ollut tosi hyvää varsinkin tehis-muhitus-sekoituksissa (esim.k-pak rekku tai o&h mukana). Harmittaa kun sitä ei vissiin enää mistää taida saada..?

Essentials jätettävää hoitosuihketta on ollut myös, iso pullo riitti ikuisuuden ja on luultavimmin paras jätettävä suihke mitä olen kokeillut..
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Magda »

Mulla oli aikanaan (n.6-7v.sitten) tuosta Amplify sarjasta shampoo, hoitoaine ja tyvikohottoja. Sh ja hoitis näyttää olevan  vielä myynnissä mutta tuosta suihkeesta en tiedä. Shampoo oli silloin mielestäni hyvää ja voisin ehkä ostaa uudestaan kokeeksi ja katsoa oliko se todella niin hyvää. Tyvikohottaja oli ihan ok silloisiin lyhyisiin hiuksiini. Hoitoaine oli ainut pettymys, muistaakseni se ei selvittänyt kunnolla.

Matrixilta oli aikanaan käytössä punaisessa pullossa oleva lakka (nimeä en muita) ja kyseinen tuote jäi kyllä käyttämättä. Pidossa ei ollut vikaa, mutta lakka muuttui päässä valkoisiksi tähkiksi -  aivan kuin olisi hervoton hilseongelma.

Tällä hetkellä käytössä on Sleek look (oranssi pullo) shampoo ja hoitis. Shampoo ei mielestäni ole kovin pesevä, mutta ei se hiuksia likaiseksikaan jätä. Hoitoaine on ihan ok. Tuotteiden haju on jotenkin saippuamainen. Harvemmin käytän ja tuskin ostan uudestaan, koska parempiakin tuotteita löytyy samalla hinnalla.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Bimmer
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 173
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:36

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

Mulla on syksyllä ostettu tuo tyvikohottaja Amplify Root Lifter, vihreessä pullossa.

Ensi alkuun tykästyin todella, sai hiukseni runsaan näköiseksi. Viime aikoina ei ole toivotta tulosta tuolla tullut, mutta voi johtua siitäkin, että hiukseni kaipaavat kunnon leikkausta. (Onneksi on maanantaina kampaaja).&nbsp; Niin ja muutenkin tuntuu, ettei hiukset oikein ole kuosissaan, ja ne shampoot ja hoitoaineet mitä normaalisti käytän, eivät vaan toimi ihan yhtä hyvin.

Taidanpa taas päivitellä tuon Matrixin toimivuutta kunhan oon saanu tän kuontalon kuntoon kampaajalla. Jospa siitä sitten&nbsp; olis jonkinmoinen apu...
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Magda »

Bimmer kirjoitti: Mulla on syksyllä ostettu tuo tyvikohottaja Amplify Root Lifter, vihreessä pullossa.

Ensi alkuun tykästyin todella, sai hiukseni runsaan näköiseksi. Viime aikoina ei ole toivotta tulosta tuolla tullut, mutta voi johtua siitäkin, että hiukseni kaipaavat kunnon leikkausta.
Mulla tuo toimi vaan suht lyhyisiin hiuksiin. Aika kevyttä tavaraa se oli eikä siitä sellaista vahvaa tukea saanut, jota pidempi hius vaatii.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Matrixin Amplify shampoo ja hoitis ovat loistavia tuuhean biletukan luomiseen!&nbsp; :-* Värihiusten shampoo ei tuuheuta ihan yhtä hyvin kuin tavallisten hiusten shampoo, ikävä kyllä. En noita joka päiväiseen käyttöön ottaisi, koska eivät tunnu kovin hoitavilta. Mutta aina kun olen bilettämään lähdössä, niin noilla pesen ja hoidan ehdottomasti. Millään muotoilutuotteella en ole samanlaista tuuheutta saanut. En siis pesun jälkeen laita enää mitään muotoilutuotteita, annan vain kuivua vapaasti, ja tuuhea tulee!
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mulla on käytössä Matrixin Amplify shampoo. Toinen pullo jo menossa ja kovasti olen tykännyt. Antaa hyvän pohjan tuuhean tukan muotoilulle.

Amplify Root Lifter ei tee mun hiuksille yhtään mitään. Mulla on varmaan liian pitkät hiukset.. Yritän kovasti käyttää loppuun enkä varmasti osta uudelleen.
1bFii
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Nappasin itselleni Sokoksen alesta Matrixin värjättyjen hiusten sh:n ja ha:n. Tuoksu on molemmissa taivaallinen ja lopputuloskin hyvä. Heti pesun jälkeen oli pientä takkua, mutta se korjaantu kyllä jätettävillä. Seuraavana päivänä vasta huomasin, miten pehmeä ja hoidettu tukka on. Matrixit meni ehdottomasti mun suosikkilistalle!
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Mulla on Amplify hoitoaine ja ihan toimivalta se tuntuu. En ole tuota kuitenkaan kovinkaan usein käyttänyt, sillä tykkään hoitoaineista, jotka kosteuttavat enemmän. Tuoksu ei ole mielestäni mikään kovin erikoinen ja tuntuu aika tympeältä kun on tottunut Tigeihin.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Triina »

Amplify on ehdottomasti vakkarituotteitani, toimii aina. Jättää tuuhean ja hoidetun tunteen, tuoksuu ihanalta ja suojaa myös väriä. Minulla on siis Colour XL-shampoo ja hoitoaine. Hoitis on koostumukseltaan lähes vettä, tosi lirua, mutta toimii moitteetta. Tuntuu vain valuvan liikaa hukkaan. Silarittomana sopii myös co-pesuun, ajattelin testata joku kerta.

Hinnaltaan Matrix on suhteellisen edullinen sarja, mikä vain nostaa pointseja.

Muotoilutuotteisiin en ole niin ihastunut, käytössä on Amplify Root Lifter ja muotovaahto, olen vasta kokeillut, mutta tulos oli tahmea ja vaatimaton. Olen myös kokeillut Trix-sarjan (punaiset pakkaukset) suihketta, muotovaahtoa ja stikkivahaa, mutta haju on pistävä ja koostumus kuivattaa, joskin suihkeen pito oli hyvä. Vahaa on vieläkin, käyttelen joskus otsikseen. Lisäksi sleek.look-sarjan kiiltosuihke meni kiertoon, mutta siitä enemmän omassa ketjussaan muotoilutuotteiden puolella.
Tiger

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Tiger »

Käytössä Matrix Biolage colorcarethérapie shampoo ja hoito sekä Cera-Repair tehohoito.
Kun yritän saada hyvän pohjan kiharalle niin käytän Curl.life hoitoainetta.

Muotoiluun Vavoom Sheer Size geeli. Lakka myös Vavoom sarjaa, sitä vahvempaa. Ei kastuessakaan (esim.sateella) mene valkoiseksi jos kammalla joutuu korjailemaan. Sarjaan tulossa myös tyvikohottaja ihan lähiaikoina.

Joskus olen käyttänyt Color.smart tuotteita.

Hinnat 10-15€ (ainakin kampaajalla jolla käyn).
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mulla kyllä toimii tuo Amplify Root Lifter pitkään tukkaan.Saan sillä hyvää volyymia,kun laittaa melko reippasti tyveen.Mulla on tosin hiukka kerrostetut hiukset,joten niiden pöyhiminen tuo myös runsauden tuntua.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Husky »

Amplify oli mulle kyllä ehdottomasti vikaostos. Onneksi ostin pienemmän koon. Tuoksu ok ja koostumus samoin. Pullot vaan saman näköiset, että ei siellä suihkussa ilman laseja tihrustaen erota kumpi on kumpi. Mutta siis, ei tee mun tukalle mitään tai tekee sitten sen päinvastaisen mitä pitää tehdä. Eli lässäyttää totaalisesti, tukka on takussa (mun lyhyt tukka menee takkuun tällä) ja pörröinen. Tuuheudesta ei tietoakaan. XZ tuuheuttavakin toimii paremmin.

Kertokaa Amplifyn käyttäjät, annatteko hoitsikan vaikuttaa ollenkaan?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Vastaa Viestiin