Matrix

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Matrix

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Eikös täällä tosiaan ole vielä ketjua Matrixin tuotteista.. no nyt on :) (modet poistakoon tämän, jos kyseinen ketju jo jostain löytyy).

Eli tänne sitten kokemuksia Matrixista. Eivät näyttäisi ainakaan kovin hinnoissaan olevan, liekö noilla sitten tekeekään mitään ::) Mutta itseäni kiinnostaisi kokeilla ainakin tuota värihiusten tai tuuheuttavaa sarjaa.
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

Tuonne 'Tuuheutta tukkaan' ketjuun olenkin kirjoitellut Matrixin tuuheuttavasta Amplify- sarjasta. Itse olen käyttänyt siitä vain shampoota (värjättyjen hiusten versiota) ja pitänyt siitä todella paljon. Tekee ainakin omista hiuksistani miellyttävän tuntuiset, puhtaat, mutta ei takkuiset. Tuoksustakin pidän paljon. (Samasta sarjasta minulla myös muotovaahto, josta olen myös pitänyt; ja tuoksu on siinäkin todella miellyttävä.)

Toinen, mitä olen Matrixilta käyttänyt, on syväpuhdistava shampoo. Se on ollut omiin käyttötarkoituksiini toimivaa. Pesee aika narskuvaksi.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Ihan hyviä tuotteita ainakin nuo Amplifyt on. Riippuu tietysti mihin vertaa. Pidin niistä hurjasti kun käytin vielä L'Oréal Professionalia, Lifetexiä ja Goldwellia, mutta nyt myyn kerran kokeiltuja puteleitani pois, kun ei ne oikein vakuuttaneet Tigien jälkeen. Jotain Matrixin muotovaahtoa ja lakkaa on mun päähän kampaajalla joskus laitettu, ja ihan päteviltä nekin on vaikuttaneet. Tuoksut ei Amplifyissa olleet mitenkään ihmeelliset: ihan samanlaiset kuin muissakin saman hintaluokan tuotteissa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Ainakin Matrixin värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine ovat hyviä, ainakin omasta tukasta tuli todella mukavan tuntuinen ja helposti harjattava.  :)
petomaani

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mulla toimii Matrixin so silver- shampoo todella hyvin näihin vaalennettuihin kutreihin.
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Amplify geelivaha on mun mielestä huipputuote  ;D Tulee ihanan paksu tukka (ks. Tuuheutta tukkaan). Ja toimii hyvin muutenkin. Muita matrixeja mulla ei vielä olekaan, mutta pitänee vielä joskus kokeilla ainakin shampoita ja hoitoaineita kun ovat niin hyvässä maineessa :)
1bMii
Marge
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 605
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 19:51

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Marge »

Mulla on ollu Matrixin syväpuhdistava käytössä jo pitkään, tykkään kovasti. Samoin oon huomannu ton Amplify-sarjan Color XL-shampoon olevan varsin hyvä. Nyt olen myös tutustunut Matrixin värjättyjen hiusten sarjan pikahoitsikkaan, se on musta varsin hyvä ollakseen tommonen superpika (eli hierotaan hiuksiin ja huuhdellaan saman tien), eli kiireessä ihan erinomainen. Miksei se tietty sisällä vaikka mitä silikoneja, mut oon aatellu et ei se niin haittaa kun en sitä tonne juureen lykkää.
Cerise

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Onko tässä tuuheuttavassa shampoossa silikooneja? Pitkään on kiinnostanut hankkia se Amplify,
mistäs noita saisi ostettua? Samoin geelivaha kiinnostaa, millainen inci?
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Geelivahan inci:

Aqua, Pvp, Alcohol denat, Peg-14 dimethicone, Triethanolamine, Vp/eicosene copolymer, Carbomer, Xanthan gum, Fragrance/parfum, Methylparaben, Dmdm hydantoin, Panthenol, Cocodimonium hydroxypropyl silk amino acids, Hydrolyzed rice protein, Green3/ci 42053, Yellow 10/ci 47005 (D5195/2)

Eli valitettavasti myös silikonia (eikös tämä ole sitä veteen liekenematonta??) ja alkoholia.
1bMii
Cerise

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Kiitos Piitu  :)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Cerise kirjoitti: Onko tässä tuuheuttavassa shampoossa silikooneja? Pitkään on kiinnostanut hankkia se Amplify,
mistäs noita saisi ostettua? Samoin geelivaha kiinnostaa, millainen inci?
Amplifyn shampoot ja hoitoaine on silikonittomia. INCI:t noihin pitäis löytyä tuolta FAQ-osiosta. Matrixeja myydään ainakin Sokoksella ja muistaakseni myös Hairlekiineissa. HQ Hairista löytyy myös.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Minkäs hintasia nuo Matrixit sitten on? Vaikkapa nuo värjättyjen hiusten tuotteet?
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Ovat ihan kohtuuhintaisia. Ainakin Sokoksella esim. shampoo/hoitoaine maksaa muistaakseni 10 euroa, oisko siinä pullossa jtn 200ml..? ::)
1bMii
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja -j- »

HairStoressa on nettikaupassa tällä hetkellä kaikki Matrixin muotoilutuotteet 3e kpl!
Muita Matrixeja nettikaupassa ei näkynytkään, ei shampoita tai hoitoja.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Matrix

Viesti Kirjoittaja naanna »

Sattuuko kukaan tietämään, että onko noi Matrixin muotoilutuotteet tarjouksessa myös HS:n liikkeissä? Curl.life contouring creme ja milk kiinnostais, kun on noin halpoja (3€ kpl), mutta en haluais maksaa postikuluja vaan kahden tuotteen takia...
Vastaa Viestiin