Sinettien poistaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Chloe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 524
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 10:03

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Chloe »

Mulla laitettiin joulukuussa Simplyn pidennykset.&nbsp; Eilen sain lopullisesti tarpeeksi ja revin viimeisetkin pois. Useamassa erässä otin ja kyllä on nyt ihanaa, kun päässä ei ole sinetin sinettiä!!! <3 Ja tosiaan sain vedettyä sinetin läpi hiukset pienisä erissä ( olin useamman kerran laittanut silikonipitoista hoitista sinetteille) ja aika helposti lähti. Ei mulle enää sinettejä kyllä, tyydyn omaan hiiren häntään tai clip oneihin mielummin.
Kunis

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Minulla oli vajaan viikon muutama rivi testisinettejä, jotka päätin hyvästellä. Vaikka sinetti onkin inhottavan taipuisaa, sai sen aika kivasti kynnellä murrettua rikki ja avattua ikäänkuin takaisin u-muotoon.&nbsp; Tukkakin lähti ihan nätisti mönjästä irti. Kiva ettei tarvi tujuilla mömmöillä kiusata. Vähän on hiuksissa vielä jäämiä, mutta eiköhän ne rapise ajan kanssa veke.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mulla kans ollut sinettipinennykset kerran n. 3 kuukauden ajan ja oli kyllä eka/vika kerta niiden kanssa. Mulla lähtee omia hiuksia näköjään runsaasti, joten sineteissä roikkui kiinni irronneita omia hiuksia isot määrät ja joissain kohdin oma hius oli ihan sotkussa juuresta. Mua ahdisti myös se, ettei hiuksia saanut kammattua/harjattua juuresta. Osan keratiinisineteistä rapsuttelin itse irti ja loput kävin poistattamassa kampaajalla. Kallista touhua oli, muistaakseni pidennys n. 400 euroa ja poistatuskin reilusti yli satasen ku siihen tuli leikkaus ja väri vielä samaan pakettiin.

Luulin jo ettei ikinä enää mulle pidennyksiä mutta nyt olen ihastunut clipsipidennyksiin&nbsp; :) Kasvatan omat hennot hiukset niin pitkiksi kuin mahdollista ja aina kun haluan pitää auki niin lisään eri mittaisia klipsejä päähän. Klipsit on helppo pitää siiistinä ja puhtaina ja ne saa myös laitettua/poistettua silloin kuin haluaa&nbsp; :-*
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Vastaa Viestiin