Sinettien poistaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Olis tarkoitus poistaa ainakin muutamia sinettejä hiuksista, mutta pari asiaa on vähän hämärän peitossa. Poiston syy on se, että osa sineteista on kiinni enää muutamalla hiuksella. Hiukset ovat siis irronneet kokonaan päänahasta. Osa on varmasti ollut oman kiertokulkunsa päässä, mutta osa on varmasti irronnut kovakouraisen harjaamisen takia.

Ostin rautakaupasta asetonia, jolla Hairiumista neuvottiin poistamaan sinetit. Epäilyttää nyt käyttötapa ja käytön turvallisuus. Pari tippaa olisi varmaan tarkoitus laittaa sinetin päälle, mutta pitääkö ainetta laimentaa? Mitä se tekee hiukselle? Kuinka kauan annan vaikuttaa? Kuinka kauheaa myrkkyä tuo on päänahalle, jos sitä pääsee sinne?

Poikaystävän pistän hommaan ja suht hyvät pihdit on käytössä sinetin murtamiseen.



Siirtelin tänne omaksi ketjukseen. T:Penny

Kiitos Pennylle siirrosta!

Viimeksi muokannut Eydie, 23 Loka 2006, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Ice »

pumpulituppoon asetonia ja sitä painetaan liiman päälle, sinettiä rutistetaan samalla

ei tarvitse laimentaa, ei tee hyvää hiukselle, vaikutusajan näkee siitä että sinetti irtoaa kun homma on toiminut. Se ei mene nahkaan jos laittaa pumpulilla, eikä mitenkään valuvalla vaan vain kostealla
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Kiitos ytimekkäästä vastauksesta  ;D kai sitä uskaltaa sitten kokeilla kotona.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Kerro sitten miten onnistu.pitäisi omatkin sinetit poistaa kun päänahka ei oikein kestä enään eikä kukaan koulussa koskaan kerkeä poistamaan.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mulle on ainakin kerrottu ettei välttämättä tartte edes tuota poistonestettä kun vaan pideillä murtaa ne sinetit. En ole kyllä itse kokeillut, mutta olis kans tarkoitus poistaa sinettejä.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Minkä laiset pihdit olis hyvät jos ei ole niitä pidennyksen poistoon tarkoitettuja pihtejä?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Ice »

tiizku kirjoitti: Minkä laiset pihdit olis hyvät jos ei ole niitä pidennyksen poistoon tarkoitettuja pihtejä?
tongit toimii

poistoon ei välttämättä tarvitse kuin pihdit, jollei niin kovin välitä liimajämistä tukassaan
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Tänään taidan kipaista Afroditessä hakemassa sinetinpoistoainetta.Perjantaina sitten kaveri leikkaa ja värjää mun tukan eli lyhyempää tulossa.Kokeilin poistaa yhtä sinettiä asetonilla ja pihdeillä mutta ei oikein onnistunut hyvin.Laitoin rypsiöljyäsinettiin ja liukui sitten se liukui paremmin pois.Aattelin hakea silti kunnon ainetta.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja calypso »

Siskollani oli pidennykset pari vuotta sitten ja kampaaja joka ne laittoi sanoi että ne pitää poistaa asetonilla. Sisko yritti asetonin kanssa taistella ~6h eikä saanut kuin viisi sinettiä irti, ja voitte vain kuvitella kuinka se kuivattaa kädet ja tukan  :-X
Eräs toinen kampaaja suositteli ihan tavallista vauvaöljyä sinettien poistoon ja sillä ne irtosivat suht kivuttomasti. Minulla ei ole tietoa millaisia sinettejä siskoni päässä oli, mutta ainakaan asetonilla ne ei irronneet  :-\
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Tässähän tulee hiki lukiessa, kun on tarkoitus tänään kokeilla sinettien poistoa. Toivottavasti mulla noi sinetit poistuu asetonilla ettei satu olemaan öljyllä poistettavaa laatua. Asetonihan ei toimi öljyn kanssa poistettavien kanssa eikä päinvastoin.

Luin tuon Hairiumin vastauksen tarkemmin, eikä sielläkään näköjään varmoja oltu vastauksesta. Tälläinen oli heidän mielipiteensä: " Asetoni - pohjaisia aineita voisi kokeilla poistamiseen". Voisi kokeilla  :o Kyllä mä haluaisin olla suht varma, että aine toimii.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja calypso »

Pamsku kirjoitti: Tässähän tulee hiki lukiessa, kun on tarkoitus tänään kokeilla sinettien poistoa. Toivottavasti mulla noi sinetit poistuu asetonilla ettei satu olemaan öljyllä poistettavaa laatua. Asetonihan ei toimi öljyn kanssa poistettavien kanssa eikä päinvastoin.
No luulisi että se kampaaja kuka ne sinetit siskolleni laittoi olisi tiennyt millä ne poistetaan, ihme touhua..
Ja toisekseen, asetoni kovettaa sinetin ja öljy pehmentää, riippuen varmaan myös sinetin materiaalista mutta pääpiirteittäin noin. Luulen että se on ihan poistajasta kiinni kummalla tavalla saa helpommin irtoamaan, siskonikaan ei pihdit kädessä ole varmaan aiemmin ollut  :D  Jos minun pitäisi valita niin ennemmin lotraisin öljyn kanssa kuin asetonin. Asetoni kuivattaa ihon, tukan ja kynnet kun taas öljy pikemminkin hoitaa  :)
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mä taidan tehdä samanaikaisen testin yhdelle sinetille sekä asetonilla ja vauvaöljyllä. Nopeampi/toimivampi saa sitten poistaa loput sinetit. Taitaa mennä loppuilta poiston parissa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mulla ei ainakaan asetoni poistanut.Afroditessä myydään SoCap sinetinpoistogeeliä ja sitä aattelin hakea.Onko kellään kokemusta että toimiiko?
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja calypso »

Pamsku kirjoitti: Mä taidan tehdä samanaikaisen testin yhdelle sinetille sekä asetonilla ja vauvaöljyllä. Nopeampi/toimivampi saa sitten poistaa loput sinetit. Taitaa mennä loppuilta poiston parissa.
Hyvä idea. Noinhan se parhaiten selviää, varsinkin jos molempia aineita löytyy jo valmiiksi kotoa  :)
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Sinettien poistaminen

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mä olen kuullu huonoja kokemuksia tuosta geelistä, mutta neste on kai parempaa. Tietenkin se on ihan siitä sinetistäkin kiinni että mikä toimii.
Vastaa Viestiin