Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Kertokaas plikat kaikkein paras vaha lyhyen ja sileän tukan pörhistykseen :) Uuden tukan kuva löytyy muutosketjusta, jos se antaa osviittaa. Lähinnä lyhyttä osaa pörröttelisin, pitempi pörrööntyy näköjään muotovaahdolla. Ja plussaa olisi jos tökötti ei maksaisi 25e enempää!
scarface

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja scarface »

^mie tykkäsin kovasti Osiksen rock hard extreme glue- vahasta :) ei klähmänny ja piti tukan tip top kondiksessa :) Samoin toi Osiksen puuterituote on hyvä, harmittavan tyyristä vaan.. Enkä ite ole sitä vielä kauheen hyvin oppinu levittään omaan fledaani ..
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^Itselläni on Osiksen puuterin jämät, voisi testailla :) En kyllä tiedä viitsinkö Osikselta muuta ostaa, kokemukset eivät ole olleet hyviä. Mm. osiksen lakka ei lähtenyt pois tukasta edes syväputsarilla 0_0
scarface

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tintu kirjoitti: ^Itselläni on Osiksen puuterin jämät, voisi testailla :) En kyllä tiedä viitsinkö Osikselta muuta ostaa, kokemukset eivät ole olleet hyviä. Mm. osiksen lakka ei lähtenyt pois tukasta edes syväputsarilla 0_0
Oho  0_0 on ollu tujua tavaraa, mikä lakka toi on ollu? Mulla on kans omistuksessa Osiksen lakkaa, muttei kyl likikään nuin tehokasta..
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^En yhtään muista, sain sen kun jäi lahjakortista parikymppiä käyttämättä, olisiko ollut joku minkä nimessä oli sana freeze..? En mene vannomaan mutta jätti traumat :D En taida osikseen koskea. Lanzan geeli houkuttelisi mutta budjetti ei anna periksi... Alan vähän harkitsemaan Tigin Hard to get:iä, saisi 12e Cheapsmellsistä.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä olen tykännyt Osiksen punaisessa purkissa olevasta hiuspuuterista. Ohueen tukkaan saa hyvin ilmavuutta. Huonoja puoliakin tuotteessa on: mikään muu ei aiheuta pesussa samanlaista takkupesää. Minulla on lyhyet hiukset.

Edit. Tosiaan tuo jauhoinen tunne jää käsiin levityksen jälkeen.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 10 Loka 2010, 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
scarface

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja scarface »

Marie Corelli kirjoitti: Minä olen tykännyt Osiksen punaisessa purkissa olevasta hiuspuuterista. Ohueen tukkaan saa hyvin ilmavuutta. Huonoja puoliakin tuotteessa on: mikään muu ei aiheuta pesussa samanlaista takkupesää. Minulla on lyhyet hiukset.
Komps tälle! Varsinki, jos lorautat sitä puuteria pikkasen liikaa..  :-\ Bileiltoina ihan hyvä tuote silti. Nyt kun oon pari kertaa käyttäny, en ehkä ihan niin kauheesti suosittelis paksulle tukalle/runsaammalle hiuksistolle. Pöyheyttä mun paksussa kasassa on ihan nokko muutenkin. Tai no, ehkä mä en vaan sit osaa lisätä sitä vielä ihan fiksusti..

Käsiin jää (jos tukkaa kopeloi ton dustin laiton jälkeen) semmonen hiivainen tai jotenki jauhomainen kerros (sen tuntee, mut ei sitä silleen nää)..
Viimeksi muokannut scarface, 10 Loka 2010, 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Antur »

Kampaaja käytti tänään melkoisen superlyhyeksi lähteneeseen tukkaani Osiksen Rock Hardia, ja täytyy sanoa että vähän vähempikin piikkisyys riittäisi, tunsin jonkin tovin itseni siiliksi ;D Vaan pitohan tuolla kyllä on erinomainen ja piikikkyys pehmeni vähän illan mittaan, sen puoleen voisi kenties joskus harkitakin itselle. Kovuus ja "muovisuus" hiuksissa on vain sellainen ominaisuus, mistä en niin perusta...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja tiita »

Olen aivan kokematon vahojen käyttäjä, mutta nyt lyhyisiin hiuksiin vaha oli aivan ehdoton hankinta ja kävin paikallisessa Hairlekiinissa tutkailemassa valikoimia. Mattainen lopputulos oli ehdoton vaatimus, ettei hiukset näytä heti likaiselta. Onneksi paikalla oli lyhythiuksinen kampaaja/myyjä, jolta sain sitten vinkiksi kokeilla d:fin pliable molding creme -nimistä vahaa/muotoiluvoidetta. Aivan paras muotoilutuote, mitä olen kokeillut. En tiedä olisiko tästä pitkässä tukassa mitään hyötyä, mutta lyhyet hiukset kun laittaa tällä, niin letti kyllä pysyy paikallaan. Varsinkin kun lopputuloksen kiinnittää Tigin Hard Headilla. Purkki vaikuttaa myös riittoisalta, koska tätä ei tosiaankaan tarvitse laittaa paljoa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä olen satunnaisesti käytellyt vahaa jos olen jaksanut panostaa tukan viimeistelyyn.  ;D Vahaa tulee kuitenkin liian herkästi sotkettua liikaa jos ei keskity hommaan täydellisesti. Vahaa olen laittanut lähinnä latvoihin ja käsin puristellut sitä "sinnetänne" niin revityt osiot näyttää kivemmalta kuin esim. pelkällä lakalla.

Tein kuitenkin kiireaamuille sekoituksen hiusgeelistä ja vedestä suihkittavaan pulloon ja tämähän toimii!  :D Suihkin siis muutaman suihkauksen käteen ja sillä puristelen hiukset ja latvat. Ei tule yhtään lähmää ja revityt osiot on kivan näköisiä kun ei sojota minne sattuu vaan hillitysti. Vaikea selittää.  :D
Tätä geeli-vesi seosta pitää kuitenkin ravistaa aika voimakkaasti, kun tuntuu että se geeli jää muuten sinne purkin pohjalle. Hakusessa olisi siis nyt joku suihkittava muotoiluvoide ( jos sellaista edes on? ). Normaalilla jätettävä ei toimi tässä tarkoituksessa, kun tuotteella pitäisi olla muotoileviakin ominaisuuksia.. Vinkkejä?  :)
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Tulin nyt vasta ostaneeksi oman hiuspuuterin, Label.m:n tuotteen, jota kampaajallakin oli mulle laitettu. Ihan uskomaton noste.  :D Sain hepulin kun vähän sutasin tukkaan eilen kokeilumielessä. Laitoin tänään aamukampaukseen ja kyllähän siinä vähän se "toisen päivän look" tuli, mutta volyymi on pysynyt iltaan asti, eli siinä mielessä olen hyvin vaikuttunut. Harmi kun en ole aiemmin ostanut, pipokeleillä tämä olisi ollut huipputuote.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

Hei, kuinka Osiksen Mess Up -mattavahaa tulisi käyttää?

Olen lukenut kys. vahasta vaihtelevia mielipiteitä täällä, mutta vahasta ei tunnu olevan mihinkään. Hiukseni ovat suunnilleen hartimitassa ja vahalla haen mahdollisuutta erotella, kiinnittää suortuvia ja pöyhiä hiuksistoa. Mulla ei ole aiempaa kokemusta mattavahoista ja siksi mietinkin teenkö jotain väärin. Olen eri kahdella tavalla kokeillut laittaa vahaa, mutta en huomaa mitää muutosta.

Otan vahaa aina pienen määrän kerrallaan ja olen lämmittänyt sen käsissäni, jolloin koko vaha on tuntunut jo valmiiksi kadonneen jonnekin. Nyt olen vain levittänyt vahan käsiin ja laittanut sitä ilman lämmittämistä suortuviin. Jos taas vahaa laittaa liikaa, niin aluksi ei huomaa mitään vaikutusta, mutta vähän ajan päästä latvat ovat möhnäisen tuntuiset.

Pitoa tässä ei näytäkään olevan paljon, mutta kun en huomaa hiusteni näyttävän yhtään sen erilaisilta kuin ilman vahaakaan. Eikö Mess Up käy pidemmille hiuksille vai miten muuten voisin tätä käyttää.  ???
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mä käytin tuota parikin purkkia aikoinaan ja on kyllä selvästi lyhyiden hiusten kamaa. Mulla oli sellainen kerrostettu, takaa lyhyempi ja edestäkin leukapielen yläpuolelle jäävä malli ja tuolla sai hyvin ryhtiä, pitoa, erottelua, tyvikohotusta ja kananpersepörröä. En osaisi käyttää nykyisiin pitkiin hiuksiin ollenkaan, lyhyisiin parhaita vahoja.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ No voih, en ole edes suunnittelemassa hurjaa hiusten lyhentämistäkään. Eipä myyjäkään vinkannut mitään, mutta ainahan muotoilutuotteiden toimivuus on tietty yksilöllistä(?). Pitää kait sitten olla vieläkin tarkempi vahojen syynämisessä kaupassa, noita kun ei saa edes kulutettua nopeaan pois. Ehkä ponnarin silottelussa vois ajaa asiansa tmv. Kiitti Triina oikaisusta.  :)
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Mulla on hiukset n.15cm yli olkapäiden ja ne on kerrostetut, niin toi vaha toimii hyvin kerrosten korostamiseen! Puristelen latvoihin niin tolla tosiaan saa kivasti korostettua noita kerrostuksia eikä lähmää. :) Pitääkin laittaa uus purkki tilaukseen!
Viimeksi muokannut kuku, 21 Touko 2011, 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a F ii – Iho: kuiva
Vastaa Viestiin