Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Leikkaukset sekä kampaukset
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Onko muiden vihreäkorkkisessa D:fissä semmoisia kovempia valkoisia hippuja, jotka ei "sula". Mulla on tukassa jatkuvasti niitä, kun käytän tätä.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

^ No on joo, ja ne on tosi rasittavia. Muuten ihan huippu vaha, kun saa pitkiinkin hiuksiin tuuheutta, mutta tosi varovasti kyllä täytyy laittaa ettei niitä valkoisia pallukoita tule näkyviin. Ja joskus tulee joka tapauksessa. En noiden takia ymmärräkään miten tätä sais koko hiuksiin laitettua. Itse laitan siis vain tyveen. Niistä vois muuten helposti saada vähän väärän mielikuvan, ei ne miltään vahalta edes näytä...
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Nyt pääsin vihdoin testaileen tuota D:fin vihreäkorkkista vahaa ja tykkäsin kyllä! Itse asiassa jopa niin paljon, että nyt vihdoin uskaltaudun leikkuuttamaan hiuksiini jonkin kivan, lyhyemmän mallin, kun kerrankin on jokin tuote, jolla sen saa laitettuakin kivasti  ;) Varsinkin Tigin Headbangerin kanssa toimii ja riittääkin varmaan ikuisuuden, kun sitä kuluu vielä vähemmän kuin vahaa yleensä! Eikä tarvi edes fööniä toimiakseen, tuo yhdistelmä siis!

Niistä valkoisista hippusista, itse ainakin saan ne sulamaan, kun hieron vahaa lämpimällä vedellä hienoisesti kostutettujen käsien välissä ja sitten vasta vien hiuksiin.
Viimeksi muokannut Nuppu, 28 Maalis 2006, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Nuppu kiitti vinkistä! Täytyypä kokeilla.
veera

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja veera »

ICE, osaisitko kertoa hieman tarkemmin tuosta pinkkikorkkisesta l'oréalin play ball vahasta? tuote kuulostaa kivalta ja tekisi mieli ostaa se, mutten tiedä teenkö moisella mitään. tällä hetkellä hiukseni ylettyvät johonkin leuan ja hartioiden välimaastoon ja tarkoitus on kavatella ne olkapäihin asti ylettyviksi. miten voisin hyödyntää tuota näihin hiuksiin? sopiiko se esimerkiksi kiharoiden ja muiden pörröjen siloitteluun? ja miten tuota voi föönatessa käyttää, kun tuntuu että vahaa olisi hankala saada tasaisesti hiuksiin etenkin niin pientä määrää ettei tuloksena ole kamala rasvapää?
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Mua kans alkoi kiinnostaa nuo play ballit. Tarvisin jonkun tuotteet, jota voi käyttää föönauksen pohjana siloittamaan ja tuuhentamaan. Nyt käytössä on Osiksen scream, joka ihan toimiva mutta runsas alkoholi siinä hirvittää.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Pakko tulla hehkuttamaan.Ostin osiksen uutta muovailuvahaa oisko ollu joku 4-play nimeltään.Ihan sika hyvää kerrostetulle tukalle ja etutukkaan.Ei lähmää eikä saa helposti laitettua liikaa.Saa todella hyvin korostettua kerroksia.Mii laik.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Mello Goo, ehdoton suosikki! Joku kyseli Trendlinen peacesta, se on lähinnä tarkoitettu hiusten siloiteluun, ei sillä kyllä mitään pitoa juuri saa.
Onko noissa Lorkun Play Balleissa, joku mikä kävisi myös puolipitkään vai onko ne lähinnä lyhyiden hiusten tuotteita?
Lilly Missy

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Siis mullehan aukes ihan uus maailma kun luin tän ketjun... Mä oon aina luullut että vahalla voi muotoilla vaan parin sentin mittaista lettiä. Mutta mulla ei ookkaan kokemusta kuin WWW:n vahasta, ja sillä sain kamalan rasvaletin kun vähän testailin nyppiä latvoihin kun oli lyhyemmät hiukset.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Wellan Frizz free cremeä, mistä tuota saa ja minkä hintaista?
Euphoria

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minäkin kokeilin tuota WWW:n vahaa muutaman kerran ja eihän sillä tehnyt mitään. Ohueen tukkaan sitä ei kannata laittaa, koska saa rasvaletin. Annoin veljelle ja hänellä se toimi paremmin, kun on pakusmmat hiukset kuin minulla.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

pinkfrank kirjoitti: Wellan Frizz free cremeä, mistä tuota saa ja minkä hintaista?
Omani löysin Stockmannilta. Kovin monessa paikassa ei kyllä näy...  :( Hinta siinä neljän ja viiden euron välillä.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

No täytyypä lähteä metsästämään. Hintakaan ei onneksi paljo kukkaroa rasita :)
Lilly Missy

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Euphoria kirjoitti: Minäkin kokeilin tuota WWW:n vahaa muutaman kerran ja eihän sillä tehnyt mitään. Ohueen tukkaan sitä ei kannata laittaa, koska saa rasvaletin. Annoin veljelle ja hänellä se toimi paremmin, kun on pakusmmat hiukset kuin minulla.
No eipä toiminut mulla paksuun tukkaankaan... Tai sit mä vaan yksinkertaisesti laitoin sitä liikaa eka kertalaisena ::)
Euphoria

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Kyllä se jo pienenä määränä teki sellaisen rasvaletin, että pariin käyttökertaan jäi.
Vastaa Viestiin