Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Leikkaukset sekä kampaukset
rolla

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja rolla »

Tuo trendlinen piece saippua. Kokeilin nyt sitä vihdoinkin .. ollut suunnitelmissa jo pari vuotta, mutta se on jäänyt. Miten ihmeessä se toimii tai miten pitäisi toimia. Minusta maailman turhin tuote. Lämmitin saippuaa käsissä ja hinkkasin enkä saanut kuin tahmaiset kädet kuin olisi käsirasvaa vähän laittanut. Ei siitä hiuksille mitään irronnut  ;D

Itse pidän osiksen vaaleanpunaisesta vahasta.  ;)
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Trendline Mello Goo: Ihan ok, ei tee mitään ihmeitä. Antaa aika kohtuulisesti  pitoa ja on riittoisaa.

Osis Thrill: En tykkää, ei minkäänlaista vaikutusta, eikä pitoa. Korkeintaan saa tahmaletin.

Trendline Super Ego: Ehdoton suosikkini. Voi tehdä tosi luonnollisen vaikutelman laittamalla vahaa tyveen ja pörrötämällä, ei tarvi lakkaa lisätä välttämättä tai sitten voi erotella osioita nyppimällä latvoihin.

Osis shape up: Liian kevyt mulle, ei vaikutusta.

Trendlinen Piece: Tukea tästä ei saa, mutta ei sen puoleen oikeen kiiltoakaan. Ehkä tämä toimii parhaiten pitkän tukan silottamiseen?

Trendline Styling Gel: Noh, aika perusgeeli. Tekee hiukset vähän koppuramaisiksi ja rapisee helposti pois (kuten geelit mun mielestä useimmiten tekeekin).

Cutrin Shooz Sticky Styling Glue: Vasta pari kokeilua takana ja aika suuri pettymys. Varmaa on, etten toiste osta Cutrinin Shooz-muotoilutuotteita.

On mulla varmaan tullut kokeiltua muitakin, mutta nyt ei tule mieleen. Seuraava muotoilutuoteostos on varmaan Tigiä tai Moppia.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Janda »

matrix gloss trix muotoiluvaha Viimeaikojen suosikki, olen aikoinani käyttänyt monia eri trendlinen ja wellan vahoja eikä niistä ole juuri kummoista sanottavaa... Mutta tämä matrixin, tosi hauska ja raikas tuoksu mun makuun. Näyttääkin hassulta vähän niinkuin vanukkaalle, on melko kosteaakin. Pieni määrä muotoili ihan kivasti vähän pidempääkin tukkaa ja kiiltoa lisäsi ihan ok. Tuoksu säilyi päässä melko kauan.  Kaveri kokeili kerran ja pisti pikkasen enemmän kuin minä ja sai aikaan likaisen näköiset hiukset, määrän kanssa kandee olla varovainen.
Osis 4play muotoiluvaha Pumppupullo on kyllä hauska ja kätevä mutta muuten ei niin kummoinen. Aika kevyt  pito ja jonkin veran tahmaa.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Magdalena kirjoitti:
Osis Thrill: En tykkää, ei minkäänlaista vaikutusta, eikä pitoa. Korkeintaan saa tahmaletin.

Cutrin Shooz Sticky Styling Glue: Vasta pari kokeilua takana ja aika suuri pettymys. Varmaa on, etten toiste osta Cutrinin Shooz-muotoilutuotteita.
Voitko Magdalena vähän verrata näitä (tai joku muu) kun mun tukassa toi Thrill toimii jos ei laita liikaa, mutta olen ajatellut kokella tota Shoozia kans. Miten siis pito ja  kiilto verrattuna tohon thrilliin?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

minä tykkäsin thrillistä, ihana tuoksu, keveä koostumus, pitää hyvin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Koiruli kirjoitti:
Magdalena kirjoitti:
Osis Thrill: En tykkää, ei minkäänlaista vaikutusta, eikä pitoa. Korkeintaan saa tahmaletin.

Cutrin Shooz Sticky Styling Glue: Vasta pari kokeilua takana ja aika suuri pettymys. Varmaa on, etten toiste osta Cutrinin Shooz-muotoilutuotteita.
Voitko Magdalena vähän verrata näitä (tai joku muu) kun mun tukassa toi Thrill toimii jos ei laita liikaa, mutta olen ajatellut kokella tota Shoozia kans. Miten siis pito ja  kiilto verrattuna tohon thrilliin?
Mulla on edelleen jääny tuon Styling Gluen käyttö ihan vaan pariin kokeiluun, pitäs varmaan kokeilla vielä kerta. Mutta ainakin kokeilemani perusteella en edes lähtis vertailemaan niitä, sillä ne on ihan erilaisia tuotteita. Tuntuu, että tuo Styling Glue jotenkin vaan "katosi" tukkaani, ei siis tehnyt mitään, mutta ei oikein tahmannutkaan. Ehkä sitten pitäisi uskaltaa laittaa reilummin, mutta varmasti tuo Thrill on enemmän kiiltoa antavampi. Mutta ehkä joku, jolla on näistä jotain hyvää sanottavaa, voi vertailla paremmin, sillä en osaa sanoa kumpi tuote musta olisi pienempi paha...
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Magdalena kirjoitti:
Koiruli kirjoitti:
Magdalena kirjoitti:
Osis Thrill: En tykkää, ei minkäänlaista vaikutusta, eikä pitoa. Korkeintaan saa tahmaletin.

Cutrin Shooz Sticky Styling Glue: Vasta pari kokeilua takana ja aika suuri pettymys. Varmaa on, etten toiste osta Cutrinin Shooz-muotoilutuotteita.
Voitko Magdalena vähän verrata näitä (tai joku muu) kun mun tukassa toi Thrill toimii jos ei laita liikaa, mutta olen ajatellut kokella tota Shoozia kans. Miten siis pito ja  kiilto verrattuna tohon thrilliin?
Mulla on edelleen jääny tuon Styling Gluen käyttö ihan vaan pariin kokeiluun, pitäs varmaan kokeilla vielä kerta. Mutta ainakin kokeilemani perusteella en edes lähtis vertailemaan niitä, sillä ne on ihan erilaisia tuotteita. Tuntuu, että tuo Styling Glue jotenkin vaan "katosi" tukkaani, ei siis tehnyt mitään, mutta ei oikein tahmannutkaan. Ehkä sitten pitäisi uskaltaa laittaa reilummin, mutta varmasti tuo Thrill on enemmän kiiltoa antavampi. Mutta ehkä joku, jolla on näistä jotain hyvää sanottavaa, voi vertailla paremmin, sillä en osaa sanoa kumpi tuote musta olisi pienempi paha...
Ok, kiitti paljon. Raportoitko vielä jos satut testaamaan, kun mulla ihan tosissaan kiinnostaa. On noita vahoja kertynyt tonne kaappiin, kun aina vaan etsii sitä parempaa. Mulla on kyllä puolipitkä tukka, eli aika eri pituinen kuin sulla. Se trilli on ehkä rehellisesti sanottuna ollut paras tähän mennessä, mutta sitä ei saa laittaa liikaa, muuten on aivan käsittämätön mähmäkasa koko tukka. Viimeisimpä ostoksena d:fin oranssi ja vihreäkorkkiset eikä kumpikaan toimi oikein toivotulla tavalla. Oranssi on liian lähmäistä ja vihreä liian kuivaa... Voiskohan näitä sekottaa ;D

Mullakin on käyttämättömänä tuolla Lorealin joku kuituvaha, joka kans katoaa tukkaan ihan kokonaan. Siis vaikka laittais kuinka paljon. Täytyypä munkin vielä testata sitä. Ärsyttää nuo kun ei oo ihan ilmasia ja sitte on sen verran huonoja, että jää kokonaan käyttämättä.
Euphoria

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Surkeimpia käyttämiänii vahoja ovat olleet Osiksen Shape-kevytvaha, WWW Infinité Conditioning Finishing Wax sekä Murrays Hair-Glo. Shape ei tehnyt mitään hiuksilleni, mutta jätti likaisen näköiseksi. WWW:llä ja Hair-Glolla tuli kauhea rasvaletti.  :-X
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Koiruli kirjoitti: Viimeisimpä ostoksena d:fin oranssi ja vihreäkorkkiset eikä kumpikaan toimi oikein toivotulla tavalla. Oranssi on liian lähmäistä ja vihreä liian kuivaa... Voiskohan näitä sekottaa ;D
Mä sekoitan oranssia ja vihreää melkein päivittäin. Toimii hyvin. Joskus teen myös niin, että laitan ihan vähän vihreää juuriin ja oranssia muualle. Harmittaa vähän, kun mulla on kaksi oranssia ja yksi vihreä purkki, olisi kivempi toisin päin.
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Quutti kirjoitti:
Koiruli kirjoitti: Viimeisimpä ostoksena d:fin oranssi ja vihreäkorkkiset eikä kumpikaan toimi oikein toivotulla tavalla. Oranssi on liian lähmäistä ja vihreä liian kuivaa... Voiskohan näitä sekottaa ;D
Mä sekoitan oranssia ja vihreää melkein päivittäin. Toimii hyvin. Joskus teen myös niin, että laitan ihan vähän vihreää juuriin ja oranssia muualle. Harmittaa vähän, kun mulla on kaksi oranssia ja yksi vihreä purkki, olisi kivempi toisin päin.
Ai että toimii! Hyvä, pitääpä kokeilla heti huomenna :)
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Pitkän tukan tyvikohottajaksi ehdottomasti trendline mello goo. Toimii.
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Minä käytän pitkän tukan tyvikohottajana Wellan SP-sarjan Golden Waxia.Toimii oikein hyvin.
Osiksen Sick Upia käytän myös samaan,ei niin hyvä.
Viimeistelyyn Trendlinen Move Control.
Lyhyt tukkaisena tykkäsin Head Gamesin Green-Eyed Monsterista.Tuoksu oli ihana.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Osaisiko joku suositella jotain tuotetta "piikkien" tekoon? Ei silti mitään kivikovia piikkejä. Lähinnä ajattelin latvojen viimeistelyyn ja erotteluun. Vaha tuntuu rasvoittavan liikaa, ja jos sitä käyttää vain vähän, ei saa juuri mitään pitoa. Harkitsen Tigin Catfightia. Se Texturizing Pomade myös kiinnostaisi. Tai sitten ihan jokin muu  ;) Suosituksia vaan tulemaan!
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Oon ihan untuvikko muotoiluvahojen/voiteden käytössä ja kaipaisin apua!!! ??? Aikasemmin oon yrittänyt saada tuuheutta ohuisiin, olkapäille ulottuviin, kevyesti kerrostettuihin hiuksiini lähinnä muotovaahdoilla ja suihkeilla, jotka kuivattaa pahasti.

Eli miten näitä tuotteita pitäisi käyttää? Laitetaanko vain kuiviin hiusten juuriin ja pörrötetään ja puristellaa, vai miten? Mitkä tuotteet sopisi näille hiuksille?
1c F ii
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Riiggis kirjoitti: Oon ihan untuvikko muotoiluvahojen/voiteden käytössä ja kaipaisin apua!!! ??? Aikasemmin oon yrittänyt saada tuuheutta ohuisiin, olkapäille ulottuviin, kevyesti kerrostettuihin hiuksiini lähinnä muotovaahdoilla ja suihkeilla, jotka kuivattaa pahasti.

Eli miten näitä tuotteita pitäisi käyttää? Laitetaanko vain kuiviin hiusten juuriin ja pörrötetään ja puristellaa, vai miten? Mitkä tuotteet sopisi näille hiuksille?
En minäkään mikään mestari ole noiden käytössä, mutta noin yleisesti ottaen vahaa ei kannata laittaa kuin hiusten tyveen, muuten lopputuloksesta tulee melkoisen rasvaisen näköinen ja tuntuinen. Toki varovasti voi nyppiä ihan latvoihin, mutta pituudet kannattaa jättää koskematta. Paitsi se Kuukusen suosittelema D:fin vihreäkorkkinen vaha kuulemma sopii myös pituuksiin ja pidempiin hiuksiin yleensäkin. Laitoin itse asiassa itsekin juuri tuota vahaa tilaukseen  ;) Kertoilen sitten kokemuksia, kun pääsen testailemaan.

Vahaahan kannattaa myös lämmittää käsissä ja sitten hieroa käsiä yhteen, jotta välttää sellaiset inhat vahaklimpit  :P Käsittääkseni se käsien lämpö myös tavallaan aktivoi vahan ja saa sen toimimaan paremmin. Annostuksesta sen verran, että tooosi pieni määrä riittää, ihan sellainen sanotaanko neljäsosateelusikallinen, jos sitäkään. Näin siis lyhyehköissä hiuksissa. Ja sittenhän sitä vahaa voi aina lisätä, mutta pois ei saa kuin pesussa  ;) Toivottavasti auttoi edes hieman!
Vastaa Viestiin