Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tigin Manipulator on sellainen vaha, mikä on toiminut mulla pidempään tukkaan ja nimenomaan kerrosten erotteluun. Se on sellaista liisterimäistä tahmaa eikä mitään mattavahaa, mutta voisi olla testaamisen arvoinen.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ Pitää laittaa mieleen tuollainenkin vaihtoehto, kiitti.  :) Pääasiassa mielessä on ollut mattavaha kun hiuksenikin rasvoittuu nopeaan, mutta mä en nyt muutenkaan tiedä mikä tuote näihin hiuksiin oikeasti sopisi.  :D

Hiukseni eivät ole tällä hetkellä kovin kerrostetutkaan, niin ehken siksikään saa tuotetta toimimaan. Kun tästä kampaajalle jossain vaiheessa menen ja mielessä on kuitenkin asteen kerrostetumpaa mallia, niin ehkä silloin kukun tavoin Mess Up myös voisi toimiakin.  :)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Oisko kenelläkään ehdottaa mulle korvaavaa tuotetta? Oon käyttänyt polkkatukkaani tähän asti Tigi For Men Matte Separation Workable Waxia, eli kai tossa on ideana erotella hiussuortuvia ja kerrostusta ja kai tuuheuttaa myöskin. Kampaaja tota mulle laittoi ja ostin kotiinkin kun ei tuoksu oikein miltään (plussaa!). Nyt alkaa purkki huveta ja vaihtelun vuoksi haluisin jotain muuta. Kampaajani sanoi että tollaset mattavahat on se millä homma hoituu, eli kehuttu Lanza Molding Paste ei varmaan pelitä? Sitähän ei kyllä varmaan kuivaan tukkaan kuulukaan edes laittaa. Mitä te muut polkkapäät käytätte? ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

^ Lanzan molding paste on nimenomaan mattavaha kuivaan tukkaan. :)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Quutti kirjoitti: ^ Lanzan molding paste on nimenomaan mattavaha kuivaan tukkaan. :)
Aijaa, mä hain täältä käyttökokemuksia ja porukka on laittanut sitä föönauksen alle? Lookfantasticissa annettiin kuvauksessa myös mielikuva ettei toimi kuivaan tukkaan:
Apply a small amount and work between your hands.
  Apply to damp hair with fingertips for added volume and thickness.
  Apply to towel dried hair to create a tousled matte look.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

^ En oo sitten varmaan koskaan lukenut tekstiä putelista!  ;D Oon siis käyttänyt sitä kolme tuubillista, kaikki kuiviin hiuksiin lyhyistä puolipitkiin ja hyvin on toiminut.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Mä olen myös käyttänyt L'anzan Molding Pastea joskus lyhyemmällä tukalla ja nimenomaan kuivaan tukkaan ja viimeistelyyn. On hyvä tuote. Uskon, että toimisi myös polkan viimeistelyyn hyvin. (Tulee vähän myöhässä tämä mun vastaus.)

Yksi vaihtoehto voisi olla myös TIGIn Manipulator?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Angel
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 05 Huhti 2008, 22:46

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Angel »

Mies on pöllinyt käyttöönsä minun Redgenin Layer liftin. Ilmeisesti ajaa asiansa oikein hyvin, mutta silti kyselen olisi jotain vielä parempaa. Miehellä siis ihan lyhyt kasvusto, päälaelta oisko n. 3 cm. Mutta tuo 3 cm on kiharaa ja yrittää saada sen nätisti 'pystyyn' ilman kikkaroita. Mikä voisi toimia? Hiuslakkaa joskus siihen laittoi, mutta sitä pitää hänen laittaa ihan hirveästi ja tulos on koppura.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Iiris kirjoitti: Mä olen myös käyttänyt L'anzan Molding Pastea joskus lyhyemmällä tukalla ja nimenomaan kuivaan tukkaan ja viimeistelyyn. On hyvä tuote. Uskon, että toimisi myös polkan viimeistelyyn hyvin. (Tulee vähän myöhässä tämä mun vastaus.)

Yksi vaihtoehto voisi olla myös TIGIn Manipulator?
Pistin tilaukseen ton Molding Pasten, ei ole vielä paketti tullut. Luotan enempi teidän käyttökokemuksiin kuin LF:n ohjeisiin :D
Äitillä on tota Manipulatoria (kukakohan joululahjonut moisella, köhköh), vois kokeilla kyllä. Kiitti vinkistä!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Molding Paste on osoittautunut todella hyväksi, joten kiitos suosituksista! Tykkään tuoksusta ja tulos on parempi kuin sen Tigin mattavahan kanssa. Btw, olin reissuun ottanut Molding Pastea mukaan pieneen purkkiin, ja se oli ajan kanssa kuivahtanut liisteriksi sinne. Eli en suosittele :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Ajattelin laittaa miehelle tilaukseen tuon Lanzan molding pasten. Beautybayssa se olisi hieman halvempi kuin LF:ssä, mutta tuubi näyttää kuvassa erilaiselta! Onko tuo Beautybayn tuubi vanha? http://www.beautybay.com/haircare/lanza ... dingpaste/ Tykkää kovasti Tigin punk out molding gunk-vahasta ja sitä tilaan kaveriksi. Tuo molding paste on ihan uusi tuttavuus, toivottavasti toimii!

Edit. Kiitos, laitoin tilaukseen!
Viimeksi muokannut Kukka, 21 Helmi 2012, 08:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Beautybayn kuvan tuubi on uusi, ja myös LF myy tuota uutta versiota vaikka kuva ei ookaan ihan ajantasalla. Tilasin joku aika sitten LF:stä, ja mun mielestä tuossa tuotteessa on muuttunut ainoastaan nimi ja tuoksu (ei tuoksu mitenkään radikaalisti erilaiselta, sellainen aika mieto, "häiritsemätön" tuoksu). Tuntuu ihan samalta ja toimii samalla tavalla kuin se vanha Urban Molding Paste.

Niin ja mäkin tilasin poikaystävälle, joka oli myös sitä mieltä että hyvin toimii tuo uusikin versio.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

Onko nykymarkkinoilla eri merkeillä mitään rakenteeltaan ja ominaisuuksiltaan vastaavia tuotteita kuin Osiksen 4-play muotoiluvoide, Rought it -vaha ja Marsmellow -vaha?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Onko markettimerkeillä mitään hyvää mattavahaa?
Nyt pitää opetella taas lyhyiden hiusten laittoa, ja vaha on ihan ykkönen tässä tukassa. Mulla on joku älyttömän vanha Wellan shock waves vaha mikä toimii kyllä ihan hyvin. Lopputulos on tosi siloinen, kiiltävä, eroteltu ja pehmeä mutta kaipaan tuon lisäksi toisen vahan joka toimisi vähän päinvastaisesti. Pisimpiin osioihin tämä on hyvä, mutta noihin lyhyempiin hiuksiin haluan jonkun mattaisen vahan jolla tulee vähän karhea lopputulos, mutta ei kuitenkaan klimppinen. Vinkkejä? Mielellään markettimerkiltä mutta jos löytyy suht edulliseen hintaan kampaamostakin niin on ok. Hintaa saa olla max. kymppi.  :)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Vahat, pomadat, muotoiluvoiteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Kampaaja laittoi viimeksi jotakin vahaa hiuksiini ja sai kauniisti eroteltua kasvoja kehystävät hiukset. Haluaisin nyt sitten itsekkin jotakin vahaa. Minulla on luonnonkiharat/taipuisat hiukset ja nämä on leikattu hieman kerroksittain, että laineikkuus tulisi esiin ja jotta ei olisi niin raskaan näköinen. Haluaisin vahan joka erottelisi kerrokset ja kasvoja ympäröivät hiukset ja hius säilyttäisi samalla pehmeyden. En halua mitään karhentavaa, oma tukka on luonnostaan karkea.

Katselin Tigin S-Factor Creamy Molding Wax:ia, Tigi Bed Head Candy Fixation Mega Whip:iä ja KC Professional Clay:tä.
Vastaa Viestiin