Kadus

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
suklaasydän

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja suklaasydän »

minulle tämä merkki oli ihan uusi tuttavuus kun kampaaja suositteli naamiota joka on rasvoittuvalle päänahalle ja hiuksille. Aivan ihana tuote! olo on kuin kylpylähoidossa kun tämän laittaa päähän vaikuttamaan, viilentää ja rauhoittaa, jättää hiukset tosi ilmaviksi ja puhtaiski pitkään. eikä kuivata. JES :) huipputuote. onko muilla tästä kokemuksia?
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Ostin tänään Kaduksen latvasuojan kuivilla hiuksille. Pitää katsoa tuleeko tuosta uusi luottotuotteeni :) Lupaavalta vaikuttaisi kampaajan sanojen mukaan, mutta katellaan ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Siru

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Siru »

Olen kokeillut shampoota, hoitoainetta ja tehohoitoa käsitellyille hiuksille (puteleissa tummanpunaiset "tunnukset") enkä oikein tykännyt. Varmaan jos hiukseni olisivat normaalit tai vain vähän käsitellyn oloiset, niin tuote olisi sopinut paljon paremmin. Eli jos on kunnon hampputukka, niin en suosittele Kadusta.
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Tuli ostettua Kaduksen violetti purkki kampaamokaupasta, en oikein tiedä miksi, varmaan kun en ollut ennen tuotetta kokeillut, enkä kuullutkaan sarjasta&nbsp; mitään.

Etsin tosi hoitavaa tuotetta, ja kampaaja sitten suositteli tätä. Yhden kerran olen kokeillut tehohoidon tapaan, että pidin tuotetta päässä melkein tunnin, muistaakseni.
Ei kumminkaan tehnyt mitään ihmeempiä hiuksilleni, mutta en kyllä odottanutkaan että olisi tehnyt.
Ei aine kumminkaan mitään älyttömän huonoa ollut, mutta ei kumminkaan kampaamotuotteista niitä parhaimpiakaan.
Käytän tämän loppuun, ja katson josko ostaisin joskus uudelleen :).
Trouper

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Trouper »

Mulla on Kadusilta Repair Energy Mask. Käytän sitä ihan perus tehiksenä, yleensä pyrin pitämään vaikutusajan aika pitkänä, mutta lyhyessäkin ajassa tulee aika hyvää jälkeä. Kadus ei kuulu niihin merkkeihin, joita yleensä hiustuotteissa suosin, mutta epätoivoissani muutaman vaalean raidan laitettuani, oli pakko ostaa ensimmäinen vastaantuleva edes vähän korjaava naamio.

Mun tukka ei ole erityisen huonokuntoinen tai paikkausta kaipaava, mutta tosiaan laitatin tummaan tukkaani muutamia vaaleita raitoja, ja huomasin että meni huonommaksi heti. Tä Repar Energy Mask on hyvä muiden laatutuotteiden kanssa käytettynä, jättää hiukset raskaiksi ja hoidetun tuntuisiksi ja kiiltäviksi mutta ei kuitenkaan lässäytä. Tavallaan muistuttaa mielestäni Nutri Glossia, mutta ilman lässäyttävää vaikutusta.

Tykkään, mutta tuskin ostan uudestaan. Tigit, MOPit ja Joicot on mun HG-tuotteita, joilta löytyy parempia tuotteita kuin tämä.
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Minulla oli joskus Imunal-hoitoainetta eikä kovin kummoista tainnut olla. Shampoo oli kiva.
Pieni pullo ko merkin hiuslakkaa on kulkenut veskassa varmaan vuoden pari. Ihan ajanut asiansa, todella vähän kyllä lakkaa käytän.
MerviMaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 08 Huhti 2008, 10:54

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja MerviMaria »

Voi ei, jouduin kiusaukseen työpaikalla Hairstoren myyntikojulla ja taas tuli ladattua 30 euron edestä erilaisia tukkatuotteita&nbsp; :D Eli ostin Kaduksen värisarjan shampoon (melko pieni plo, mutta täällä sanottiin olevan riittoisaa), jätettävän suihkittava hoitoaineen ja värisarjan tehohoidon. Lisäksi tuli Cutrinin hajustamaton lakka, www-sarjan (kröhöm, kuulemma joku parempi versio normi shampoista ja hoitiksista - uskoo ken tahtoo), minifööni ja semmonen härpäke, jolla voi hieroa päänahkaa. Siis koko roska 30 €. Tigien rinnalle nyt sitten nämä myöskin kokeiluun huomenna, raportoin sitten mitä tapahtui latvoista melko kuivalle blondipäälleni näiden muhitusten jälkeen&nbsp; :D

Nim. helposti vietävissä
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Mena »

Tuli ostettua hydro energy shampoo ja tehohoito. Shampoo vaahtosi kivasti ja tuntui muutenkin hyvältä. Tehiksessä aika vahva tuoksu, mutta jätti hiukset parin tunnin muhittelun kanssa sileäksi ja pehmeäksi.&nbsp; :-* Joskin tuntuvat vievän paljon väriä (tämä nyt ei sinänsä ole yllätys). Tehohoitoa kokeilin Igoran duality -suoravärin kanssa ja jäi vähän haaleammaksi kuin NG tehiksen + LV tehiksen sekoituksen kanssa. Kuitenkin tyytyväinen olen molempiin. Hoitovaahtoa en ostanut, kun sai tarjouksesta kolme tuotetta 15,90e (Hairstoresta myöskin...) niin otin kaks tehistä ja yhden shampoon.&nbsp; ;)

Jatkoa:
Testasin eilen illalla tuon hydro energy tehohoidon yksinään. Laitoin tunniksi hedelmäpussin ja pipon alle muhimaan. Vei paljon hiusväristä mukanaan mutta nyt on pehmeä mutta riittävän jämäkkä (ei sellanen lässähtänyt luiru) tukka. Eli toimii myös sellaisenaan. Huuhteluvaiheessa päästi vähän takkuun että joutui laittamaan toista hoitista sen verran että sai latvat selväksi. Tykkään&nbsp; :-* Vaikkei tätä viitsikään tuoreen värin jälkeen laittaa.

Vielä jatkoa:
Eipä sovi sitten ilmeisesti tuo shampoo mun päänahalle. Aiheuttaa samanlaista kutinaa kuin XZ kosteuttava shampoo.&nbsp; :-\
Viimeksi muokannut Mena, 01 Kesä 2008, 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stylist

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja stylist »

Musta tuo Kadus on tosi "peruskamaa", joka menettelee mut ei siis mistään parhaasta päästä. Värishampoo ei ainakaan mulla pese riittävän puhtaaksi.
Lauretta

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Mulla on joku Kaduksen muotovaahto, joka on ostettu aikoinaan minun kerrostetuille hiuksilleni. Nykyään mulla on tasapitkät hiukset, mutta jos muotovaahtoa tarvitsen, käytän sitä. Siinä on jännä tuoksu. :)
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Säde »

Parin pesun ajan on ollut testissä Hydro Energy shampoo ja Color Energy Mask. Naamio on mielestäni aika mitäänsanomaton - lätsäyttää ja siloittaa kyllä vähän mutta eipä juuri muuta. Tuoksu on kyllä kivan persikkainen, aivan kuin saman sarjan jätettävässä suihkeessa.

Hydro Energy shampoo pääsi yllättämään positiivisesti. Ei ole liian pesevä, joten hiukset eivät takkuunnu pahasti. Jätti hiukset kivan tuntuisiksi ja vaahtosi runsaasti. Täytyy vielä tunnustella seuraavissa pesuissa, mutta toistaiseksi vaikuttaisi hyvältä.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Tuo shampoo kyllä vaahtoaa ihanasti&nbsp; :D Mulla kutina on olematonta jos pesen vain esim joka toinen kerta tuolla, mutta jos pesen monta kertaa putkeen niin alkaa kutisemaan. Outoa.
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja d&c »

Ostin nyt kokeeksi Kaduksen värinsuojashampoon ja Color Energy Maskin. Saa nähdä, miten sopii pidennyksille. Lisäksi ostin latvasuojan ja tuoksu on aivan huumaava. Lisäksi teki latvat paremmaksi jo ensimmäisellä käyttökerralla. Hmm, ehkä tuo on mun tuote. ;)
I wake up, it's a bad dream,
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Norah kirjoitti: Ostin tänään Kaduksen latvasuojan kuivilla hiuksille. Pitää katsoa tuleeko tuosta uusi luottotuotteeni :) Lupaavalta vaikuttaisi kampaajan sanojen mukaan, mutta katellaan ;)
Käytin vuosina 2005-2007 tai sinne päin 2 pullollista Kaduksen latvasuojaa. Ostin ne jyväskyläläisestä kampaamokauppa Sitruunasta. Etsin molemmilla kerroilla aikaisemmin käyttämääni Schwarzkopfin latvasuojaa, mutta se oli kumma kyllä loppu molemmilla kerroilla, ja jouduin kysymään myyjältä apua. Silloin taisi olla jokin Kadus-promokampanja menossa, koska en muista muuta latvasuojaa&nbsp; - tai hiustuotetta yleensäkään - markkinoidun mulle yhtä innokkaasti.

Kai se toimi. Ei siitä itse aineesta ainakaan mitään kovin huonoja muistoja ole jäänyt. Tukka pysyi päässä ja kohtuullisessa kunnossakin. En osaa sanoa oikeastaan mitään järkevää syytä siihen, että käytän kuitenkin noista kahdesta tuotteesta mieluummin Schwarzkopfia, jos sitä vain on tarjolla. Palasin Kadus-harhapolun jälkeen takaisin Schwarzkopfin käyttäjäksi. Käyttelen välillä kyllä muutakin kuten esim. Sebastianin Potion ysiä tai Tigin BG:tä ( :D) latvasuojana, mutta palaan aina takaisin Schwarzkopfiin.

Ainoa Kaduksen latvasuojassa häirinnyt asia oli pumppupullo, josta tuli aina liikaa tavaraa yhdellä kevyelläkin painalluksella. Olisikohan se ollut syynä siihen, että palasin entiseen merkkiini heti, kun se tuli mahdolliseksi?&nbsp; ::) Vaikea muistaa enää jälkikäteen tarkasti... Kaduksen tuoksu ei myöskään muistaakseni oikein sytyttänyt.

Muita Kaduksen tuotteita en ole kokeillut.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 22 Huhti 2009, 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
ewa

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja ewa »

Multa löytyy Kadus Imunal energy + control sun hair & body shampoo ja sun mask. Olen saanut putelit äidiltä lahjaksi, kun lähdin viime jouluna Thaimaan lomalle. Olen aina suhtautunut skeptisesti sekä vartalon, että hiusten pesuun tarkoitettuihin tuotteisiin, mutta tämä Kadusin aurinko shampoo on ollut iloinen yllätys. Jättää tukan ihanan pehmeäksi, eikä takuta lainkaan. Vaahtoaa tosi hyvin, joten aine on tosi riittoisaa, kun puoli teelusikallista riittää olkapituisten hiusten pesuun mainiosti. Vartalon peruun en ole tätä ihanaa raikkaan, kirpeän greipin tuoksuista ainetta raaskinnut edes käyttää!

Sun maskista sensijaan en osaa sanoa oikein juuta enkä jaata. Tuoksu ei ole mitenkään erikoinen, eikä muistuta yhtään raikasta shampoon tuoksua. Ei tunnu tekevän hiuksille oikein mitään, ja olenkin alkanut käyttää sitä ihan päivittäisenä hoitoaineena, kun hoitoteho ei tunnu olevan niin mahtava. Vaikutusajaksi on annettu 5-10 min. enkä ole pitempää muhittelua kokeillut.

Shamppoosta täytyy kyllä sanoa, että on ollut todella riittoisaa! Olen tämän kesän aikana yrittänyt käyttää puteleita tyhjäksi, mutta vieläkin on puolet jäljellä. (Tehokulutuksen taustalla kaapin perällä odottelevat tigin tuotteet, joita en ole vielä päässyt kokeilemaan.)&nbsp; ;)

Hairstoren kesäalessa on näitä tuotteita myynnissä nyt muistaakseni 5 euron hintaan. Sun hair & body shampoo on kyllä mielestäni kokeilemisen arvoinen tuote kesähiuksille!
Vastaa Viestiin