Kadus

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Ostin viime jouluna ideaparkin hairstoresta hydro energy maskin, 750 ml pumppupullo, maksoi 12 euroa, ja olen tykännyt kovasti. Tuoksu on aika omalaatuinen, ei hyvä mutta ei pahakaan, sellainen merilevä?  ;D Hiukset tuntuu kosteutetuilta ja todella sileiltä kun tällä muhittelee. Sanoisin että erinomainen ostos, todellakin hintansa arvoinen kun jättipullon sain huokeaan hintaan.  ;)
Luriana

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Luriana »

Voi vitsi, nykyinen suosikkishampooni taitaa olla Kaduksen Volume energy shampoo. &nbsp; <3

Käytin Tigin Catwalk Thikening shampoota useamman vuoden, mutta kun muutin toiselle puolelle Suomea, se ei enää toiminutkaan niin hyvin tukassani. Toisin sanoen pesi huonosti ja lätsäytti tukan. Olin vähän ihmeissäni, joko hiuslaatuni oli muuttunut, tai veden laatu oli erilainen.

Sattumalta kuitenkin löysin jostain kätköistäni käyttämättä jääneen testerin tuota Kadusta ja päätin kokeilla. Ihastuin heti, ja hankin pullollisen. Volume energy shampoo vaahtoaa hiuksissani hyvin, ja hiuksista tulee puhtaat, sekä selkeästi tuuheamman oloiset. Kutrit ovat myös paljon helpommin muotoiltavissa seuraavana aamuna. Olen kyllä tykännyt!
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Kadus on uudistunut:

http://www.kadus-professional.com/produ ... /index.php

Näin näitä jo Kaija Huopaisen ikkunassa Annankadulla.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Marylee kirjoitti: Kadus on uudistunut:

http://www.kadus-professional.com/produ ... /index.php

Näin näitä jo Kaija Huopaisen ikkunassa Annankadulla.
Ulkonäöllisesti mielestäni parempaan suuntaan. Itseasiassa tulee vähän Paul Mitchell noista mieleen! Yhtäkään Kaduksen tuotetta en ole koskaan kokeillut, sarja on jäänyt kieltämättä aika pimentoon mun silmissä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Itse sain tässä joku aika sitten loppumaan hydro energy maskin. Mitään muuta ei jäänyt tuotteesta mieleen kuin ihmeellinen haju, se ei todellakaan ollut hyvä, mutta ei ihan niin kauhea että olisi jättänyt kokonaan käyttämättä. Käytin naamiota kookosöljyn kanssa muhitteluun pesun jälkeen, en mitään erityistä siloittavuutta tai pehmeyttä saanut. Kyllähän tuota kokeili, ei mitenkään erityinen naamio minusta.
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Oon nyt käytellyt Hydro Energy Mousse jätettävää hoitovaahtoa, on kyllä ihan kelpo kamaa, oon aina tykännyt vaahtomaisista tuotteista. Haju vähän tökkii, mutta kyllä sen kestää...&nbsp; ::)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Mena »

Sain muutaman Kadus-tuotteen..

Kadus Sleek Smoother Shampoo - Ihan ok shampoo, takuttaa vähän. Ei tullut oikeastaan minkäänlaista fiilistä tästä, ei hyvää eikä huonoa. Käyttelen varmaan loppuun mutta en luultavasti tule koskaa ostamaan tätä.

Kadus Sleek Smoother Conditioning Balm (jätettävä) - En ole ehtinyt testaamaan, mutta odotukset ei ole korkealla.

Kadus Deep Moisture Conditioning Spray - Tätä mä ihmettelin. Kosteuttava hoitosuihke ja inci alkaa näin: Aqua, Alcohol Denat. :o Eikös toi denaturoitu alkoholi ole se pahin kuivattaja? En ole vielä käytellyt, on hieman harkinnassa käytänkö tuota ollenkaan vai annanko suosiolla eteenpäin.

Musta on outoa että tämä on kampaamotuotemerkki, kun olen joskus aiemmin jo todennut että markettien kamat pesee tän ihan mennen tullen vertailussa. Pitää testata noi jätettävät hoitiksen vielä, jos ne vaikka yllättäisivät (epäilen...). ::)
Varjotar

Vs: Kadus

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mä ajattelin kokeilla Kadusia seuraavaks, jospa vaikka sopis omalle loppupeleis hyvin vaatimattomalle luonnonkiharalleni.

Sisältääkö Kadus:in shampoot ja Moisture- sarja silikonia?

Edit: Kadus Sleek Smoother lähti palautukseen, koska INCI alkoi: vettä, sulfaattia, sulfaattia, silikonia... ja hoitoaine tuli perässä... :# ???
Viimeksi muokannut Varjotar, 19 Huhti 2012, 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin