Korres

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Meriella

Korres

Viesti Kirjoittaja Meriella »

Tänne kokemuksia Korres-hiustuotteista  :)

Itselläni on juuri kokeilupaketti tulossa postissa.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Laitoin jo aiemmin tuonne ihonhoitopuolelle viestiä ostamastani Juniper & Olive Tree -shampoosta, joka on tarkoitettu normaaleille ja kuiville hiuksille. Olen tykännyt! Tuntuu hellävaraiselta, ja saan tuolla kiiltävät ja kuohkeat hiukset. En kuitenkaan edelleenkään ymmärrä sitä, että shampoo pitäisi vaahdottaa kahteen kertaan, ja toisen kerran jälkeen pitäisi vielä antaa vaikuttaa muutama minuutti ennen huuhtelua. Yleensä vaahdotan vain kerran ja hyvä on lopputulos :D
Meriella

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Meriella »

Sieltähän se paketti saapui ja pääsin nuuhkimaan pulloja.
Tarjolla olisi Aloe and soapworth-shampoo ja achillea-hoitoaine. Tuoksuvat ainakin raikkailta, saas nähdä mitä tukka tykkää.

Onko jollain näistä jo kokemusta?
Nove

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Nove »

Aloe & Soapworth-shampoo: Aika peruskauraa, omaan makuun liian pesevä ja hiukset jäikin karhean ja kuivan tuntuisiksi.

Achillea-hoitoaine: Kamalaa tököttiä. Ei tehnyt hiuksille mitään muuta kuin sai ne kamalaan takkuun ja limaisen tuntuisiksi. Tätä sai myös huuhdella 10 minuuttia hiuksista pois.

Almond Proteins Leave-On Conditioner: Muistaakseni incissä oli heti toisena alcohol denat., joten kiertoon lähti kokeilematta. Tuoksui ihan liian voimakkaalle miesten kärpäsmyrkky-partavedelle.

Acacia Milk-hoitoaine: Tuoksui hyvältä, levittyi hyvin ja ennenkaikkea teki hiuksista tosi pehmeän ja sileän tuntuiset. Myöskään samaa huuhtoutumisongelmaa ei tämän hoitoaineen kanssa ollut. Tämä on ehdottomasti hankintalistalla.
Nadine
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:12

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Nadine »

Lauris kirjoitti: Laitoin jo aiemmin tuonne ihonhoitopuolelle viestiä ostamastani Juniper & Olive Tree -shampoosta, joka on tarkoitettu normaaleille ja kuiville hiuksille. Olen tykännyt! Tuntuu hellävaraiselta, ja saan tuolla kiiltävät ja kuohkeat hiukset.
Mulla on kanssa tuota Juniper & Olive Tree shampoota ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Mullakin se tekee hiuksista kuohkeat ja TOSI kiiltävät. Hiukseni myös pysyvät puhtaan tuntuisina ja ilmavina kauemmin kuin muita shampoita käytettäessä.
1bMii
Meriella

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Meriella »

No joo, eipä tehnyt vaikutusta minuunkaan nuo Aloe&soapworth-shampoo ja Achillea hoitis  ::)

Shampoo pesi hiukset jotenkin karvaisiksi ja hoitoaine ei hoitanut, vaikka lotrasin sitä melkein puoli purkillista päähäni, enkä ole edes kotona omien tehisvarastojen ulottuvilla, joilla olisi voinut pelastaa tilanteen. Onneksi löysin kuitenkin käsiini Matrixin amplifyta ensiavuksi.

Tuoksut olivat kyllä miellyttäviä.
hilma3
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:08

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja hilma3 »

Äh, en jaksaisi selata koko ketjua läpi.. Osaisiteko suositella hieman kuivahkoille pitkille hiuksille shampoon ja hoitoaineen? Joistain shampoista on hiuspohja alkanut kuivua mut näytteet kokeiltuani Korresin kohdalla näin ei ainakaan käynyt. Näyte vaan taisi olla tuuheuttava shampoo niin en saanut niin hoitavaa lopputulosta


Siirsin tämän viestin tänne hiustenhoitopuolen Korres-ketjuun. -Luomo-
Viimeksi muokannut hilma3, 01 Marras 2006, 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Täällä myös ääni Juniper & Olive-shampoolle!  :)
Pesi hyvin, muttei kuivattanut, eikä aiheuttanut päänahalle ärsytystä.  Yllätyin ko. shampoosta iloisesti, se oli todella ostamisen arvoinen. Pirteä tuoksu ei ollut mitenkään silmiinpistävän voimakas.
Ennen muuta minulle oli tärkeää silikonittomuus, sillä en halua luonnontilaisiin hiuksiini mitään ylijäämiä.

Acasia-hoitis oli ihan OK, mutta ehkä liian paksua luomuhiuksille.  Tuoksu oli melko makea, aivan kuten jossain kroppavoiteessa...sitä en ehkä enää osta, kun parempia on lähistöllä.

Tilasin tänään Kreikasta Olive- ja Aloe-shampoot - nyt kun löytyi kerrankin edullinen "hovihankkija", niin raaskii tilailla!  :D

Update: Paketti tuli tällä viikolla. Aloe and soapwort-shampoo for frequent use in todella mieto, eli aion käyttää sitä joka toisella pesukerralla, vuorotellen jonkin tujumman aineen kanssa.
Viimeksi muokannut NarnianQueen, 08 Joulu 2006, 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Missäs näiden Korresin shampoiden, hoitoaineiden, tehohoitojen ja jätettävien INCIt olikaan?  ??? Ajattelin että olisi kiva nähdä varsinkin tuon Shea Butter -tehohoidon ja sen Almond jotain jätettävän INCIt.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Nyt on tuolla INCI-osiossa muutaman shampoon listat.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Laureen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 732
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:34

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Laureen »

Oon kokeillut seuraavia Korresin hiustuotteita:

-Juniper and Olive Tree -shampoo: tykkään! Tekee hiuksista pehmeät ja ilmavat. Tuoksu on tosi ihana.
-Sage and Nettle -shampoo: aika samanlainen kuin edellinen, paitsi pesevämpi. Ei tuoksu myöskään ihan yhtä hyvältä.
-Silk Milk -hoitoaine: ihan paska suoraan sanottuna!  :-\ Tekee hiuksista ihan uskomattoman tahmean ja likaisen tuntuiset. Ei tunnu lähtevän hiuksista millään, vaikka kuinka huuhtelisi.
-Acacia Milk -hoitoaine: parasta, tykkään mielettömästi  :) Tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat. Ei mielestäni litistä hiuksia, vaikka käytän tätä päivittäin eikä mun hiukset ole mitenkään erityisen kuivat. Tykkään karkkimaisesta tuoksusta.
-Mastiha-hoitoaine: ihan ok. Ei niin hoitava kuin Acacia Milk.
-Shea Butter -hiusnaamio: kosteuttaa vähän liikaakin; tekee hiuksista raskaat. Kohtalainen, mutta tuskin ostan toiste.
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Sain Korres-tilaukseni mukana Aloe&Soapwort-shampoo-näytteen ja kyllä hiukset tykkäsi. Joudun pesemään hiuksiani joka päivä, kun ovat alkaneet yhtäkkiä rasvoittumaan nopeasti. Shampoo jätti hiukset ihanan pehmeiksi ja ilmaviksi ja tuhdimpi hoitoainekkaan ei lätistänyt tätä pehkoa. Joten varmasti tulen tilaamaan tuon shampoon vielä lähiaikoina :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
Laureen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 732
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:34

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Laureen »

Nyt olen kokeillut myös Mastiha-shampoota. Vaikuttaa oikein kivalta: tekee hiuksista puhtaat, muttei ole liian pesevä. Saatan hankkia tätä lisää.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Olen käyttänyt nyt vuorotellen Olive & Juniper ja Aloe & Soapwort-shampoita, ja olen ollut tyytyväinen: Kumpikin pesee niinkuin shampoon kuuluukin, muttei aiheuta päänahan kutiamista tai muita lieveilmiöitä.
Tuo Aloe on vähän kevyempi, (hennoille hiuksille, tiheään käyttöön) joten sillä ei pesuväli veny niin pitkäksi.
Olen pyrkinyt käyttämään näitä vaihtelevasti, vuoropäivinä tasapainon säilyttämiseksi  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Seela »

grizzie kirjoitti: Sain Korres-tilaukseni mukana Aloe&Soapwort-shampoo-näytteen ja kyllä hiukset tykkäsi. Joudun pesemään hiuksiani joka päivä, kun ovat alkaneet yhtäkkiä rasvoittumaan nopeasti. Shampoo jätti hiukset ihanan pehmeiksi ja ilmaviksi ja tuhdimpi hoitoainekkaan ei lätistänyt tätä pehkoa. Joten varmasti tulen tilaamaan tuon shampoon vielä lähiaikoina :)
Täsmälleen samanlaiset kokemukset tästä shampoosta näytteen perusteella. Aivan upea kiilto ja ilmavuus olen myyty ! Ajattelin hakea pullon Korresilta jo tänään ja pyytää näytteen tuosta kehutusta Olive & Juniper -shampoosta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Vastaa Viestiin