Korres

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Laureen kirjoitti: Mun taas täytyy hehkuttaa Mastiha-shampoota, joka ikävä kyllä loppui juuri. Se on varmaan paras shampoo, mitä oon koskaan käyttänyt! Pesee hiukset tosi puhtaiksi ja ilmaviksi, muttei kuivata yhtään. Se myös huuhtoutuu hiuksista helposti, toisin kuin jotkut muut Korresin shampoot.
Pitäisköhän tilata tuo Mastiha shampoo, vaikuttaa sen verran hyvälle. Ajattelin kyllä, etten enää Korresin hiustenhoitotuotteita hankkisi, mutta tuota vois kokeilla. Oon ollut niin tyytyväinen Mastiha ihonhoitotuotteisiin, niin jospa se toimisi hiuksissanikin :) Onko sulla kokemusta tuosta Mastiha hoitiksesta? Sekin vaikutti kiinnostavalta, kun juuri tuolta Pharmazonista sitä katselin.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Laureen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 732
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:34

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Laureen »

Marilla kirjoitti: Onko sulla kokemusta tuosta Mastiha hoitiksesta? Sekin vaikutti kiinnostavalta, kun juuri tuolta Pharmazonista sitä katselin.
Joo on. Se on ihan hyvä hoitoaine, mutta vielä enemmän tykkään Acacia Milkistä. Jälkimmäinen on mielestäni hoitavampi, tosin ei noissa mitään suurta eroa ole. Toivottavasti Mastiha-hiustenhoitotuotteet toimii sullakin, jos päädyt tilaamaan  :)
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Laureen kirjoitti: Joo on. Se on ihan hyvä hoitoaine, mutta vielä enemmän tykkään Acacia Milkistä. Jälkimmäinen on mielestäni hoitavampi, tosin ei noissa mitään suurta eroa ole. Toivottavasti Mastiha-hiustenhoitotuotteet toimii sullakin, jos päädyt tilaamaan  :)
Okei. Taidan tilata vaan tuon shampoon. Acacia milk multa jo löytyy, ja jos ne kerran samankaltaisia ovat niin en viitsi hoitista hankkia. :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Mulla on acacia milk -hoitoainetta, joka kyllä ajaa asiansa, ja tuoksu on tosi miellyttävä, suosittelen kyllä!
Sitten pakko sanoa tosta shea butter -tehohoidosta, että nyt kerran kokeiltuani huomasin, että siitä lähtee aika karmea haju! Eikö kukaan muu ole kokenut samaa? Laitoin nimittäin illalla tuota ja nukkumaan mennessäni laitoin hiukset kiinni päälaelle melkein kuivina ja aamulla kun avasin tukan, niin kauhea haju levisi  :o, mutta sitten taas kun hiuksia pitää auki, niin haju ei silloin oo niin voimakas ollenkaan. Tuon hajun takia en varmaan osta enää uudestaan, vaikka ihan ok tehikseltä tuntuikin.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja kuku »

Nyt kyllä alkoi kiinnostaa tuo Korres juniper&olive tree shampoo.. kellään pidempiaikaisia käyttökokemuksia siitä? :)

ja kokemuksia myös Almond proteins jätettävästä!
2a F ii – Iho: kuiva
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

^ Juniper & Olive Tree on omia suosikkejani jo useamman vuoden ajalta, raikas ja silikoniton sekä ei-kuivattava. Hankin taas varmasti joskus nykyisten pullojen huvetessa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Hyvähyvä! Toi menee siis ostoslistalle ;) Saakos tätä shampoota ostettua Jyväskylästä, ettei tarvitsis tilailla (mulla on vaan visa electron)? Sokoksella ei ainakaan oo.. oisko stockman beautyssa?
2a F ii – Iho: kuiva
Riina

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Riina »

Mikä olisi hyvä Korresin hoitoaine käsittelemättömälle, lyhyelle, normaalikuntoiselle hiukselle?
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Itsekin olen käyttänyt kohta pullollisen yhteen menoon juniper & olive oil -shampoota ja ihan hyvä shampoo, tosin mulla takuttaa, tosin mulla takuttaa jokaikinen shampoo. Huuhdella kannattaa hyvin, koska mulla on muutaman kerran jäänyt tukka klähmäseksi, muun muassa mökkireissulla kun ei ollut juoksevaa vettä...Mutt pitää hyvin tukan puhtaana ja kiva tuoksu.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Tämän sarjan hiustuotteet ovat kokeneet täyden uudistuksen, ja uutuuksia voi ihailla esim. täällä Karkkipäivän blogissa ja täällä Korresin sivuilla.

Harmittaa Juniper & Olive-shampoon poisjääminen, mutta uutuudet näyttävät kivoilta - ainakin Aloe & Dittany vaikuttaa lupaavalta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Nostellaanpas Korres-ketjua! Mulla on Aloe & Dittany sh+h, joista käytössä ensin vain hoitis. Valitettavasti oli mun käsittelemättömälle keskipitkälle tukalle vähän liian kevyttä. Ihan hyvä perushoitis, ei ehkä talvella toimisi, mutta näin kevätkesällä oli ihan ookoo. Siihen se sitten jäikin, en osta uudelleen. Shampoolta odotan vähän enemmän, se tulee käyttöön myöhemmin. Kokeilin näitä kyllä yhdessäkin, mutta latvat jäi kuivan tuntuisiksi. Käytön aikana Sebamedin shampoo, joka on mulle kyllä tosi hellävarainen ja hyvä yleisshampoo.

Tuoksu on mieto ja miellyttävä.
Viimeksi muokannut masked sinner, 16 Kesä 2014, 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mullakin on kokemusta näistä, joskin siitä on jo vähän pidemmän aikaa.

Aloe & Dittany -hoitis on tosiaan aika kevyttä, ja minusta siinä on vähän ikävän muovinen tuntu. Hiuksiin tuntuu vähän jäävän jotain, vaikka hoitis lupaileekin olla kertymättä. Shampoo ei mulla pese tarpeeksi (tai sitten kosteuttaa liikaa), ja päänahka jää vähän liian lähmäiseksi. Hiuksille shampoo on kyllä oikein hyvää, kosteuttaa ja jättää tosi pehmeiksi. Varmaan kiva tuote kuivemman puoleiselle päänahalle. Tuoksu ei ole mieleeni, mutta ei se sietämätönkään ole, lähinnä sellainen vihreä ja yrttinen.

Kokemusta on myös Almond & Linseed -hoitiksesta. Se on jo selvästi hoitavampaa, ja jättää hiukset runsaan ja vahvan tuntuisiksi. Ikävä kyllä tuoksu on niin järkyttävän voimakas ja hiuksiin vahvana jäävä, että en pystynyt käyttämään tätä pitkään. Migreeniainesta. Ai niin, olen mä tämän sarjan shampootakin kokeillut. Oikein hyvä tuote, mutta ei sopinut rasvoittuvalle päänahalleni ollenkaan, kuten arvatakin saattaa. Jätti tyven öljyiseksi.

Hitto, olenhan mä kokeillut vaikka mitä... Siitä hentojen hiusten Rice Proteins & Linden -shampoosta en tykännyt yhtään, vaikka sen piti hiustyypille sopiva ollakin. Se jätti hiukset jäykiksi ja likaisen värisiksi. Hiusten pinnalla oli selvästi kalvo tätä käyttäessä. Tuoksu oli kyllä oikein kiva, vähän mausteinen.
1cFii, oma väri.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Mulla on aivan päinvastainen kokemus Aloe & dittany shampoosta: tuntuu tosi pesevältä ja hiukset jäävät takkuisiksi joka kerta kun sillä hiukset olen pessyt. Siksi pullo onkin tällä hetkellä kaappissa ja tilalle olen käyttöön ottanut muita, paremmin hiuksilleni sopivia shampoita. Ehkä saan sen joskus käsisaippuana pois käytettyä :)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Korres

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on Almond & Linseed -shampoo. Ihan sellainen perushyvä, aika hellävarainen ja pesuteholtaan kevyt tuote, joka ei herätä suurempia intohimoja. Voisin kokeilla saman sarjan hoitoainetta vielä, mutta tuskin tästä mikään varsinainen suosikki tulee.
Vastaa Viestiin