Hiusten kasvuvauhti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kahvikettu
Haiven
Haiven
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Touko 2009, 16:57

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Kahvikettu »

Mun hiukset tuntuvat kasvavan sen 1cm kuussa. Mitään muutoksia en milloinkaan ole huomannut vaikka biotiinia ja kaiken näköistä popsin. Olisi toki kiva jos se hieman edes vaikuttaisi. Juurikasvusta kuitenkin voi katsoa, että kasvu on aika vakio.
Viimeksi muokannut Kahvikettu, 08 Tammi 2011, 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
xXemoXx

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja xXemoXx »

Mulla kasvaa noin 1cm kuussa. Ehkä vähän enemmänkin, joskus 1,5 cm.
usagi

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja usagi »

Mulla on vähän alle 1cm-1,5 cm yleensä tuo kasvuvauhti. Syksyisin syys-tammikuussa hiukset tuntuvat kasvavan nopeampaa,ja kevätpuolella taas hitaampaa. Kesäisin kaikkein vähiten yleensä. En ole seurannut hiusten kasvuvauhtia tieteellisesti mittanauhan kanssa, niin että tuo arvio perustuu ihan vaan tunteeseen.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

usagi kirjoitti: Mulla on vähän alle 1cm-1,5 cm yleensä tuo kasvuvauhti. Syksyisin syys-tammikuussa hiukset tuntuvat kasvavan nopeampaa,ja kevätpuolella taas hitaampaa. Kesäisin kaikkein vähiten yleensä. En ole seurannut hiusten kasvuvauhtia tieteellisesti mittanauhan kanssa, niin että tuo arvio perustuu ihan vaan tunteeseen.
Munkin tukka kasvaa nopeiten siinä syys - tammikuussa. Tuntuu, että hiukset ei olis kasvanu kesällä yhtään, mutta nyt kun on syksy alkanut niin ne on heti ottanut kunnon kasvupyrähdyksen. Syyskuun aikana tullut noin kaksi senttiä  :) Jee!
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Minulla kasvaa ihan liian nopeaa hiukset!
Syön sinkki lisää,multi-tabs monivitamiini ja hivenaine,omega-3 pillereitä.
Hiuksissa huomaa kyllä noiden vaikutuksen 6kk käytön jälkeen,myös ihossa vaikutti positiivisesti.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Nyt talvella taitaa kasvaa n. 1 cm kuussa, muuten yleensä 1.5 cm.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Sphinx

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Sphinx »

aika tarkasti (nyt viime kuukausina ainekin) on kuukaudessa kasvanut 1,3 cm
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^Hauskasti sattui sama lukema. Mittasin tänään, aika lailla tasan vuosi viimeisen värjäyksen jälkeen, juurikasvuni ja keskiarvoksi vuoden aikana tuli 1,3cm/kk. En osaa sanoa vaihteleeko vuodenaikojen mukaan, mutta ainakaan biotiinikuuri ei saanut tätä villiintymään kasvamaan. Saisihan tuo nopeamminkin kasvaa mutta yritän ajatella positiivisesti...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
scarface

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tuntuu kasvavan nyt liianki nopeesti, ei tarttis, kun en kasvattele, mutta pikkusen päälle sentin kuukaudessa.
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Mulla hiukset kasvavat melko reipasta tahtia. Yleensä värjään juurikasvun kolmen viikon välein, jolloin sitä on suunnilleen ~1,5 senttiä. Nyt hiukset ovat ottaneet jonkun kummallisen spurtin, sillä heinäkuun puolivälissä kävin leikkaamassa tukan tismalleen olkapäämittaiseksi. Nyt kolmisen kuukautta myöhemmin hiukset yltävät jo kainaloon  :o. Kasvua olisi pitänyt siis suunnilleen kolme senttiä kuukaudessa  ???. Värjäyspöljäilyiden takia tuota juurikasvua ei ole pystynyt nyt oikein seurailemaan. Kummaa touhua...
Kunis

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Kunis »

En edes tiedä kasvuvauhtiani. Olen ehlä kahdesti mitannut pehkon pituutta. En ole sen tyylinen ihminen, että surisin sellaista, jolle en voi tehdä mitään. Odottelen vain, että olisivat vielä vähän pidemmät.
Lisäksi en usko voivani saada tarkkoja mittatuloksia aina samasta kohtaa, eli tulokset eivät tällöin logiikkani mukaan olisi vertailtavissakaan. Enää ei tarvitse juurikasvuakaan kytätä, kaipa se tuon reilun sentin viimeksi kytätessäni oli.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Tukka on ollut värjättynä viisi vuotta ennen kuin nyt leikkasin värin pois. Juurikasvua on aina tullut se sentti kuussa.
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Marni »

Kasvaiskohan tuo sellasen 1,5-2 cm kuussa. Nyt on edellisestä värjäyksestä nelisen viikkoa, ja liki 2 cm omaa väriä näkyvissä. Mulla ei vaikuttaisi olevan mitään vuodenaikakohtasta eroa kasvunopeudessa, saman mittasta tyvikasvua tulee värjäiltyä ympäri vuoden :) Muutaman viikon oon napsinu biotiinia, josko sillä saisi vähän tätä vauhditettua...
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Käsittääkseni hiusteni kasvuvauhti on aina vakio, 1 cm/kk. Ei vaikuta vuodenaika tuon taivaallista, ei myöskään ruokavalio tai lisäravinteet.

Kuten kaikki kasvattajat tietävät, eniten kasvunopeuteen tuntuu vaikuttavan se, kuinka tarkasti hiustensa pituutta kyttäilee...  ::)
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Varjotar

Vs: Hiusten kasvuvauhti

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Vuodessa tullut mittaa 15cm.
Vastaa Viestiin