Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Leikkaukset sekä kampaukset
Valentine

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Hahaa, laitathan kuvia tänne sitten  :D?
Hali
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 03 Helmi 2009, 20:01

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Hali »

Toki (:.Hirvee kriisi vaan että mikä väri noihin sitten..

// http://i44.tinypic.com/2lm3tk6.png Tälläiset näistä nyt tuli :3 Tuossa kuvassa ei mitenkään erityisemmin hyvin laitetut hiukset.
Viimeksi muokannut Hali, 21 Huhti 2009, 00:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wtf?
Valentine

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Varsin kivalta näyttää ja varsinkin valkoinen osio tuo kivaa kontrastia.  Voi olla, että jos haluaisi noin pallomaisen mallin, niin pitäisi laittaa pidennykset, kuten kuvassa olevalla tytöllä on,  lyhyet päällihiukset ovat siis vain omaa hiusta... Mutta kyllä tuo toimii ihan hyvin noinkin  :)
Hali
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 03 Helmi 2009, 20:01

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Hali »

Jep, voi olla :). Tuo vaalea osio on siis sinistä, mutta kuvassa se näyttää vaalealta ja ruskea on oikeasti ihan mustan näköistä, mutta sekin näyttää tossa kuvassa ruskealta että värien osalta kuva valehtelee aika paljon :D
Wtf?
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Neve »

Hali kirjoitti:
Valentine kirjoitti: http://s212.photobucket.com/albums/cc202/Roself/?action=view&current=angel.jpg
Kääk, ihanan malliset hiukset. Yleensä en pidä näin "scenemäisistä" hiuksista, mutta nuo ovat ihanan pallomaiset ja rikottu otsatukka sopii täydellisesti malliin. Mielestäni latvat voisivat olla hieman paksummat ja nekin enemmän leikattu kerroksittain, etteivät näyttäisi niin lisäkkeiltä, mutta päällihiukset ovat pure love  :-*
Ow, oli pakko tulostaa toi kuva ja huomenna leikkautan luultavasti tollasiks, ihanat! <3 Toivottavasti näistä liru hiuksista tollaset saa,
On kyllä tosi herkullinen tukka! Malli sopii ainakin kantajalleen hyvin. Pinkki väri on niin lääh.
Halin tukasta tuli myös mainio :)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Mun tekisi mieli vähän leikellä hiuksiani. Edellinen muutos mikä mulla on ollut oli oikeastaan tasainen pitkähkö otsis viime kesänä, sen jälkeen olen kasvatellut otsista pois. Nyt tekisi mieli leikata taas vaihteeksi sivuotsis ja kerrostuksia eteen. Olen ihastellut Cold Case sarjan Kathryn Morrisin hiustyyliä.

Kuva
Kuva
Kuva
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Villis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 08:52

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Villis »

^ Tykkään myös tuosta mallista, ja mun tukkani onkin olevinaan melko lailla tuollainen. Käytännössä vain ei ole, koska sivuotsis on lähes aina arkisin huonosti. Se pitäisi kerran päivässä käsitellä suoristusraudalla ja kiinnittää hiuslakalla, jos meinaisi sen näyttävän tuolta eikä siltä, että haituvista osa on viettänyt aikaa korvan takana ja osa noussut suoraan sängystä. Ja seuraavana päivänä otsis onkin jo likaisen ja liiskaantuneen näköinen. Takatukka taas kaipaisi enemmän volyymia varsinkin takaraivolle.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Mulla on ollut useammankin kerran sivuotsista eri pituuksilla ja tuntuu, että mä päädyn aina vetämään sen pinneillä kiinni tai jotain vastaavaa. Mulle olisi hyvä haaste opetella oikeasti laittamaan hiuksia aktiivisemmin... Jospa nyt kokeilisi? Sivuotsis on kuitenkin aika helppo kasvattaa pois jos ei sitten taas jaksakaan sitä, on tullut aika monesti kasvatettua pois sellainen. :D

Mun tukka kaipaisi myös hieman enemmän volyymia takaraivolle, muuten mulla on ihan paksu tukka ja tykkään siitä, mutta näyttäisi ehkä paremmalta jos takaraivolla olisi hieman enemmän volyymia. Pitäisi varmaan leikata hieman lyhyempää kerrostusta tuonne taakse taas, että saisi hiuksiin helpommin pikkaisen kohotusta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Tiinaliina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 244
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 15:40

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Tiinaliina »

Meikäläisellä on menossa kasvatusvaihe takaisin pitkiin hiuksiin, mitkä oli mulla kolmisen vuotta sitten. Tämä on tilanne nyt: Kuva ja tähän pituuteen koitetaan pyrkiä Kuva.

Tuo pitkä malli tuntui vaan kovin raskaalta ja aneemiselta noin tasaisena, jonka takia päädyinkin lyhentämään niitä. Nyt haluaisin siihen tulevaan pitkään sitten vähän enemmän eloa ja "jujua", pitääkö sitten kerrostaa vaan reippaasti vai mitä? Hyvät neuvot olis tarpeen :).

Meikäläisen hius on paksua, karheaa ja selvästi laineilevaa, joka näkyy ekassa kuvassa hyvin kerrostusten latvojen pörröttymisenä. Pelkään vaan, että jos tätä oikein alkaa kerrostamaan, lopputulos on totaalisen räjähtänyt pörrö. Ja jos taas ei kerrosta, se on toooooosi raskas pitkänä :(.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

^ Mulla on vähän samanlaisia pohdintoja kuin Tiinaliinalla. Hiukseni ovat nyt BSL-pituiset, ja periaatteessa haluaisin vielä vähän pidemmäksikin kasvattaa, en ainakaan lyhyemmäksi leikata, mutta olen vaan totaalisen kyllästynyt tähän tasapitkään reuhkaan ja haluan jotain muutosta! Minulla on siis myöskin karheat ja paksut hiukset, ja olen aina suhtautunut hiusten kerrostamiseen omalla kohdallani varauksella, vaikka muiden päässä kerrostetut hiukset näyttävätkin hyviltä. Minulla on kerran ollut lyhyemmissä hiuksissa kerrostusta ja se oli aivan kamalaa, ei toiminut ollenkaan. Kyseessä tosin oli aika huono kampaaja, mutta traumat siitä jäivät.

Nykyään olen kyllä asennoitunut paremmin siihen, että voisin panostaa enemmän hiusten muotoiluun ja muotoilutuotteisiin, mutta en siltikään haluaisi mitään järjettömän monimutkaista kampausta. En vaan oikein keksi, mikä olisi sellainen piristävä ja pikkuisen räväkkä muutos, mutta ei kuitenkaan mikään radikaali. Olen katsellut erilaisia kuvia vaikka kuinka paljon, mutta aika vähän kuitenkin nähnyt mitään sellaista mikä täysin omaa silmää miellyttäisi. Olen kyllä nähnyt monilla ihmisillä jossain kaupungilla hienoja hiuksia, mutta niitä nyt on vaikeampi näyttää kun menee kampaajalle selittämään toiveitaan. ;D Jollain otsisksellahan nyt saisi helposti uutta ilmettä, mutta sellaista en halua koska TIEDÄN katuvani sitä hetken kuluttua.

Ehkä joku hillitty kerrostaminen sitten olisi vaan ainoa vaihtoehto. Mulla kun vaan ei ole mitään asiansa osaavaa vakikampaajaa niin pelottaa kyllä mennä ummikkona kampaajalle. Lisää vinkkejä saa mielellään antaa! Ja olen kyllä lukenut tämän ketjun kokonaan, mutta en oikein löytänyt vielä etsimääni. :)
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Mua tympäsee kampaajissa juurikin se että ne on tyrkyttämässä sitä iänikuista kerrostusta joka paikkaan. Mulla on siitä huonoja kokemuksia, niitä latvoja ei kuitenkaan seuraavalla kerralla leikata ja kohta niissä kukoistaa kunnon kaksihaaraiset ja niihin tulee valkeita palleroita. Liekö sitten kampaaja huonosti leikannut vai mikä. Lisäksi ne ei mielestäni tässä mun tukassa näytä miltään, ja minä kun en jaksa hiuksia oikein laittaa niin että joutuisi kihartamaan niitä kerrostuksia... Kunhan nämä tästä kasvaa niin nämä tulee olemaan ensin vain tylsät tasapitkät kunnes ovat tavoitemitassa ja sitten V leikkaus, se oli kaunis viimeksi kun oli pitkät hiukset. Ehkä olen vähän tylsä mutta antaa olla, parempi kai helpompi malli kuin malli jota pitäisi laittaa kovin ja joka laittamatta näyttää kamalalta...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
savi

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja savi »

Tukan leikkuu aika koittaa taas. Bongasin netistä kivan mallin, mutta ei oikein uskalla lähteä saksimaan noin paljoa. Osaisko kukaan auttaa ja kertoa että miten graduation cut suomentuu tai tuon mallin saisi parhaiten selitettyä kampaajalle?&nbsp; :)
http://www.youtube.com/watch?v=OkeIi1nk ... re=related
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Pitkästä aikaa löysin hiusmallin, joka saa suorastaan juoksemaan kampaajan käsittelyyn. Tykkään tästä mallista, koska tuon etuliehakkeen avulla on helpompi loihtia huijauspolkka ja erilaisia tötteröitä ja heittoja etuhiuksista. Toisekseen nyt vältän himon pätkäistä etuhiukset taas lyhyeksi.

Kuva

Tämä on kanssa kiva, sillä olen puol vuotta yrittänyt saada tuon väriset hiukset. Vaikka malli onkin aika perus ja mulla on joskus vähän tuon tyylinen ollutkin, niin nuo latvalaineet ja pieni kasarivaikutteisuus on kivat.(Ja tuon mallin vaatteet ottaisin, koska vaan omaa kukkagarderobiani täydentämään&nbsp; ;D)

Kuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

http://www.hairfinder.com/hairdos.htm

Tuolta löytyy paljon upeita malleja pitkille hiuksille! :-*
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiusmalli pitkille hiuksille? Onko sellaista..?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Kuinka monella pitkätukkaisella juureksella on ihan tasapitkä tukka? Kun oon tosiaan kasvattanut tätä parisen vuotta. Nyt kasvojen reunoilla olevia hiuksia on kevennetty jotta poiskasvatusvaiheessa oleva otsatukka sulautuisi paremmin muuhun päähän. Ongelma on siinä että ne sitten hapsottavat helposti. Pelkään että tasapitkä on sitten sellainen "laatta" tukka. Hiukseni ovat suorat, paksut ja painavat joten pitkää tukkaa ei oikein kerrostamallakaan saa nätiksi. Lisäksi siinä tulee se sama ongelma kun joku täällä mainitsi että niitä kerrostettuja osia ei sitten seuraavalla kerralla leikata samalla tavalla ja sitten ne haaroittuvat ja koko tukka alkaa näyttää kuivalta hampulta. Tukasta tulee Kathryn Morrisin näköinen ja sitä en halua, ei näytä mulla hyvältä.
Vastaa Viestiin