kampaukset lyhyille hiuksille

Leikkaukset sekä kampaukset
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Onkos muuten kaikilla kampaajilla hiustarvikkeita. Joissain ne maksaa erikseen esim. sokoksella, mutta mitenköhän noin yleensä löytyykö kampaamoista koristeita paljonkin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

aivansama kirjoitti: En nyt ehkä ihan tuota hoksannut tuota pinneillä kiinnittämistä mutta jospa luotan kampaajani taitoihin (minkä voisi sanoa olevan lievästi vaikeaa, menen nimittäin toiselle puolelle Suomea tanssaamaan poikakaverini lukioon ja ihan outo kampaaja, pelottavaa)
Uskon, että kampaajasi saa koristeen kiinni, jos se se nyt mikään ihan mahdoton möykky ole ;D
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja zubi »

Löysin Bernerin sivuilta tällaisen kampauksen. Hirmu nätti ja mielestäni juhlavakin, vaikka olikin esitelty modernina työkampauksena.
Kuva
petomaani

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Hyvä homma Zubi että nostit tän sivuston esille!! Mulla on lauantaihin asti aikaa suunnitella oma juhlakampaus, eikä kampaajalle ole mahdollisuutta mennä. Toi on tosi hieno toi sun postaama kampaus kyllä.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Mulla on myös lauantaina tiedossa yhdet häät, joihin olisi kiva laittaa tukka nätisti ja tietenkin niin, että se pysyy hyvin koko päivän. Tuossa postaamassani kuvassa on kyllä sitä tyyliä, mikä voisi sopia. On muuten kaunis värikin, itsellä on lämpöisempi sävy, mutta tuollaista ehkä ensi kerralla... :)
petomaani

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^millai tuommoisen postaamasi kampauksen saa aikaan? Tykkään kovasti tosta mallista, mutta kun kädentaidot ei oikeen riitä mihinkään...  :-[
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Hyvä kysymys, petomaani. Tuo voisi onnistua hyvin sellaisella lyhyiden hiusten minisuoristusraudalla (äitini oli ihastunut kampaajakäynnillä moiseen ja harkitsee hankintaa), jolla sitten kääntelisi noita latvoja ja tekisi pientä lainetta - mutta itsellä ei sellaista ole.
petomaani

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mulla alkaa olla pien paniikki huomisen suhteen. Miten ihmeessä laittas tukan, ettei se oo aina "niinkuin tavallisesti"?  :-\  Kiinittäiskö pinneillä tukan takaa kiinni ja ylös. Taitaa mennä tää ilta treenatessa, kun huomenna ei kauheesti jää aikaa hiustenlaittoon, kun matkaa juhlapaikalle on kumminkin rapiat 3 tuntia..
Viimeksi muokannut petomaani, 23 Touko 2008, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauretta

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

^ Jos sulla on joku sellainen nätti panta (esim. tiaramainen) ja sitten kiharrat hiuksia jotenkin, niin se kampaus on nätti ja juhlava. :) Itse tekisin jotenkin noin.
petomaani

Vs: Juhlakampauksia lyhyille hiuksille?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Niinpä.. Oliskin. Pitää sännätä kauppaan hakemaan semmoinen, joku kultainen ois kiva, kun päällä on kultaa ja ruskeeta :)
Blitz

kampaukset lyhyille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Blitz »

Onko kellään vinkkejä, miten saisi lyhyet hiukset nopeasti laitettua? Olen suhteellisen kärsimätön hiustenlaitossa, joten olisi hyvät neuvot kalliit. . . ::)
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: kampaukset lyhyille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nostellaanpa vanhaa ketjua. Mulla on eteenpäin pitenevä polkka otsiksella. Pisimmät sivuhiukset yltävät vähän leuan alapuolelle ja takaa on - no, aika lyhyt. Millaisen juhlakampauksen tähän tukkaan saisi? ??? Mulle ei tule oikein mitään mieleen, ja tuntuu että tuo otsiskin rajoittaa entisestään, vaikka kaipa senkin tarvittaessa saa jotenkin jemmattua.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: kampaukset lyhyille hiuksille

Viesti Kirjoittaja nukka »

Itse olen taas lyhythiuksinen (hiukset vähän leuan yli) ja olisi kyllä kiva keksiä että miten tätä laittaisi. Youtubesta kun etsii videoita niin tulee kauheasti vaan sellaisia joissa vähän tökitään pinnillä sinne tänne ja pöyhitään sieltä ja täältä ja ollaan mukamas kampauksia tekemässä ::)

Yks kiva kampaus on tehdä ranskanletit molemmin puolin päätä, mutta multa se ei vaan millään onnistu. Osaan tehdä tavallisen ranskanletin mutta pään sivulle tehtävä ei onnistu sitten millään.

Perinteisesti teen kiharat, ne on onneksi helppo tehdä lyhyeen tukkaan. Esim. tällä ohjeella http://www.youtube.com/watch?v=9qDA711gh3Y

Töissä on pakko pitää hiuksia kiinni ja laitankin yleensä hiukset vaan ponnarille. Vaikka ponnari näyttää vähän tyhmältä kun hiukset on vain sellainen pieni töpö.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Redsea

Vs: kampaukset lyhyille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Redsea »

Hei kiitti sivunnostosta!  ;D

Mulla on just samanmuotoiset hiukset kun tuossa ylemmässä videossa!! Ihanaa että tänne tulee näitä kampausehdotuksia&nbsp; <3

Kiitos kaikille!
Vastaa Viestiin