Kiharat suoriksi

Leikkaukset sekä kampaukset
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Kiharat suoriksi

Viesti Kirjoittaja Horros »

Itsellä tuo suoristus käy kätevimmin siten, että lähden alhaaltapäin suoristamaan kerroksittain. Laitan ylemmät hiukset nutturalle, jolloin harjaan vapaiksi jäävät hiukset, föönaan ilmakihartimella suoremmiksi ja suoristan. Näin jatkan sitten päällimmäisiin hiuksiin asti. Koko prosessiin menee 30-60 min suunnilleen, suoristusrautani nyt ei ole mitään priimaluokkaa muttei ole niin pilkuntarkkaa, kuinka suoraksi tulee. Tigin Smooth & Shine on ollut luottotuote monta vuotta. :)

GHD:llä tulee ehkä liiankin litteät, joten tuo kämäinen Babyliss on ihan ok.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Kiharat suoriksi

Viesti Kirjoittaja Horros »

Voiko olla, että hiukseni ovat liian kosteutetut tms, kun suoristusrauta ei tunnu pystyvän niihin edes sitä, mitä aiemmin? Hiukset kihartuvat uudelleen todella nopeasti suoristuksen jälkeen eikä suoristettaessakaan jälki ole niin hyvää, epämääräistä söheröä jää aina johonkin.
GHD:ta olen alkanut miettiä ihan vakavasti tässä viime aikoina.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Kiharat suoriksi

Viesti Kirjoittaja Illusia »

En tiedä et onko tää nyt just oikea ketju mun kysymykselle mutta...
Onko olemassa sellaista suoristavaa ainetta luonnonkiharalle tukalle joka suoristaisi ilman hiustenkuivaajaa/suoristusrautaa?
Todennäköisesti tällästä ei oo olemassakaan mutta kyselen silti.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Kiharat suoriksi

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Suoristaako täällä kukaan hiuksia suurilla rullilla? 

Isoilla tarrarullilla saan hiukset kyllä suht. suoriksi, mutta tarrarullat repii ja jättää hiuksen tosi kiillottomaksi ja pörröiseksi. Vuosia olen etsinyt kaupoista ja netistä sileäpintaisia jumborullia ja nyt vihdoin tärppäsi! Tilasin ebaysta magnetic rollersit, eli sileäpintaiset rullat kahden tuuman halkaisijalla. Toimi muuten  tosi hyvin (hiuksesta tuli tosi sileä ja kiiltävä) mutta tuo kaksi tuumaa osoittautui suoristukseen aavistuksen turhan pieneksi, joten pistin nyt tilaukseen vielä toisen satsin rullia vähän isommalla halkaisijalla. Tuolla kahden tuuman halkaisijalla tuli kyllä kans aika kivat hiukset, volyymia ilman pörröä ja latva taipui isosti vähän kiharalle.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Varjotar

Vs: Kiharat suoriksi

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mä saan omat kiharat parhaiten pysymään suorana kun käytän silikonittomia tuotteita ja suoristan vain kuivalla säällä. Se ei haittaa, jos kauniita suuri laineita alkaa muodostuu hiuksiin, kunhan ne ei pörröönny ja muodosta sykkyröitä.
Vastaa Viestiin