Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Manna »

Testasin tänään ensimmäistä kertaa Nexxuksen Canopy lämpösuojaa ja tämähän pelittää erittäin hyvin  ;D  Hiukset ovat erittäin sileät ja eivät klimppiinny. Plussaa tulee tuoksusta.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Tiaga
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 12:36

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tiaga »

Voisikohan jotain silikonista jätettävää hoitista käyttää lämpösuojana? Kaapistani löytyy ainakin VO5 Fade Defy, jossa silikonia (ainakin Dimethicone Copolymer) on rutkasti. Eikös silikoni toimi myös lämmöltä suojaavana aineena?
Viimeksi muokannut Tiaga, 12 Marras 2008, 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iherb alekoodini: TRM824 :)
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Voi käyttää. Oikeastaan mitä vaan voi käyttää, mikä luo hiuksen pintaa "muovikalvon", joka suojaa jonkin verran kuumuudelta.
Tiaga
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 12:36

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tiaga »

Kiitos vastauksesta, eipähän tarvitse erikseen lämpösuojaa tähän hätään hankkia :) On jännä, että vain tiettyjä tuotteita markkinoidaan lämpösuojallisina, vaikka periaatteissa aika monissa jätettävissä hoitiksissa, muotoilutuotteissa ym. on sama ominaisuus.
Iherb alekoodini: TRM824 :)
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja SH »

Ghd on matkalla ja haluaisin hankkia sille kunnollisen lämpösuojan. Onko Nexxus Canopy paras? Jätettäviä on kaappi pullollaan, mutta tärkeitä olisi löytää joku oikeasti suojaava tuote muutenkin hauraille hiuksileni ennen käräytysrautaa. Mistä tilaatte Nexxusta? HQ Hair varmaan hyvä, mut saako ebaystä vielä edullisemmin? Vinkatkaa jos tiedäte jonkun luotettavan myyjän.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Shoppis, en tiiä onko toi Nexxuksen Canopy paras, mutta se on ainakin alkoholiton ja siinä on vain vähän silaria, mutta sitäkin enemmän kaikkia suojaavia öljyjä, ja öljyistä huolimatta se ei ole siltikään rasvaista tai paksua koostumukseltaan. Laitan sitä jätettävän päälle kosteisiin hiuksiin ennen föönausta, mutta en ole kokeillut miten se pelittää, jos laittaa suihketta kuiviin hiuksiin ja sitten suoristaa. Mie ostin omani toiselta juurekselta, joten en osaa vinkata hyvää ostopaikkaa, mutta voin kyllä suositella kyseistä ainetta :D.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Manna »

Shoppaholisti kirjoitti: Mistä tilaatte Nexxusta? HQ Hair varmaan hyvä, mut saako ebaystä vielä edullisemmin? Vinkatkaa jos tiedäte jonkun luotettavan myyjän.
Mä olen ostanut Canopyn tältä myyjältä:

http://shop.ebay.com/merchant/kellysbea ... &_osacat=0
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mena »

Totesin aamulla että hiukseni kuivuvat pyyhekuivasta nopeammin suoristusraudalla kuin föönillä (tai sitten käyttäjässä on vikaa). Mulla on käytössä Trendline straightener -suoristusvoide alle ja haluaisin vielä jonkun muun lämpösuojan siihen kun tuo lähmää helposti jos laittaa muualle kuin ihan latvoihin. Eli joku suihkemainen hakusessa, mielellään marketista. Suosituksia? Lähes päivittäiseen käyttöön mahdollisesti olisi tulossa.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Osiksen Flatliner lämpösuojallinen suoristussuihke, joka ei ainakaan täällä onnistu lähmäämään tukkaa. Ei tosin marketista, mutta suihke on mielestäni tosi riittoisa joten tuo n. 15 euron hinta ei kirpaise. :)
So it goes.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Mä oon nyt pari kertaa testannut Tigin Smooth&Shinea ja siihen roiskinut vielä päälle Superficialia ja tykkään :)
Tosin nuo pidennysosiot tuntuu kovilta omiin hiuksiin verrattuna ihan sama mitä mömmöä niihin tunkee  :-\
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

a2mi kirjoitti: ^ Osiksen Flatliner lämpösuojallinen suoristussuihke, joka ei ainakaan täällä onnistu lähmäämään tukkaa. Ei tosin marketista, mutta suihke on mielestäni tosi riittoisa joten tuo n. 15 euron hinta ei kirpaise. :)
Mulle toi flatliner ei kyllä sovi yhtään. En kyllä itekään tykkää, että ois semmosta lähmäävää lämpösuojaa, mutta toi suihke on kyl ihan yks *****. Se haisee ihan kauheelle alkoholille tai jolleki liimalle, ja kuivattaa mun tukkaa. Sit jos sen laiton jälkeen yrittää suoristaa, niin rauta liukuu tosi huonosti tukassa koska toi aine tekee tukan jotenki tosi nihkeeksi. En kyllä ymmärrä miten tosta vois olla mitään apua/hyötyä, kun kuivattaa hiuksia ja tekee vaan suoristusraudan kanssa sen, että saa moneen otteeseen jyystää samaa kohtaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Onpa jännä, minulla ei vastaavia ongelmia ole ollut. Haju ei suihkuttaessa ehkä maailman mainioin ole mutta häviää nopeasti enkä ole sitä oikeastaan koskaan huomioinutkaan. Kun suihkuttaa pieneen osaan kerrallaan ja suoristaa ne, niin ei kerkeä "kovettuakaan" (toisin kun jos koko tukan suihkuttelee kerralla).
So it goes.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Miiwa kirjoitti: Totesin aamulla että hiukseni kuivuvat pyyhekuivasta nopeammin suoristusraudalla kuin föönillä
Mä oon ihan siinä uskossa ettei normaalia suoristusrautaa saisi näyttää kosteille hiuksille..  ???
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

a2mi kirjoitti: ^ Onpa jännä, minulla ei vastaavia ongelmia ole ollut. Haju ei suihkuttaessa ehkä maailman mainioin ole mutta häviää nopeasti enkä ole sitä oikeastaan koskaan huomioinutkaan. Kun suihkuttaa pieneen osaan kerrallaan ja suoristaa ne, niin ei kerkeä "kovettuakaan" (toisin kun jos koko tukan suihkuttelee kerralla).
Olen kokeillut tosi vähällä määrällä koko tukkaan ja suihkimalla aina vähän kun etenen raudan kanssa - ei toimi. Tää ei liity nyt varsinaisesti lämpösuojaan, mut mulle ei myöskään sovi tuo monien hehkuttama tigin control freak serum suoristusraudan (tai muutenkaan) kanssa. Se lätsäyttää tosi pienestä määrästä ja kuten todettu, siitäkään en ole saanut koskaan mitään hyötyjä irti. Ehkä käyttäjässä on sittenki jotain vikaa? ;)  Kaikilla muilla aina tuntuu ne toimivan, mitkä mulla ei.

Mäkin oon luullut, ettei tavis suoristusrautaa saa käyttää kosteeseen tukkaan.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mena »

Luscious kirjoitti:
Miiwa kirjoitti: Totesin aamulla että hiukseni kuivuvat pyyhekuivasta nopeammin suoristusraudalla kuin föönillä
Mä oon ihan siinä uskossa ettei normaalia suoristusrautaa saisi näyttää kosteille hiuksille..  ???
Niin minäkin, mutta mulla on jo lähes kuivat hiukset siinä vaiheessa kun raudalla leikin (meikkaan ensin jne) ja kun tuossa lukee Wet & Dry niin...  ::)

Ostin  nyt Andrew Collingen hoitosuihkeen kun oikein mainostavat että on kuumuudelta suojaava. Kävin kurkkimassa tuota Osista parissa paikassa ja kokeilen nyt ensin tuota halvempaa, ei ollut sen näköinen purkki ja oli muuten pienempi kuin luulin. 15e taisi olla molemmissa paikassa hintaa. (Stocka & Hairstore).
Vastaa Viestiin