Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^Okei no sitten! Kyllähän sillä wet&dryllä saa vedellä :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mulla on kans Babylissin Wet and Dry-rauta, sillä saa suoristaa myös pyyhekuivaa hiusta. En oo kyllä kosteana iljennyt pahemmin suoristella...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Osaako joku verrata keskenään seuraavia tuotteita:

- Nexxus Canopy
- Lanza Strait-Line Smoother
- Redken Align
- Redken Satinwear

Tarvitsisin jonkin tuotteen raudan alle ja mietin mitä noista ostaisin. Kaikki ilmeisesti aika suosittuja? Klimpittääkö ja/tai lähmääkö joku noista hiuksia?
pihla

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pihla »

Ghd:n uutena ja onnellisena omistajana piti alkaa kysymään lämpöjutuista (nyt ennen kuin sitä vahinkoa on vielä päässyt tapahtumaan  :D).
Niin miten ne kestää hiuksissa, esim. jos illalla pesun jälkeen laitan föönauksen alle jotain lämpösuojallista muotoiluainetta ja/tai vaikka ghd:n omaa thermal protectoria, niin jäävätkö ne siihen tukan suojaksi niin, että jos seuraavana aamuna tai iltana alkaa raudalla kihartelemaan, niin suojaavaa ainetta ei enää tarvitse lisätä?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ellen »

pinkpepper kirjoitti: Osaako joku verrata keskenään seuraavia tuotteita:

- Nexxus Canopy
- Lanza Strait-Line Smoother

Tarvitsisin jonkin tuotteen raudan alle ja mietin mitä noista ostaisin. Kaikki ilmeisesti aika suosittuja? Klimpittääkö ja/tai lähmääkö joku noista hiuksia?
Mulla on kokemusta noista kahdesta ja tykkään enemmän Nexxuksen Canopysta kuin L'anzan Smootherista. L'anza on todella silikonista ja jättää sellaisen kalvontunnun hiuksiin. Canopy on kevyttä suihketta, joka ei mielestäni lähmää, ja jota on miellyttävä käyttää, koska ei tee sellaista kalvoa hiuksiin. Se on ikään kuin hyvä jätettävä, joka on kuitenkin lämpösuoja. Canopy on siksikin mielestäni parempi, koska INCI on täynnä hyviä luonnonöljyjä ja vain vähän silaria.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä ostin jokunen aika sitten Canopyn, mutta en ole vielä päässyt testailemaan kun ei ole vielä rautaa.

Jos tekee kihatoita raudalla, niin kumpi tulisi laittaa ensin hiuksiin, lämpösuoja vai muotoilutuote? Tuossa Canopyssa ei taida olla muotoilu-/pito-ominaisuuksia, vai onko?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 20 Maalis 2009, 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Herbina »

pinkpepper kirjoitti: Osaako joku verrata keskenään seuraavia tuotteita:
- Redken Align
- Redken Satinwear
Tykkään henkkoht Satinwearista enemmän, se tuoksuu paremmalta eikä tee hiuksia niin helposti kuin Align jota saattaa helposti annostella liikaa ja joka tuoksuu jotenkin miehekkäälle. Nexxuksesta ja L'anzasta ei ole kokemusta.

Onko kukaan kokeillut Nexxuksen Canopya kuiviin hiuksiin suoristusraudan kanssa? En ole uskaltanut käyttää rautaa kun kuiviin hiuksiin niin, että pesen hiukset illalla, annan kuivua itsestään yön yli ja aamulla levitän suojatuotteen suoristuksen yhetydessä. Uskaltaako siis rautaa käyttää jo ihan märkiinkin? Kampaajakin yleensä ensin föönaa kuivaksi ja sitten viimeistelee raudoilla.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Herbina kirjoitti: Onko kukaan kokeillut Nexxuksen Canopya kuiviin hiuksiin suoristusraudan kanssa?
Siis tarkoitit varmaan märkiin? :) Märkiä hiuksia ei saa raudalla vedellä vaikka olisi kuinka lämpösuojaa. Itse olen joskus kiireessä hiukan kosteita hiuksia suoristanut mutta ei siitä oikein ole hyötyä, ei toimi kunnolla ja muutenkin hiuksille tekee huonoa. Mutta suojatuotteen voi kyllä jo märkiinkin tottakai lisätä ja vasta kunnolla kuivuttuaan suoristaa.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Tarkoitin kyllä just niin kuin kirjoitin, koska tuolla aiemmin Canopyn käyttäjät kertoivat käyttäneensä vain märkiin hiuksiin eikä kuiviin. Sitä vähän ihmettelinkin, kun itse etsin nimenomaan kuiviin hiuksiin raudan alle käytettävää suihkemuotoista lämpösuojaa. Tigin Spritz & Shinen tuoksua ja Redkenin Hot Sets niinkään haisee aika pahalle, lisäksi vielä koppuroittaa helposti. Veikkaan että Iron Silk 7:ssa on yhtä voimakas tuoksu, sitä en ole kokeillut. Jotenkin hajulla on erityisesti suoristustuotteessa suuri merkitys, koska se jää hiuksiin leijumaan pitkäksi aikaa.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

^ Aah ok :) Siinä tapauksessa, mulla on ollut Canopyä ja ihan myös kuiviin hiuksiin sitä käyttänyt. Sehän on vähän kuin jätettävä samalla kun sisältää myös hoitavia ainesosia, siksi monet varmaan käyttää märkiin heti pesun jälkeen. Itse käyttelin sitä vähän kummallakin tavalla, joskus heti pesun jälkeen ja suoristus vasta myöhemmin, tai sitten vasta kuivuttuaan suihkin ja annan muutaman minuutin kuivahtaa ja suoristus. Muistaakseni ei siinä juuri eroa ollut kummin käyttää.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Manna »

Herbina kirjoitti: Onko kukaan kokeillut Nexxuksen Canopya kuiviin hiuksiin suoristusraudan kanssa?
Käytän Canopya aina kuiviin hiuksiin (illalla pesu - aamulla suoristus). En osaa sitä verrata muihin tuotteisiin, koska Canopy on ensimmäinen lämpösuoja, jota käytän. Sen verran olen huomannut, että kovin läheltä hiuksia ei kannata suihkuttaa, muuten hiukset kostuvat suoristusta ajatellen liikaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Kokeilin Nexxus Canopya ensimmäistä kertaa tänä aamuna suoristusraudan kanssa. Suihkin siis kuiviin, illalla pestyihin hiuksiin ja tuntui ainakin minulla lähmäävän näin käytettynä jonkin verran. Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla märkiin hiuksiin, jos toimisi niin paremmin. Tuoksusta tykkään kyllä ja inci näyttää erittäin hyvältä.
1c F ii
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja d&c »

Mun mielestä Goldwellin Hot Darling on ihan kiva lämpösuojasuihke ja toimii hyvin myös pidennyshiusten kanssa. :)
I wake up, it's a bad dream,
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja juuriska »

Olen tykännyt Paul Mitchellin Heat Sealistä kovasti. Hiukset eivät ole kärsineet GHD:n käytöstä yhtään, mutta ne ovatkin aika lyhyet. Olen myös miettinyt, että voisikohan muotoiluvahat suojata hiuksia kuumuudelta? Hiuslaatuni on niin hento, että luulisi raudan kuitenkin rasittavan sitä aika tavalla. Kyllähän se vahakin toimii jonkinlaisena eristeenä hiuksen ja raudan välissä.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

Löytyykö markettitasolta hinta-laatu-suhteeltaan toimivaa lämpösuojaa? Erityisesti suoristusraudan kanssa käytettäväksi.  ::)
Vastaa Viestiin