Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Viivi »

^ Ok, eli ostoslistalle lähtee tuo Satinwear. Voisinpa olla niin radikaali, että jätän Hot Style Reconstructorin ostamatta ja ostankin pelkästään Satinwearin.
Viimeksi muokannut Viivi, 04 Huhti 2007, 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Tuo Satinwear voisi olla kyl hyvä mullekin. Silloin harvoin kuin föönaan niin saisi olla kumminkin kunnon lämpösuoja. Jospa sitä innostuisi föönaamaan ja laittamaan tätä kunnon aineen kanssa. Nyt oon niin laiska, mutta tukasta tulee kyl aika kiva, kun viitsii föönata.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Inna

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Inna »

Sain vihdoin hommattua kunnon muotoiluraudat, nyt tarttis vaan löytää hyvät lämpösuoja-aineet. Eli hyviä kokemuksia? Ja erityisesti kiharoiden tekemiseen muotoiluraudalla? Useista aineista tuntuu löytyvän suoristustehoa, mut..
Furtiva

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Mä tarvisin jonkun lämpösuojan, jota voi laittaa myös kuiviin hiuksiin. Viivin kehumassa L'orealin suihkeessa oli tämäkin mahdollisuus, mutta olisiko vielä muita vaihtoehtoja? Tuota Redkenin SatinWearia ei käsittääkseni voi kuiviin hiuksiin laittaa.
Tristy

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tristy »

^ Ainakin AC:n Perfect endings-suihketta voi käyttää sekä kuiviin, että märkiin hiuksiin. Mulla on toi ja tekee kyllä hiukset pehmeiksi. Tuoksu on mielestäni ehkä vähän epämiellyttävä, mutta sen kestää :)
Furtiva

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

^Kiitos vinkistä :)  Luin tuosta arvosteluita muualta ja siitä oli ihan tykätty. Eikä ole ilmeisesti kallis!
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

Minkälaiset INCI:t ovat GHD Thermal Protector-tuotteissa? Onko pitoa?
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Manna »

Lisäsin GHD:n lämpösuojan INCI:n:

http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 41#p254341

Tämä on yksi huonoimmista tuotteista, jonka olen ikinä hankkinut tai sitten en osaa käyttä sitä. Joka tapauksessa sisältää alkoholia, joka kuivattaa omaa pehkoani todella tehokkaasti. Pitää käyttää hyvin säästeliäästi.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

Kiitos INCI:stä! :)
Taidan sittenkin hankkia L'anzan Thermal Defense-suihkeen, vaikka siinäkin on alkoholia, mutta ei se etuhiuksissa haittaa. L'anzassa on kuitenkin keratiinia vahvistamassa hiusta. Käytössä on Smoother-voide, mutta sen lisäksi pitää laittaa monet muutkin aineet, että hiukset pysyy ojossa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mä olen aivan rakastunut Nexxuksen Canopy lämpösuojasuihkeeeseen.Mulla on luonnostaan tosi taipuisa tukka (lue kihara aamulla,varsinkin jos menee märällä tukalla nukkumaan) ja joudun suoristamaan sen jokaikinen aamu ja kääntämään vielä ilmakihartimella etuhiukset.Tuo Canopy oikeasti antaa suojaa vaikka rankasti joutuukin käsittelemään,eikä annosteluakaan tarvitse varoa,ei lähmää tukkaa lainkaan.Tuoksu on myös puhtaan raikas ja hiukset näyttää ja tuntuu tuon jälkeen aivan unelmalta,pehmoiselta ja kiiltävältä. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
zicrah

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja zicrah »

Inna kirjoitti: Sain vihdoin hommattua kunnon muotoiluraudat, nyt tarttis vaan löytää hyvät lämpösuoja-aineet. Eli hyviä kokemuksia? Ja erityisesti kiharoiden tekemiseen muotoiluraudalla? Useista aineista tuntuu löytyvän suoristustehoa, mut..
Sama juttu minulla, puhuin kampaajan kanssa, joka sanoi että loogisesti ajatellen suoristusraudoilla käytettävät aineet, "suoristavat" aineet, pitäisi myös toimia kihartavina kun rautaa sillä tavalla käyttää. Itse ostin juuri eilen sekä suoristusraudan että Osiksen Flatlinerin enkä ensimmäisellä kerralla onnistunut tekemään kiharoita, mutta minusta tuntuu tällä hetkellä siltä, että se johtui vain osaamattomuudestani. En osaa kiertää rautaa tarpeeksi että tulisi kokonainen kihara. Saan vain taivutettua ne nätisi. Toiselle on helpompi suoristusraudalla laittaa kun saa kädet oikeaan asentoon.

En tiedä johtuiko raudasta vaiko Flatlinerista niin äidilleni eilen illalla laittamat hiukset pysyivät lähes muuttumattomina tähän päivään, vaikka pyöräili kosteassa ilmassa töihin jne. Oli kyllä kuin suoraan kampaajalta laitettu tukka. Eli suoristusrautaa suosittelen kyllä pysyvän kampauksen tekoon. Samoin kävi kun kampaaja laittoi minulle viime perjantaina todella kiharaisen kampauksen. Kiharat pysyivät kauniina neljä päivää, toki eivät yhtä kiharaisina mutta kauniina ja näkyvinä. Uskomatonta.

Lisäys: Flatlinerissa on lämpösuoja.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Aquatar kirjoitti: Pöh rupesinpas katsomaan XZ kampaus- ja muotoilunesteeni inciä jota oon käyttänyt lämpösuojana koska siinä lukee että sisältää lämpösuojan ja on silikoniton. Ainoa mahdollinen lämpösuoja-aine vois olla sodium polystyrene sulfonate, mutta googlettamalla ainakin löysin siitä mainintoja vain lääkkeissä, ota siitä nyt sitten selvää onko sillä lämpösuojavaikutusta ???
Muuten kyllä oon tästä tykännyt. Mutta olenko nyt sitten kuitenkin korventanut hiuksiani suoristimella jos tässä luvataan olemattomia :(
Mä ostin tuota myös tänään, kun piti päästä halvalla. Siis Volume Control on tuotteen nimi.  Nimenomaan etsin tuotetta jossa selkeästi sanotaan että on lämpösuoja, joten kai mä tuohon luotan. Incejä en jaksa kyllä juurikaan tutkailla. ::)

^ Tota itekkin tänään pähkäilin. Marketin hyllyssä oli myös noita Lorealin Hot Straighteja, joita täälläkin jotkut on kehuneet. Siinä ois se lämpösuoja, mutta se on tarkoitettu hiusten suoristukseen. Onko tuossa jotain ainesosia, jotka suoristaa hiusta? vai voiskos sitä käyttää kun haluaa nimenomaan kääntää latvoja/ tehdä kiharaa..
Viimeksi muokannut pekaani, 28 Touko 2008, 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

^ Kaipa tuossa XZ:ssa jonkinlainen suoja on kun kerran luvataan, mutta en silti voi suositella koska kuivatti hirveästi tukkaa :-\ Alkoholiahan siinä on ilmeisesti aika paljon. Käyttelin kuitenkin sisulla pullon loppuun satunnaisessa käytössä, mutta uutta en ostanut enkä ostaisi.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja miolla »

Mulla on Tigi Fashionistan Spritz & Shine, enkä tykkää siitä yhtään  :(

Hiuksilleni riittää pelkkä föönillä kuivaus, eli en kaipaa mitään muotoilua tai pitoa, ihan vaan suojakalvoa. Tää tuote on sellainen, että suoristettuja hiuksia pitää joka välissä olla harjaamassa ja selvittämässä, muuten näyttää takkupesältä. Korputtaa ja takuttaa. Levittyy paremmin pyyhekuivaan hiukseen, jolloin koko "nopea hiusten suoristus aamulla" menee mielestäni turhan hankalaksi (eka pitää kastella hius, sitten lämpösuoja, sitten föönikuivaus ja viimeiseksi vasta kaivattu suoristus) - kuivaan hiukseen ei levity riittävän näkymättömästi.Tuulinen sää + Spritz & Shine = KATASTROFI! Hiukset pysyvät kyllä suorina kolmekin päivää, ellen pese välissä, eli tehot ovat (muotoilutehoja kaipaavalle)melko hyvät. Kihartamiseen lämpörullilla ei myöskään ollut hurjan toimiva tuote.
Viimeksi muokannut miolla, 09 Elo 2008, 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ ^ Mulla tuo XZ ei kuivata hiuksia (käytän tosi harvoin, joten ei havaittavaa vaikutusta), mutta eipä se tee oikein muutakaan. Muotoilu ei pysy pitkään, vaan jo tunnin päästä hiukset lässähtää (yleensä siis käännän latvoja ulospäin..). Haluaisin pärjätä yhdellä- kahdella tuotteella lyhyen t***a kanssa.

Pitänee suunnata taas kampaamotuotteiden pariin ja etsiä oikeasti hyvän ja pitkäkestoisen pysyvyyden takaava tuote. En vaan raaskisi ihan hirveästi maksaa, kun käytän sen verran harvoin, että yksi pullo kestää useamman vuoden. Vaikka joo, tiedä sitten meenkö tuotteet oikeasti pilalle ihan siinä ajassa mikä tuotteessa sanotaan. 
Vastaa Viestiin