Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Tigillä on suoristusrautojen kanssa käytettäväksi tarkoitettuja aineita myös. Kysyhän siltä kampaajalta, joka siellä on myymässä, niin eiköhän se tiedä :) Mutta lömpösuojallinen tuote kannattaa ehdottomasti ostaa, jos rautoja tai fööniä käyttää.
Sanne78

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Sanne78 »

Katselinkin Tigin sivuilta, jotka löytyivätkin helposti googlella. Tuolla on tuollainen FAshionista ja siinä lukee tekstissä UV-suoja. Siis tuo Smooth&shine.Hinta on 24,40€, onko tuo suositushinta että saan sen kaikista kampaamoista tuohon hintaan vai?
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Se on vaan suositushinta. Joissain paikoissa hinta voi olla hieman tuota korkeampikin. Mutta aika hyvin nuo Tigin sivujen hinnat pitävät paikkaansa.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Sanne78 kirjoitti: Katselinkin Tigin sivuilta, jotka löytyivätkin helposti googlella. Tuolla on tuollainen FAshionista ja siinä lukee tekstissä UV-suoja. Siis tuo Smooth&shine.Hinta on 24,40€, onko tuo suositushinta että saan sen kaikista kampaamoista tuohon hintaan vai?
Ei kai UV-suoja tarkoita samaa kuin lämpösuoja? UV:sta ainakin tulee mieleen että tarkoittaa auringolta suojaavaa vaikutusta mutta en ole sen kummemmin perehtynyt asiaan..
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Juu, juuri näin eli ei ole sama asia.  :)

Minä olen käyttänyt lämpösuojallisten vaahtojen (esim. Cutrin Chooz alkoholiton muotovaahto) lisäksi marketista saatavaa edullista Andrew Collinge Heat Defense Styling Sprayta. On siis jätettävä hoitoaine ja pitkille hiuksille tarkoitettu, mutta minun lyhyilleni ainakin myös loistavaa kamaa. Ei lässäytä, eikä sisällä silikoneja incin alkupäässä. Eikä myöskään toki alkoholia!
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Pöh rupesinpas katsomaan XZ kampaus- ja muotoilunesteeni inciä jota oon käyttänyt lämpösuojana koska siinä lukee että sisältää lämpösuojan ja on silikoniton. Ainoa mahdollinen lämpösuoja-aine vois olla sodium polystyrene sulfonate, mutta googlettamalla ainakin löysin siitä mainintoja vain lääkkeissä, ota siitä nyt sitten selvää onko sillä lämpösuojavaikutusta ???
Muuten kyllä oon tästä tykännyt. Mutta olenko nyt sitten kuitenkin korventanut hiuksiani suoristimella jos tässä luvataan olemattomia :(
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ice »

Ice kirjoitti: kannattaa muistaa, että nykyään melkein jokaisessa (kampaamo)tuotteessa on käytännössä lämpösuoja vaikkei siitä erikseen mainittaisi
eipä niissä olemattomiakaan sentään lupailla, sama aine se on yleensä suojana marketti -että kampaamoaineissa ja ehkä myös samoina pitoisuuksina
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja siili »

Mun pitäisi ostaa varmaankin lämpösuoja kun olen kovin innoissani uudesta volumaster tyvikohotusraudastani.
Mistä mä tiedän mikä on hyvä  ??? En ole koskaan moista ostanut enkä itse käyttänyt. Kampaajani on käyttänyt jotain metallisen mattahopeisessa purkissa olevaa suihketta. Veikkaisin ehkä Osikseksi, koska purkin malli tuo oman iänikuisen Osis hiuslakka-purkkini mieleen.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Amilo »

siili kirjoitti: Kampaajani on käyttänyt jotain metallisen mattahopeisessa purkissa olevaa suihketta. Veikkaisin ehkä Osikseksi, koska purkin malli tuo oman iänikuisen Osis hiuslakka-purkkini mieleen.
Todennäköisesti kyseessä on osiksen Flatliner, jossa on kyllä hyvä lämpösuoja, mutta myös alkoholia.
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mä oon tykästynyt L'Oreal Hot Style Constructoriin. Kyseessä on siis suihkemainen lämpösuoja/tuuheuttaja, joka sopii niin föönaukseen kuin suoristukseen. Tuo lasimaisiin hiuksiin mukavasti rakennetta, mutta ei korputa ja hiukset tuntuu, kuin niissä ei olisi muotoilutuotetta laisinkaan. Joskus suihkin sitä vaan kosteiden hiusten juuriin ja annan kuivua vapaasti, kuivuttuaan hiusten juuret tuntuu vähän tuhdimmilta. Tuoksu on vähän "osismainen". Hinta n. 14 euroa.

Kuva
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Tristy

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mun ehdoton ykkönen lämpösuojatuotteista on Redkenin Satinwear. Tekee hiukset todella pehmeiksi ja sileiksi, käytän kuivaajaa usein ja tuo on hyvin suojannut hiuksiani. Tuoksustakin tykkään, luottotuotteeni. :-*

Onko muuten Joicon Creme elixirissä lämpösuoja? Olen tuota muutamaan otteeseen kokeillut ja sekin tekee hiukset ihan mukavan tuntuiseksi. Purkissa kun ei ole mainintaa lämpösuojasta tai käytöstä föönin/suoristajan kanssa, niin on vähän epäilyttänyt.
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Viivi »

^ Mullakin on ollut pitkään himotuslistalla tuo Satinwear. Eihän se lähmää tukkaa, onko yliannostuksen vaaraa?
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ellen »

Käytin ennen L'Anzan Strait-Line Thermal Defense -suihketta, mutta ihan umpimähkään tilasin LF:sta kms california flat out hot pressed sprayta, kun tuo L'Anzan tavara alkoi loppua. Hakusessa oli kuitenkin vähemmän alkoholia sisältävä, lämpösuojallinen suoristussuihke. Tuoksu on tässä kms:n tökötissä paljon miellyttävämpi, hedelmäisen viikunan tuoksu. Paljon pehmoisemmalta hiukset ainakin tuntuvat kuin L'Anzan aineella suoristettaessa ja hiukset pysyvät suorina hiukan kosteallakin säällä.
Tristy

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Viivi kirjoitti: ^ Mullakin on ollut pitkään himotuslistalla tuo Satinwear. Eihän se lähmää tukkaa, onko yliannostuksen vaaraa?
Mulla on ohuet jonkun verran yli hartioiden ulottuvat hiukset ja olen saanut näihin uppoamaan kaksi pumppausta kun hain oikeaa annostelumäärää. Eikä edes tuolla runsaalla määrällä tullut lähmäistä tukkaa, aina vain ihana pehmeä lopputulos :) Nykyään käytän siis vain yhtä pumppausta. Aluksi epäilin, että mahtaako tuo pullollinen edes kestää kauaa, mutta riittoisalta tuotteelta tuntuu.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Viivi kirjoitti: ^ Mullakin on ollut pitkään himotuslistalla tuo Satinwear. Eihän se lähmää tukkaa, onko yliannostuksen vaaraa?
En ole itse ainakaan saanut lähmäistä lopputulosta aikaiseksi, pitkiin hiuksiin laitan pari kolme pumppausta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin