Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Re: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä päädyin ostamaan Four reasons No nothing lämpösuojan. Tää on hiuslakkamainen, eli ponnekaasupullosta tulee ja kuivuu heti, ei tartte odotella. Antaa juuri sopivasti lisää liukua lähmäämättä. :ts Tämä jää kyllä vakkarikäyttöön!

KMS kosteussuojaa olen nyt käyttänyt myös, laitan suoristuksen jälkeen. Tykkään muuten, mutta en fanita tuota vähän miehekästä tuoksua. Pitää varmaan seuraavaksi kokeilla jotain muuta...
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Re: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Mena kirjoitti: 30 Syys 2021, 12:45 Mä päädyin ostamaan Four reasons No nothing lämpösuojan. Tää on hiuslakkamainen, eli ponnekaasupullosta tulee ja kuivuu heti, ei tartte odotella. Antaa juuri sopivasti lisää liukua lähmäämättä. :ts Tämä jää kyllä vakkarikäyttöön!
Kuulostaa hyvältä! Mulla on ollut suoristusraudan kanssa käytössä Paul Mitchellin Hot Press, ja se on tosi paljon kuvailemasi tyyppinen, ja oon tykännyt. Hinta vaan on suolainen, joten tuo Four Reasonsin vois olla seuraavana hankintalistalla kun PM:n lämpösuoja loppuu.


Nyt mulla on ollut ahkerassa käytössä taas vuosien jälkeen Tigin Small Talk, ja tykkään käyttää sitä föönin kanssa nimenomaan lämpimällä/kuumalla puhallusmoodilla. Se on aika silikoninen, ja käytän sitä myös lämpösuojana.
Vastaa Viestiin