Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ Joo aivan. En mäkään mikään himolämpökäsittelijä oo, muutaman kerran viikossa otsatukan suoristan jollain huonolla minisuoristajalla, mutta koen silti tarvitsevani jotain suojaa, kun tuo nyt kuitenkin viikottaista on..
Kiitos vinkistä! :) Täytyy pistää korvan taakse tuo kaakaovoi.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

XZn volume lämpöseerumi ollut nyt käytössä jonkun aikaa, aika keskivertotuote.

Ei lähmää tukkaa reippaammallakaan annostuksella, tuotteesta löytyy kevyt pito. Siloittaa hyvin kevyesti. Lopputuloksesta tulee mun mielestä todella kevyt. Mun mielestä sopii sellaiselle joka kaipaa tuotteelta lähinnä vain lämpösuojaa ja hyvin kevyttä pitoa ja siloitusta.

Miinusta tulee tuoksusta, samanlainen tuoksu kuin muissakin XZn muotoilutuotteissa eli hieman alkoholimainen " ei minkään hajuinen" tuote. Incistä en kyllä alkoholia löytänyt, mutta tuoksu on jotain sinne päin ainakin.&nbsp; ;D Hassua kun shampoot ja hoitoaineet on XZlla hyvin herkullisen tuoksuisia, mutta muotoilutuotteissa ei ole mitään hyväntuoksuista.

Annostelu on hyvä, ei ruikkaa tuotetta liikaa kädelle vaan melko pienen määrän. Levittyy hyvin tukkaan ja helppo viruttaa käsistä pois.

Käyttelen pois, hyvä tuote eikä varsinaisesti mitään valittamista. Mä tarvin kuitenkin enemmän siloitusta mun latvoille ja tykkään enemmän suihkittavasta mallista, eli Tresemmen voittanutta ei vieläkään ole.&nbsp; ;D Tämä XZn lämpöseerumi tulee mun mielestä jaetulle 2 sijalle markettien lämpösuojatuotteista Herbinan kanssa. XZ on tosin hinta/laatu suhteeltaan parempi kuin herbina, koska on kolme kertaa isommassa pullossa vaikka hintaluokka onkin sama.
Ponpon

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ponpon »

^ Joskus suihkin TreSemmen lämpösuojaa ihan vain tuomaan kiiltoa ja siloisuutta, sehän on suurimmaksi osaksi silareita. En tiedä kuinka kuivattavista alkoholeista suurimmilta osin koostuva lämpösuoja toimisi jätettävänä&nbsp; :) Kaipa sekin hiuksia suojaisi :-)
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja enna »

Multa löytyy Franck Provostin lämpösuoja, ja inci näyttää tältä:

"Aqua / Water, Dimethicone, Stearyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Linalool, Amodimethicone, Trideceth-6, Behentrimonium Chloride, Salicylic Acid, Phenoxyethanol, Xylose, Isopropyl Alcohol, Laureth-4, Laureth-23, Cetrimonium Chloride, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Parfum / Fragrance"


Eikö listan alussa oleva turkoosilla merkitty alkoholi ole kosteuttava, ja loppupäässä puolen välin jälessä sijaitsevat kuivattavia? Vaikka eihän tuolta juuri mitään hoitavia aineita löytynyt, näyttäisi olevan täynnä hajusteita ja lisäaineita mutta kyllä sieltä silikoniakin löytyi.. No, ehkä mä en tätä ala säännöllisesti päähäni suihkimaan kuitenkaan. :D

Mutta pitää yrittää jatkossa kaikessa lämpökäsittelyssä pitää tuo litku mukana.
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jenny »

^ Mullakin on tuo suoja, ja täytyy sanoa, että se tekee todella liukkaaksi lattian! Mitään suojaavaa vaikutusta en ole huomannut, vaikka sitä suihkinkin ennen lämpökäsittelyä. Tosin vaikeaa verrata, kun on tuo ainoa lämpösuihke, mitä ikinä olen käyttänyt...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Onko kukaan ehtinyt testaamaan jo Elnettin Heat Protection-suihkeita? Loreal mainostaa noita lämpösuojan lisäksi 3 päivän muotoiluvaikutuksella. Itsellä on haussa uusi suihke nimenomaan kiharoiden alle ja tuo muotoiluominaisuus olisi kyllä plussaa. Kolmeen päivään en nyt ihan jaksa uskoa, mutta vähän tukea antava suoja olisi mukava löytää.&nbsp;
http://www.loreal-paris.co.uk/_en/_gb/m ... ducts.aspx
2aMii
Ellenia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 14:43

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ellenia »

Kumpi olisi parempi ohuille, pitkille hiuksille ja GHD-käyttöön (suoristus/kiharrus): Herbinan lämpöseerumi vai XZ:n tyrni-muotoilusuihke? Tyrnissä on lyhyempi inci, mikä miellyttää (haluan silikonittoman, mahdollisesti parabeenittömän ja jossain määrin hoitavan/suojaavan aineen) mutta en haluaisi koppuraista tukkaa. Toisaalta lätsäyttääkö seerumi enemmän?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Ostin kokeeksi tuon Elnett satin lämpösuojasuihkeen. Oli tarjouksessa, olin menossa hakemaan tresemmen vastaavaa mutta päädyin tähän halvemman hinnan takia.

XZn lämpösuojaseerumi alkoi tökkimään, tuntuu että korputtaa tukkaa pidemmässä käytössä.&nbsp; :-\ Tökkii myös tuo annostelu, suihkittava malli on mun mielestä vaan niin paljon helpompi.

Kirjoittelen tuosta Lorealin Elnett suihkeesta kokemuksia kun olen käytellyt jonkun aikaa. Suihke on ainakin hyvä, kokeilin sitä ja suihkauttaa tasaisesti.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja kemp »

joo mäki tykkään tosta Elnetten lämpösuojasta kovasti!!
teki hiuksista ihanan kiiltävät ja siloiset.
tykkän jopa enemmän kuin TRESemmestä
:O
Nadyosh

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Nadyosh »

Olen nyt pari kertaa käyttänyt Elnettiä. Verrattuna niihin pariin lämpösuojaan mitä olen käyttänyt on kyllä parhain! Ei tee liukkaaksi, sähköiseksi tai ohuemman tuntuiseksi hiuksia. Pienenä miinuksena on että tuntuu antavan vähän liian tahmean olon hiuksiin, en tiedä sitten laitoinko liikaa (saman verran kuin muitakin lämpösuojia).
Ponpon

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ponpon »

Minulta löytyy tuo XZ tyrni-muotoilusuihke&nbsp; :) Itselläni tekee hiuksista pehmeät, kiiltävät ja siloiset, suojaavuudesta en osaa sanoa sillä en käytä suoritusrautaa tai kiharrinta kovin usein. Kampauksen kestävyydestäkään en osaa sanoa mitään.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Pahus. Olin nähnyt tämän ketjun aiemmin ja tänään satuin Anttilaan, josta olisin tuon Elnetin ostanut, vaan sitä ei ollut valikoimassa. Ylättävää. Oon tykännyt kyllä tosi paljon tosta Lorealin Studio Silk&Gloss Hot Straight Creamista, mutta ajattelin kokeilla tota kehuttua Elnetiä seuraavaksi.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Millainen tuon Elnetin inci on, onko sitä missään näkyvillä?&nbsp; Ja millainen tuoksu tuossa on? Inhoan perus-Elnett tuoksua :D Ajattelin ostaa uuden lämpösuojan, nyt käytössä oleva Osiksen Flatliner on hirveää, tuntuu kuin viinapullosta suihkisi ja kastelee hiusosiot ihan märiksi. Voin luovuttaa sen jollekin joka haluaa!
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Yayah »

Te jotka muutama viesti aiemmin kerroitte tykästyneenne Elnettin lämpösuojaan, niin mihin niistä? Noitahan on kolmea versiota: Waves, Straight ja Volume.

Joissain blogeissa on kehuttu 4R:n uutta Cristal Styling Mistia ja sain nyt sellaisen metsästettyä. Valitettavasti se ei ollut ihan sitä mitä etsin. Hiuksista tulee turhan "rapsakat". Siis kovat. Jonkunlaista pitoa kuitenkin kaipaisin. Tähän saakka on ollut suoristusraudan kanssa käytössä GHD:n Curl Hold Spray, mutta se on kallista, kun pullossa on vain 120 ml.

Elnettin lisäksi harkistalistalla voisi olla 4R:n Heat Styler. Tai Wellan Heat & Shine. Arhg. Liikaa vaihtoehtoja.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja kemp »

mulla on toi volume versio. tosin ei se nyt sitä tuuheutta ihan hirmuisesti tuo eikä todellakaan kestä sitä kolmea päivää. mutta kuiteski, tosi hyvä tuote eikä lässäytä!
oon myös kihartanut hiuksia ja toi antaa myös kivasti pitoa.
Vastaa Viestiin