Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
jinna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 01 Syys 2010, 09:31

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja jinna »

Mulla on myös tuo Elnett volume -lämpösuoja. Se on ihan ok, mutta tykkään Tresemmen vastaavasta enemmän. Tresemme tekee hiuksista pehmeämmät, eikä Elnett tuo mitään dramaattista tulosta tuuheutusmielessä. Tuoksu on kyllä kiva, mun nenääni se muistuttaa Chanelin Chance Eau Tendreä  :-*
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Täällä myös Elnetin volume lämpösuoja ollut käytössä, noin kuukauden. Ei lähmää, antaa mukavan kevyen pidon ja tukasta tulee hyvän tuntuinen, sileä mutta hieman jämäkkä. Ei päihitä tresemmen lämpösuojaa munkaan mielestä esim. siloittavuudessa, mutta muuten yltää kyllä mun mielestä markettilämpösuojien kärkipäähän.  :)

Tässä Elnetin suihkeessa on mun nenääni ihan ok tuoksu, melko mieto ja katoaa tukasta aika nopeasti. Suihke on hyvä. Sopii erityisesti kampausten alle, koska tässä on lämpösuojasuihkeeksi mun mielestä ihan hyväkin pito.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mulla on käytössä It's a 10 Miracle Leave in, on samalla lämpösuoja. Jättää hiukset pehmeiksi ja pitää hiukset suorina. Hands down paras multituote johon olen törmännyt.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Kiivi

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Osaako joku selittää miksi lämpösuojan kanssa föönatessa tukasta tulee sähköinen, mutta ilman lämpösuojaa ei  0_0 En ole koskaan aikaisemmin käyttänyt lämpösuojaa, mutta nyt hankin XZ lämpöseerumin. Kiva tuote, tukasta tulee paremman tuntuinen tällä. Tuota sähköisyyttä vaan ihmettelin. Kyseessä siis tämä http://www.xz.fi/xz-muotoilu/volume-muo ... e-seerumi/
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Markettien lämpösuojavalikoimaan pukkaa taas uutuutta! Mulla alkaa tuo Elnetin suihke jo vetelemään viimeisiään, olin ostamassa tänään Tresemmen lämpösuojasuihketta kun huomasin pullon vieressä toisen mokoman lämpösuojan tresemmeltä.
Tämän siis : Kuva

Tresemmen lämpösuojasuihke on mun luottotuote ollut siitä asti kun tuli kauppoihin, sen innoittamana oikeastaan päätin kokeilla tätä uutta suihketta myös. Käyttelen tuon Elnettin ensin loppuun, loppunee tällä tai ensiviikolla niin otan tämän uuden Tresemmen sitten kokeiluun. Onko muilla kokemuksia tästä tuotteesta?  :)
Tiaga
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 12:36

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Tiaga »

Voikohan ihan tavallista jätettävää silikonillista hoitoainetta käyttää lämpösuojana? Tulee niin harvoin suoristettua hiuksia, ettei viitsisi erikseen yhtä putelia ostaa.  Kun monestihan noissa lämpösuojissa on juuri sitä silikonia, ilmeisesti kuitenkin myös jotain muuta ainetta, mitä tavallisissa jätettävissä ei..
Iherb alekoodini: TRM824 :)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Herbinalla on marja spa lämpösuojasuihke, kukaan testannut tätä? Mä yleisestiottaen tykkään tosi paljon herbinan tuotteista, kuuluu vakkarituotteisiin mulla koska hinta/laatu suhde kohdillaan.

Lämpösuojasuihkeella hinta kutakuinkin sama kuin tehohoidolla, n.4€. Mua kiinnostaisi ottaa tämä suihke kokeiluun, mutta koska ainut herbinan tuote mihin olen joutunut pettymään, oli marja spa sarjan hoitosuihke, niin hieman epäilyttää ettei tämä ole kutakuinkin samaa ainetta hieman erilaisessa pullossa?  :D

Kuva

Tällä hetkellä, edelleen, lempparina tresemmen perus lämpösuojasuihke. Välillä tulee kokeiltua muitakin ja vaikkei muissa marketin vastaavissa suihkeissa varsinaisesti olekaan mitään vikaa, niin tässä on eniten ollut hinta kohdillaan riittoisuuteensa nähden.
Nakke N.

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

Täälläkin oli Tresemmen lämpösuojasuihke käytössä, mutta puteli loppui. Ostin Franck Provostin suihkeen tilalle, mutta Tresemme oli kyllä hoitavampi/silottavampi. Minulla ongelmana on sivuhiukset, jotka hamppuuntuvat latvoista, ja käytän lämpösuojaa eritoten niihin osuuksiin. Tresemmestäkin kuitenkin alkoi loppua kohden "tehot" loppua, jonka vuoksi päätin kokeilla jotakin muuta tilalle. (Jostakin syystä ihan kaikessa tuntuu, että täytyy vaihtaa putelia säännöllisesti, kun entinen ei enää toimikaan. Sama juttu deodoranteissa, kasvovoiteissa, hiustenhoitotuotteissa ja lähes kaikessa, mitä tulee kauneudenhoitoon.)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

TREsemme lämpösuojasuihke siinä mustassa pullossa on myös minun suosikkini, tämä on parempi kuin Keratin Smooth-lämpösuoja (Keratin Smooth ei tee yhtä silottavaa lopputulosta.)
höpönasu

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Hassu kysymys, mutta käyttääkö kukaan teistä lämpösuojaa ilman että lämpökäsittelee hiusta eli ihan latvasuojana? Kun noi on varmaan jotkut pumpattu täyteen silikoneja niin olis varmaan hyviä latvojen suojana, vai oonko ihan hakoteillä?
Nakke N.

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

^ Minä laitan kyllä silloinkin, vaikka en jostain syystä föönaisi. Kyllä eron huomaa latvoissa.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Minä myös käytän lämpösuojasuihketta, vaikka en lämpökäsittele hiuksiani juuri koskaan. Tresemmen lämpösuoja on vaan paras tietämäni jätettävä ja toimii mulla siloittajana ja selvittäjänä.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Minkä verran muuten annostelette lämpösuojaa? Siis suihkitteko tukan ihan märäksi, vai kevyesti sinne tänne? Ja odotteletteko suihkeen kuivumista, vai iskettekö raudan suoraan kosteisiin hiuksiin?

Mä olen aina lotrannut lämpösuojaa aika reilulla kädellä ja odotellut hetken sen kuivahtamista, mutta nyt aloin miettiä, että olenkohan mä ollenkaan oikeilla jäljillä. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mä suihkin kosteisiin / suht märkiin hiuksiin pesun jälkeen aika reilun määrän, sitten kampaan tukan läpi toivoen että ainetta leviäisi kaikkialle. Sitten annan sen olla vähän aikaan, tavallaan asettua. Vaikken uskokaan, että odottelulla juuri on väliä.

Kuivaan hiukseen en oo tätä koskaan laittanut, koska yleensä en lämpökäsittele muuta kuin kuivaamalla tukan pesun jälkeen hiustenkuivaajalla.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Märkiin hiuksiin mäkin toki föönatessa laitan, mutta föönailen aika harvoin, ja lähinnä tulee kiharruspuikkoa nykyisin käyteltyä. Tuollaisella parisataa-asteisella puikolla ei ihan uskalla kosteisiin hiuksiin koskea, joten siksi kuivattelen lämpösuojaakin. En tosin tiedä, olisiko parempi olla kuivattelematta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin