Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
nursetwiggy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2012, 15:16

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja nursetwiggy »

ainonen kirjoitti:
tsupp kirjoitti: Mikähän suihkittava lämpösuoja sopisi kiharoiden pohjaksi? Tresemme ei ainakaan itselläni toimi kuin suoristamisessa ja XZ:n muotoilusuihke taas koppuroittaa.
Olisiko kennelläkään vinkkejä tähän?
Kaipaisin minäkin vinkkejä. Hiukset värjätyt ja latvoista melko huonokuntoiset, luonnostaan ohuet ja liukkaat. Normaalisti käytän tyvikohottajaa, hiuspuuteria sekä lakkaa (jep...), että saan näihin jotain ryhtiä ja rakennetta. Kihartimena Remingtonin Pearl Pro Curl.

Osiksen Flatliner ei juurikaan toiminut mulle.
Viimeksi muokannut nursetwiggy, 23 Touko 2012, 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eemmeme

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja eemmeme »

Ostin tänään tuon Tresemmén heat defence lämpösuojan (se isompi pullo 300ml), jonka pitäisi tekstien mukaan suojata 230 asteeseen. Uv-suojakin näkyi olevan eikä alle 8 euron hinta paljoa hätkähdyttänyt.  Purkissa luvataan suojaa lämpökäsittelyissä, pörröisyyden vähentymistä ja lisää kiiltoa, mutta saa nyt nähä kun pääsee kunnolla käyttöön.. Paljon plussaa tuoksusta, jotenkin marjaisa :P

Olihan tuota tietty pakko päästä heti kotiin tullessa vähän testailemaankin  mutten jaksanut  kokeilla muualle kuin otsatukkaan ja yllättäen tuote vaikutti todella hyvältä. Hius tuntui suoristuvan hyvin ja helposti eikä se tuntunut raskauttavan hiusta. Hiuksesta tuli sileän näköiset ja tuntuikin pehmoiselta.  :) Pehmoisuus tuntuu vieläkin hiuksessa ja ei merkkiäkään lähmäisyydestä, mitä itselläni yleensä lämpösuojia käytettäessä ilmaantuu.. (varsinkin frank provostia käytettäessä.)  Suihkutin lämpösuojaa suoristettavaan hiusosioon vain yhden painalluksen, joka mielestäni riittää ihan hyvin kun hiukseni kuitenkin ovat aika ohuet. En sitten tiedä, jos sitä rupeaa enempi suihkuttelemaan.

Tästä tuotteesta taisikin jo olla tässä topicissa juttua, mutta ei mitään muistikuvaa oliko palaute positiivista vai negatiivista. Itselleni kuitenkin iloinen yllätys :D Lisäksi en muistaakseni nähnyt incissä lainkaan alkoholia :) Silikonia oli 3-4 ainesosaa, mutta omalla kohdallani kaipaankin sitä. Joten taitaapa ainakin sopia omille hieman latvoista huonokuntoisille, värjätyille hiuksille, jotka helposti rasvottuvat. Täytyy nyt vain toivoa, että viikon käytöllä huomaisi jo paremmin tuotteen "vaikutukset".  Voin sitten infota tänne lisää. =)
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja witura »

Löytyykö marketin hyllyiltä sellaista tuotetta, jota voisi käyttää laineraudan alla, ja joka ei siloittaisi koko tukkaa ihan mahdottomasti? Tykkään, että kiharani ovat sellaiset hieman pörröiset.  ;D Viimeksi jätin laittamatta lämpösuojan kihartaessa, ja kyllä otti damagea normaalia enemmän.. Olisiko se Herbinan lämpösuojaseerumi sellainen markettilämpösuoja, joka ei niin silottaisi? John Friedalla on joku tuuheuttava föönäysneste jonkinmoisella lämpösuojalla, mutta sitä tuskin voi laittaa raudan alle? Tavoitteena on sileää pitkään tukkaan saada sellainen Carrie Bradshaw pörrökihara..  :l
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Adina

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Adina »

Olen käyttänyt silikonittomia tuotteita jo hyvin pitkään. Fööniä olen käyttänyt todella harvoin, joten en ole kokenut tarvitsevani lämpösuojaa. Nyt kuitenkin olen hankkinut suoristusraudan. Osaisitteko suositella hyviä silikonittomia lämpösuojia? Onko olemassa muita kuin tuo Herbina? Entäpä ovatko silikonit lämpösuojassa hyvä juttu?
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Syossin lämpösuojasuihke... Ajattelin että on lähestulkoon samaa tavaraa kuin tresemmen, joka on lemppari lämpösuojasuihkeeni. Pihlajanmarjat sentään, tuo Syossin suihke on kuivattanut mun tukan alle parissa viikossa ihan koppuraksi. Tukasta tulee jotenkin todella elottoman ja karhean oloinen jos tuota suihkii hiuksiin. Hiuksista tulee myös jotenkin raskaat ja esim. jos on vähääkään kosteutta ilmassa niin tukka kääntyy ja vääntyy ja näyttää likaiselta.
Ei minkäänlaista siloittavaa vaikutusta. Kuivattaa ja lähmää samaan aikaan. Inhottavan huono tuote, harmittaa kun menin laittamaan rahaa tuohon.  :-\

Roskiin lentää enkä osta uutta. Syossin tuotteista olen testannut nyt kuivashampoon ja tämän lämpösuojasuihkeen, kuivashampoo lensi myös roskiin eli ei näiden perusteella kovin houkuta ostaa merkiltä mitään muitakaan tuotteita.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

witura kirjoitti: Löytyykö marketin hyllyiltä sellaista tuotetta, jota voisi käyttää laineraudan alla, ja joka ei siloittaisi koko tukkaa ihan mahdottomasti? Tykkään, että kiharani ovat sellaiset hieman pörröiset.  ;D Viimeksi jätin laittamatta lämpösuojan kihartaessa, ja kyllä otti damagea normaalia enemmän.. Olisiko se Herbinan lämpösuojaseerumi sellainen markettilämpösuoja, joka ei niin silottaisi? John Friedalla on joku tuuheuttava föönäysneste jonkinmoisella lämpösuojalla, mutta sitä tuskin voi laittaa raudan alle? Tavoitteena on sileää pitkään tukkaan saada sellainen Carrie Bradshaw pörrökihara..  :l
Minäkin olisin vailla tämän oloista lämpösuojaa. Haluaisin hankkia lähiaikoina kiharrustikun (mahd. Remington Pearl Pro Curlin) ja tarvitsisin siis lämpösuojan joka auttaisi pitämään kiharoita edes vähän paremmin. Ehdotuksia?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ XZlla on  kampaus- ja muotoiluneste josta löytyy pitoa, lämpösuoja ja lopputulos ei ole niin siloinen. Tuo kyllä koppuroittaa jokapäiväisessä käytössä jos ei käytä rinnalla mitään muuta tuotetta, mutta satunnaiseen kihartamiseen ihan passeli tuote.  :)

Itse käytän tuota epäsäännöllisen säännöllisesti, kiharoiden alle ja esim. kosteina päivinä suoristuksen alle niin tukka pysyy paremmin suorana eikä tärähdä laineille heti pihalla. Toimii, itse tykkään kylläkin mahdollisimman pehmeästä lopputuloksesta eli käytän lisänä toista siloittavaa/pehmentävää jätettävää. Yksinään tuo tuote lähinnä antaa pitoa ja sisältää sen lämpösuojan.
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Miia »

Mä en saa lähes koskaan kosmetiikasta mitään iho-oireita, mutta Tresemmen lämpösuoja aiheutti mulle uuden murrosiän! Ihmettelin, kun viimeisen parin kuukauden aikana mulle on tullut kasvojen sivuille näppyjä ja jopa ihottuman tapaista ryyhelmää. Mulla ei koskaan ole ollut näppyjä noilla alueilla. Osasin yhdistää sen lopulta tuohon Tresemmen lämpösuojaan, jonka käytön aloitin samoihin aikoihin näppyjen ilmestymisen kanssa. Jätin sen nyt 2 viikkoa sitten pois käytöstä ja nyt alkaa iho olemaan taas kunnossa. Rakastin sitä pumppupulloa kylläkin, kun tuli niin hienojakoisena tuote ulos pullosta.

Nyt täytyisi löytää uusi lämpösuoja. Ajattelin Label.M:n Heat protection spray -lämpösuojaa, jota kampaajani mulle käyttää. Ihana banaanituoksu siinä :)
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja garme »

Tigin S-Factor Flat Iron Spray testattu suoristuksen alla ja olen kyllä aika tyytyväinen tähän. Aivan mieletön kiilto ja hiukset tuntuu todella sileiltä. Supertestiin sateessa tai hikoillessa tämä ei ole vielä joutunut, mutta jotenkin hiuksissa ainakin tuntuu olevan hyvin pitoa.

Huonona puolena voisi sanoa tuoksun. Tulee mieleen joku vesimeloniesanssi tai edesmennyt Spriz & Shine, joskaan tuoksu ei jää leijumaan mitenkään pitkäksi ajaksi. Lisäksi vähän epäilyttää että tämän siloittavuus ja silikonisuus voivat myös lähmäyttää ja rasvoittaa hiukset aika nopeasti, erityisesti nyt kun käytin föönauksen alla PM Super Skinny Serumia.
iHerb alekoodi: FEW484
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Herbinan sensitive lämpösuojaseerumi ollut nyt käytössä noin viikon ja hyvältä vaikuttaa! Yksi painallus riittää koko tukkaan, on helposti levittyvää mutta ei kuitenkaan niin lirua että valuisi sormien läpi ennenkuin ehtii hiuksiin asti. Mulla on reilu leukamittainen polkka, yksittäinen hius on ohut mutta tukkaa on kyllä paljon.

Tuntuu siinä levitysvaiheessa tekevän tukasta vähän karhean ja jämäkän, mutta kuivuttuaan tukka on todella pehmeä. Tällä ei tule niin sileää lopputulosta kuin esim. Tresemmen lämpösuojasuihkeella, pehmentää tukkaa kyllä hyvin ja kuitenkin niin, että tukkaan jää rakennetta. Tässä seerumissa on kevyt pito. Ei lähmää.

Ainut miinus tulee oikeastaan vain siitä että tämä on pumppupullossa eikä suihkeena, suihke on helpompi kun ei tarvitse pestä käsiä jälkeenpäin. Yksi painallus riittää tosiaankin koko tukkaan, pullo on toisaalta hyvin pieni ja hintaansa nähden melko kallis, eli saa nähdä kauanko tämä riittää. Tykkään kyllä lopputuloksesta, tukka tuntuu todella hyvältä ilman minkäänlaista lähmäävää vaikutusta. Plussaa myös miedosta tuoksusta.  :)
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja kemp »

Oon mietiskellyt sellaista juttua, että jos shampoossa ja hoitoaineessa on lämpösuoja (Aussie Take The Heat tuotteita käytän) niin tarvitseeko hiuksiin pesun jälkeen, ennen föönausta, vielä suihkutella lämpösuojaa?

Mulla on kanssa tota Herbinan lämpösuojaseerumia mutta käytän sitä vain latvoihin (oon tykännyt siitä hirmuisesti, tekee latvoista pehmeän silkkiset vaikka ne ihan oikesti on jotain iha muuta hahah) ja muualle päähän suihkuttelen Biozellin lämpösuojaa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Kyllä ainakin mun mielestä tarvitsee. Suhtaudun ylipäätään aika skeptisesti hoitoaineiden ja etenkin shampoiden lämpösuojaan, ja jos niissä jotain onkin, niin poishuuhdeltavassa tuotteessa se joutuu lähinnä viemäriin.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Osaisiko joku vinkata hyvän lämpösuojan, joka ei ole yhtään öljyinen ja pitoa saisi löytyä? Joku sellaien, missä sumute on mahdollisimman hienojakoinen. Markettituotteista tai selektiivisistä, ei oo väliä  :)
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Oon kokeillut vaikka mitä lämopösuojia ja ehdottomasti paras tähän mennessä kaikista on nyt marketeihin tullut Wella Pro Series Heat&Shine. Suihke on tosi hienojakoinen ja sitä ei tarvitse paljoa, joten on riittoisa. Antaa sopivasti pitoa niin, että esim. suoristettu tukka pysyy hyvänä seuraavaan pesuun. Tällä saa myös ihanan kiillon hiuksiin. <3 Ja tuoksu on todella miellyttävä markettituotteeksi. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja kemp »

keesha kirjoitti: ^ Oon kokeillut vaikka mitä lämopösuojia ja ehdottomasti paras tähän mennessä kaikista on nyt marketeihin tullut Wella Pro Series Heat&Shine. Suihke on tosi hienojakoinen ja sitä ei tarvitse paljoa, joten on riittoisa. Antaa sopivasti pitoa niin, että esim. suoristettu tukka pysyy hyvänä seuraavaan pesuun. Tällä saa myös ihanan kiillon hiuksiin. <3 Ja tuoksu on todella miellyttävä markettituotteeksi. :)
just tuota räpläilin kaupassa eilen ja meinasi mennä kassalle asti, mutta sitten päätin että käytän mun biozellin lämpösuojan loppuun (joka onkin lopussa ihan kohta JEEJEEJEE).

ostin kuitenkin XZ lämpöseerumin lähinnä latvoja ajatellen koska niistä tulee helposti pörröiset ja keksin että suoristuraudalla niistä saa kivat. kiva nyt jään koukkuun suoristurautaan koska se tekee näistä mun pörrö latvoista vaan niin ihanat. sen takia oon kehittänyt myös pakkomielteen täydellisen lämpösuojan etsimisessä. toi wella kyllä vaikutti tosi kivalta, mites toi shine juttu, tuoko kiiltoa?... perkule, pakkohan se on tänään käydä ostamassa!!!!

:O

Vastaa Viestiin