Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

^^ Mä olen huomannut, että joissakin kaupoissa sitä lämpösuojaa on hoitoaineiden kanssa samalla hyllyllä, ja joissakin paikoissa se löytyy muotoilutuotteiden seasta. Joskus taisi olla citymarketissa jopa niin, että isot lämpösuojapullot oli hoitoaineiden kanssa samalla hyllyllä, kun pienet oli muotoilutuotteiden kanssa.  ;D

Täältä tuppukylästä sitä kyllä löytyy hyvin joka kaupasta, lukuunottamatta ehkä s-marketit ym. pienet kaupat. Citymarketista tai anttilasta ostan yleensä omani.  :)
LP_Alice

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Höh, mä olen etsinyt tuota lähimpien cittareitten lisäksi myös anttiloista, s- ja k-marketeista, mutta mistään en ole löytänyt. ??? Pitää kyllä tarkistaa, josko tuota olisi siellä hoitsikoiden seassa... :D
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Yayah »

^^ Kun tänään cittarissa katsoin, niin Tresemmen lämpösuoja oli muotoilutuotteiden hyllyllä. Riippuu varmaan kaupasta mistä löytyy. Ostin sen pienemmän pullon. Se on varmaan tarkoitettu matkaversioksi, mutta on positiivinen ilmiö, että tuotteista valmistetaan pikkukokoja, joita voi testata ennen isomman ostamista.

En olisi muuten tullut ostaneeksi Tresemmen tai mitään muutakaan lämpösuojaa, mutta olen viime aikoina suihkinut Eclipsen värillisille hiuksia tarkoitettua suojasuihketta, ja ero suoristettujen hiusten käyttäytymisessä on ollut huomattava. Hiukset kiiltävät ja pysyvät kuohkeina yön yli. Ennen lämpösuojat vain seisoivat kaapissa, mutta päätin vielä kokeilla Eclipseä, ennen kuin heitän pois. Got 2b:n Guardian Angel sen sijaan oikeasti oli mitäänsanomaton, vaikka käytin koko pullon.

En yhdy kommentteihin, että lämpösuojatuote ei voi suojata hiuksia lämmöltä. Eihän hiuksia lämmöltä suojata, vaan lämpövaurioilta. Miten suojatuote sen tekee, onkin sitten eri juttu. Luulisin että kosmetiikkakemisteilla on siihen joku selitys. Minulle riittää, että tukka tuntuu kivemmalta.
tsupp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Helmi 2012, 14:16

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja tsupp »

Mikähän suihkittava lämpösuoja sopisi kiharoiden pohjaksi? Tresemme ei ainakaan itselläni toimi kuin suoristamisessa ja XZ:n muotoilusuihke taas koppuroittaa.

Mä olen sen verran laiska, etten viitsisi kovin monella erillisellä tuotteella läträtä, joten olisi hyvä jos lämpösuojan ja muotoiluominaisuudet saisi samalla suihkaisulla. Noita vaahtoja taas vähän vierastan.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Kohta on got2b guardian angel loppu. Mä tykkään tosi paljo tämän tuoksusta! Ja antaa selvästi kiiltoa ainakin mun tukalle suoristaessa ;) En oikeen tiedä ostanko uudestaan, kun tuo hiton alcohol denat on tuos heti veden jälkeen..

Miten muuten, luin että jotku ovat käyttäneet lämpösuojana myös got2b smooth 'n chic smoothing lotionia. Mikä siinä on suojaavana aineena?

Kiinnostaisi nyt seuraavaksi paljon kehuttu Tresemmé. Onko siinä alkoholia ja kuinka alku-/loppupäässä se mahtaa INCI:ssä olla? ???
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Lukaisin koko incin läpi, eikä löydy alcohol denatia mistään kohtaa. :) Suosittelen kyllä tuota tresemmen lämpösuojaa, mä olen sitä jo pidemmän aikaa käytellyt enkä muuta edes halua kokeilla kun toimii niin hyvin!
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ aaa no hyvä tietää! :) Onko siinä nyt sitte suojaavana aineena silikoni?
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Moriem »

pjau kirjoitti: Kohta on got2b guardian angel loppu. Mä tykkään tosi paljo tämän tuoksusta!
Käytin loppuvuodesta 2 pulloa tota peräkkäin ja elämä potki sillon just niin pahasti päähän, että en voi enää varmaan koskaan käyttää tota suihketta uudestaan kun tulee liian voimakkaasti kaikki mieleen :D Muuten kyllä perushyvä lämpösuoja.

Ite oon jo moneen otteeseen tainnut käydä noi kaikki Provostit, Schwarzkopfit ja Tresemmet moneen kertaan läpi, vaihtelun vuoksi voisin koittaa jotain hintavampaa. Kannattaako se vähän suurempi sijoitus esim johonkin Osikseen vai eikö noilla ole juuri eroja?
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
Roosa

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Älä ainakaan Osikseen, se on ihan kuraa!! Korputtaa ja haisee ihan puhtaasti pelkälle alkoholille..

Mun mielestä parhaat (hintavammat) lämpösuojat löytyvät Sebastianilta :)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Triina »

Olen ollut Tresemmen suihkeeseen tyytyväinen -- haluan suojatuotteen olevan juurikin alkoholiton, silottava ja ilman tukea antavaa koppuroittavaa ominaisuutta. Tämä ei lähmää erityisen helpolla, joten voi suihkia reilumminkin, tuoksu on hyvä ja pieni matkakoko on tosi kätevä. Mulla on iso pullo kotona ja pieni kulkee mukana matkalla, uimassa jne. ja sen voi kätevästi täyttää kotona.

Olen käyttänyt vastaavassa tarkoituksessa myös Got2Be:n Smoothing Liquidia, pumppupullossa olevaa voidemaista silottajaa. Se on raskaampaa, mutta toimii ihan hyvin jättäen latvat sileiksi ja pehmeiksi raudan jäljiltä.

Eka lämpösuojani oli Osiksen alkolitku Flatliner, joka oli ihan kamalaa tavaraa.
Varjotar

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mä oon ihastunut Goldwell StyleSign- sarjan tuotteisiin. Hyvännäköiset pakkaukset, monipuoliset suojat: väri-, lämpö- ja UVA +UVB.
ainonen

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ainonen »

tsupp kirjoitti: Mikähän suihkittava lämpösuoja sopisi kiharoiden pohjaksi? Tresemme ei ainakaan itselläni toimi kuin suoristamisessa ja XZ:n muotoilusuihke taas koppuroittaa.
Olisiko kennelläkään vinkkejä tähän?
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

ainonen kirjoitti:
tsupp kirjoitti: Mikähän suihkittava lämpösuoja sopisi kiharoiden pohjaksi? Tresemme ei ainakaan itselläni toimi kuin suoristamisessa ja XZ:n muotoilusuihke taas koppuroittaa.
Olisiko kennelläkään vinkkejä tähän?
Mulla on toiminut Osiksen Flatliner. Sekin on tarkoitettu suoristamiseen, mutta koska siinä on jonkinverran pitoa, on sopinut myös kiharoiden pohjalle. Miinusta alcohol denatista, mutta satunnaisesti käytettynä kyllä menee.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Ostin lämpörullien kanssa käytettäväksi Kevin Murphyn Full-on. Protection. -suihkeen ja ei tule kyllä ostettu toista pullollista. Kamalan pahalta haisee, vaikka yleensä en ole kovin herkkä hiustuotteiden tuoksuille. Mutta tämä saa itsenikin liki tuupertumaan, saati sitten miltä löyhähtelee ympäristöön. &nbsp;::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Tresemmén suihke on ollut hyvä, mutta otin kokeiluun Dermosilin vastaavan kun löytyi kaaapista. Ekaksi suihkin käsiin, koska ainetta tuntui tulevan paljon kerralla ja ruiskien (Tresemmén on tässä suhteessa parempi kun pystyi suihkimaan sumumaisesti ja suht tasaisesti suoraa hiuksiin). Aine tuoksui vahvasti ja tarkistin inci-listan, josta toisena löytyi Alcohol Denat&nbsp; :(&nbsp; haju jää hiuksiin tuoksumaan turhan vahvasti. Onneksi on harvemmin käyttöä lämpösuojalle, tämän voin antaa pois tai pitää varalla kaapin perällä.
Vastaa Viestiin