Sivu 1/1

Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 18:36
Kirjoittaja Bambi
Onko kenelläkään kokemuksia näistä suoraväreistä? Kestääkö miten pitkään ja onko toimineet hyvin? Pullon koko on vaan 30 ml, eli riittää varmaan vain yhteen kertaan pitkille hiuksille? CP oli muistaakseni 50 ml ja kesti mulla kahteen kertaan, mutta onhan se puolet kalliimpaakin.

Ostin vaihteluksi CP:lle sävyt 746 Voimakkaan punainen ja 40 Keskiruskea.

Pakkauksen mukaan kestää sen n. 8 pesua hyvänä kuten CP:ssäkin luvataan, mutta onhan suoravärien kestoilla eroa, ainakin esim. Fudge kestää mulla ihan eri lailla kun CP.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 19:12
Kirjoittaja Tuulikaappi
Mä kokeilin tuosta Vivasta sitä mustaa, ja se ei kyllä tarttunut kovin hyvin. :-\ Tein sillä ensin melko leveän testiraidan tohon etummaisiin hiuksiin juuresta latvaan, mutta viemäriin huuhtoutui, vaikka pidensin vaikutusaikaakin tuntiin. Laitoin sitten loppuvaahdon vaan latvoihin, ja niihin se jäi vähän paremmin, mutta mun latvat onkin aika huonossa kunnossa.

Se tossa mustassa oli ihan positiivista Color Pulsen mustaan verrattuna, että toi Viva tosiaan oli lähempänä mustaa kuin violettia. Mutta melko nopsaan kului pois kuitenkin.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 19:13
Kirjoittaja deko
Vanha tuttu josta löytyy hyvät neutraalit ruskeasävyt, myös luottovärini 70 joka siis on neutraali keskivaalea. Värit eivät ole niin runsaspigmenttisiä kuin colorpulsessa ja lähtevät ehkä hieman nopeammin pois mutta ihan kelpo kamaa ja tosiaankin mukavan hintaista. Ei isompia valituksenaiheita.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 19:15
Kirjoittaja Eläimellisyys
Kokemusta löytyy. Väri on suunnilleen yhtä riittoisa kuin colorpulse, jos laittaa tarpeeksi kosteaan tukkaan. Kestokin on samaa luokkaa kuin Pulsessa. Fudgen väreissä taitaa lukeakin että kestää jopa 20 pesua, kun noissa se on 6-8 pesua. Ainoa mihin noissa en ole tyytyväinen, on liian hailakka punainen. Noista punaisin sävy on tumma kranaatti, eikä tuo voimakas punainen vaikka niin luulisi, se on aika kuparinen (niin on kyllä tuo kranaattikin  :-\)  Keskiruskeassa on snadisti suklainen lämmin säväys muistaakseni. Pulsessa tuntuu olevan rutkasti enemmän pigmenttiä yli päätään, ja punainen on sitten aidosti punainen.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 19:40
Kirjoittaja Riia
Viime keväänä testasin yhden kerran kyseistä väriä, sävy tais olla tuo tumma granaatti. Laitoin kosteisiin hiuksiin ja silti tuntui että väri loppuu kesken. Kesto oli aikalailla samaa luokkaa kuin CP:ssa, mutta sävy oli liian laimea ja haalea. Siispä oon käyttänyt suoraväreinä CP:a ja Simin color plussaa.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 21:56
Kirjoittaja Ananas
Mulla tarttui tuo suklaanruskea 67 viime syksynä todella kauniisti ja tasaisesti hiuksiin. Vaikka omaa vaaleaa juurikasvua oli reilusti ja muusta tukasta löytyi m.ontaa sävyä ja tummuutta, niin lopputulos oli tuolla todella tasainen. En pysyvyydestä osaa mitään kuitenkaan sanoa, sillä värjäsin ennen seuraavaa pesua tukan kevytvärillä.

Kaapista löytyisi edelleen 70 ja 60 odottamassa sopivaa tilaisuutta.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 22:07
Kirjoittaja Bambi
Hmm... Mulla on kyllä vielä Pulsea jäljellä joten sen käytän loppuun loppuviikosta. Sitten täytyy kokeilla ens kerralla tota voimakkaan punaista, mutta jos se haaleammaksi jää kun pulse niin siirryn takas pulseen käytettyäni nuo, sillä tykkään nimenomaan tosi intensiivistä väreistä, eli voimakkaan punaista täälläkin haetaan, joskin hiukseni on tosi tummanpunaiset.

Täytyy vaan välillä testailla muitakin, ja hinta ei tosiaan ollut paha. Fudgeakin kun tulee varmaanki ostettua vasta seuraavan tilauksen yhteydessä, eli ei vielä piiiitkäään aikaan :P

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 04:52
Kirjoittaja Ice
kokemusta on. Ihan perus-vaahtoväriä, ei kovin pirteitä värejä, kiva tuoksu tosin. Rakenne voisi olla vähän vähemmän vaahtoinen, olisi huomattavasti helpompi levittää :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 18:13
Kirjoittaja Ella
Kokemusta on Vivan sävystä nro 70, sillä sai ainakin hetkellisesti tasoitettua vaaleammaksi värjättyä latvaa juuren kanssa. Kuitenkin aika nopeasti on minun tukastani kadonnut, johtuneeko sitten liian hyvästä hoidosta vai haperosta hiusrakenteesta. Kuitenkin sen verran hyvä, että koska en Color Pulsea mistään ole löytänyt, tukeudun jälleen Vivan apuun.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 18:21
Kirjoittaja nicky
Kokemusta kokemusta. Sain joskus vuosia sitten noista tosi kirkkaanpunaisen tukan :D
Mutta nykyään ennemmin Color Pulse..

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 18:55
Kirjoittaja Hanzku
Suklaanruskea on mun lemppari. Yksi purkki riittää vallan mainiosti, vaikka pituuttakin hiuksissa on lapaluihin asti. Väri on tasainen ja hiuksista tulee tosi kiiltävät. Ja parasta on tietty se edullisuus!

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 19:12
Kirjoittaja Kikka
Sen verran on kokemusta, että en tykännyt, verrattuna Color pulseen. Viva color moussen punaisinkin sävy oli ihan liian oranssi, ei lainkaan sellainen, mitä purkin kuvasta olisi voinut kuvitella. Vaahtokin oli tosi tosi oranssista. Ja muutenkin tykkään paljon enemmän Color pulsesta, sillä saa myös tyveen värin ja kestää kuitenkin hyvänä aika monta pesua. Ei tietty niin montaa pesua CP:kään, kuin esim. Jean's color tai Fudge.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 12:50
Kirjoittaja Mindela
Muistaakseni toi vaahto oli todella riittoisaa, eli riittää pitkiin hiuksiin. Kestää sen kaksi pesua nättinä ja sit on vaan säälittävä vivahdus väriä.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 13:24
Kirjoittaja Eläimellisyys
Mulla tuo viva tarttui tyveen erinomaisen hyvin. Käytin joskus vuoden verran Vivan tummaa kranaattia ja jotain oranssia sävyä (sitä ei myydä enää) AINOANA hiusvärinä. Ja hyvin peitti tyvikasvun, se oli ihan saman värinen kun muukin tukka. Tosin mulla tuo juuri on hyvin vaalea. Ja väriä laitoin joka toinen viikko, yksi paketti maksoi silloin 3 euroa, ja riitti pitkään tukkaan.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 14:04
Kirjoittaja Chaos
Muistan, kun silloin yläasteella aloin sävytellä hiuksiani, niin aina käytin tätä Viva Color Moussea. Tykkäsin tosi paljon, koska mun vaaleissa hiuksissa se pysyi parikin viikkoa, vaikka vähän haalistuikin.

Kokeilin, vaikka mitä sävyjä. Äitini oli itselleen ostanut, jonkun tumman luumun sävyisen. Meikä keksi järkyttää kaikki ja pistin etuhiukset lilaksi ;D Äiti ei tykännyt ollenkaan ja sainkin kuulla siitä pitkään ::)

Ja mulla tämä tosiaan peitti koko hiukset ihan hyvin, tyven ja kaikki.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 15:44
Kirjoittaja kinuski
Minä pistelin tuota voimakasta punaista parikin kertaa kesällä ja silloin tarttui parin käsittelyn jälkeen joten kuten mutta lopputulos oli silti enemmän kupari kuin kunnon punainen. Tyveenkin, ihme kyllä, tarttui myös ihan hyvin.
Nyt pistin viikonloppuna taas yhden purkin tuota ja lopputulos tosiaan oli taas aika oranssi. Ehkäpä kokeilen joskus tuota tummaa granaattia.
Mulla kestää vain pari pesua (jos sitäkään) kirkaana ja sitten onkin jo poissa :P
Lapaluihin asti ylettyviin hiuksiini riittää yksi tötsä ihan hyvin. :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 19:17
Kirjoittaja Ella
Ostin sitten tänään uuden Viva 70 keskivaalean, kun en pulsea mistään saanut käsiini. Ostin lisäksi tuollaisen Wellan Viva Color Reflexin, hunajanvaalean värishampoon. Takana luki että mikäli antaa shampoon antaa vaikuttaa noin 20 minuttia sävystä tulee intensiivisempi... Pakkohan tuota on kokeilla... mietin vain, että taitaa olla hullun hommaa sekoittaa värishampoota ja tuota 70 vaahtoa... Tai eeeih... yrittänyttä ei laiteta?  ::)  ;D

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 29 Tammi 2006, 11:06
Kirjoittaja Ananas
Onko teillä muilla päänahka tai nenä protestoineet color moussea käytettäessä? Minulla kutisi meinaan melko pahasti ja hengitys ei meinannut kulkea, kun tämä oli tukassa. Haju pysyi vielä huuhtelun jälkeen aika kauan...

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 29 Tammi 2006, 15:22
Kirjoittaja Chaos
Ananas kirjoitti: Onko teillä muilla päänahka tai nenä protestoineet color moussea käytettäessä? Minulla kutisi meinaan melko pahasti ja hengitys ei meinannut kulkea, kun tämä oli tukassa. Haju pysyi vielä huuhtelun jälkeen aika kauan...
No hui :o Kannattaa sitten varmaan vältellä tuota. Jos olet allerginen? Kuulostaa nimittäin aika hurjilta oireilta, kun kerran puhutaan ihan vaan suoraväristä...

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 30 Tammi 2006, 10:20
Kirjoittaja Ananas
ChaosBlack kirjoitti: No hui :o Kannattaa sitten varmaan vältellä tuota. Jos olet allerginen? Kuulostaa nimittäin aika hurjilta oireilta, kun kerran puhutaan ihan vaan suoraväristä...
Joku siinä tuoksussa oli sellaista niin pistävää, että tuli tuollaiset voimakkaat oireet. En tiedä olenko allerginen jollekin osalle tuota, tai sitten olen muuten vain herkkä voimakkaille tuoksuille. Sinänsä outoa, että muutenkin tuoksut ovat alkaneet vasta ihan viime aikoina tökkiä. Voisikohan alcohol denat. olla tuo kutinaa aiheuttava tekijä? Tuon laiton jälkeen päätä ja käsiä (jonne väkisinkin hanskoista huolimatta meni väriä) kutitti, ja käsissä oli ihoittuman tapaista.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 01 Helmi 2006, 03:33
Kirjoittaja Ice
clairol glints suoraväri aihutti minulle samantapaisia oireita, ja siinä oli kyllä syyllinen tuo tekoraikas, aivan kamala hajuaine. Kutisee vieläkin, vaikka kolme päivää sitten tuon lykkäsin, värinpoistokutinakin hellittää kahteen päivään

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 14:52
Kirjoittaja Bambi
Heitin äsken sen voimakkaan punaisen päähäni, ja tosiaan vaahto oli tosi keltaista ja tuli heti sellanen fiilis että tää taitaa olla ihan liian kuparia eikä mitään kunnon punaista. No mutta katsotaan miltä näyttää kun on pesty pois ja hiukset kuivattu.

Nyt vaikuttaa siltä että en osta enää, pisteet Color Pulselle.

Edit: Plääh, tosiaan liian väritön ja "luonnollisen näköinen" sävy mulle. Ei kunnolla punainen, itseasiassa tuntuu ettei tullut juuri mitään eroa hiuksiin. Jeh, siirryn takaisin CP:n tai mielummin Fudgeen (hirmu hintavaa vaan).

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 11 Helmi 2006, 12:12
Kirjoittaja Ella
Eilen vetäisin taas pitkästä aikaa Vivat. Annoin vaikuttaa sävyn 70 miltei tunnin.

Tuli jotenkin yllättävän intensiivinen väri tällä kertaa. EHkä alla olleet useat sävytykset ja sävyshampoo tekevät myös tehtävänsä, jotta väriä "kasautuu" hiuksiin. No, mielenkiintoista odotella miten nopeasti väri vaalenee shampoo- ja co- pesuissa. Taidan kuitenkin hoitsikkaan lisäillä loput aineesta, jotta pysyisi hetken tummempana taas koko pää pelkän tumman juurikasvun sijasta.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 11 Helmi 2006, 12:28
Kirjoittaja Ananas
Ella kirjoitti: Eilen vetäisin taas pitkästä aikaa Vivat. Annoin vaikuttaa sävyn 70 miltei tunnin.
Et pystyis kuvaa pistämään tuosta? Itselläni on haaveissa laittaa raidoittaa nykyistä väriäni vaalemmaksi ja värjätä ne raidat mahdollisimman lähelle omaa väriäni. Ajattelin sitten käyttää tuota sävyä 70 estämässä värin haalistumista raitakohdista, kun sitä sattuu olemaan kaapissa. Luuletko, että tuo kävis siihen tarkoitukseen? Eli onko tuolla tuleva sävy lähelläkään tuota mun omaa väriä? Kuvat sekä omasta väristäni että tän hetkisestä väristä löytyvät hiuslaatuketjusta sivulta 6. :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 13 Helmi 2006, 13:18
Kirjoittaja Ella
Ananas kirjoitti:
Et pystyis kuvaa pistämään tuosta?  Luuletko, että tuo kävis siihen tarkoitukseen? Eli onko tuolla tuleva sävy lähelläkään tuota mun omaa väriä? Kuvat sekä omasta väristäni että tän hetkisestä väristä löytyvät hiuslaatuketjusta sivulta 6. :)
Kuvaa en valitettavasti tekniikan puutteesta johtuen saa laitettua, mutta sen verran osaan sanoa että oma juurikasvusi ei nyt kovin kaukana tuosta sävystä ole, joka omiin vaaleiisiin latvoihini tuli. Eli voisi onnistuakin. Ehkä tuohon vaaleaksi värjättyyn hiukseen tuli lisäksi aavistus punaista, mutta todellakin vain aavistus.

Oma juurikasvuni on joitain 8 ja 7 väliltä, sinulla ehkä aavistuksen tummempi. Vaikea sanoa miten hyvin tuo tarttui sitten juureen, kun sävy itselläni menee aika tasaiseksi vivan jäljiltä. Mutta ilmeisesti sen ei tarvitsisi käsittelemättömään hiukseen tarttuakkaan, jos aiot nyt vaalentaa hieman juuresta alaspäin?

Miinusta ikävä kyllä siitä, että nyt ensimmäisen (co) pesun jälkeen sävy on jo haalistunut hieman - sen huomaa erityisesti että vaalea hius loistaa hieman jo seasta. Nooh... En laiskuuttani jaksanut sekoittaa väriä hoitsikkaan. No, pitää koittaa ensi kerralla taas viitsiä.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 13 Helmi 2006, 15:41
Kirjoittaja Ananas
Kiitoksia Ella! Kuulostaa juuri sopivalta, joten tulee sekin puteli käytettyä joskus. Vähän nuo aiemmat kokemukseni tuosta väristä pelottavat, mutta vastaisuudessa värjään aamulla, joten se haju ehtii haihtua tukasta ennen nukkumaan menoa.

Omanväriset raidat voisi olla ihan hyvä keino palata omaan väriin. Nyt vaan pitää kauan malttaa haalistaa tuota värjättyä osaa, jotta saa mahdollisimman hellävaraisesti poistettua sen värin niistä raitakohdista.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 13 Helmi 2006, 15:44
Kirjoittaja Ella
Tuosta on ollut puhetta jo aikaisemminkin miten suoravärit tarttuvat eri tavalla vaalennettuun hiukseen. Toivottavasti se nyt sitten tarttuu sinulle Ananas, ettei tule mitään outoa ilmiötä. Pulsen vastaavia värejä en ole vielä päässyt testaamaan, onko niissä samaa sävyä ja mahdollisesti enemmän pigmenttiä että tarttuisi helpommin.

Miten muuten tarkalleen ajattelit tehdä tuon prosessin? Sinulla on siis edelleen tuo punertava pohja ja siitä värinpoistolla pikkuhiljaa raitoja joihin siis suoraväri?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 13 Helmi 2006, 17:00
Kirjoittaja Ananas
Ella kirjoitti: Miten muuten tarkalleen ajattelit tehdä tuon prosessin? Sinulla on siis edelleen tuo punertava pohja ja siitä värinpoistolla pikkuhiljaa raitoja joihin siis suoraväri?
Eli mie aion haalistaa väriä ja värjätä vielä neutraalilla kuutosella (5/0 ja 7/0 sekaisin). Sitten kun pohjaväri näyttää hyvältä, toivottavasti vähemmän punaiselta, laitan siihen värinpoistolla raitoja (toivottavasti suht vähällä rasituksella selviäisin tästä). Tehohoitokuurin jälkeen lyön siihen sitten 7/0 kevytvärin, jonka toivon olevan mahdollisimman lähellä omaa väriäni. Tuon värin haalistumista aion sitten peittää tuolla 70 color moussella. Näin toivottavasti saan suht luonnollisen tukan, joka saa sitten ihan kunnolla levätä ilman, että juurikasvua on tarvetta värjätä.  :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 16:39
Kirjoittaja Ananas
Uskaltauduin tässä yhtenä päivänä laittamaan tuon 60 sävyn päähäni. Väristä tuli oikein hyvä, juurikasvu peittyi ja muuten sävy parani sopivasti. Kamalan pörröisiksi ja kuiviksi hiukset jäivät, mutta se talttui seuraavana päivän jätettävillä. Yksi co-pesu on jo takana, eikä pahemmin haalistunut. Tällä kertaa tuoksukaan ei häirinnyt ollenkaan.  :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 18:53
Kirjoittaja rolla
Mulla ei kyseinen aine tuonut pysyvyyttä. Punainen pysyi pari pesua jos sitäkään käsittelemättömässä hiuksessa.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 20:09
Kirjoittaja Ananas
Rolla kirjoitti: Mulla ei kyseinen aine tuonut pysyvyyttä. Punainen pysyi pari pesua jos sitäkään käsittelemättömässä hiuksessa.
En minäkään kovin kauaa tämän usko pysyvän, mutta tällaiseen sävyn/juurikasvun paikkailuun ihan hyvin toimii. Vielä kun itselläni värjätty osuus ja juuret eivät kamalan radikaalisti toisistaan eroa, joten sen "peittotehon" ei kummoinen tarvitse olla.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 28 Helmi 2006, 09:54
Kirjoittaja Mii-
Mulla ei Vivan punainen pysynyt ollenkaan kun kokeilin sitä viime kesänä (haalistunutta punaista koitin piristää). Tai siis ei edes tarttunut, ei mitään eroa ennen ja jälkeen värjäyksen. CP kyllä toimi mainiosti.
Nyt kun värjäsin tummanruskealla kestovärillä ja tuli raitakohdat (vaaleat raidat oli ennen tota värjäystä) niin ostin tuon 40 ruskean (punaisen huonoista kokemuksista huolimatta)  ja oon laittanu pari kertaa tehiksen yhteydessä peittämään vihertävyyttä. Mutta, jostain kumman syystä se vihreä pukkaa esiin jo parin kerran jälkeen.. Pitänee ilmeisesti sitten tunkea joka pesuun jos vaan mahdollista (käyn myös poikkiksen luona usein suihkussa ja sinne en viitsi ostaa tehiksiä yms kun sen kämppä tursuaa muutenki mun kamoja..) kunnes alkaa pysymään. En sitten tiedä jelppaisko CP tässä paremmin, on sen verran kalliimpi etten raaskinut ostaa (vaikka saankin sen -15% kaikista noista, mutta silti...).

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 04 Maalis 2006, 10:42
Kirjoittaja sininen kissa
Yritin laittaa Viva Color Mousse keskivaalealla (7.0) raitoja 9-10 -asteiseksi blondattuun tukkaani, jotta häivyttäisin omaa noin 7-asteista juurikasvua (oman värin kasvatus). Kun aine oli päässä, se näytti kauhean tummalta, ja pelotti että jos blondattu ja rasitettu tukkani imaisee värin tiukasti sisälleen. En sitten pitänyt ainetta kuin ehkä 15-20 min. päässä (toisella puolella päätä ehti kyllä olla ainakin puoli tuntia), ja huuhtelun jälkeen huomasin vain aivan pieniä sävyvivahteita. Parin pesun jälkeen nekin olivat hävinneet. Taidan laittaa seuraavaksi kuiviin hiuksiin ja antaa vaikuttaa vaikkapa tunnin ajan muovipussin alla. Jos ei sekään auta, niin kokeilen tummanvaaleaa sävyä. Eipä ollut tämä aine hinnalla pilattu, maksoi 4 euroa paikallisessa Halpa-Hallissa.

EDIT (puolitoista viikkoa myöhemmin):  Kokeilin nyt tuota samaa keskivaaleaa, tällä kertaa kuiviin hiuksiin. Värjäsin alahiukset sillä ja tein päälliosaan raitoja. Annoin vaikuttaa 1,5 tuntia ja huuhtelin. Mutta missä se väri on?! Tietyssä valossa voi huomata pienen sävyvivahteen, joka kyllä varmasti lähtee heti eka pesussa pois. Mikähän ihme mun tukkaa vaivaa kun se ei suostu ottamaan pintaansa yhtään väriä?!  :-\  Joo, kampaajat on sanoneet että mulla on liukkaat ja lasimaiset hiukset, mutta kun nää on vaalennetut! Näidenhän pitäs suorastaan imeä väri sisäänsä? Herää kyllä ajatus, että onko laadukkailla tuotteilla hoitaminen parantanut hiusten kuntoa niin paljon ettei väri tartu. En käytä mitään silikonipitoisia tuotteita. Pitänee kokeilla Color Pulsea seuraavaksi. Ois kiva kuitenkin saada jotain piristystä tähän päähän. Kevytvärejä en halua käyttää, kun niissä on hapetetta.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Touko 2006, 12:18
Kirjoittaja Humppasusi
Laiton vappuna tuon mustan vaahtovärin päähäni. Annoin olla puolitoista tuntia suihkumyssyn alla, ja kyllä jämähti! Luulin sen lähtevän ihan parissa pesussa, mutta vieläkin huuhteluvärissä on mustaa seassa. Voisin harkita uudestaankin  :D

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Touko 2006, 13:52
Kirjoittaja rolla
Mulla punainen ei kanssa tartu vaikka on oranssi pohjakin  :o Aika tyhjän kanssa kaikki suoravärit mun hiukseen. Mulla on siis huonokuntoinen tukka. Mutta voisinpa tässä joku päivä kokeilla nuo vivan jämät käyttää pois ja laittaa vaikka 1-2 tunniksi sekä muovia päälle. Katotaan saako sillä edes jotakin aikaa.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 28 Touko 2006, 11:19
Kirjoittaja tnn
Pistin toissapäivänä sävyn 40, keskiruskea, noin 5 asteiseen ruskeanoranssiin tukkaan, pidin tunnin muovipussin alla ja tulos oli tummanruskea, oikeastaan melkein musta  :o Ja kyllä jämähti tiukkaan. Olen tässä yrittänyt vähän kaikin keinoin haalistella tätä väriä, koska tarkoituksenani oli vain saada oranssi peitettyä. En kyllä enää tuota väriä pidä noin kauaa enkä varsinkaan muovipussin kanssa  ;D Jospa tämä hiljalleen lähtisi pois.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 15 Joulu 2006, 14:18
Kirjoittaja Supa
Värjäsin ensin Viva Color moussen sävyllä suklaanruskea ja hiuksistani tuli lähes kirkkaanpunaiset (hiuksissani on hurjasti näkymätöntä punapigmenttiä). Wellan Viva Colour Mousse sävy 60 tummanvaalea oli minulle todella hyvä. Nyt siis haluaisinkin saman sävyn pysyvästi hiuksiini. Käsittääkseni Decore on myös Wellan väri ja siellä on sama sävy 60 tummanvaalea. Eli kysymys kuuluukin olisikohan tämä sama sävy pysyvämpänä versiona?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 29 Joulu 2006, 17:46
Kirjoittaja RUDER
pilasin just juurikasvua lukuunottamatta hyvän värin color moussella. :( pistin keskiruskean tukan päälle keskiruskeaa väriä (yhtälö jonka en luullut menevän pieleen), tuloksena laikukas punaruskea/maantienharmaa juurikasvu koko päässä ja punaruskea tukka sieltä minne on tarttunut, keskiruskea sieltä mihin ei. suoravärit yleensä tarttuu mun tukkaan tosi hyvin, tässä kävi nyt sitten näin. tarttui vähän mihinkohtaan tykkäsi. pitää juosta vielä ostamaan joku uusi väri tänään, ei hattua päähän uudeksi vuodeksi.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 29 Joulu 2006, 19:01
Kirjoittaja Ananas
Jonkin aikaa sitten laitoin 7.0 ja tää tarttui melkoisen hyvin. Mulla on reippaasti juurikasvua (ilmeisesti 8 ja 7 väliltä) ja latvat kuutosen kieppeillä olevat. Juurikasvun ja muun osan sävyero tasoittui, kun lämpimyys latvoista neutralisoitui. Kesti hyvin, nyt kun värjäämisestä on melkein kuukausi, on vieläkin sävyä huomattavissa. Pidin päässä pari tuntia.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 19:19
Kirjoittaja Luscious
Laitoin vaalennettuihin hiuksiini nro 70 (keskivaalea) sävytteen.. Tulos oli aikas harmahtava (ei lainkaan punasävyinen). Ajattelin vaihtaa ton toisen (ostin heti kaks purkkii) suklaanruskeaan tai keskiruskeaan. Kokemuksia noista sävyistä vaaleissa hiuksissa?

muoks. mutta pitisanomani vielä että toi 70 ajoi asiansa: tasoitti kirjavan vaalean kuontaloni sävyn hyvin.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 08:54
Kirjoittaja Humppasusi
Onko näille tapahtumassa jotain, kun monista vapaa valinnoista on poistunut valikoimasta? :o Ei saa! Näillä on ihan paras musta väri.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 04 Maalis 2007, 14:27
Kirjoittaja Luscious
^^ voi toivottavasti ei oo loppumassa! Ainakin täällä mun kotiseudulla niitä on ihan normaalisti saatavilla.. en oo huomannut et olis mitenkään poistumassa. Toivotaan että ne haluaa siellä teilläpäinkin vaan ne vanhat seokset kiertoon ja uusia tilalle  ;)

itse värjäsin vaalennetun pääni suklaanruskealla ja tykkään kovasti! 2 pesua tehnyt ja on haalistunut ihan hyvin (mikä on hyvä juttu) kun haluan vaihdella.. laatikossa on ainakin neljää eri sävyä valmiina :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 15 Touko 2007, 17:26
Kirjoittaja Lecat
Minullakin tuo tumma granaatti sai aikaan porkkana-efektin. Tarttui kyllä yllättävän hyvin vaaleaan juureen, mutta harmi vain väärä sävy... Saa nähdä pysyykö kuinka monta pesua, sitten kokeilen color pulsea jos vaikka saisin oikeasti punaiset hiukset.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 15 Touko 2007, 22:31
Kirjoittaja tnn
Mulla ainakin kului melko nopeaan tuo Tumma granaatti pois, ja melko oranssin tai kuparin (jompikumpi, en muista) tukan sain muistaakseni itsekin joskus vahingossa tuolla :) CP:llä on mielestäni paljon paremmat ja pysyvämmät punaiset.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Kesä 2007, 15:11
Kirjoittaja Dracobrah
Ostin pitkiin hiuksiini kaksi purkkia keskiruskeaa tummentaakseni reilusti vaaleampia latvoja juuren väriseksi. Ohjeessa sanotaan, että hiuksia ei saa pestä ennen värjäystä, mutta ajattelin että syväpuhdistus saattaisi olla paikallaan poistamaan latvoista silikonia, jotta väri varmasti tarttuu?
Tein kyllä äsken testiraidan ilman muovipussia ja 30 min. vaikutusajalla ja väri tarttui melko hyvin, mutta riittääkö intensiivisemmän tuloksen saamiseksi vaan vaikutusajan pidennys jne. vai uskaltaisko kuitenkin laittaa puhtaisiin hiuksiin? Hiukset voisi tietysti puhdistaa kunnolla pari päivää ennen värjäystä, mutta en kyllä tiedä miten selviän sen ajan ilman silikonisia latvasuojia! ???

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Kesä 2007, 18:24
Kirjoittaja deko
^puhtaaseen syväpuhdistettuun silikonittomaan hiukseen ja tummuuden maksimoimiseksi levitä ihan suosiolla kuivaan tukkaan ja muutaman tunnin vaikutusajalla peitettyvä (kelmu, muovipussi, suihkumyssy tms ettei väri kuivu).

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 27 Kesä 2007, 13:22
Kirjoittaja Dracobrah
Okei, no sittenhän olin aika oikeilla linjoilla. En kyllä pysty ymmärtämään miksi noissa paketeissa aina kielletään pitämästä väriä päässä yli sanotun vaikutusajan, eikös se ole haitallista lähinnä vaalennuksissa?
No joka tapauksessa, toivotaan ettei noin tehtynä tuo värjäys rasita hiusta enempää kun paketin ohjeen mukainenkaan. Ja kiitos dekolle vastauksesta!  :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 17 Elo 2007, 17:09
Kirjoittaja Säde
Värjäsin tänään Viva Color Moussen sävyllä 70. Olin totaalisen kyllästynyt tyvikasvuun, jota oli jo useita senttejä näkyvissä. Minulla on siis runsaasti vaaleita raitoja ja oma väri maantienharmaa. Värjäämällä sain mitä halusin - hiukset ovat nyt kauttaaltaan samanväriset, ja tyvikasvu on muisto vain. Väristä tuli kiiltävä ja voimakas vaalenruskea, liiankin ruskea omaan makuuni. Aion nyt kuitenkin käyttää tuota vaahtoa tulevissa pesuissa tehikseen sekoitettuna, ettei väri nyt ihan heti valuisi viemäristä alas.

Oli kyllä kiva kokemus tämä vaahto, en ole ennen vastaavia kokeillut. Väri tarttui tosi hyvin kaikkialle hiuksiin, ja oli helppo hoitaa koko homma ihan itsekseen. Annoin vaahdon vaikuttaa muovipussin ja pyyhkeen alla reilun tunnin vaikka vähempikin olisi varmaan riittänyt. Luultavasti vaalennusten ansiosta hiukseni imaisi värin niin hyvin.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 19 Syys 2007, 15:44
Kirjoittaja Dracobrah
Mulla tuli kanssa tuosta keskiruskeasta oikeastaan mustanruskeat, mutta ei kyllä haitannut. Tasottuuhan se parissa pesussa se väri. Ja tasanen tuli kanssa ja vaahto on tosi riittoisaa. Vaikea vaan nähdä missä kohti sitä väriä jo on, kun hius ei sillä tavalla "kastu" kun voideväreissä...
Ja ei kyllä tunnu rasittavan hiusta, vaikka kuinka antas olla yliaikaa ja pistäs kuivaan tukkaan.  :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Syys 2007, 18:43
Kirjoittaja Lecat
Värjäsin vivalla pitkästä aikaa ja sehän taisi jämähtää ihan kunnolla kiinni! Annoin vaikuttaa 40min suihkumyssyn alla ja huuhdellessa olikin melkoinen yllätys kun väriä ei huuhtoutunut pois käytännössä yhtään  :o
Hyvin tarttui juurikasvuunkin, mutta hiukan liian tumma tuli (tarkoituksena oli saada kuparinpunaiset, tuli aika kirkkaanpunaiset). Toivottavasti myös pysyy hiuksissa eikä lähde sitten seuraavassa pesussa... 

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 01 Loka 2007, 11:38
Kirjoittaja Miia
Mä en saa Wellan Vivoilla aikaseks oikee mitään. Yritän näistä mustalla sävyllä ylläpitää mustaa väriä tukassa mutta ei meinaa kyllä pysyä kuin yhden pesun. Heti värjäyksen jälkee on kyllä musta mutta ekan pesun jälkeen mustanruskee... Tosin voi olla että mun parin vuoden blondauskierre vaikuttaa asiaan eikä väri tartu... vaikka pitäshän ton sävyn kyl tarttuu kun on niin huokonen letti. No juureen se ei tartu sitäkää vähää ku latvaan... :(

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 18:57
Kirjoittaja Möhkis
Mä olen laittanut joskus teinina Wellan värivaahtoa hiuksiini. En tosin muista että oliko se silloin Viva Color mousse -nimellä. Anyway. Värjäsin jollakin punainsen sävyllä ja tulos oli upe, tosin se ei kyllä pysynyt kun ehkä 3 pesua..

Marraskuussa ajattelin värjätä kuparin väriset raitani takaisin punaisiksi, jotka ne oli alunperin olleet. Otin siis Viva color moussen sävyn 746 voimakkaan punaisen. Odotin intoa täynnä, että jes, upea punainen on taas pian raidoissani. Paskan marjat, mitään ei tapahtunut  >:( Kyllä ketutti  :(

No, nyt kun olen sairaslomalla ja alkaa aika käymään pitkäksi, keksin että voisin värjää vaikka tukkaani...joten otin tän Wellan moussen, saman sävyn jälleen työn alle, nyt istun vaahtoa tukassani naputtelemassa tänne "asiaa". KAtotaan mitä tulee. :-\ Tämä väri jäi siis edellisestä värjäyserrasta, jolloin koitin ehostaa niitä raitojani pikkujouluhin.  Erona on vain se, että nyt yritän jonkun valtakunnan vivahdetta koko päähän. :-*

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 05 Tammi 2008, 15:28
Kirjoittaja Lingon
Värjäsin eilen sävyllä 60 tummanvaalea. Tuli ihanan luonnollisen ja tasaisen värinen tukka, juurikasvukin peittyi kokonaan. Ensimmäinen kerta kun värjään tällä vaahdolla, toivottavasti kestää edes jonkun aikaa hyvänä. Color Pulse kesti tässä päässä alle viikon.  :-\ Tosin pesen hiukset joka päivä, pitäisi kai koittaa vähän harventaa niin voisi väritkin pysyä paremmin.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 23:49
Kirjoittaja Luscious
Whitebeam kirjoitti: toivottavasti kestää edes jonkun aikaa hyvänä. Color Pulse kesti tässä päässä alle viikon.  :-\ Tosin pesen hiukset joka päivä
Ei tuu kestään kauempaa, jos viikkookaan. Suoraväreillä ei ole tarkoituskaan saada pysyviä tuloksia. Jos haluat pysyvämpiä tuloksia, kannattaa harkita jotain "kevytväriä" kuten Castingia, jossa on hapetetta, mutta normaali kestoväriä miedompana. Mutta jos kuitenkin haluat käyttää suoravärejä, kannattaa tosiaan vaikka hoitoaineeseen sekoitella sitä vaahtoa tyyliin joka toinen pesukerta.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 27 Helmi 2008, 15:17
Kirjoittaja Ursula
Mulla on aika erilaisia kokemuksia tästä tuotteesta. Joku tummempi sävy tarttui mun hiuksiin oikein kunnolla eikä lähtenyt kovin helposti pois, mutta sellaiset lähempänä omaa sävyä olevat tai sitten jotkut punertavammat ovat kestäneen aika vähän aikaa. Musta sitä vaahtoa on sen verran, että riittää vaikka kahteen kertaa, jos on korkeintaan puolipitkät hiukset. Enemmän mä kuitenkin tykkäsin Color Pulsesta.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 28 Helmi 2008, 19:48
Kirjoittaja Luscious
^ Aijaa. Mulla noi kulahtaa ihan muutamassa pesussa rumiksi.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Touko 2008, 07:09
Kirjoittaja Neriana
Ajattelin laittaa tuon moussen tänään päähän.. sävy 67 taisi olla.. Kun värjäilin eilen vaaleista tummiksi, ja hiukan sävyeroja löytyy. tosin oma moka, toisella puolella jäänyt yksi vaaleampi raita :D
Ei ole levittynyt tasaisesti vaikka laiton kaksi pakettia.. Tuo sävy saisi olla hiukan oranssin ruskea..

Goldwellin vaahtoja en enää osta.. ne takuttaa hiuksia kamapasti ja väristä tulee ihan matta! ikäänkuin likainen..
harmi että color pulset on lopetettu.. casting creme gloss on hiukan liian tujua kun vain sävyttää haluaa..

Kokeilen tuota vivaa...

PS: Voiko tuota muuten säilyttää jos ei halua käyttää koko pulloa kerralla?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Touko 2008, 16:54
Kirjoittaja Auringonkukka
Mä koitin pitkästä aikaa tätä Wellan moussea tuossa ehkä viikko takaperin kun halusin saada tukkaa tummemmaksi ennen kestovärjäystä että väri tarttuisi tasaisesti eikä haalistuisi niin helposti.. Käytin sävyä 40, keskiruskea, ja pohjana oli päällä n.7 asteinen 10-asteisilla raidoilla ja pohja oli ehkä 6, hiukan punertavampi kuin päällinen. Pidin suunnilleen ohjeen mukaan ja tuli tasainen tulos, suunnilleen 4-5 tasoinen kaunis neutraalihko mutta lämpimään taittuva ruskea, vaaleat peittyi hyvin ja mikä parasta - väri oli helposti levittyvää ja riittoisaa. :) Laitoin ainetta aika reippaalla kädellä ja hiukset ovat pitkät (kai ne nykyisin pitkiksi jo lasketaan), paksuhkot ja käsitellyt ja varsinkin vaaleampi osa imi ainetta aika reilusti, kuitenkin purkista jäi vielä tähteeksi vaikkei ollut kuin yksi purkki käytössä. :) Jos en olisi värjännyt kestolla olisi tuokin väri ollut hyvin kelvollinen, kestävyydestä en kyllä tiedä kauan olisi säilynyt kauniina.

^värin voi säilyttää sillä sehän on suoraväriä sellaisenaan, ei sisällä hapetetta tai erikseen sekoitettavia osia.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:42
Kirjoittaja Neriana
Okei, mä käytin muutes juuri tuota samaa 40 väriä :D
Aika tumma, olin eilen värjännyt garnier nutrissen värillä 4.3 ja jäi epätasainen sillä en tehnyt esipigmentointia  :-\

En uskonut että jää niinkin epätasainen kun vaaleimmat olivat vain 8 asteisia ja todella lämpimiä..
Tosin nyt paljon parempi ja naapurin tuttu ihasteli väriä joten kait ihan ok.

Haluaisin sellaiset karamellin väriset hiukset.. Yksikään kampaaja ei ole koskaan ymmärtänyt mitä tarkoitan karamellilla..
Minulla tulee siitä mieleen sellaiset ruskean ja kuparin punertavan väriset hiukset.. Ja aina saan punaiset tai tummanruskeat..

Nyt kun tämä pohja on tumaa, voisinko käyttää vivan jotain kupari väriä ja lyödä sen tähän päähän?
Saisinko sillä haluamani lämpimän kuparin vivahteen? Ei siis todellakaan mahongin värisiä hiuksia...  ::)

Auttakee taas... :D

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 22 Touko 2008, 10:42
Kirjoittaja Caudealis
Osaako kukaan sanoa, minkä värinen tuo sävy meripihka 873 on? Tai siis, en oikein ymmärrä noita numerokoodeja, kun en mistään löytänyt tuolle seiskalle selitystä. Tai sitten en osannut vain hakea.  ???

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 22 Touko 2008, 21:28
Kirjoittaja Susanna
^Löysin tämmösen sivun netistä. Tiiä sitte onko siitä mittää apua...  ::) Laitanpahan kuitenkin.. :)
(Tuo mainitsemasi sävy 'meripihka' taulukossa ensimmäinen vasemmalla.)

http://www.wella.fi/consumer/kuluttajat ... mnuanc.jsp

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 22 Touko 2008, 23:55
Kirjoittaja ZombieQueen
Onkohan Raitojen kirkastaja lopetettu tuote? Anttilan myyjä sanoi että sitä ei tule heille enää mutta sitä ei ole tuossa taulukossakaan... Harmi jos on. :(

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Touko 2008, 00:40
Kirjoittaja terde
Neriana, en usko, että noin tummassa pohjassa kupari näkyy. Ite kun sekotin 6.4 ja 7-asteista ruskeeta, ei se sillonkaan näkyny sillä tavalla ku mä halusin. Oli mulla tosin 6-asteista ruskeeta alla.. Et en sit tiiä.

Oon kans yrittäny saada ns. karamellimaista sävyä hiuksiin, mut ongelma tuntuu olevan se, että jokasella on oma mielipide siitä, millanen sävy se on. Ite ajattelen sen jotakuinkin siihen suuntaan mitä J LO:lla..
http://www.profashionelle.com/wp-conten ... k-2007.jpg

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Touko 2008, 06:14
Kirjoittaja Neriana
^^ niin no ollaan siis samoilla aaltopituuksilla :D On muuten uskomatonta niinkuin aikaisemmin kirjoitin, että kun halutaan karamelli niin saa sellaiset shokki punaiset hiukset..

Tuo JLO hiukset ovat vaaleammat karamellin kuin mikä minulle mielessä, mutta karamellin sävy tuo minustakin on. Itse jahtaan hiukan tummempaa väriä :)

"Vahingossa" hiukset kun värjäsin niin sekaan jäi vaaleita kohtia mitkä tosin tekevät hiuksista todella luonnollisen näköiset ja kaverit kun kehuneet niin en ole kehdannut myöntää että itseasiassa vain missasin muutaman raitakohdan..  ::) Mutta nämä vaaleimmat ovat n. 6 asteisia vaalean ruskeita. Niihin jos saisi hiukan kuparia.. Hiukset "eläisi" enemmän valon vaihtuessa... Ja tuo nutrissen väri vaikka onkin 4.3 niin kuluu ja vaalenee tosi paljon.
Auttamattakin siitä tulee parin pesun jälkeen melkein 6 asteinen..

Pesen vielä tarkoituksella syväpuhdistavalla ja laitan öljyjä muhittelemaan että saisin sen vähän vaaleemmaksi :)

Onko tuolla Vivalla joku ihan perus kuparin sävy? Sellainen kulta kupari, ei suoranaisesti mikään oranssi..?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Touko 2008, 16:47
Kirjoittaja terde
On se kumma :D  Mä taas etin tollasta vaaleempaa karamellia.. mut en taida jaksaa ettiä enää. Jossain karamelli luetaan kultaseks sävyks kuten 6.3, toisaalla taas kupariseks. Garnierillahan on 5.4 mikä on "caramel".. En oo vaan tohtinu kokeilla, kun mulla tuppaa toi kupari haalistuu niin nopee.

Onhan tolla Vivalla 64 mahonki-kupari. Se näyttää tosin aika punaselta sävyltä.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Touko 2008, 20:16
Kirjoittaja Neriana
Joo mä tajusin että näenhän mä netistä nuo sävyt ja huomasin saman.. Käytössä jo Lorealin kastanja pigmentti shampoo joka t.o.d.e.l.l.a punaisen sävyistä. Kerran pesin ja hiukset ovat jo nyt melko punertavat!

Täytyy varmaan kokeilla etsiä jostain kampaamo mousseista.. niissä vähän laajempi väriskaala :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 16:24
Kirjoittaja MerGirl
Olipahan pettymys. Laitoin nelosta tyvikasvuun, ei tapahtunut mitään. Tai jos oikein katsoo niin ehkä pientä asfaltin sävyä havaittavissa,  Color Pulsen punainen värjäsi todella hyvin, harmi ettei tää.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 12 Kesä 2008, 13:57
Kirjoittaja katajainen
Ostin tuota tummaa granaattia syventämään vähän kulahtanutta punaista. Ihan hyvin tarttui, eikä ole viikossakaan vielä kulunut pois, tosin oon kyllä käyttänyt nyt punasta hoitista, jos sillä on jotain tekemistä. Vähän turhan kylmä väri vaan mielestäni, mut se toinen punainen sävy oli taas liian oranssin näköinen ainakin siinä kuvassa. Osaako joku muuten sanoa, onko näissä myös tummuuspigmenttiä vai pelkästään sitä punaista? Mietin vaan, että alkaako tukka tummua liikaa pitkällä käytöllä  ???

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 13 Kesä 2008, 13:36
Kirjoittaja Vivianna
Laitoin vaalennettuihin hiuksiin Wellan keskivaaleaa moussea sekä vähän saman sarjan hiekanvaaleaa, lisäksi Lanzan ja Joicon tehohoidot  ja annoin vaikuttaa ainakin puolisen tuntia, jos en enemmänkin ja märkänä näytti tosi tummalta, enkä uskaltanut antaa vaikuttaa enempää. Ajattelin että ei tartu niin hyvin kun on muitakin hoitoja päässä, mutta tummensi vähäsen ja luonnollinen vaalea lopputulos.  Näillä suoraväreillä on kiva kikkailla, kun saa välillä tummempaa ja taas vaaleempaa jne. :P. Mieskin ihmetteli et miten mä jaksan aina noilla väreillä värkätä, mutta mitäpä ne miehet ymmärtää kauneuden eteen ::)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 14 Kesä 2008, 22:00
Kirjoittaja palekastro
^Tuleeko tolla hiekanvaalealla todella hiekanvaalea? Ajattelin seuraavaks kokeilla sitä, jos saisin vähän tummennettua noita raitakohtia.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 16 Kesä 2008, 14:35
Kirjoittaja Vivianna
En usko et tulee ihan hiekanvaaleeta, mulla ainakaan ei tullut. Mutta riippuu vähän siitä pohjaväristä ja kuinka kauan antaa vaikuttaa. Jos haluat tummentaa, niin suosittelen wellan keskivaaleaa ja siihen voit lisätä sitten hiekanvaaleeaa myös. Mulla on aika vaalea pohja ja kukaan ei huomannut kun laitoin pelkästään sitä hiekanvaaleaa. Kyllä se vähän muuttaa väriä tummemmaksi, muttei mitenkään havaittavasti. Laitoin hiekanvaalean sekaan vielä vähän hopeahoitoainetta, ettei vaan vedä kellertäväksi. Kokeile ensin hiekanvaalealla ja sitten keskivaalealla. Ne lähtee onneksi pesuissa pois ja ei niillä isoa muutosta kyllä saa aikaan, mut aina jotain pientä värivivahdetta havaittavissa ainakin omissa silmissä ;)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 25 Syys 2008, 12:59
Kirjoittaja Selena
palekastro kirjoitti: ^Tuleeko tolla hiekanvaalealla todella hiekanvaalea? Ajattelin seuraavaks kokeilla sitä, jos saisin vähän tummennettua noita raitakohtia.
Lykkäsin tuota hiekanvaaleaa (803) eilen päähän, vaikutusaika oli puolisen tuntia. Oma sävy on siis 8-asteinen vaalea ja latvat vielä blondattua 10-asteista, eli koitin saada eroa hiukan tasoittumaan ja lähinnä vaan hiukan eloa päähän. Ei tämä juuri mitään mun päälle tehnyt, kiiltoa tuli, ja ehkä pikkuhippasen veti tummemmaksi sekä latvoja että luonnontilaista tukkaa. Aika samanlaiset kokemukset siis, mitä blondierinalla. Tummemman lopputuloksen haikailijalle suosittelisin kyllä kanssa sitä keskivaaleaa, ainakaan omiin vaalennettuihin latvoihin tämä ei tuntunut erityisemmin tarttuvan.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 07 Loka 2008, 01:09
Kirjoittaja Luscious
Onko kukaan nähnyt kaupoissa tota 747 sävyä terracotta? Näytsii ihanalle mutta onkohan tota ees Suomessa tarjolla?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 06 Helmi 2009, 14:54
Kirjoittaja lillamilla
Tuota minäkin etsiskelen.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 06 Touko 2009, 19:00
Kirjoittaja Chihutu
mä oon käyttäny nyt tosi kauan tota 6,45 granaatin punanen.. nyt tekis mieli kokeilla saman sarjan suklaanruskeeta. mitä käy jos heitän sitä tän punasen päälle? ajattelin ostaa 2 pkt et tulis väriä kunnolla. punasta oon laittanu yleensä vaan päälimmäisii hiuksii, jotka kulahtaa ikävästi..

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 03 Elo 2009, 17:19
Kirjoittaja insensibility
Mun hiukset oli haalistunutta punaista eli sellaista kultakuparin sävyistä ja ostin tätä kyseistä tuotetta saadakseni sen ainakin hetkeksi punaiseksi, sävy tais olla se kranaatti eikun mikä hän nyt oikealta nimeltään onkaan. Kuitenkin, levittyi munmielestä tosi ihanasti hiuksiin just ton vaahtomaisuuden vuoksi. (Kosteisiin hiuksiin siis levitin.) MUTTA, kun huuhtelin värin ja hiukset kuivu niin en huomannut yhtikäs mitään eroa :( Ei menty yhtään punaisemmaksi, eli mulle aika pettymys tuote. Voisin tosin kokeilla jotain mustaa tai vastaavia kun nyt tekisi mieli vähän nostalgiaa ja paluuta siihen mun emoilukauteen jolloin se ainut tukanväri mikä kelpasi oli musta :) Kun sehän kuitenkin kuluu pois, niin tuskin menetän mitään jos kokeilen? Vai jääkö mun hiukset joksikin harmaiksi sitten kun yritän haalistaa tätä pois tukasta ja saada sen haalistuneen kuparin sävyn sieltä alta näkyviin?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 04 Elo 2009, 16:19
Kirjoittaja keesha
^ Riippuu sun tukan kunnosta miten käy jos kokeilet sitä mustaa. Jos on huokoinen tukka, yleensä varsinkin latva, niin varmasti jämähtää lujaan, jolloin ei haalistu pesuissa ainakaan siihen lähtötilanteen tasolle. Melko varmasti jää likainen väri tukkaan vaikka olisikin hyväkuntoinen, tosin jos sun tukkaan ei se punainenkaan oikein tarttunut niin voi olla että lähtee helpostikin pesuissa. Suosittelen kokeilemaan ensin vaikka paria raitaa ja katsot miten niiden käy.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 04 Elo 2009, 18:27
Kirjoittaja insensibility
Kiitos. ^^ Ehkä mie sitten uskaltaudun kokeilemaan tässä joku päivä kun pääsen kaupunkiin.
Olis niin nostalgista että melkeen itkettää, mä todella tykkäsin siitä mustasta tukasta.

Ja ehkä sen jälkeen voisin kokeilla niitä muitakin sävyjä, jos nyt paljastuu ettei tämä jämähdä
minun tukkaan. Ruskeetakin voisin vaihteeksi yrittää, tai violettiin vivahtavaa väriä.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 30 Syys 2009, 20:47
Kirjoittaja tragedia
Nämä näkyivät olevan nyt Vapaa Valinnassa ja Tarjoustalossa tarjouksessa 2pkt/5e  :)

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 12 Loka 2009, 23:30
Kirjoittaja witura
Mikä KEVYTVÄRI vastaisi Wellan color moussen 67 -väriä? Laitoin ja ihastuin tähän, mutta en yhtään tiedä mikä tämä olisi muissa väreissä.. Ei kai sentään 6.7? Mahtaako tuollaista edes löytyä kaupoista..  ;D Dunno. Mun päässäni tästä väristä tuli siis tummanruskea viininpunaisella viileällä vivahteella tms. Ei yhtään lämmin, vaikka punasta on.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 14 Loka 2009, 08:31
Kirjoittaja nukka
Voiko tuota moussea sekoitella hiusnaamion sekaan ja antaa vaikuttaa vaikka muutaman tunnin? Naamioon sekoittelen yleensä lanzan tehistä ja rakennepaikkaavaa, oliiviöljyä, glyseriiniä ja hunajaa.

Jos sitä voi niin minkä verran pitäisi laittaa, että saisi hyvän lopputuloksen? Puhutaanko puolesta pullosta vai muutamista tipoista? Hiukseni ovat vähän olkapäisen alle ulottuvat ja jollakin ruskealla olisi tarkoitus värjäillä, eli vaan ylläpitää ja tasoitella tätä nykyistä kulahtanutta ruskeaa.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 16 Loka 2009, 05:55
Kirjoittaja tragedia
^Ainakin öljy estää tehokkaasti värin imeytymisen eli öljyyn sotkettuna ei kyllä varmastikaan jäisi mitään väriä hiukseen (öljyähän voi sivellä hiusrajoihin estämään ihon värjäytymistä ja ei-toivottua väriä haalistella öljymuhituksella...), glyseriinistä en osaa sanoa, hoitsikka lantraa väriä, mutta ei estä imeytymistä yhtä pahasti kuin öljy, rekuista en osaa sanoa varmaksi, mutta luulisin, että vaikuttaa lantraavasti kuten hoitsikka elleivät sitten rakennepaikkaavat ainesosat reagoi jotenkin hassusti värin kanssa?

Nuo vaahtovärit ovat kyllä sen verran kevyesti sävyttäviä, etten oikein usko, että lantrauksilla saisi juuri mitään tulosta aikaan tukassa kertakäsittelyllä, mutta sävyä voi ylläpitää jos jaksaa miltei joka pesussa sotkea hoitsikkaan hieman värivaahtoa ja antaa muhia jonkin aikaa - henkilökohtaisesti oon kyllä sitä mieltä, että on vaatimattomaan tulokseen nähden turhaa sotkemista ja ajan ja rahan hukkaa, paljon parempia tuloksia saa sotkemalla hoitsikkaan muutaman pesun välein jotain huomattavasti pigmenttisempää voidemaista suoraväriä, käyttämällä sävyttävää hoitsikkaa tai laittamalla sen vaahtovärin sellaisenaan silloin tällöin. Noi mousset on kuitenkin niin hellävaraisia, ettei se tukan kunto niistä mihinkään mene.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 17 Joulu 2009, 17:55
Kirjoittaja Chaos
Ostin juuri tän merkin sitä raitojen kirkastajaa. Kuinka paljon sillä on oikeasti vaikutusta ajatellen mun tulevaa vaalennusta. Taittaako tuo mihin suuntaan väriä, siis kultaan vaiko hopeaan? Onko täällä tuon vaahtosävyn tyytyväisiä käyttäjiä? Jos tuosta tulee kiva sävy, voisin joskus tulevaisuudessa omaa vaaleaa väriäni sävyttää tuolla, kun suoraväreistä ei allergiaa tule.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 17 Joulu 2009, 19:05
Kirjoittaja keesha
^ Mun mielestä se on semmosta vaaleanlilaa. Varmaan teholuokat samoja kuin 10V:ssä, mikäli muistan oikein.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 12:50
Kirjoittaja Aalo
Hiukseni ovat vihertävät jotkut 8 asteiset ja montamonta kertaa vaalennetut. Saisikohan tuota vihertävyyttä taitettua tuollaisella punaisella vaahdolla? Haluan muutenkin vähän lämpöä tähän väriin. Vetääköhän tuollainen vaahto nämä aivan punaisiksi --> oransseiksi? Vai olisikohan jotain tekniikkaa millä saisin haluamani voimakkuuden tuosta väristä? Jotkut ovat puhuneet sinimustan vaahdon sekoittamisesta jätettävään hoitoaineeseen keltaisuutta taittamaan. Uskaltaisiko tätä kokeilla punaisella sävyllä?

Olen käyttänyt tuota 10V vaahtoa aiemmin vaaleisiin hiuksiini (ennen hiukan tummemmaksi värjäystä) ja jättänyt sen pesun jälkeen päähän seuraavaan pesuun saakka ja sekään ei ole mitenkään erityisen voimakkaasti päähäni tarttunut. Vai onko tää punainen viva colour mousse paljonkin tujumpaa ainetta?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 12:56
Kirjoittaja -Mansikka_
^^^mulla tulee sillä kaikista punaisimmalla sävyllä sellanen intian hennan luonnollinen punainen että ei se ainakaan minun tukasta tee kovin punasta.
Entäs karkki väri monethan on koittanu värien taittoon?

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 12:59
Kirjoittaja Aalo
-Mansikka_ kirjoitti: ^^^mulla tulee sillä kaikista punaisimmalla sävyllä sellanen intian hennan luonnollinen punainen että ei se ainakaan minun tukasta tee kovin punasta.
Entäs karkki väri monethan on koittanu värien taittoon?
Ei ainakaan jämähtäisi tukkaan kiinni, mutta sotkisiko sitten tyynyliinat ja vaatteet punaisiksi :D

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 14:10
Kirjoittaja Silver
Tänään heitän suklaanruskeat hiuksiin, pientä kihelmöintiä en ole tukkaa itse värjännyt enää aikoihin vaan pysynyt vaaleassa jo kauan ja vain käynyt kampaajalla värjäämässä juurikasvun.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 18:35
Kirjoittaja Sinimusta
Minä laitoin värinpoistettuun tukkaan sen Ruby Red:in ja siitä tuli hieman kirkkaampi ja vaaleampi kuin paketin kuvassa  :P Ei kyllä huono, mutta ehkä vähän tummempaa olisin kuitenkin toivonut... Epäilin aluksi, että miten tuon vaahton oikein saa levitettyä tasaisesti koko päähän ja miten se riittää. Yksi aika vaalea töyhtö jäi tuonne taakse juuren lähelle, mutta se nyt ei tässä vaiheessa haittaa  ;D Kun tähän se kestoväri laitetaan kuitenkin jossain vaiheessa päälle.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 18:50
Kirjoittaja tragedia
Ostin jokin aika sitten tuon raitojen kirkastajan testiin ja eipä tuolla kyllä kovin kummoinen taittoteho ole  :P
Harmi, sillä tykkään vaahtomaisesta koostumuksesta tosi paljon ja olisi näppärää jos kunnollisen suoravärin saisi marketista. Toi saattaa kyllä olla ihan kelpo ainetta sellaisiin 10- asteisiin supervaaleisiin, mutta mun raidoitettuun, useimmista osista 8-9 -asteiseen tukkaan tuolla ei ollut kyllä juuri mitään vaikutusta, vaaleimmat (n.10-asteiset) raitakohdat ehkä hiukan kirkastuivat - ja mä en siis tavoittele mitään tuhkaista vaaleaa vaan haluan pientä viileää silausta mun strawberryblondiin, ettei luisu turhan keltaoranssiksi vaan pysyisi sellaisena neutraalina punertavan vaaleana.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 03 Maalis 2010, 08:21
Kirjoittaja tiikeri
Laintoin eilen päähäni sävyn 4.0 Pesin eka tukan syväputsarilla, laitoin värin kosteaan tukaan ja annoin olla tunnin. Muualta tuli melkein musta :o mutta omaan terveeseen juureen ei (yllätys, yllätys) tarttunut ollenkaan. Katsotaan nyt kuinka äkkiä tämä haalistuu nätiksi ja kuinka pian kuluu kokonan pois. Voisin ehkä kuvitella jatkossa käyttäväni värin ylläpidossa ja värjäillä kestovärillä vain tyveä. Harmi ettei tässä ole muita 5 asteen värejä kun tuo kastanja ja se taitaa olla aika punertava eikä varmaan jaksa tarttua 4.0 asteisen päälle millään.Toisaalta 3.55 testaaminenkin jatkossa houkuttaisi jos tuota vaan löytyisi jostain.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 18 Maalis 2010, 17:05
Kirjoittaja Iia
Löytyykö tästä mitään muuta suht "tavallista" ruskeaa kuin se 40 keskiruskea ja suklaanruskea 67?  Ostin sen suklaanruskean kun muuta ei siinä kaupassa ainakaan ollut tarjolla. Muut näytti sitten tosi punaisilta.  Oisko olemassa esim. jotain kullanruskeaa?

Argh, nyt luin että jollain ollut tuloksena tummanruskea viininpunaisella viileällä vivahteella tällä 67:lla. Ei kuulosta siltä mitä haen...No lähteehän tuo onneksi pesussa pois jos laitan sitä silti...

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 29 Loka 2010, 17:16
Kirjoittaja mursuke
Lähetin Wellalle viestiä kyseisistä suoraväreistä, kun Tokmannilla ja Vapaa Valinnassa niitä on ennen ollut, mutta nyt näkyi vain mustia sävyjä. S-ryhmän liikkeistä olen sentään värejä vielä löytänyt. Olen sarjan punasävyllä 645 aina värjäillyt juurikasvuani ja olisi nyyhky, jos tuote poistuisi markkinoilta. Täytyy kait siis varoiksi aloittaa hamstraaminen:
On ikävä kuulla, että et ole löytänyt Viva Color Mousse -vaahtosävytteitä kaupoista. Kyseinen tuote on edelleenkin valmistuksessa, mutta valitettavasti viime kuukausien aikana jälleenmyyjät eivät ole tilanneet tuotetta meiltä. Vuoden 2010 alkupuolella Anttila, Stockmann ja Sokos tilasivat meiltä Viva Colour Mousse -tuotteita.

Laskeneen kysynnän johdosta on myös mahdollista, että tuotteen valmistus tai maahantuonti saattaa loppua ensi vuoden puolella. Tällä hetkellä emme ole tuomassa korvaavaa tuotetta markkinoille.

Valitettavasti meillä ei ole suoramyyntimahdollisuutta kuluttajille.Suosittelen, että puhut asiasta kauppiaan kanssa. He tilaavat tuotteitamme säännöllisesti ja pyytäessäsi he saattavat tilata sinulle haluamasi tuotteen.

Kiitos yhteydenotostasi ja kiinnostuksestasi tuotteitamme kohtaan.

Ystävällisin terveisin
Anna
PROCTER & GAMBLE, KULUTTAJAPALVELU

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 12:23
Kirjoittaja Merial
^ Juu, ilmeisesti maahantuonti ollaan lopettamassa vähäisen kysynnän vuoksi. Itsekin laitoin viestiä Löytötexiin ja sieltä tuli tällainen vastaus:
Hei!

Tietojeni mukaan kyseisen tuotteen myynti tulee loppumaan Suomesta tämän vuoden aikana, ehkä piankin. Tietyt värisävyt ovat jo loppuneet, mutta tilaan loppuun asti niitä, mitä on vielä tilattavissa. Tuotteen loppuminen on meillekin pettymys, koska tuote on meillä liikkunut hyvin.

t. Mika Perkiö / Löytötex Oy
Eli näillä näkymin ei sitten marketin hyllyltä enää löydä yhtäkään luonnollisen lopputuloksen antavaa suoraväriä. ??? Luulisi nyt niille olevan paikkansa markkinoilla, vähäinen kenties mutta vakituinen. Noh, ei kai tässä auta muuta kuin suunnata seuraavaksi sitten Hairstoren hyllylle.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 13:52
Kirjoittaja Mena
Mä mietin just ihan samaa, löytyiskö marketista tai jostain netistä edullisesti tilaamalla about hennanpunasävyistä suoraväriä...  ??? Pidennyksiin pitäisi saada eloa.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 20:59
Kirjoittaja Chaos
Olisko tämä teille hyvä? Ei ole mikään shokkisävyte ja kuulostaakin luonnolliselle, tuota saa esim. Sokokselta ainakin, joku 7€.

http://www.biozell.fi/intensiivisavyte.html

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 11 Helmi 2011, 17:16
Kirjoittaja Sinimusta
^Minä kokeilin tuota suklaanruskeaa. Ensin 15min sitten 1h. Kummallakaan kerralla ei tapahtunut yhtään mitään  ::) Annoin sen äidille ja sekin kokeili. Sama juttu silläkin.

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 08:22
Kirjoittaja Mena
Tiedoksi: Jos joku kaipailee lämmintä punaista, kurkatkaa Ebay! Sieltä löytyy ja halvalla.  :ts

Vs: Wellan Viva color mousse

Lähetetty: 06 Huhti 2011, 10:10
Kirjoittaja Heidijohanna
Eiiiii! Wellan Viva on mun lemppari suoraväri. Näitä on saanut aina Tokmannilta 2,5 euroa/kpl aina silloin tällöin ja olen aina hamstrannut tarpeen mukaan punaisia :D Nut tosin viimeinen puteli alkaa olla loppumaisillaan.

Viva on pysynyt mun päässä todella hyvin kun olen laittanut foliohatun ja pyyhkeen päähän. Mahtavan kiiltävä ja luonnollinen lopputulos. Nyt kyllä pääsee itku :/

Sitäpaitsi tämä on ihan parasta ylläpitämään väriä kun turauttaa vähän shampoon sekaan... Nyyh  0_0