Wellan Viva color mousse

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Onko kenelläkään kokemuksia näistä suoraväreistä? Kestääkö miten pitkään ja onko toimineet hyvin? Pullon koko on vaan 30 ml, eli riittää varmaan vain yhteen kertaan pitkille hiuksille? CP oli muistaakseni 50 ml ja kesti mulla kahteen kertaan, mutta onhan se puolet kalliimpaakin.

Ostin vaihteluksi CP:lle sävyt 746 Voimakkaan punainen ja 40 Keskiruskea.

Pakkauksen mukaan kestää sen n. 8 pesua hyvänä kuten CP:ssäkin luvataan, mutta onhan suoravärien kestoilla eroa, ainakin esim. Fudge kestää mulla ihan eri lailla kun CP.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Mä kokeilin tuosta Vivasta sitä mustaa, ja se ei kyllä tarttunut kovin hyvin. :-\ Tein sillä ensin melko leveän testiraidan tohon etummaisiin hiuksiin juuresta latvaan, mutta viemäriin huuhtoutui, vaikka pidensin vaikutusaikaakin tuntiin. Laitoin sitten loppuvaahdon vaan latvoihin, ja niihin se jäi vähän paremmin, mutta mun latvat onkin aika huonossa kunnossa.

Se tossa mustassa oli ihan positiivista Color Pulsen mustaan verrattuna, että toi Viva tosiaan oli lähempänä mustaa kuin violettia. Mutta melko nopsaan kului pois kuitenkin.
1c M ii, tjsp
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja deko »

Vanha tuttu josta löytyy hyvät neutraalit ruskeasävyt, myös luottovärini 70 joka siis on neutraali keskivaalea. Värit eivät ole niin runsaspigmenttisiä kuin colorpulsessa ja lähtevät ehkä hieman nopeammin pois mutta ihan kelpo kamaa ja tosiaankin mukavan hintaista. Ei isompia valituksenaiheita.
this too shall pass.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Kokemusta löytyy. Väri on suunnilleen yhtä riittoisa kuin colorpulse, jos laittaa tarpeeksi kosteaan tukkaan. Kestokin on samaa luokkaa kuin Pulsessa. Fudgen väreissä taitaa lukeakin että kestää jopa 20 pesua, kun noissa se on 6-8 pesua. Ainoa mihin noissa en ole tyytyväinen, on liian hailakka punainen. Noista punaisin sävy on tumma kranaatti, eikä tuo voimakas punainen vaikka niin luulisi, se on aika kuparinen (niin on kyllä tuo kranaattikin  :-\)  Keskiruskeassa on snadisti suklainen lämmin säväys muistaakseni. Pulsessa tuntuu olevan rutkasti enemmän pigmenttiä yli päätään, ja punainen on sitten aidosti punainen.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Riia »

Viime keväänä testasin yhden kerran kyseistä väriä, sävy tais olla tuo tumma granaatti. Laitoin kosteisiin hiuksiin ja silti tuntui että väri loppuu kesken. Kesto oli aikalailla samaa luokkaa kuin CP:ssa, mutta sävy oli liian laimea ja haalea. Siispä oon käyttänyt suoraväreinä CP:a ja Simin color plussaa.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mulla tarttui tuo suklaanruskea 67 viime syksynä todella kauniisti ja tasaisesti hiuksiin. Vaikka omaa vaaleaa juurikasvua oli reilusti ja muusta tukasta löytyi m.ontaa sävyä ja tummuutta, niin lopputulos oli tuolla todella tasainen. En pysyvyydestä osaa mitään kuitenkaan sanoa, sillä värjäsin ennen seuraavaa pesua tukan kevytvärillä.

Kaapista löytyisi edelleen 70 ja 60 odottamassa sopivaa tilaisuutta.
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Hmm... Mulla on kyllä vielä Pulsea jäljellä joten sen käytän loppuun loppuviikosta. Sitten täytyy kokeilla ens kerralla tota voimakkaan punaista, mutta jos se haaleammaksi jää kun pulse niin siirryn takas pulseen käytettyäni nuo, sillä tykkään nimenomaan tosi intensiivistä väreistä, eli voimakkaan punaista täälläkin haetaan, joskin hiukseni on tosi tummanpunaiset.

Täytyy vaan välillä testailla muitakin, ja hinta ei tosiaan ollut paha. Fudgeakin kun tulee varmaanki ostettua vasta seuraavan tilauksen yhteydessä, eli ei vielä piiiitkäään aikaan :P
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Ice »

kokemusta on. Ihan perus-vaahtoväriä, ei kovin pirteitä värejä, kiva tuoksu tosin. Rakenne voisi olla vähän vähemmän vaahtoinen, olisi huomattavasti helpompi levittää :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ella

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kokemusta on Vivan sävystä nro 70, sillä sai ainakin hetkellisesti tasoitettua vaaleammaksi värjättyä latvaa juuren kanssa. Kuitenkin aika nopeasti on minun tukastani kadonnut, johtuneeko sitten liian hyvästä hoidosta vai haperosta hiusrakenteesta. Kuitenkin sen verran hyvä, että koska en Color Pulsea mistään ole löytänyt, tukeudun jälleen Vivan apuun.
nicky

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja nicky »

Kokemusta kokemusta. Sain joskus vuosia sitten noista tosi kirkkaanpunaisen tukan :D
Mutta nykyään ennemmin Color Pulse..
Hanzku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 435
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:47

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Hanzku »

Suklaanruskea on mun lemppari. Yksi purkki riittää vallan mainiosti, vaikka pituuttakin hiuksissa on lapaluihin asti. Väri on tasainen ja hiuksista tulee tosi kiiltävät. Ja parasta on tietty se edullisuus!
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Sen verran on kokemusta, että en tykännyt, verrattuna Color pulseen. Viva color moussen punaisinkin sävy oli ihan liian oranssi, ei lainkaan sellainen, mitä purkin kuvasta olisi voinut kuvitella. Vaahtokin oli tosi tosi oranssista. Ja muutenkin tykkään paljon enemmän Color pulsesta, sillä saa myös tyveen värin ja kestää kuitenkin hyvänä aika monta pesua. Ei tietty niin montaa pesua CP:kään, kuin esim. Jean's color tai Fudge.
Viimeksi muokannut Kikka, 25 Tammi 2006, 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Muistaakseni toi vaahto oli todella riittoisaa, eli riittää pitkiin hiuksiin. Kestää sen kaksi pesua nättinä ja sit on vaan säälittävä vivahdus väriä.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mulla tuo viva tarttui tyveen erinomaisen hyvin. Käytin joskus vuoden verran Vivan tummaa kranaattia ja jotain oranssia sävyä (sitä ei myydä enää) AINOANA hiusvärinä. Ja hyvin peitti tyvikasvun, se oli ihan saman värinen kun muukin tukka. Tosin mulla tuo juuri on hyvin vaalea. Ja väriä laitoin joka toinen viikko, yksi paketti maksoi silloin 3 euroa, ja riitti pitkään tukkaan.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Muistan, kun silloin yläasteella aloin sävytellä hiuksiani, niin aina käytin tätä Viva Color Moussea. Tykkäsin tosi paljon, koska mun vaaleissa hiuksissa se pysyi parikin viikkoa, vaikka vähän haalistuikin.

Kokeilin, vaikka mitä sävyjä. Äitini oli itselleen ostanut, jonkun tumman luumun sävyisen. Meikä keksi järkyttää kaikki ja pistin etuhiukset lilaksi ;D Äiti ei tykännyt ollenkaan ja sainkin kuulla siitä pitkään ::)

Ja mulla tämä tosiaan peitti koko hiukset ihan hyvin, tyven ja kaikki.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin