Wellan Viva color mousse

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
insensibility

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja insensibility »

Mun hiukset oli haalistunutta punaista eli sellaista kultakuparin sävyistä ja ostin tätä kyseistä tuotetta saadakseni sen ainakin hetkeksi punaiseksi, sävy tais olla se kranaatti eikun mikä hän nyt oikealta nimeltään onkaan. Kuitenkin, levittyi munmielestä tosi ihanasti hiuksiin just ton vaahtomaisuuden vuoksi. (Kosteisiin hiuksiin siis levitin.) MUTTA, kun huuhtelin värin ja hiukset kuivu niin en huomannut yhtikäs mitään eroa :( Ei menty yhtään punaisemmaksi, eli mulle aika pettymys tuote. Voisin tosin kokeilla jotain mustaa tai vastaavia kun nyt tekisi mieli vähän nostalgiaa ja paluuta siihen mun emoilukauteen jolloin se ainut tukanväri mikä kelpasi oli musta :) Kun sehän kuitenkin kuluu pois, niin tuskin menetän mitään jos kokeilen? Vai jääkö mun hiukset joksikin harmaiksi sitten kun yritän haalistaa tätä pois tukasta ja saada sen haalistuneen kuparin sävyn sieltä alta näkyviin?
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Riippuu sun tukan kunnosta miten käy jos kokeilet sitä mustaa. Jos on huokoinen tukka, yleensä varsinkin latva, niin varmasti jämähtää lujaan, jolloin ei haalistu pesuissa ainakaan siihen lähtötilanteen tasolle. Melko varmasti jää likainen väri tukkaan vaikka olisikin hyväkuntoinen, tosin jos sun tukkaan ei se punainenkaan oikein tarttunut niin voi olla että lähtee helpostikin pesuissa. Suosittelen kokeilemaan ensin vaikka paria raitaa ja katsot miten niiden käy.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
insensibility

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja insensibility »

Kiitos. ^^ Ehkä mie sitten uskaltaudun kokeilemaan tässä joku päivä kun pääsen kaupunkiin.
Olis niin nostalgista että melkeen itkettää, mä todella tykkäsin siitä mustasta tukasta.

Ja ehkä sen jälkeen voisin kokeilla niitä muitakin sävyjä, jos nyt paljastuu ettei tämä jämähdä
minun tukkaan. Ruskeetakin voisin vaihteeksi yrittää, tai violettiin vivahtavaa väriä.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Nämä näkyivät olevan nyt Vapaa Valinnassa ja Tarjoustalossa tarjouksessa 2pkt/5e  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja witura »

Mikä KEVYTVÄRI vastaisi Wellan color moussen 67 -väriä? Laitoin ja ihastuin tähän, mutta en yhtään tiedä mikä tämä olisi muissa väreissä.. Ei kai sentään 6.7? Mahtaako tuollaista edes löytyä kaupoista..  ;D Dunno. Mun päässäni tästä väristä tuli siis tummanruskea viininpunaisella viileällä vivahteella tms. Ei yhtään lämmin, vaikka punasta on.
Viimeksi muokannut witura, 13 Loka 2009, 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja nukka »

Voiko tuota moussea sekoitella hiusnaamion sekaan ja antaa vaikuttaa vaikka muutaman tunnin? Naamioon sekoittelen yleensä lanzan tehistä ja rakennepaikkaavaa, oliiviöljyä, glyseriiniä ja hunajaa.

Jos sitä voi niin minkä verran pitäisi laittaa, että saisi hyvän lopputuloksen? Puhutaanko puolesta pullosta vai muutamista tipoista? Hiukseni ovat vähän olkapäisen alle ulottuvat ja jollakin ruskealla olisi tarkoitus värjäillä, eli vaan ylläpitää ja tasoitella tätä nykyistä kulahtanutta ruskeaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Ainakin öljy estää tehokkaasti värin imeytymisen eli öljyyn sotkettuna ei kyllä varmastikaan jäisi mitään väriä hiukseen (öljyähän voi sivellä hiusrajoihin estämään ihon värjäytymistä ja ei-toivottua väriä haalistella öljymuhituksella...), glyseriinistä en osaa sanoa, hoitsikka lantraa väriä, mutta ei estä imeytymistä yhtä pahasti kuin öljy, rekuista en osaa sanoa varmaksi, mutta luulisin, että vaikuttaa lantraavasti kuten hoitsikka elleivät sitten rakennepaikkaavat ainesosat reagoi jotenkin hassusti värin kanssa?

Nuo vaahtovärit ovat kyllä sen verran kevyesti sävyttäviä, etten oikein usko, että lantrauksilla saisi juuri mitään tulosta aikaan tukassa kertakäsittelyllä, mutta sävyä voi ylläpitää jos jaksaa miltei joka pesussa sotkea hoitsikkaan hieman värivaahtoa ja antaa muhia jonkin aikaa - henkilökohtaisesti oon kyllä sitä mieltä, että on vaatimattomaan tulokseen nähden turhaa sotkemista ja ajan ja rahan hukkaa, paljon parempia tuloksia saa sotkemalla hoitsikkaan muutaman pesun välein jotain huomattavasti pigmenttisempää voidemaista suoraväriä, käyttämällä sävyttävää hoitsikkaa tai laittamalla sen vaahtovärin sellaisenaan silloin tällöin. Noi mousset on kuitenkin niin hellävaraisia, ettei se tukan kunto niistä mihinkään mene.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Ostin juuri tän merkin sitä raitojen kirkastajaa. Kuinka paljon sillä on oikeasti vaikutusta ajatellen mun tulevaa vaalennusta. Taittaako tuo mihin suuntaan väriä, siis kultaan vaiko hopeaan? Onko täällä tuon vaahtosävyn tyytyväisiä käyttäjiä? Jos tuosta tulee kiva sävy, voisin joskus tulevaisuudessa omaa vaaleaa väriäni sävyttää tuolla, kun suoraväreistä ei allergiaa tule.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Mun mielestä se on semmosta vaaleanlilaa. Varmaan teholuokat samoja kuin 10V:ssä, mikäli muistan oikein.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Aalo

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Aalo »

Hiukseni ovat vihertävät jotkut 8 asteiset ja montamonta kertaa vaalennetut. Saisikohan tuota vihertävyyttä taitettua tuollaisella punaisella vaahdolla? Haluan muutenkin vähän lämpöä tähän väriin. Vetääköhän tuollainen vaahto nämä aivan punaisiksi --> oransseiksi? Vai olisikohan jotain tekniikkaa millä saisin haluamani voimakkuuden tuosta väristä? Jotkut ovat puhuneet sinimustan vaahdon sekoittamisesta jätettävään hoitoaineeseen keltaisuutta taittamaan. Uskaltaisiko tätä kokeilla punaisella sävyllä?

Olen käyttänyt tuota 10V vaahtoa aiemmin vaaleisiin hiuksiini (ennen hiukan tummemmaksi värjäystä) ja jättänyt sen pesun jälkeen päähän seuraavaan pesuun saakka ja sekään ei ole mitenkään erityisen voimakkaasti päähäni tarttunut. Vai onko tää punainen viva colour mousse paljonkin tujumpaa ainetta?
Viimeksi muokannut Aalo, 23 Tammi 2010, 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

^^^mulla tulee sillä kaikista punaisimmalla sävyllä sellanen intian hennan luonnollinen punainen että ei se ainakaan minun tukasta tee kovin punasta.
Entäs karkki väri monethan on koittanu värien taittoon?
Aalo

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Aalo »

-Mansikka_ kirjoitti: ^^^mulla tulee sillä kaikista punaisimmalla sävyllä sellanen intian hennan luonnollinen punainen että ei se ainakaan minun tukasta tee kovin punasta.
Entäs karkki väri monethan on koittanu värien taittoon?
Ei ainakaan jämähtäisi tukkaan kiinni, mutta sotkisiko sitten tyynyliinat ja vaatteet punaisiksi :D
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Silver »

Tänään heitän suklaanruskeat hiuksiin, pientä kihelmöintiä en ole tukkaa itse värjännyt enää aikoihin vaan pysynyt vaaleassa jo kauan ja vain käynyt kampaajalla värjäämässä juurikasvun.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minä laitoin värinpoistettuun tukkaan sen Ruby Red:in ja siitä tuli hieman kirkkaampi ja vaaleampi kuin paketin kuvassa  :P Ei kyllä huono, mutta ehkä vähän tummempaa olisin kuitenkin toivonut... Epäilin aluksi, että miten tuon vaahton oikein saa levitettyä tasaisesti koko päähän ja miten se riittää. Yksi aika vaalea töyhtö jäi tuonne taakse juuren lähelle, mutta se nyt ei tässä vaiheessa haittaa  ;D Kun tähän se kestoväri laitetaan kuitenkin jossain vaiheessa päälle.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Ostin jokin aika sitten tuon raitojen kirkastajan testiin ja eipä tuolla kyllä kovin kummoinen taittoteho ole  :P
Harmi, sillä tykkään vaahtomaisesta koostumuksesta tosi paljon ja olisi näppärää jos kunnollisen suoravärin saisi marketista. Toi saattaa kyllä olla ihan kelpo ainetta sellaisiin 10- asteisiin supervaaleisiin, mutta mun raidoitettuun, useimmista osista 8-9 -asteiseen tukkaan tuolla ei ollut kyllä juuri mitään vaikutusta, vaaleimmat (n.10-asteiset) raitakohdat ehkä hiukan kirkastuivat - ja mä en siis tavoittele mitään tuhkaista vaaleaa vaan haluan pientä viileää silausta mun strawberryblondiin, ettei luisu turhan keltaoranssiksi vaan pysyisi sellaisena neutraalina punertavan vaaleana.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Vastaa Viestiin