Wellan Viva color mousse

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Susanna »

^Löysin tämmösen sivun netistä. Tiiä sitte onko siitä mittää apua...  ::) Laitanpahan kuitenkin.. :)
(Tuo mainitsemasi sävy 'meripihka' taulukossa ensimmäinen vasemmalla.)

http://www.wella.fi/consumer/kuluttajat ... mnuanc.jsp
Viimeksi muokannut Susanna, 22 Touko 2008, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Onkohan Raitojen kirkastaja lopetettu tuote? Anttilan myyjä sanoi että sitä ei tule heille enää mutta sitä ei ole tuossa taulukossakaan... Harmi jos on. :(
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja terde »

Neriana, en usko, että noin tummassa pohjassa kupari näkyy. Ite kun sekotin 6.4 ja 7-asteista ruskeeta, ei se sillonkaan näkyny sillä tavalla ku mä halusin. Oli mulla tosin 6-asteista ruskeeta alla.. Et en sit tiiä.

Oon kans yrittäny saada ns. karamellimaista sävyä hiuksiin, mut ongelma tuntuu olevan se, että jokasella on oma mielipide siitä, millanen sävy se on. Ite ajattelen sen jotakuinkin siihen suuntaan mitä J LO:lla..
http://www.profashionelle.com/wp-conten ... k-2007.jpg
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^^ niin no ollaan siis samoilla aaltopituuksilla :D On muuten uskomatonta niinkuin aikaisemmin kirjoitin, että kun halutaan karamelli niin saa sellaiset shokki punaiset hiukset..

Tuo JLO hiukset ovat vaaleammat karamellin kuin mikä minulle mielessä, mutta karamellin sävy tuo minustakin on. Itse jahtaan hiukan tummempaa väriä :)

"Vahingossa" hiukset kun värjäsin niin sekaan jäi vaaleita kohtia mitkä tosin tekevät hiuksista todella luonnollisen näköiset ja kaverit kun kehuneet niin en ole kehdannut myöntää että itseasiassa vain missasin muutaman raitakohdan..&nbsp; ::) Mutta nämä vaaleimmat ovat n. 6 asteisia vaalean ruskeita. Niihin jos saisi hiukan kuparia.. Hiukset "eläisi" enemmän valon vaihtuessa... Ja tuo nutrissen väri vaikka onkin 4.3 niin kuluu ja vaalenee tosi paljon.
Auttamattakin siitä tulee parin pesun jälkeen melkein 6 asteinen..

Pesen vielä tarkoituksella syväpuhdistavalla ja laitan öljyjä muhittelemaan että saisin sen vähän vaaleemmaksi :)

Onko tuolla Vivalla joku ihan perus kuparin sävy? Sellainen kulta kupari, ei suoranaisesti mikään oranssi..?
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja terde »

On se kumma :D&nbsp; Mä taas etin tollasta vaaleempaa karamellia.. mut en taida jaksaa ettiä enää. Jossain karamelli luetaan kultaseks sävyks kuten 6.3, toisaalla taas kupariseks. Garnierillahan on 5.4 mikä on "caramel".. En oo vaan tohtinu kokeilla, kun mulla tuppaa toi kupari haalistuu niin nopee.

Onhan tolla Vivalla 64 mahonki-kupari. Se näyttää tosin aika punaselta sävyltä.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Joo mä tajusin että näenhän mä netistä nuo sävyt ja huomasin saman.. Käytössä jo Lorealin kastanja pigmentti shampoo joka t.o.d.e.l.l.a punaisen sävyistä. Kerran pesin ja hiukset ovat jo nyt melko punertavat!

Täytyy varmaan kokeilla etsiä jostain kampaamo mousseista.. niissä vähän laajempi väriskaala :)
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Olipahan pettymys. Laitoin nelosta tyvikasvuun, ei tapahtunut mitään. Tai jos oikein katsoo niin ehkä pientä asfaltin sävyä havaittavissa,&nbsp; Color Pulsen punainen värjäsi todella hyvin, harmi ettei tää.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Ostin tuota tummaa granaattia syventämään vähän kulahtanutta punaista. Ihan hyvin tarttui, eikä ole viikossakaan vielä kulunut pois, tosin oon kyllä käyttänyt nyt punasta hoitista, jos sillä on jotain tekemistä. Vähän turhan kylmä väri vaan mielestäni, mut se toinen punainen sävy oli taas liian oranssin näköinen ainakin siinä kuvassa. Osaako joku muuten sanoa, onko näissä myös tummuuspigmenttiä vai pelkästään sitä punaista? Mietin vaan, että alkaako tukka tummua liikaa pitkällä käytöllä&nbsp; ???
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Laitoin vaalennettuihin hiuksiin Wellan keskivaaleaa moussea sekä vähän saman sarjan hiekanvaaleaa, lisäksi Lanzan ja Joicon tehohoidot&nbsp; ja annoin vaikuttaa ainakin puolisen tuntia, jos en enemmänkin ja märkänä näytti tosi tummalta, enkä uskaltanut antaa vaikuttaa enempää. Ajattelin että ei tartu niin hyvin kun on muitakin hoitoja päässä, mutta tummensi vähäsen ja luonnollinen vaalea lopputulos.&nbsp; Näillä suoraväreillä on kiva kikkailla, kun saa välillä tummempaa ja taas vaaleempaa jne. :P. Mieskin ihmetteli et miten mä jaksan aina noilla väreillä värkätä, mutta mitäpä ne miehet ymmärtää kauneuden eteen ::)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja palekastro »

^Tuleeko tolla hiekanvaalealla todella hiekanvaalea? Ajattelin seuraavaks kokeilla sitä, jos saisin vähän tummennettua noita raitakohtia.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

En usko et tulee ihan hiekanvaaleeta, mulla ainakaan ei tullut. Mutta riippuu vähän siitä pohjaväristä ja kuinka kauan antaa vaikuttaa. Jos haluat tummentaa, niin suosittelen wellan keskivaaleaa ja siihen voit lisätä sitten hiekanvaaleeaa myös. Mulla on aika vaalea pohja ja kukaan ei huomannut kun laitoin pelkästään sitä hiekanvaaleaa. Kyllä se vähän muuttaa väriä tummemmaksi, muttei mitenkään havaittavasti. Laitoin hiekanvaalean sekaan vielä vähän hopeahoitoainetta, ettei vaan vedä kellertäväksi. Kokeile ensin hiekanvaalealla ja sitten keskivaalealla. Ne lähtee onneksi pesuissa pois ja ei niillä isoa muutosta kyllä saa aikaan, mut aina jotain pientä värivivahdetta havaittavissa ainakin omissa silmissä ;)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Selena »

palekastro kirjoitti: ^Tuleeko tolla hiekanvaalealla todella hiekanvaalea? Ajattelin seuraavaks kokeilla sitä, jos saisin vähän tummennettua noita raitakohtia.
Lykkäsin tuota hiekanvaaleaa (803) eilen päähän, vaikutusaika oli puolisen tuntia. Oma sävy on siis 8-asteinen vaalea ja latvat vielä blondattua 10-asteista, eli koitin saada eroa hiukan tasoittumaan ja lähinnä vaan hiukan eloa päähän. Ei tämä juuri mitään mun päälle tehnyt, kiiltoa tuli, ja ehkä pikkuhippasen veti tummemmaksi sekä latvoja että luonnontilaista tukkaa. Aika samanlaiset kokemukset siis, mitä blondierinalla. Tummemman lopputuloksen haikailijalle suosittelisin kyllä kanssa sitä keskivaaleaa, ainakaan omiin vaalennettuihin latvoihin tämä ei tuntunut erityisemmin tarttuvan.
Make it a great day
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Onko kukaan nähnyt kaupoissa tota 747 sävyä terracotta? Näytsii ihanalle mutta onkohan tota ees Suomessa tarjolla?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Tuota minäkin etsiskelen.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Chihutu

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Chihutu »

mä oon käyttäny nyt tosi kauan tota 6,45 granaatin punanen.. nyt tekis mieli kokeilla saman sarjan suklaanruskeeta. mitä käy jos heitän sitä tän punasen päälle? ajattelin ostaa 2 pkt et tulis väriä kunnolla. punasta oon laittanu yleensä vaan päälimmäisii hiuksii, jotka kulahtaa ikävästi..
Vastaa Viestiin