Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^^ Mulla on ollut nyt 50ml puteli kaksi kuukautta, eikä aine ole varmaankaan kulunut edes puolilleen kolme kertaa viikossa käytettynä. Mun käytössä ainakin siis todella riittoisaa ainetta, ja tuo kestää minulla arviolta puoli vuotta. Niin ja mulla on siis noin bsl pituinen tukka.
3b F ii
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

anskuu kirjoitti: Potion 9:n omistajat! Kuinka kauan teillä on kestänyt tuo 50ml pullo käytössä? Tuntuu että tuota kuluu paljon aina kerralla, vaikken laita kun muutaman herneen verran.  ???
Mä käytän tuota pari kertaa viikossa ja vielä on puolet jäljellä 50 ml putelista, ostin viime marras-joulukuussa. Mielestäni siis riittoisa. Ja laitan parin herneen verran. Jotkut täällä tosin laittavat enemmän, joidenkin hiukset imaisee tuota enemmän kerralla. Mulla on yli leuan paksut hiukset.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Mahtaako Turussa alkaa kokonaisuudessaan Hiustenhellimisviikko huomenna? Mietin, että lähdenkö huomenna Turkuun ostamaan Sebastian potion ysiä, onko sitä siis myynnissä jo huomenna siellä? Siis, että jos siellä on huomenna vaan Remigton(?)-päivät, ja muita myynnissä vasta myöhemmin..? En viitsi turhaan lähteä, kun matkaa on jonkun verran.

edit. Joo, mutta mulle ei käynyt ihan selväksi onko siellä vain remigton-päivät vai muitakin tuotteita myynnissä.
Viimeksi muokannut kiwi, 21 Huhti 2008, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Tuostahan oli jo puhetta tämän ketjun sivulla 7, ja voithan myös tiedustella asiaa puhelimitse paikan päältä, ettei tarvitse tehdä turhaa reissua kaupunkiin.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tänään ajattelin rykäistä ja laittaa 40e menemään ostamalla Sebastianin Laminates Sheer shampoon ja hoitoaineen.
Vähän kauhistuttaa, pitää lukita mies jonnekkin siksi aikaa ja piilottaa pullot kun pääsen himaan  ::)
Tulee muuten tupenrapinat  ;D

Tällaiselle luonnon laineille tuo on niin hyvä tuote!! Rakastaa <3&nbsp; :-*
Silikoni silikonia.. Mutta sen kerran kun kampaaja noita käyttänyt niin kyllä hiukset nauttii :)

En ehkä suosittelisi kovin ohuille hiuksille, sillä silikonipitoisuutensa takia varmasti rasvoittaa normaalia enemmän..
Parasta varmaan täysin hampuille ja juuri luonnonkiharille hiuksille..

Itselle ei yhtään käynyt Potion 9.. Olin vähän pettynyt kun melkein kaikki juurekset sitä hehkuttaa ja itselle se ei tehnyt mitään.. Katosi vaan hiuksiin ja teki niistä koppuraiset&nbsp; :-\ täytyy varmaan laittaa kiertoon.


PS: sisältääkö sebastianin ruskeille hiuksille tarkoitettu hoitoaine pigmenttejä? Minulla vaaleat hiukset, mutta nyt olisi mahdollisuus saada tuota ruskeiden hiusten hoitoainetta aika edullisesti..

Ja vielä PS.&nbsp;
Jos jollain Laminatesin Sheer shampoota+hoitoainetta hyllyn perällä, niin olisin kiinnostunut tarjoamaan niille uuden kodin..&nbsp; ::)
Viimeksi muokannut Neriana, 07 Touko 2008, 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Tuli minullakin testattua tuo Potion 9,menee suosikkeihin heti.Märkänä hiukset eivät tuntuneet selviävän ja olivat tosi nahkeat,mutta kuivuttuaan ei takuista tietoakaan ja on koko päivän pysynytkin selvänä :-*
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Ooh, mulle tuli tänään näytteen verran Potion 9:siä ja oon aika myyty. Oli pakko kokeilla vähän likaiseen tukkaan ja tuntui oikein kivalta. Tuntuu vaan että tähän päähän tuota sais uppoamaan ihan älyttömästi eli pakko jossain vaiheessa hankkia isompi puteli itsellekin. Mistähän tuota mahtaisi saada edullisimmin?

Kiinnostuin kyllä muutenkin tästä merkistä ja ainakin tuota rakennepaikkaavaa haluaisin vielä kokeilla.
Viimeksi muokannut Luurankka, 18 Heinä 2008, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Hairstorelta olen itse ostanut 500 ml pönikän Potion 9:a 30 eurolla (tai 35 eurolla, en ole ihan varma). Pikkuputeleihin verrattuina todella edullista ja tuota pönikkää saa jo läträtäkin jonkin verran ja silti kestää pitkään. Hairstorella käymistä siis suosittelen jos haluaa ihan Suomesta ostaa. Ebaysta esim. kun itse katselin niin hintaa oli saman verran tai hieman enemmänkin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
theodora
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 373
Liittynyt: 13 Huhti 2007, 10:21

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja theodora »

Neriana kirjoitti: PS: sisältääkö sebastianin ruskeille hiuksille tarkoitettu hoitoaine pigmenttejä? Minulla vaaleat hiukset, mutta nyt olisi mahdollisuus saada tuota ruskeiden hiusten hoitoainetta aika edullisesti..

Myöhäinen vastaus, sisältää jonkin verran pigmenttiä. En osaa sanoa värjäisikö vaaleita hiuksia, mutta ihan selvästi värillistä se on ja tuntuu jopa pikkuisen freesaavan omaa ruskeaa kuontaloani.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Ostin viikonloppuna Sellon hairstorelta litrasen shampoon ja hoitsikan Sebastianin laminates sarjan punaisille hiuksille tarkotettuja puteleita. Ehdin kokeilla kertaalleen ja olen ihan myyty. Uskottava se vaan on että tää tukka vaatii jonkun verran silikoneja kun tuo luonnonkihara tuppaa olemaan niin pirun kuivaa vaikka kuin yritän käyttää kosteuttavia tuotteita.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Voi itku, olen pitkään kuolannut Laminates Sheerien ja tummien hiusten tuotteiden perään eikä nää hehkutukset kyllä auta yhtään, yritän kovasti vakuuttaa itselleni että koska vasta tilasin jotain nyt ei tarvitse mitään. Mutta toisaalta olisi monta putelia loppumassa... ;)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mua kans kiinnostaa nuo ruskeille hiuksille tarkoitetut sh ja ha, mutta pohdin tässä sellaista että kun noissa on pigmenttiä mukana niin antaakohan hiuksille sellaista lämmintä punertavaa ruskeaa sävyä? Yritän siis välttää punapigmenttiä parhaani mukaan ja pitää hiukset mahdollisimman kylmän ruskeina.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Muakin itseasiassa kiinnostaa tuo asia, itsellä vaan just päinvastoin etten tahdo sellaista viileän ruskeaa tukkaa vaan se saa pysyä mielummin neutraalina/punasävyisenä..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

OT; ^^ jos Aurongonkukka punaista vivahdetta hiuksiin haluaa niin kannattaa kokeilla Lorealin Color Gloss shampoota. Siis niitä värillisiä pulloja jonka pakkaus on läpinäkyvä. Se tummin (kastanja?) jättää ihan kivan ja näkyvän lopputuloksen kun antaa vaikuttaa pesun yhteydessä 5min. Siitä tulee siis hiukan punertava lopputulos. Ei kannata pestä joka kerta tuolla jos ei halua todella punaista :)
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minun ehdottomasti syvin hiustuoterakkauteni on Sebastianin tuotteet! Suuri hoitoainepullo on riittoisa ja tekee ihmeitä vaalealle, luonnonkiharalle tukalle.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Vastaa Viestiin