Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Eli keskustelua Sebastianin tuotteista. Mitkä ovat hyviä ja mitkä vähemmän hyviä?
Itse en ole vielä ehtinyt mitään ko. merkiltä kokeillta, mutta ainakin mohair- ja spandex -shampoot kiinnostaisivat, samoin tehohoidot.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Essi »

Minuakin kiinnostaa. Erityisesti Body Double tuotteet. Kokemuksia?
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Elikäs mä voisin hieman kertoa teille kokemuksiani Sebastianista.

Oon kokeillut siskollani Sebastianin Laminate shampoota ja hoitoainetta ja on kyllä aivan ihania! Mun täytyy näitä joskus ostaa itsellenikin. Shampoo pesee hyvin ja tulee pehmeät ja hyvin selvitettävät hiukset. Ja se hoitoaine on ainakin parempaa kuin Lanzan Strengts-syvähoito! (Ainakin siis mun mielestä.) Tekee ihanan pehmeiksi ja silkkiseksi hiukset! Pitää vain varoa, ettei liikaa annostele. Odotan, että saan tuota ostettua pian.

Ja olen kokellut myös Sebastianin tuuheuttavaa shampoota, en siis tuota Body Doublea, mutta sitä toista (valkoinen puteli ja vihreät tekstit). Tekee ryhdikkäiksi ja tosiaan tuuhean tuntuisiksi hiukset. Mielestäni hintansa veroiset tuotteet :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Avena »

Essi kirjoitti: Minuakin kiinnostaa. Erityisesti Body Double tuotteet. Kokemuksia?
Minulla on ollut pari viikkoa käytössä Body Double -shampoo, mutta en kyllä ole huomannut mitään tuuheuttavaa vaikutusta. Mutta niin kuin ennenkin olen kirjoittanut, sellaista tuotetta en ole löytänytkään vielä, joka tätä ohutta lättänää johonkin tuuheuttaisi. Mutta kivalta näyttää tuo Body Double-pullo ammeeni reunalla (musta-pinkki) :).
1bFi
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Angus »

Kokemuksia Mohair ja Stark Naked shampoista, Shaper volyymisarjasta, Potion 9 sekä Texturizerista. Nuo Mohair ja Stark Naked ovat ihania, ensimmäinen tuuheuttaa, koteuttaa  ja jättää silkkisen lopputuloksen. Ei  kuivata ollenkaan kuin tavatuuheuttavat. Stark Naked on kiva puhdistaja, ei kuivata eikä takuttaa, poistaa geelien-vahojen jämät hiuksita mutta jättää silti hiukset hyvänkuntoiseksi. Ei poista mineraalikertymiä, vain muotilutuotteiden jämiä. Shaper volyymisarjan shampoo on ihan kiva perusshampoo, tuo vähään volyymiakin hiuksiin. Ei niin hyvä kuin mohair. Hoitis on melko silikoninen, käytin sitä jätettävänä. Ihan OK, ei mitän ihmeellistä. Hoitava muotoiluvoide Potion 9 on lemppari, tuo tuuheutta ja rakennetta ja muotoilee. Ei saa käyttää föönin kanssa, kosta silloin on tulokseksi korppupää. Käytän sitä jätettävänä silloin, kun annan kuivua luonnostaan. Texturizerista, joka on semmoinen tosi vetinen geeli,  en pitännyt, lätsäytti eikä pitoaki ollut.Ja on vielä niin kalliskin! Inci oli kyllä mielenkiintoinen ollakseen puotoilutuote, näytti ihan soitsikalta. Kaipa mä vaan käytin sitä väärin :-\
Hiukset: 2a M ii
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Spandex shampoo: Ihan kiva shampoo jos omaa suht hyväkuntoiset hiukset
Slinky Hoitsikka: Mukavasti selvittää
Laminates Detangling Milk: En oikein tykännyt, koska on kevyesti kiinnittävä
Laminates Drops: Ihan ok, mutta ei pärjää K-pak seerumille
Potion 9: ihan kamalaa mönjää
SueDeLuxe tehis: Tykkäsin, mutta normaalihinnalla kallista laatuun nähden.

Laminates sh, h ja tehis odottavat kaapissa kokeilua.

Itse olen saanut ostettua halvalla tehtaanmyymälästä mieheni kautta tai Sokoksen hiustenhellimisviikoilta silloin myivät vielä kunnon merkkejä.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Essi kirjoitti: Minuakin kiinnostaa. Erityisesti Body Double tuotteet. Kokemuksia?
Kokemusta Body Double Thickefy Stylerista. Se on ollut tähän mennessä paras tuuheuttaja mun pitkille hiuksille. Föönauksen alla siis käytetään, ja pyöröharjan kanssa mä oon saanu parhaan, tuuheimman tuloksen. Olen tykänny ja uskon että ostan uuden kun tämä loppuu.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja loota »

Minulla ei ole kokemusta kuin Potion9:stä. Olen tykännyt siitä paljon, mutta jostain syystä joskus kesän kieppeillä jätin sen lojumaan hiushyllyyn. Liikaa sitä tosin ei missään nimessä saa käyttää. Juuri viime pesukerralla tuli ensimmäisen kerran aikoihin käytettyä ja ajattelin taas ottaa sen testikierrokselle käyttöön. Tämä siksi, että jostain syystä (talvi?) hiukset on huonomassa kunnossa ja elottomat, vaikka juuri syksyllä kunto alkoi vihdoin vähän parantua. Testailen nyt vanhat tuotteet läpi että mikä niistä nostaisi tukkatason entiselleen.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Meille näyttää lootan kanssa käyvän tosi monet samat tuotteet! Nimittäin minustakin tuo Potion 9 on täysin kelpo kamaa ja tukka tykkää. Ja samaa pitää myhäillä kuin lootakin, eli Potion 9:ä ei missään nimessä saa laittaa liikaa tai tulos on lähempänä takkupalloa kuin hyvinvoivaa ja kiiltävää tukkaa. Eli maltti on valttia, hyvin pieni määrä riittää.

Sebastianin Get it straitt-suoristusaine on mielestäni hyvää ja toimivaa. "Imeytyy" tukkaan hyvin, ei haise tukassa, eikä paina tukkaa alas tai rasvoita. Sen sijaan Sebastianin Hand Press Flattening fluid on jotain aivan järkyttävää. Olen monta kertaa yrittänyt käyttää tuotetta ja koettanut saada sitä toimimaan, mutta joka kerta latvat jäävät tahmaisiksi ja koko tukka tuntuu sellaiselta omituiselta.  ??? Onneksi maksoin omasta purkistani vain pari euroa, joten ei paljon haittaa.  ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
silkkitukka

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja silkkitukka »

Mäkin kuulun Potion 9 faneihin. En vaan ole pitkään aikaan käyttänyt, mutta pitääkin laittaa seuraavaan tilaukseen.
Muuten Sebastianin tuotteet eivät ole vakuuttaneet.

Spandex shampoo: Ihan kiva perusshampoo, mutta ei sen enempää
Slinky hoitoaine: Ei tarpeeksi tehokas mun tukalle, jätti takkuun
Se "suoristaa ilman lämpöä" geeli, jonka nimee en muista: Ihan turha tuote, ei todellakaan suorista. Jätti hiukset koppuroiksi.
Lämpösuojasuihke, jonka nimee en myöskään muista: Toimii ihan ok, parempi tuoksu kuin L'anzan Thermal defensessä.

Aiheen vierestä, muistuttaako PM:n The Cream Potion 9:iä? Kuvauksen perusteella se kuulostaisi samantyyppiseltä tuotteelta. Kiinnostaisi kokeilla...
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Yksi parhaista rekuista joita olen testannut on sebastianin penetraitt.
Todella hyvä inci ja voimakas rakennepaikaaja, muta aivan mielettömän hirveän hajuista.
Nio se haju ei niin töki, kunhan on muuten tehokas tuote.
Juuri sopiva hennoille ja katkeileville hiuksille sekä värinpoistotsta höttööntyneelle tai purkkaantuvalle hiukselle, saa rakenteen jämäkäksi hyvin nopeasti.
Hankala lyllä käyttää, että siitä saa oikeat tehot irti.
Ihan paras jos peittää hupulla ja kuumentaa n 10 min föönillä, tai levitää hiuksiin folion kera ja kuumentaa jokaisen foliopaketin suoristusraudalla.
Vaatii tosiaan sen oikein lämmittämisen toimiakseen, ei muuten imeydy hiuskiin jos hiuksia ei avata lämmöllä.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Minulla on kokemusta Mohair -shampoosta ja Stark Naked -shampoosta ja kommentit on samanlaisia kuin Anguksella eli tuo ensimmäinen tuuheuttava shampoo on toistaiseksi ainoa joka tuuheuttaa mutta ei räjäytä hiusta. Stark Naked shampoosta on tullut minun ehdoton suosikki -shampoo. Pesee  ja vaahtoaa hyvin kuivattamatta hiusta. Miellyttävä koostumus ja ihana pirteä sitruunainen tuoksu. Hiukset jää hyvän tuntuisiksi ja kiiltäviksi ja raidatkin näyttää kirkkaammilta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Emiliaa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 346
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:28

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Emiliaa »

Kokemukseni sebastianista rajoittuvat body double shampooseen ja hoitoaineeseen. vaikka itselläni on paksut hiukset, olen silti pitänyt tuotteista. tuuhentavan vaikutuksen huomaa selvästi ja hiuksista tulee ryhdikkäät ja ilmavat, tosin itselleni jopa liiankin kanssa sillä hiukset ovat pörröiset kuivuttuaan. hoitoaine ei siis ole mielestäni tarpeeksi hoitava ja sekoitankin siihen usein hieman all softin hoitista jolloin hiuksista tulee sileämmät :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Potion 9 oli tosi hyvä tuote ennen (eli joskus 90-luvulla  ::) ) mutta sitten ne vaihto sen koostumusta.. ja teki sen taas. Jäljellä ei oo enää kun sama väri ja haju tai jotain. Ei mitenkää hoida ainakaan mun hiuksia, jotenki kuivattaa ja tekee että ne menee vähän ajan kuluttua takkuun.. Mä oon ihan oikeesti tosi vihanen siitä että ne pilas tosi hyvän tuotteen. mä haluan vanhan Potion 9 takasin!
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Mä en tykännyt Body Double shampoosta enkä hoitoaineesta. Ei ainakaan mun hiuksille ollut mitään tuuheuttavaa vaikutusta, päinvastoin, tuli jopa normaalia pahempi liuhuletti-look  :o

Sebastianin lakka (se ns. perusmalli) ei toiminut mulla ollenkaan, lisäksi se haisee kamalalle.
Vastaa Viestiin