Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Paka-08

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Copper kirjoitti: Onko jollakulla jo käytössä tuo uusi Potion 9 -pakkaus? Näyttäisi kuvista päätellen olevan jokin pumppumekanismi ja mietinkin, että toimiiko se kuinka hyvin ja tukkiintuuko suutin.
Mulla on ollu käytössä tuo uusi pullo ja tykkäsin siitä. Ei menny tukkeeseen ja sai annosteltua hyvin.
Copper

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

^ Kiitos arviosta. Uskaltauduin nyt sitten heti laittamaan 150 ml:n pakkauksen tilaukseen beautybaysta. Edellinen Potion 9 vetelee viimeisiään, joten pakko tutustua uuteen purkkiin. :) Lisäksi beautybaysta sai alennusta tilauksesta.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Auringonkukka kirjoitti: ...potion 9 litekin. Ei tosin ole ollut incejä saatavilla joten en tiedä mitä se sisältää ja toimiiko sit yhtä hyvin kuin tuo perusmalli.
Mun mielestä inci-ketjussa on Potion 9 Liten inci, ellen ihan väärin muista.
isla

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja isla »

Toissapäivänä tuli sebastian re-shaper postissa, ja kun ei ollut tarvetta laittaa hiuksia sen enempää niin kokeilin vain yhteen suortuvaan tehdä kiharan. Pysyi oikein hyvin, eikä tehnyt koppuraiseksi kuitenkaan. Eli olin oikein tyytyväinen.
Mutta haju oli aivan hirveä  :P En ole vielä niin vahvasti hajustettuun huslakkaan törmännyt, että haju olisi kestämättömän vahva tai paha, mutta tuossa se, ei niin miellyttävä haju jäi yhdestä pikku suortuvastakin leijailemaan koko päiväksi.
Onko aikaisemmassa sarjassa se haju ollut noin..pysäyttävä?
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

pinkpepper kirjoitti:
Auringonkukka kirjoitti: ...potion 9 litekin. Ei tosin ole ollut incejä saatavilla joten en tiedä mitä se sisältää ja toimiiko sit yhtä hyvin kuin tuo perusmalli.
Mun mielestä inci-ketjussa on Potion 9 Liten inci, ellen ihan väärin muista.
Mä en löytänyt jätettävistä.  ???
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Potion 9 Liten inci löytyy muotoilupuolelta täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/http://lo ... 23#p607223

Potion 9 Lite:
Water, VP/Methacrylamide/Vinyl Imidazole Copolymer, Polyquaternium-16, Phenoxyethanol, Panthenol, Sodium Benzoate, Styrene/VP Copolymer, Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Acetyl Glucosamine, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Ethylhexyl Methoxycinnamate.
Viimeksi muokannut Kaisa, 08 Joulu 2009, 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Kuuluuko Laminates-sarjan tosiaan tuoksua 'mummohajuvedelle'? Mulla on ebaysta hommatut putelit, ja sekä sh että ha tuoksuvat halpishajuvedelle. Haluaisin vain varmistaa, olenko saanut myyjältä aitoa tavaraa.
Mummohajuvedestä kyllä ovat huomautelleet monet&nbsp; MUA'n arvioissakin, joten ehkä voin luottaa siihen, että kaikki kunnossa&nbsp; :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Ihan oikeaa tavaraa on, siltä ne tosiaan haisee :D Mä joskus vuosia sitten tykkäsin Laminatesista. Sekä siis shampoosta, että hoitiksesta, mutta päänahka on sittemmin herkistynyt eli ei saa hajusteita olla eikä mielellään sulfaattejakaan ja hoitis toimii lähinnä pikahoitiksena tai sulkevana (tosin siinä se toimii hyvin), mutta loput hoitiksesta käytin viime kuussa vihdoin ja viimein CWC:ssä. Poikaystäväni yritti käyttää hoitista loppuun, mutta sano, että siitä tulee limainen olo, saa kuulemma huuhdella puol päivää pois :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Nyt mä tajuan mikä tää hypetys on Potion 9:stä. Ihan huippu. Mulla tuntuu hiukset ihan normaalilta &nbsp;;D

Muoks, ymmärrettävempään versioon.
Viimeksi muokannut EllaBella, 06 Huhti 2010, 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Nostellaanpa taas vanhaa ketjua.
Ostin pari päivää sitten Sebastianin Color Ignite Multi-hoitoaineen ja olen ihastunut. Hoitoaine on muotovaahdon kaltaista ja se on pakattu painepakkaukseen (turha siis yrittää tilata maailmalta). Vaikka tuotteen INCI ei ole mitenkään tajuntaa räjäyttävä, niin tämä toimii ainakin omassa vähän karheahkossa, vaaleaksi värjätyssä hiuksistossani paremmin kuin moni muu. Hiukset on huuhtelun jälkeen helposti kammattavat, sileät, irtonaiset ja ne kuivuu nopeasti (2-3 tunnin kuivumisaika ei ole harvinainen tässä karvastossa). Olen toistaiseksi aivan&nbsp; :l
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Nostelen ikivanhan ketjun ylös, koska pikkukokoisten pullojen perusteella ihastuin Penetraitt shampooseen ja erityisesti hoitoaineeseen! Rakastan paksuja hoitoaineita, ja sellaista Penetraitt todellakin on! Hyvin toimii nopeallakin vaikutusajalla, mutta lopputulos vaan paranee jos malttaa antaa vaikuttaa edes 5 minuuttia. Silottaa ja pehmittää tosi hyvin, ja yllätyin kuin tajusin että kyseessä onkin rakennepaikkaava tuote!
Heti kun löydän tätä jostain tarjouksesta, niin tilaan/käyn ostamassa. Tuote kuului Sokoksen Hiustenhellimisviikkojen tarjouksiinkin, mutta siinä vaiheessa kun mä pääsin siellä käymään, niin hoitoainetta ei enää ollut hyllyssä...
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Onko kenelläkään kokemusta Stylebrid 9:stä? Sen pitäisi olla joku hybridimuotoilija, hiuslakan välimuoto (?), jossa on lämpösuojaa sun muuta extraa. Muistuttaakohan se Tigin Queen for a dayta?
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin