Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Täällä on ollut aika vähän juttua tuosta Laminates detangling milk leave-in conditionerista, mutta lähes kaikki kommentit näyttivät olevan aika negatiivisia?!  :-\ Ittelläni olis vielä yli puolet jäljellä tosta 250 millin putelista ja en oo sitä nyt pitkään aikaan käytelly, siinä on kuitenkin alcohol denat viidentenä ja en noista muista ainesosista tiedä, silikonia ainakin löytyy eri nimillä, mutta kannattaakohan tuota käyttää loppuun, kun on kuiva tukka jo muutenkin? Kun aina puhutaan tosta denaturoidusta alkoholista, niin onko viides sija teiän viisaampien mielestä liian korkealla incissä, ettei kantsis käyttää?  ??? (Ärsyttää kun oon ostellu kaikkia puteleita, joista on sitte myöhemmi "paljastunu" näitä pahoja osia..)
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Mun mielestä toi on vähän sellanen et kannattaa vähän ite kuunnella omaa päätään, tuntuuko tuote toimivan vai ei. Itselläni XZ tyrniöljyhoito on toiminut oikein hyvin vaikka siinä alkoholi taisi olla ihan alussa jossain. Alkoholi ilmeisesti vaikuttaa myös jotenkin aineiden sekoittumiseen ja haihtumisen estoon tai jotain.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Kokelin vihdoin syksyllä ostamaani Laminates-hoitista, ja se jätti hiukset ainakin kiiltäviksi. Sähköisyyttä se ei vienyt 100%, kuten talvella voi arvatakin... Mutta ihan OK tuote.
Jos nyt kyseessä on aito Laminates-tuote, ostin sen Jenkeistä eBayn kautta... Sitähän en voi tietää, oliko sisältö Sebastiania vai halvempaa mönjää, mutta mummeliparfyymilta se sentään tuoksui.&nbsp; ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Minusta nuo sebastianin laminates tuotteet ovat yllättävän hyviä. Silikoniahan niissä riittää, mutta kuivaan luonnonkiharakäkkärään ainakin Sheer Blonde vai mikä nyt olikaan toimii tosi hyvin. Nuo eivät sisällä pigmenttejä joten vaikka olisi brune niin voi käyttää sitä blondi sarjaa. Shampoo vaahtoaa hyvin ja todella pehmeästi. Hoitoaine silottaa tukkaa tosi hyvin, perus suomihiukset se voi kyllä latistaa helposti. Mutta sellainen tuote mitä ilman ei voi elää, on ehdottomasti tuon sebastian laminates blonde sarjan "muotoiluvoide." Se toimii samalla tavalla kuin seerumi, tuo todella paljon kiiltoa, mutta siinä on myös jokin muotoileva ominaisuus, jättää tukan vähän jämäkämmäksi. Ei sovi miksikään volyymi tuotteeksi, ei se niin voimakas ole pidoltaan, mutta tällä saa sähköiset hiukset kuriin ja oikea pelastus hamppulatvojen piilotukseen. Suosittelen +++ hyvin silikonista mutta toimii.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Lemmy kirjoitti: Täällä on ollut aika vähän juttua tuosta Laminates detangling milk leave-in conditionerista, mutta lähes kaikki kommentit näyttivät olevan aika negatiivisia
Lisäänpä yhden negatiivisen kommentin tuotteesta. Mä en ole saanut tätä toimimaan mitenkään. Kummallista mönjää, eikä selvitä eikä siloita.

Ja samaa mieltä, että ei niitä ainesosia kannata liikaa miettiä jos tuntuu että tuotee tomii. Eikä esim. kuivata
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

No heitin tuon tuotteen pois, ei se tosiaan mitään ihmeellistä ollut, ja kun on niin huono inci niin ei voi olla kovin hyvää. :(
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Hq:n sivuilla oli uudet Sebastian tuotteet. Potion 9:sta on tullut uusi suihkutettava tuote: Lite Potion 9. Onko kellään vielä kokemusta tästä ? Sopii kuulemma normaaleille ja hienoille hiuksille. Kiinnostais ostaa, kun HQ:sta sais vielä sen 15 % alennuksenkin :-\
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Lookfantasticista saa Potion 9 Lite -suihkeen (150ml) kaupan päälle, kun tilaa kolme Sebastian Professional -uutuustuotetta.

http://www.lookfantastic.com/hair/sebas ... ofessional
Viimeksi muokannut Kaisa, 23 Touko 2009, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Tuo suihke kiinnostaa, onko joku jo kokeillut? Onko siinä alkoholia? Millainen tuoksu? Myös Whipped Crème ja Taming Elixir kiinnostavat.

Onko Potion 9 pysynyt koostumukseltaan samana vaikka pakkaukset ovatkin uudistuneet?

EDIT. Itse asiassa bongasin muitakin varsin mielenkiintoisia tuotteita, mm. Halo Mist, Liquid Gloss. Niistäkin olisi kiva kuulla kokemuksia! Sisältävätkö alkoholia ja millainen tuoksu?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 08 Kesä 2009, 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Sebastian on sarja, johon aina palaan. Hiukset on vaalennettu 1c/2a M ii. Minulla on tätä uutta sarjaa
Halo Mist - Kevyt ja hohtava kiiltosuihke. En ole kertaakaan onnistunut tukkaani tällä lähmäämään. Tykkään kovasti
Trilliant - lämpösuojaa, kiiltoa ja mitä kaikkea. Pari kertaa olen ehtinyt käyttää. Tässä on alkoa heti incin alkupäässä, mutta kampauksesta tuli todella pehmeä, sileä ja terveen näköinen.
Whipped Crème - Tosi palksua, kermaista vaahtoa. Kerran olen käyttänyt. Lopputulos oli pehmeä ja sileä. Toi laineita / kiharaa vähän esille. Annoin hiusten kuivua itsekseen, joten muotoilutehoista minulla ei ole vielä selvää käsitystä.
Mousse Forte - Tätä en vielä ole ehtinyt kokeilla. Kerron myöhemmin kokemuksista lisää.
Penetraitt mask - Ei samaakamaa&nbsp; kuin Originals Penetraitt Treatment. Kokeilin eilen puolen tunnin vaikutusajalla vaalennettuun, kuivaan hiukseen. Lopputulos on tosi pehmeä ja sileä.
Potion 9 lite - Tätä oon ehtinyt kokeilla kerran. Tässä tuntuu selvästi olevan muitoiluominaisuuksia, vaikka muotoilutuotteena en ole käyttänytkään.

EDIT: Lähti alkuperäinen viesti ensikertalaiselta käsistä liian aikaisin.



Viimeksi muokannut Painted Lady, 09 Kesä 2009, 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Sisältääkö Halo Mist, Whipped Creme ja Potion 9 lite alkoholia?
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Ei ole Halo Mistissä, Whipped Crèmessä tai Potion 9 Litessa alkoholia. Käyn lisäämässä INCI:t muotoilutuotteiden INCI-ketjuun (Potion 9 Lite kai menee myös muotoilutiuotteesta)
isla

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja isla »

Hei, nyt kun sebastian näyttää uudistuneen..? Eikä shaper-plussaa enää ainakaan nettikaupoista saa, niin vastaako tuo re-shaper shaper plussaa? Se on jo tosin tilauksessa, että paluuta ei enää ole, sillä viimeinen shaper plussani vetelee viimeisiään..
En tiedä olenko elänyt vain pimennossa, kun uusiksi kutsun. ::)
Mutta onko jollakin kokemusta noista uusista zerogravity ja shaper fiercestä?
Copper

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

Onko jollakulla jo käytössä tuo uusi Potion 9 -pakkaus? Näyttäisi kuvista päätellen olevan jokin pumppumekanismi ja mietinkin, että toimiiko se kuinka hyvin ja tukkiintuuko suutin.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mä olen ymmärtänyt että lähinnä se ulkoasu (ja kenties nimet?) on saanut uuden ilmeen mutta sisältöjä ei ole muutettu ainakaan kovin radikaalisti, niin ainakin mulle kerrottiin.

Mä jonkun aikaa käytin Lanzan leave-in protectoria lähes pelkästään ja unohdin Potion 9 kaappiin, nyt mä löysin sen taas ja on se kyllä hyvää ainetta! Ehdotonta kärkikaartia näissä, sen tähden mua kiinnostaa tuo potion 9 litekin. Ei tosin ole ollut incejä saatavilla joten en tiedä mitä se sisältää ja toimiiko sit yhtä hyvin kuin tuo perusmalli.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Vastaa Viestiin