Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^50 milliä on mun mielestä 15 e mutta se isompi puteli ( oisko se nyt sitten 100 ml?) on ainakin meilläpäin 35 e.

Emilyn, aivan niin ;) Mä oonkin monesti miettinyt, että miksi ostaa isompi koko :D Nyt selvisi.
Viimeksi muokannut Eleonora, 24 Loka 2007, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

norah kirjoitti: ^50 milliä on mun mielestä 15 e mutta se isompi puteli ( oisko se nyt sitten 100 ml?) on ainakin meilläpäin 35 e.
Isompi on 150ml. Eihän muuten olisi mitään järkeä ostaa isompaa kokoa... ;)
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

*sade* kirjoitti: Mikä tuon Potion 9:n normihinta on kaupoissa? Lookfantastic.comissa se oli n. 17 puntaa, mikä tuntuu kyllä aika kovalta hinnalta pikkuputilosta.
17 puntaa on Lookfantasticissa 150 ml:n tuubi, joka on siis se isompi koko.
1c F ii
*sade*

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja *sade* »

^Ooh, okei. Hiukan jo ihmettelinkin. Kiitos!
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Haarshopissa on muistaakseni 150 ml 18 euroa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Euphoria

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Minä ostin tuota Potion 9:ää ison tuubin vuonna miekka ja kirves, kun tukkani oli vielä pitkä. Sitä on vieläkin jäljellä. Mahtaakohan enää olla edes järjissään?
FairyTale
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 18 Loka 2006, 15:45

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja FairyTale »

^mulla on myös ollut vuosikausia toi, kun en oikein tykännyt ( tukka tuli ihan koppuraksi). Nyt oon yrittänyt käyttää pois, sekoittelen sitä kerasilk-rekun kanssa, jolloin toimii paremmin.
1b M ii
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mä ostin kans hiusten hellimisviikoilta kaksi kappaletta Potion 9 ihan incin ja täällä lukemieni kehujen perusteella. On kyllä ihan loistotuote, hyvä että uskalsin nappasta mukaan heti pari putelia. Tekee hiuksista ihan unelmapehmeät ja hyväkuntoisen tuntuiset.
Yleensä seuraavana päivänä pesusta mun hiukset on ihan karheat ja takussa, mutta tämän tuotteen ansiosta hiukset pysyvät sileinä, takuttomina ja pehmeinä pesusta seuraavaan hiustenpesuun. Eipä ole ennen tällaista tuotetta löytynytkään, joka näin hyvin toimisi pitkissä hiuksissa. Levitän ainetta pyyhekuiviin hiuksiin reilun herneen verran niskahiuksista alaspäin.
Viimeksi muokannut Kikka, 25 Loka 2007, 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
stinttapo

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Tampereen Placeissa ja PS Hiusstudiossa on Sebastianin Penetraitt ja 2+1 boxit (sh,ha ja tehis) tarjouksessa 25e.
Mieli tekis mennä ostamaan jompi kumpi setti mutten tiedä ollenkaan mimmosia tuotteita nuo ovat.
Oon käsittäny että Penetraittit (ainakin tehis) olisi korjaavaa, olenko oikeassa?
Entäs toi 2+1?
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^2+1 on kosteuttavaa ja mulla ainakin toimii siinä tarkoituksessa hyvin. Penetraitt rakennepaikkaavaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
stinttapo

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

^Jeps, eli sit voisin koittaa tuota Penetraittia, koska kosteuttavia tuotteita mulla on jo oikeestaan liikaakin.... :)
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Rakastan Potion 9:ä! Mulla on ikivanhaa permistä hiuksissa jäljellä, ja ilmeisesti se ja Potion 9 yhdessä saavat hiukseni kauniisti laineille. Hiukset on kiíltävät ja runsaat eivätkä valu päätä myöten niin kuin yleensä.

En tarvitsisi mitään muuta jätettävää kuin tämän, mutta pitäähän ne 15 muuta putelia käyttää pois.&nbsp; ::)

edit. LF:sta on tulossa Body Double Thickefy Styler, odotukset on korkealla!
Viimeksi muokannut Liisi, 06 Marras 2007, 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c M i
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Tekisi mieleni myöskin kokeilla tuota potion 9.
Olikos kellään kokemuksia kumpi olisi parempi rakennepaikkaava penetraitt vai laminates sarjan rakennepaikkaava?
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Potion 9 ollut nyt testissä vähän aikaa. Sopii aika hyvin pörrööntyvälle ja kihartuvalle tukalleni. Liikaa ei saa tosiaan laittaa, kuten täällä on jo monesti todettukin.

Lisäksi hankin 2+1 kosteuttavan shampoon, joka ensi kokeilun perusteella vaikutti ihan ok:lta. Sekä Penetraitt hoitsikan, joka oli hiukan yllättävä. Kuvittelin sen rakennepaikkaavana tekevän hiuksista jämäkämmät, mutta huuhtelun jälkeen olivatkin aika sileät. Siinähän kuitenkin on silikoniakin mukana. Mutta ei huonolta vaikuttanut ollenkaan, jatkan kokeilua.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Amilo kirjoitti: Liikaa ei saa tosiaan laittaa, kuten täällä on jo monesti todettukin.
Hassua! :) Mä olen mun lyhyeen tukkaan saanut läträttyä tätä aivan mielettömästi ilman mitään epämielyttävää vaikutusta. Tukkaan menee parhaimmillaan 4-7 herneellistä. Sitä parempi tulos, mitä enemmän laittaa! :-*
Vastaa Viestiin