Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja salute »

Kokeilin Body Double shampoota lasimaisuuden vähentämisen toivossa. Pientä muutosta parempaan ehkä jopa ilmaantui shampoon myötä, vaikka mikään maatamullistava tämä tuote ei olekaan. Perusshampooksi oikein hyvä, eikä haalistunut suoravärillä tehtyjä raitojanikaan. Mitään tuuheutta en edes odottanut, paitsi ehkä otsatukkaan.
Trillian

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Trillian »

Mulla on Body Double -sarjasta shampoo, hoitsikka ja joku muotovaahto. Ne haisee kaikki ihan kauheille!  :-X Mutta tuuheuttavan efektin toivossa käytin niitä paljonkin vähän aikaisemmin, ei niistä tosin mitään hyötyä tainnut olla. Muotovaahtoa olen käyttänyt vain kerran-pari kun en sellaisia yleensä muutenkaan harrasta. :)
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

Mitä eroa on Potion-9:llä ja Potion 7:lla?
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Body Double Thickefy Styler on yllättänyt mut täysin. Se karheuttaa positiivisella tavalla mun liukasta tukkaa ja tekee hiuksista tuuhean tuntuiset ja näköiset. Lisäksi toimii myös ilman fööniä, ei nimittäin koppuroita eikä lähmää. Hiukset olivat aamulla melkein jopa inhimilliset, kun illalla oli laittanut vaahtoa kosteisiin hiuksiin ja antanut kuivua itsekseen. Harvinaista tässä päässä.
1bFii
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Kävin eilen eräästä kampaamosta kyselemässä Laminatesia,kyllä sitä oli mutta ei sitä mitä minulla on ollut.
En tiedä onko sarja uudistunut,mutta tarjontaa oli vaaleille,ruskeille ja punaisille hiuksille.Minun Laminates-pullo oli vaaleansininen,eikä siinä ollut merkintöjä minkä väriselle tukalle on. ???
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Kyllä, sarjaan on tullut uusia tuotteita, värjätyille hiuksille.
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Livia »

Ostin n. kuukausi sitten Sebastian Laminates sarjan shampoon ja hoitoaineen ruskeille hiuksille. Lähinnä tuoksun takia, sillä en voinut vastustaa ihanan huumaavaa kookoksen tuoksua&nbsp; :P En ole kuitenkaan päässyt varmuuteen siitä, ovatko tuotteet erityisen hyviä. Hiukset tuntuvat kyllä ihanan pehmeiltä ja olen huomannut, että pintapörröisyys on vähentynyt. Mutta toisaalta tuntuu, että hiukseni rasvoittuvat helpommin. Lisäksi hoitoaine voisi selvittää hiukset paremmin, vai enkö pidä sitä tarpeeksi kauan päässäni. Olisin kiinnostunut kuulemaan muiden kommentteja kyseisistä tuotteista. Ajattelin kuitenkin, että kokeilen jotain toista shampoota välillä, niin huomaan eron Laminatesiin.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Minulla on Laminates sarjan hoitoaine, eikä se ole minusta kovin kummoinen. Mitään eroa esim. markettihoitoaineisiin en huomaa. Tuleehan sillä siis ihan suht sileät hiukset, mutta saman tunteen saa millä tahansa halvemmallakin hoitoaineella. Sen vuoksi tuote onkin jäänyt käyttämättä..
Ja sama huomio kuin sulla, eli hiukset ei pysy tuon käytön jälkeen pitkään puhtaan tuntuisena.
Viimeksi muokannut Hilippa, 04 Loka 2007, 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
meriucha

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Mulla on kokemusta ainoastaan tuosta Sebastian originals 2+1 daily moisture conditioneria, ja se ainakin on mun hiuksille hyvää. Ei ehkä kosteuta niin hyvin kun Matthew Jamesin hoitoaine, mutta toimii kuitenkin.
Lizine

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lizine »

Ostin eilen Sokoksen hiustenhellimisviikoilta sebastianin Potion 9:n 50ml jollain seitsemällä eurolla.
Inci on ilmeisesti parantunut tuosta siliconimössöstä.. kaikenmaailman kasviöljyjä oli alkupää pullolaan ja yksi ainoa silikoni osui silmään, ja se oli listassa varmaan 26:s tjmsp. Kokeilin eilen illalla pestyihin ja vain hiukan kosteisiin hiuksiin tuota.
Määrää oli hirveän vaikea arvioida ja päädyin varovasti herneen/parin määrään. Ainetta oli jokseenkin hankala levittää kun ei tiennyt että onko sitä nyt tarpeeksi vai ei&nbsp; ??? Tuubikin on niin kovin pikkuruinen.&nbsp; MUTTA! Yöksi kun pistin hiukset tuon Potionin jälkeen pikkumyynutturalle niin voi ihanuus mitkä kiharat oli aamulla&nbsp; :-*&nbsp; Hiukseni eivät siis ole kuin korkeintaan luonnontaipuisat. Mutta ihanasti kihartui pehmeille suurille kiharoille hiukset. Ja on pysynyt koko päivän.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Mua himottaa hirveästi joskus kokeilla tuota Potion 9:ää. Eikös siinä tosin ole jotain kuivattavaa alkoholia, mutta kai aika vähän kuitenkin? Sebastianilta mulla on kokemusta ainoastaan Body Doble -sarjan sampoosta ja hoidosta. Sampoo pesi oikein puhtaaksi ja ilmavaksi, mutta ei aikaansaanut mitään selvää tuuheutusta. Hoitis selvitti kohtalaisesti, mutta tuon duon jälkeen tukka oli jotenkin höttöinen. Tuoksu kyllä oli ihana, ja pullot kestivät ikuisuuden. En kuitenkaan ostaisi toiste.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^INCI:n loppupäässä on denaturoitua alkoholia mutta kun alkupää on niin hyvännäkönen niin väliäkö tuosta :) Kaikenlisäksi toimii mun tukassa tosi hyvin. Tykkään tästä koska ei takuta, vaan tuntuu oikeasti hoitavan :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Emi-lyn kirjoitti: Pystysikö joku kirjoittamaan Potion 9:n INCI:n? En ainakaan löytänyt sitä INCI-ketjusta. ???
Ostin Potion 9:n Sokoksen hiusten hellimisviikoilta 2 kpl, kun pikaisesti lukaisin inci-listaa. Sehän on aivan loistava; niin inciltään kuin muutenkin! Hyvä, että uskalsin suoraan ostaa kaksi, kun niin edullisesti sai.

Potion 9 tekee hiuksista aivan mielettömän ihanan tuntuiset ja sileät! *hehkutus* :-* Tämä on kyllä vielä parempaa kuin ehdoton suosikkini Lanzan Leave-in Protector. Jos jotain negatiivistä pitää keksiä, niin pakkauskoko on aika pieni (tosin aine on riittoisaa) ja tuubi mielestäni hiukan huono.

Ilmeisesti tuote on kuitenkin oikeasti muotoilutuote erittäin kevyellä pidolla. Ainakin Sebastianin sivuilla on muotoilutuotteiden joukossa. Tosin inci-listaa lukemalla ei uskoisi kyseessä olevan muotoilutuote, vaan erittäin hoitava jätettävä; Kasviöljyjä peräperään ja silikonia vasta puolivälissä.

Alcohol Denat. on vasta usean hajusteen ja säilöntäaineen jälkeen, joten uskoisin sen määrän olevan minimaalinen.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mielestäni myös Potion 9 on aivan mahtavaa :-* Ja todellakin parempi kuin Lanzan Leave-in Protector! Tätä ostan kyllä jatkossakin. On erittäin hoitavaa.

haarshopista tuota saa 150ml putelissa ja on suht edullistakin&nbsp; :) Pakkohan tuolta on jossain välissä tilata tuommoinen niin kestää pidempään.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
*sade*

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja *sade* »

Mikä tuon Potion 9:n normihinta on kaupoissa? Lookfantastic.comissa se oli n. 17 puntaa, mikä tuntuu kyllä aika kovalta hinnalta pikkuputilosta.

Kuinkas usein noi Sokoksen hiusten hellimisviikot oikein on?&nbsp; ;D
Vastaa Viestiin