Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja loota »

Luomo kirjoitti:
loota kirjoitti: Sipe, mulla on kyllä noita ysejä pullossa, joten taisin sitten saada tosi hyvällä tuurilla sen "paremman" pullon isokokoisena ihan pilkkahintaan? :)
Inciä kehiin sitten vaan  ;).
Näytti olevan jo tuolla inci-ketjussa ihan samanlaisena kuin omassa tuubissa.
silkkitukka

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja silkkitukka »

sipe kirjoitti: Tuolloinhan joitakin vanhoja sebastianin tuotteita katosi markkinoilta (mm. potion 7). Nyt sebastian on lanseerannut Originals-sarjan, jossa on mm. jälleen tuo potion 7. Ja potion 9 on myös siirtynyt Collection-sarjasta Originalseihin.
Onkohan uusi Potion 7 parempi kuin vanha... Yhden purkin sitä käytin silloin joskus, tai ei siitä purkista riittänyt kuin noin 3 käyttökertaan. Se piti laittaa kuivaan tukkaan ennen pesua ja levittäminen oli todella hankalaa  :) Mun tukkaan sitä upposi valtava määrä ennenkuin sitä oli joka kohdassa. Ja kun ei tehokaan ollut kovin kummoinen, käytin sitä säästelemättä "reilulla kädellä" ja eipä siitä moneen käsittelyyn riittänyt.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Kokeilin eilen 2+1 Conditioning treatmentiä ja lopputulos oli valitettavasti lässähtänyt, yliliukas letti. Ei sopinut hiuksilleni lainkaan. Onneksi tuo oli vain näytepakkaus niin ei tarvi kärsien kuluttaa koko pulloa loppuun.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Mä kävin tänään luoskelemassa sen uuden Potion 9 incejä. Siis tää mikä nyt on Originals sarjassa. ja sen incit oli paljo paremman näköiset ku tän mitä mä viimeks ostin. Itse asiassa se näytti aika paljo siltä ku "vanhassa" Poitionissa. Taitaapa silti tulla ostettua uus Poition 9 taas.  :D
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Hyllystä löytyy Body Double sh ja ha sekä Massive Texture Jel Mistiä pari pulloa, kun hamstrasin loppuunmyynnistä. Ensinmainituista en oikein tykkää. Tuuheuttaa kyllä jonkin verran, mutta hius jää kesteusköyhän tuntuiseksi ja lisäksi haju ei ole erityisen mieleen. Keskivertoa kumminkin, kyllä nuo pohjalle sopivat, kun föönaa ja muotoilee. Jel Mist taas on loistava tuuheuttaja föönauksen alle, kunhan annostelun kanssa on tarkka: takuttaa ja tahmaa helposti vähänkin liikaa laitettuna. Antaa niin hyvän tuen, että lakan ja vahan voi jättää aivan minimiin ja silkti kestää. Pullo on suihkemallinen, mutta ehdottomasti vietävä käsien kautta hiukseen. Riittoisaakin kuin mikä.
Karoliina

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Karoliina »

Oletteko kokeilleet Laminates Sheer Body -geeliä (?), tuuheuttaako ? Onkohan Jel Mistin valmistus lopetettu, kun en löytänyt sitä LF:n tai HQ:n valikoimasta, se tuuheutti minullakin hyvin. Tosin se teki hiukset jotenkin likasen näköiseksi.
LaBimba

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja LaBimba »

Mun superliukkaalle ja littanalle tukalle Shaper Plus -hiuslakka on ainoa tuote, jolla saan sopivasti karheutta hiuksiin. Lisäksi minulla on Body Double -sarjan shampoo, hoitis ja joku hiuksiin jätettävä spray (joku muotoilutuote kai, en muista tarkalleen). En ole erityisemmin huomannut tuuheuttavaa vaikutusta, mutta ihan ookoo tuotteet.
Lafanque

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Laminatessarja on kokonaisuudessaan mulle ihan loistavaa. Shampoo, hoitsikka ja naamio toimii todella hyvin. Jättävät tukan ihanan kiiltäväksi ja pehmeeksi. Laminates Detangling milk on yks lempparisuihkeistani. Anti frizz thermal styler on hyvä lämpösuojana. Titanium protector suihke selvittää ja hoitaa hyvin.
Suedeluxeen en ole ollut erityisen tyytyväinen, tuntuu hieman turhalta reconstructerilta mulle. Joskus ostin kokeilumielessä Sebastianin värisarjan shampoon ja hoitsikan ja tuntuivat niin huonoilta että luovutin pois heti. Potion 9 mulla on mutta sitä en oo käyttänyt pitkään aikaan enkä edes muista tarkkaan miten se toimi. Muistan kyllä että tykkäsin.
Sebastianin lakat on ilmeisestin aika kehuttuja, ja niitä löytyy pari kpl. Vähän turhia ostoksia kun en peruslakkoja tuu käyttäneeksi, mutta joskus kun olen tehnyt muille kampauksia (esim. maskeerauksen sm-kisoissa etc.), olen turvautunut näihin ja eivät ole kyllä pettäneet odotuksia. Kampaukset kesti niinkauan kuin oli tarpeenkin, ja ylikin  ;) Sebastianin Sleek hold jel ja Hand press flattening fluid on loistavia sleek luukin aikaansaamiseksi, näitä käytän suht uein.
Tyvikohottajat ja mousset ovat myös laatukamaa. En muista millon oisin viimeksi ostanut Sebasianin tuotteita, että tiedä sitten onko näitä tuotteita edes myynnissä ihan samannimisinä. Laminatessarja on ainakin uusiutunut, tekis mieli ostaa niitä uusia pullojakin vaikka entisetkään ei oo kuluneet just mihinkään. Mut se vaan on niin kovin toimiva sarja  :)



Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tykkään Laminates shampoosta ja hoitsikasta, tulee todella pehmeä, hyvin selvitetty ja kiiltävä tukka. Olen ajatellut ostaa nämä uudestaan, edelliset purnukat loppuivat jo viime vuonna. Huomasin LF:ssä että on saatavilla myös Laminates Sheer -versiota, onkohan kukaan kokeillut tätä? Osaisiko joku verrata normaali Laminateseihin?  Body Double sh+ha mulla on myös ollut, loppuivat just vähän aikaa sitten. Nämä tekivät hiukset mukavan tuntuisiksi, jotenkin jämäkiksi, tuuheutuksesta en osaa oikein sanoa. Purkit olivat kivat!  :D Potion 9 -jätettävää mulla on ollut joskus muutama vuosi sitten ja tykkäsin, nyt ostin uudestaan tällä viikolla tuota ja hyvältä tuntuu. Tuo LaFanquen kehuma Hand press flattening fluid mulla on myös ja siitä tykkään paljon, itselläni toimii erinomaisesti enkä edes käytä suoristusrautaa tuon kanssa. Tekee mieli kokeilla enemmänkin Sebastianin tuotteita.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Puggie

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Laminates -shampoo ja -hoitsikka on ihan ok tuotteita, eli antoivat sileyttä, kiiltoa ja käsiteltävyyttä tukkaan. Kovin pitkäaikaiseen käyttöön ne ei tosin ainakaan mun päässä sopineet, sillä sen verran kovia silikonipommeja ovat.. Eli jossain vaiheessa tukka alkaa näyttää jatkuvasti likaiselta ja latvat alkaa tuntua tahmaisen muovisilta. :( Kannattaa siis vuorotella joidenkin vähemmän silikonisten tuotteiden kanssa. Detangling Milk takutti tukkaa aika kiitettävästi, joten se lähti kiertoon jo muutaman käyttökerran jälkeen. Laminates -naamio tuntui tosi hyvältä vielä tukkaa huuhdellessa, mutta lopputulos oli surkea, kun ottaa huomioon että kyse oli tehohoidosta. Tukka jäi siis pörröiseksi ja takkuiseksi. Laminates -hiuslakka antoi ihan kivasti kiiltoa, mutta lässäytti tukkaa liikaa. Mun tukka ei yleensä ole moksiskaan silikoneista, mutta Laminatesit sisältävät niitä niiiiin hirveästi, että jos useampaa sarjan tuotetta käyttää samanaikaisesti, alkaa ne silikonien haitatkin näkyä. Eli mulla juuri tuo likaisuuden ja muovisuuden tuntu sekä pörröisyys. Mulla vähäinen silikoni silottaa, mutta liika taas ikään kuin räjäyttää tukan ja se alkaa näyttää pörröiseltä hamppukasalta. 

Laminates Sheer -shampoota ja -hoitoainetta olen käyttänyt parin näytepussukan verran ja sen perusteella sanoisin, että nämä perus-Laminatesit ovat parempia, eli lopputulos on kiiltävämpi ja sileämpi. Sheerit olivat aika peruskamaa, joten niissä ei ollut mitään ihmeellistä.

Sebastian Evokativ Moist Hydrating Balance Shampoo ja Conditioner ovat tosi huonoja, aika samassa sarjassa jonkun Pantenen kanssa. Lisäksi niiden appelsiinimehutiiviste-tuoksu oli jotenkin inhottava..

Potion 9 ei ole tarpeeksi silottavaa ja inhottavan tahmaista, vaikka kuinka vähän käyttäisi. Plussaa tosin riittoisuudesta. Body Double -shampoo tosiaan jämäköitti tukkaa, mutta mitään tuuheutusta en minäkään huomannut.

Spandex -shampoo ja Slinky -hoitoaine ovat mun suosikit Sebastianin tuotteista. Näillä sai kunnon piikkisuoran ja takuttoman lopputuloksen ilman Laminatesin kuorrutusta. :) Näitä pitäisikin ostaa taas pitkästä aikaa...
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Olen muutaman kerran kokeillut Sebastianin Laminates shampoota ja hoitoainetta. Sillä perusteella voin sanoa, että on yksi lemppareistani :-*  Selvittää hyvin, tuo kiiltoa todella paljon ja hiukset tuntuu sileiltä (tosin ei ihmekään, kun sisältää silikonia sen verran.) Odottelen innolla, että pääsen testaamaan tämän sarjan tehohoitoaikin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku kokeillut  Xtah raw sensuality hydration shampoota ja  Xtah raw sensuality hydration hoitoainetta? Onko silikonipommeja?

Entäpä onko Shaper Root Raise Lifting Spray hintansa väärti vai löytyykö parempiakin?
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja princess »

mites toi sebastianin evokativ- sarja?? (onhan se sebastianin..? )
vakikampaamossani kaikki näytti olevan -50% ,vaikuttaa flopilta   ::)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mitä incejä vilkaisin, niin eivät juuri mistään kotoisin... marketista saa parempia. Ainakin Moist-jotakin hoitoaine oli pelkkää silikonia ja säilöntäaineita, ei edes nimeksi mitään hoitavaa. En maksaisi edes puolia.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Sebastianin Originals Potion 9:stä pitävät: Myyn oman 150ml:seni 15€:lla, jos kiinnostaa. Enemmän tietoa on Myydään itselle sopimattomat tuotteet -ketjussa.

Ja tämä on siis sitä Originals-sarjaa, jonka putelissa on hopealla painettuja ysejä. :) Mä huomasin tässä kyllä vaan yhden silikonin puolessa välissä INCIä, se oli amodimethicone.
Viimeksi muokannut Deadly Nightshade, 23 Tammi 2007, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin