Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
-Ansku-

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

Mun mies ei ainakaa oo valittanut potion 9 tuoksusta vaikka valittaa aina melkein kaikista muista, tigeistä etupäässä..  ::) että ei mitenkään häiritsevä tuoksu vissiinkää.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Ostin juuri tuon potion ysin. Pari kysymystä..  ;D

Onko tarkoitus laittaa pyyhekuiviin hiuksiin? Föönin jälkeen? vai miten käytätte itse? Laitatteko myös latvoihin? Myyjä sanoi, että voi laittaa.. Kuinka paljon laitatte kerralla? peukun pään verran..?
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Mä laitan Potion ysin pyyhekuiviin tai hiukan jo kuivahtaneisiin hiuksiin. Lyhyisiinkin hiuksiini saan uppoamaan ihan runsaasti tuota. Mun päässä pätee, että mitä enemmän Potion 9 laittaa, sitä parempi tulos tulee. Ei kuitenkaan kannata käyttää ihan järjettömiä määriä tietenkään. :) Yleensä käytän ainakin muutaman peukalon päänkokoisen turauksen.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mulla tuo tuntuu vähän lähmäävän jos liikaa pistää, eli ihan parin herneen verran vaan laitan sitä jo jonkun verran kuivuneisiin hiuksiin.
3b F ii
-Ansku-

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

^^^ Mä käytän pyyhekuiviin hiuksiin pesun jälkeen ja sit väli päivinä kuiviin hiuksiin. Mulla ei lähmää yhtään vaikka laitan reilusti ja päivittäin. Etupäässä välipäivinä laitan eniten latvoihin, kun nehän eniten kosteutusta tarttee, mutta pesun jälkeen reilusti koko päähän. (Ehkä noin vajaan ruokalusikallisen..)
Totahan voi käyttää hyvin ennen fööniä kun on kuitenkin muotoilevakin  :)
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Voi varmaan laittaa sekä pyyhekuiviin ja sitten vielä föönin jälkeen, jos siltä tuntuu?

edit. Joo, ajattelin vain että jos tulee sitten liikaa laitettua (tulee lähmäiset), vaikka se on vähän yksilöllistä.
Viimeksi muokannut kiwi, 15 Maalis 2008, 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Tietenkin voi laittaa jos tuntuu siltä että tarvihtee. :)
3b F ii
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Laitatteko Potion ysin lisäksi vielä jotain muotoilutuotteita?
-Ansku-

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

^ riippuu miten laittaa hiukset... Mä ainakin laitan montaa tuotetta hiuksiini pesun jälkeen jos jätän hiukset kiharoille ja toisaalta myös montaa eri ainetta jos suoristan.. Jos jätän kiharaks, vakiotuotteita on ainakin potion 9,  PM Awapuhi hoitsikka, sit joku kiharavoide ja latvasuoja silottamaan latvoja+kiiltosuihketta. Jos suoristan niin samat paitsi tietty kiharavoiteet pois ja tilalle jotain suoristusainetta. Että mulle ainakaan yks aine tähän tukkaan riitä  ;D
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Kaksi käyttökertaa takana Potion 9:n kanssa ja olen todella tyytyväinen tähän mennessä. Pullon toimintakuntoon saaminen kesti sisäiseltä blondilta kestämättömän kauan mutta sinnikkyys palkittiin  ;D

Olen laittanut tätä pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin yhden painalluksen koko päähän, mutta korvien yläpuolelle vaan kevyesti tuohon päälle eli en hieronut päänahkaan ettei ala kutiamaan. Mukava mieto tuoksu ja sopiva koostumus eli ei sellaista tahmeaa tai yliliukasta silikonimössöä. Antaa juuri sopivasti pienen pidon hiuksiin eli riittää hyvin pitkähiuksiselle jos ei aina tahdo käyttää muotoilutuotteita muttei olla kuitenkaan ihan au naturel. Hiukset kiiltää tosi kauniisti ja nyt kun kuulin että tuota voisi kokeilla myös kuiviin hiuksiin niin olen tosi tyytyväinen puolen litran tonkka-hankintaani.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
MerviMaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 08 Huhti 2008, 10:54

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja MerviMaria »

Voihan hemmetti, kun tuota potion 9 nyt kehutaan niin kovin, niin pakkohan se on mennä ostamaan. Löytyy varmaankin parhaiten pk-seudulla esim. Hairlekiinin tyypisestä paikasta?  :D (pikkuisen kiroan tätä juures-villitystä nyt juuri tällä hetkellä, eikä se ole teidän vika. Liian heikko ihminen!)
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Sokoksen Hiusten hellimisviikoillahan Potion 9 on yleensä ollut tarjouksessa, eikös vaan?
Itsellänikin on Potion 9 ostoslistalla, mutta ajattelin hillitä ostohalua hellimisviikkoihin asti (jotka onneksi eivät ole enää kaukana! :).

Sokoksen sivuilta löytyi jo tieto tämän kevään Hiusten hellimisviikoista:

"Hiusten hellimisviikkoa vietetään Sokoksissa ja Emotioneissa seuraavasti:
VKO 16 14.-19.4.: Sokos Hakaniemi, Helsinki, Jyväskylä, Kuopio, Lohja ja Tapiola sekä Emotion Iisalmi, Järvenpää, Nummela ja Sello

VKO 17 21.-26.4.: Sokos Joensuu, Kotka, Lahti, Pori, Raisio, Rauma, Tampere Emotion Hamina ja Iisalmi."
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^ Eikö Turussa ole ollenkaan? Raisioon tietysti sitten voi mennä, mutta pisti vain silmään. Onhan Turussa nyt aikamoinen remonttikin menossa. :-\
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Turussa näyttää olevan Remington -päivät. Itselläni ei ole tietoa siitä onko noiden päivien aikana myös hiustuotteita tarjouksessa.

"Remington-kiertue Sokoksissa seuraavasti:

VKO 16 Ma 14.4. Kuopio Ti 15.4. Hakaniemi Ke 16.4. Helsinki

VKO 17 Ma 22.4. Tampere Ti 23.4. Pori Ke 24.4. Turku To 25.4. Lahti"
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

kiwi kirjoitti: ^ Eikö Turussa ole ollenkaan? Raisioon tietysti sitten voi mennä, mutta pisti vain silmään. Onhan Turussa nyt aikamoinen remonttikin menossa. :-\
Kyllä Turussakin on Hiustenhellimisviikko viikolla 17. Ainakin huhtikuun kuvaston mukaan. :)
1bFii
Vastaa Viestiin