Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja princess »

^Minäkään en ole humannu mitään huonontavaa efektiä, vaikka laittaisinkin paljon. On kyllä ihana tuote, tosin ihan eka kunnon jätettävä (o&h:n ohella) niin ei ole oikein vertailupohjaa  :D. Onko tossa muuten paljon silikoneja?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

princess kirjoitti: ^Minäkään en ole humannu mitään huonontavaa efektiä, vaikka laittaisinkin paljon. On kyllä ihana tuote, tosin ihan eka kunnon jätettävä (o&h:n ohella) niin ei ole oikein vertailupohjaa  :D. Onko tossa muuten paljon silikoneja?
Hyvin vähän löytyy INCI:n loppusta silikonia. :)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Varmaankin yksilöllistö sitten tuo potionin määrä  :) Ei mullakaan oikeastaan muita sivuvaukutuksia liiallisesta määrästä ole, kun että hiukset rasvoittuvat helpommin.
theodora
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 373
Liittynyt: 13 Huhti 2007, 10:21

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja theodora »

Kysymys: Hairstoressa näyttäisi oleva litraisia Laminates Cellophanes shampoita ja hoitiksia tarjouksessa 19,90. Oli myös Evokativ smooth shampoo ja jotain muitakin vielä. Kuulosti aika edulliselta, varsinkin kun kävin tsekkaamassa brittihintoja. Joskus nuorena tuli käytettyä kampaajan suosituksesta tuota sarjaa, nyt ei moneen vuoteen. Kannataisiko ostaa ja mikä olisi paras valinta ruskeaksi värjätylle suht hennolle tukalle? Tuo Brunettes kenties? Hoitavuutta ja kiiltoa tavoittelen enemmän kuin runsautta, ja kasvattelen tukkaa puolipitkästä hartiamittaan.

Edit, vai pitäisikö sittenkin tilata vaikka Tigin O&H:ta, tuntuu nauttivan sen verran suurta suosiota täälläi? Sitä taitaa saada esim. mansikkanetistä suurin piirtein samaan litrahintaan. Mulla on tällä hetkellä joku SIM:in värihiusten shampoo käytössä, enkä näistä mukamas paremmista aineista tiedä paljoakaan. No L'anzan rekkua olen silloin tällöin käyttänyt. Ja useimmat pesut on CO:ta jollain halpishoitiksella.
Viimeksi muokannut theodora, 07 Tammi 2008, 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Livia »

^ Mulla on tuo Laminetes Cellophanes for Brunettes, sekä hoitsikka että shampoo. En oikein tiedä mitä niistä sanoisin, hoitoaine selvittää kyllä hyvin hiukset ja tuoksu on kummassakin ihana kookos. Minun hiuksissa kyllä kiilto ja pehmeys lisääntyi, kun noita aloin käyttämään. Kampaajan mukaan hoitoaine on lisäksi kosteuttava. Shampoo on aika peruskamaa, oon melko huono vertaileen hiustuotteita. Ainoa, mikä merkkaa mulle on, ettei shampoo ala kutittaan päänahkaa eikä jätä sellaista ihme kumimaista lopputulosta. Minusta nuo on hyviä perustuotteita, voisin ehkä itsekin käydä ostamassa lisää kun ovat aika lopussa. Silikoniahan noissa taitaa olla molemmissa.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Olen ajatellut hankkia tuon Sebastian 2+1 daily moisture conditionerin ihan perus(kosteuttavaksi)-hoitoaineeksi.. Onko kenelläkään enempää kokemusta tästä? Höperöläisprinsessa taisi tossa aikaisemmin mainita jotakin tästä, mutta en löytänyt muuta. Ja se INCI olisi kiva saada nähtäväksi, ei löytynyt haulla.. :-\
Ursula

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ursula »

Mä olen joskus joitakin Sebastianin tuotteita kokeillut, mutten oikein tykännyt. Shampoo tuntui ehkä vähän liian pesevältä, jonka jälkeen kunnon hoitoaineelle olisi ollut tarvetta, mutta tavallisen hoitoaineen teho ei riittänyt, joten hiukset jäivät vähän kuiviksi. Ainoa Sebastianin tuote, joka edes jotenkin sopi hiuslaadulleni, oli Potion 7, jolla oli sitten hintaakin aika paljon. Tuon sh+ha -kokeilun jälkeen ei oikein tehnyt mieli kokeilla muita saman sarjan tuotteita, kun muista sarjoista olen löytänyt sopivampia.
meriucha

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Menin ostamaan tuota Sebastianin originals penetraitt reconstructive protein treatmentin ja tykästyin. Ensin vaikutti siltä että se ei tee mitään, mutta kun hiukset olivat kuivuneet, ne olivat niin selvät, pehmeät ja ihanat että MOPin tehis jäi niin toiseksi.

Seuraava Sebastian- hankinta on tuo niin paljon puhuttu potion 9  :D
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kokeilin käyttää pidempään 2+1 shampoota ja kosteutti kyllä ihanasti, pörröhiuksistani tuli huomattavasti sileämmät.
Mutta mutta sitten tuli vastaan se että hiukset ovat liian siloiset ja pehmeät eli aika vaihtaa taas...
Kaikenkaikkiaan kuitenkin ihan positiivinen kokemus.

Penettrait pikahoitsikka on myös edelleen testauksen alla, mutta jotenkin tuntuu liian siloittavalta, varsinkin kun on pitkään käyttänyt silikonitonta hoitsikkaa. Tämän testausta täytyy vielä jatkaa.
Cera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 616
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:39

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Cera »

Potion 9 on toiminut mulla kivasti, eli olen ihan tykännyt. Pakkohan se on, kun hamstrailin sitä kaksi puolen litran tonkkaa taannoin! ;D Määrän kanssa en ole ollut niin tarkka, toi on tollainen pumppupullo, mistä säännöstelen, eli joskus riittää yksi painallus, joskus laitan useita. Ja melkeinpä aina sama tulos. Mutta jos menee kunnolla liikaa, niin saa kyllä mainion likaisen tuntuisen liuhuletin koko päiväksi.

Joskus aikoinaan, kun mulla oli ihan pikkuruinen putilo tätä, niin taisinpa käyttää ihan vain latvoissa pienen nokareen. Nyt laitan ihan kunnolla pituuksiin, sillä tämä silottaa niin kivasti ja tuoksukin on ihana.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Kaikkiin Potion viesteihin ja myös omiini viitaten..

Olen tullut siihen tulokseen etten ehkä tykkää tästä Potion 9 sittenkään. Mun tukkaa jotenkin vain lähmää liikaa. On mahdollisesti liian hoitavaa jätettäväksi, vaikka hiukseni peritaatteessa ovat kuivahkot ja pörröiset.
Eilen laitoin pesun jälkeen hyvin pienen määrän ja jo on tukka taas rasvaisen oloinen, samaa vaikutusta on tehnyt ennenkin. Aluksi luulin että olen laittanut liian reilulla kädellä, mutta ei se sitä taida ollakaan.

No onneksi oli vain pikkutuubi ja se alkaa olla lopussa, mutta tuskin hankin uudelleen.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ostin eilen Sebastianin Potion 9:n, ja rakastuin kyllä heti ensikokeilulla.  :-*
Kokeilin sitä jo eilen heti kotiin päästyäni ei_ihan_vastapestyihin hiuksiin kun en malttanut odottaa seuraavaan pesuun.
Laitoin sitä vain aivan pienen määrän, ja jo se määrä riitti tekemään mun hiuksista erittäin pehmeät ja sileät!  :o
No nyt on noin tunti siitä kun tulin suihkusta, ja jätettäväksi pistin pyyhekuiviin hiuksiin tuota Potion 9:ää, ja nyt hiukset on taas ihan uskomattoman sileät! Incihän tuossa on kyllä erittäin hyvä ainakin mun silmään, ja tykkään myös tuon aineen pirteästä oranssista väristä. ;D
Tuo tuubihan on aika pieni (50ml), mutta aine on kyllä  todella riittoisaa, eli tuo puteli kyllä kestää varmasti jonkun aikaa. :)  Saas nähdä miten jatkossa toimii, mutta nyt olen ainakin aivan rakastunut!
3b F ii
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Iia »

Onko Potion ysissä kuinka voimakas tuoksu? Mulla ei meinaa mies kestää hajuja. Esim. Bonacuren latvasuojan hajusta valittaa koko ajan, joten haen uutta tilalle.  :D
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Ei se kyllä minusta ainakaan tuoksu kovin voimakkaalle. :)
3b F ii
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Lisäksi Potion 9:in tuoksu on mun nenään 100 kertaa mielyttävämpi kuin Bonacurejen ällötuoksu.
Vastaa Viestiin