Sebastianin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Kokemuksia Sebastianin kihara"geelistä"? Myyjä joskus kehui, mutta on tuo hinta vaan melkoinen...
Tigru

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Tigru »

Oon muutamaan otteeseen kokeillu yökylässä sitä värihiusten shampoota ja hoitoainetta. Shampoo ei vaahdonnut kovinkaan hyvin ja kummatkin tuotteet tuntui jotenki tosi silikonisilta. Hoitis kyllä selvitti hyvin ::) En ostais itselle (enkä kyllä kellekään muullekaan ;D ). Sebastianin tuotteita ei olekaan tullu muita testailtua, en tiedä miksi, mutta jostain syystä en tunne pahemmin vetoa näihin tuotteisiin. Outoa, yleensä mua vetää magneetin lailla puoleensa kaikki tuotteet, joita en ole vielä kokeillu :P
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Tigru kirjoitti: Oon muutamaan otteeseen kokeillu yökylässä sitä värihiusten shampoota ja hoitoainetta. Shampoo ei vaahdonnut kovinkaan hyvin ja kummatkin tuotteet tuntui jotenki tosi silikonisilta. Hoitis kyllä selvitti hyvin ::) En ostais itselle (enkä kyllä kellekään muullekaan ;D ). Sebastianin tuotteita ei olekaan tullu muita testailtua, en tiedä miksi, mutta jostain syystä en tunne pahemmin vetoa näihin tuotteisiin. Outoa, yleensä mua vetää magneetin lailla puoleensa kaikki tuotteet, joita en ole vielä kokeillu :P
Mun mielestä ne Sebastianin tuotteet ei ole kovin houkuttelevan näköisiä. Tai ne on niin helppo sivuuttaa. Toisin kuin vaikka Tigit  ;) tai vaikka Joicotkin.
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Angus »

Sebastian oli mun ensimmäinen laatusarja markettituotteiden rinnalla. Hyviä kokemuksia koko sarjasta. Olen vuosien mittaan käyttänyt aika monta tuotetta, vakituiseksi on jäänyt Potion 9. Niitä purnukoita kaupassa katselessa tulee aina vähän nostalginen olo, kun ne tuntuivat silloin niin hyvältä. Kuitenkin on himo testailla koko ajan jotain uutta, niinpä ei tule Sebastiania ostettuakaan enää.
Hiukset: 2a M ii
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Essi kirjoitti: Minuakin kiinnostaa. Erityisesti Body Double tuotteet. Kokemuksia?
Kokeilin tänään nettitilauksen yhteydessä näytteenä saamaani Body Double Thick-In Conditioneria ja se oli aivan taivaallista! :) Hiukset jäivät pehmeän ja silkkisen tuntuisiksi ja superkiiltävän oloisiksi. Tuuheutta ei mielestäni tullut merkittävästi lisää, mutta hieno lopputulos silti. Ostan varmasti kun olen ensin saanut kulutettua vähän vanhoja hoitiksia pois tieltä.
Nanna
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 204
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:21

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nanna »

tarde kirjoitti: Mä en tykännyt Body Double shampoosta enkä hoitoaineesta. Ei ainakaan mun hiuksille ollut mitään tuuheuttavaa vaikutusta, päinvastoin, tuli jopa normaalia pahempi liuhuletti-look  :o
Täytyy olla kyllä ihan samaa mieltä tuosta Body Double-sarjasta. Ei toimi tähän päähän ei sitten mitenkään. Selvittää kyllä mukavasti, mutta tästä tuuheutta ja ilmavuutta kaipaavasta tukasta tulee kyllä noilla entistäkin luirumpi. Ihme juttu...
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Efva »

Enpä oo kokeillut Sebastianilta muuta kuin Mohair-shampoota. Oli kyllä ihan hyvän ja kosteuttavan (?) tuntuinen, mutta haju oli liian voimakas ja miehekäs.  :-\
silkkitukka

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja silkkitukka »

Mirkka kirjoitti: Potion 9 oli tosi hyvä tuote ennen (eli joskus 90-luvulla  ::) ) mutta sitten ne vaihto sen koostumusta.. ja teki sen taas. Jäljellä ei oo enää kun sama väri ja haju tai jotain.
Ai Potion 9 on taas muutettu...  ??? Viimeksi olen käyttänyt sitä pari vuotta sitten ja silloin se toimi vielä ok, mutta jos sen jälkeen on tehty jotain... Satutko muistamaan, millaisia muutoksia tehtiin (inciin)? Siis lisättiin reilusti silikonia tms. mikä on aika yleinen muutos... ?
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Hm, en oikeen muista niin pitkän ajan takaa inciä.. Mutta eka muutoksen jälkeen tuntui että hoitavia aineita oli vähennetty, siis sillee ettei aineista ollut yhtä paljon. Ja sitten tuli silikoonisemmaks. Mun mielestä oli ennen joku muu aine trimethylsilylamodimethiconen tilalla. Ja varmaan noitten liuoitusainetten yms määrä on voinut lisääntyä.

Nyt en kyllä tiedä jos ne taas on muuttanut kun muutti tuotteiden ulkonäköä. Mutta tää tuubi mikä mulla nyt on kotona jää kyllä viimeiseks. Silikoonista ja saa kädet syhyään (en ole vielä honannut mikä sen aiheuttaa)

Mutta tietty monet siitä vielä tykkää. Joko sopii tai ei. Mutta mua oikeesti harmittaa ettei se enää sovi mun hiuksille. Se oli niin hyvä sillon alussa. hajukin tuo niin paljon muistoja mieleen..
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja sipe »

Kysyn tätä taas, kun kukaan ei tarttunut asiaan tuolla hiusuutuudet-keskustelussa.

Eli potion 9:ähän muutettiin viimeksi silloin, kun se siirtyi Collection-tuotesarjaan. Tuolloinhan joitakin vanhoja sebastianin tuotteita katosi markkinoilta (mm. potion 7). Nyt sebastian on lanseerannut Originals-sarjan, jossa on mm. jälleen tuo potion 7. Ja potion 9 on myös siirtynyt Collection-sarjasta Originalseihin.

Mua siis kiinnostaa se, että olisikohan ne palauttaneet myös potion9:n incin ennalleen. Se kun oli huomattavasti parempi tuote ennen tuota collection-tuoteperheeseen siirtymistään...
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja loota »

Mikähän Potion9 mulla nyt sitten on, kun ostin sen 2004 kesällä, kun kaikki Sebastianit olivat alennuksessa ainakin -50%? Tuosta voisi päätellä että nuo olivat jotain vanhoja, jota myytiin pois muiden tieltä, mutta vieläkö tuo ajankohtana ajoittuisi siihen huonompaan Potioniin ???
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja sipe »

Minkälainen pullo sulla Loota on? Se collection-potion on tämä:

Kuva


Siinä vanhemmassa versiossa taas on valkoisella pohjalla yhdeksikköjä koko tuubin alueella, ei siis vain potion 9 -nimen kohdalla. Siis saman tyylinen kuin tämä ihan uusi potion-puteli, mutta ysi-numerot olivat (muistaakseni) mustalla ja hopealla painettuja.

Kuva
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

sipe kirjoitti: Mua siis kiinnostaa se, että olisikohan ne palauttaneet myös potion9:n incin ennalleen. Se kun oli huomattavasti parempi tuote ennen tuota collection-tuoteperheeseen siirtymistään...
Hm, en oo katsonut ollenkaan uutta Potion 9 inciä, kun oo ajatellut että se on yhtä tyjän mukaan. Ku harvoin tuotteet menee parempaan suuntaan. (ja tää Potion 9 tapaushan on ollut niin surkee) Mutta pieniä toiveita heräs.. täytyy mennä johki tsiikkaamaan mitä incissä lukee..
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja loota »

Sipe, mulla on kyllä noita ysejä pullossa, joten taisin sitten saada tosi hyvällä tuurilla sen "paremman" pullon isokokoisena ihan pilkkahintaan? :)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Sebastianin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Luomo »

loota kirjoitti: Sipe, mulla on kyllä noita ysejä pullossa, joten taisin sitten saada tosi hyvällä tuurilla sen "paremman" pullon isokokoisena ihan pilkkahintaan? :)
Inciä kehiin sitten vaan  ;).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Vastaa Viestiin