Kiharanvirkistäjä

Leikkaukset sekä kampaukset
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Bella »

Tigin Curls Rock-sarjan booster sekä amplifier molemmat ihan loistavia. KMS:n curl up (?) suihke myöskin kiva ja Redkenin fresh curls-sarjan curl boost myös toimiva.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Twinkleyn innoittamana kokeilin eilen hiuksiin muotovaahtoa kiharanvirkistäjänä ja föönasin tukkaa vielä hieman. Tuloksena on kaunista kiharaa ja hiukset muutenkin nätisti. Hiuksissa ei kuitenkaan tunnu sitä muotovaahtoa ollenkaan, eli ei ole kovettanut tms.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ananas »

^ Mitä muotovaahtoa käytit?
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

marien kirjoitti: Osiksella on jokin sellainen kiharille hiuksille tarkoitettu voidemainen tuote harmaassa putkilossa. Onko kukaan kokeillut? Osiksen tuotteet tässä kuussa Stockalla -20%, joten kiinnostaisi kokeilla.
Mulla on sitä, aine on nimeltään Loopy. Mä tykkään kyllä kovasti, tekee pehmeät ja luonnolliset kiharat eikä tarvitse paljon laittaa. Haju on tietysti sitä tuttua kaameaa Osis-linjaa (alkoholi), mutta ei se mua niin haittaa. Mun hiuksia tää ei kuivata vaikka alcohol. denattia sisältääkin, sillä käytän kuitenkin sen verran satunnaisesti.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Ananas kirjoitti: ^ Mitä muotovaahtoa käytit?
Wellan high hair muotovaahtoa. Mutta vanhemman sarjan putelia.
muusa

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja muusa »

Olen luonnonkiharaurani aikani ehtinyt kokeilemaan jos jonkinlaisia kiharanvirkistäjiä  ;D Tässä viimeisimpiä:

-Tigin Curls Rock -sarjan Leave in Moisturizer, Amplifier ja Booster: Ihania tuotteita, toimivia ja hyvät tuoksut. Toimii parhaiten itselläni ainakin, jos föönaa edes vähän. Näin saa tuuheamman tuloksen kuin muuten.
-Osis Loopy: Ihan jees, ehkä vähän kuivattava.
-L'oreal Curls Down Cream (tai jotain sinne päin): En tykännyt, ei tarpeeksi pitoa, kiharoista tuli söheröt ja luirut. Oon käyttäny suoristuksen pohjalla, tässä toimii ihan ok.
-Wella SP Hypercurl: Joskus oon saanut tällä tosi ihanat kiharat, joskus taas tosi kamalat  :o En oo pitkään aikaan uskaltanu käyttää, liian hasardimainen tuote  ;D
-Osis Bounce -suihke: Kuten Loopy, sisältää alkoholia, eli hieman kuivattava, mutta tämä ihan oikeasti saa kiharat kihartumaan!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

Beatrix kirjoitti: Joku mainitsikin täällä jo Mopin Curl enhancing creamin ja tilasin ton hqhairista ja nyt täytyy tulla ylistään tänne!
Toinen ostokseni oli Redkenin Spin Control jätettävä, joka (epäilyksistä huolimatta) yllätti positiivisesti.
Joko Beatrix oot kokeillut molempia hiukan useamman kerran? Onko tullut mitään eroa näiden välille kiharoiden virkistämisessä, siis kumpi tekee parempaa jälkeä? Kiinnostaisi tietää kumpi olisi parempi valinta, sillä kunnollinen kiharanvirkistäjä on ostoslistalla.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Yksi parhaimmista kiharanvirkistäjistä löytyy mielestäni Graham Webbiltä. En muista nyt tuotteen nimeä, koska olen sen jo käyttänyt loppuun, mutta se oli sellaisessa vihreässä tuubissa ja itse aine oli voiteen / geelin sekoitusta. Tuolla sai siis aivan ihanat kiharat! Kiharat menivät nätisti nippuihin ja pörröönyminen väheni selkeästi. Tuoksukin oli ihana.

Olen nyt käyttänyt Osiksen uutta Twin Curl kiharavoidetta, joka on ihan ok. Pitoa saisi olla ehkä hivenen enmmän, koska päivän mittaan kihara löpsähtää ja suoristuu herkästi.

Kokemuksia on myös monista muista kiharanvirkistäjistä: Tigi Curls Rock amplifier (korputti liikaa, vaikea annostella), Curls Rock Booster ( antoi mielettömän volyymin, mutta hieman korputti. Tuoksu ehkä liian makea. Tällä saa jättitukan ja kihara kestää ), Lorealin Curls Down cream ( tuoksu liian äklömakea ja liian kevyt pito. Kihara väsähtää parin tunnin päästä ). Lisäksi positiivisia kokemuksia löytyy Wellan High Hair sarjan Extra srong muotovaahdosta. Tällä tulee takuuvarman hyvät ja kestävät kikurat.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Maiden kirjoitti: Twinkleyn innoittamana kokeilin eilen hiuksiin muotovaahtoa kiharanvirkistäjänä ja föönasin tukkaa vielä hieman. Tuloksena on kaunista kiharaa ja hiukset muutenkin nätisti. Hiuksissa ei kuitenkaan tunnu sitä muotovaahtoa ollenkaan, eli ei ole kovettanut tms.
Muotovaahto kyllä toimii hyvin kiharanvirkistäjänä, ainaskin mun äidin lyhyessä, voimakkaasti taipuvassa luonnonkiharassa tukassa. (joo, mä laittelen mun miehen tukkaa, mun äidin tukkaa ja omaa tukkaa  ;D ...)
Tukka vetää ihan mielettömälle kiharalle kun muotovaahtoa laittaa! Kiharaksi se tukkaansa vaan tosi harvoin haluaa, föönailen sen yleensä suoraksi. (siis en mä sen tukkaa jatkuvasti ole laittamassa, silloin tällöin vain.) Ja äitillä käytössä ihan marketin Loreal vaahto, sekä Seppälän vaahto. Se ei vois kuvitellakkaan tuhlaavansa rahoja ns. kampaamotuotteisiin.

Omaan tukkaankin olen koittanut muotovaahtoa tähän tarkoitukseen käyttää, mutta ei ota oikein toimiakseen hirveen hyvin, mutta kyllä se vähän auttaa. Mulla riippuu tukan kihartuminen ja pysyminen kiharassa eniten siitä mitä shampoota ja hoitista olen käyttänyt ja millaseks ne milloinkin tukan tekee.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja crema »

Tämä nyt on vähän tyhmä kysymys jota olen miettinyt pitkään, mutta olen aika uusi näissä kihara-asioissa ja joskus vähän yksinkertainen...

Mitä käytätte hiuksiinne kiharanvirkistäjänä sitten kun ne ovat jo kuivat? Olisiko suihke siihen paras, vai voidemainen tuote? Itsellä kun kiharat tuppaavat seuraavana päivänä jo suoristumaan melkoisesti ja kaipaisin jotain joka saisi ne taas kihartumaan. Nyt käytän Redkenin Spin Controllia, mutta kun sehän on jätettävä niin en ole varma soveltuuko se tähän tarkoitukseen.

-
Muotovaahtoa olen joskus kokeillut omiin hiuksiin kiharaa korostamaan, mutta mulla tuppaa olemaan niin että jos laitan tarpeeksi että kiharat korostuvat ne ovat sitten kovat ja märän näköiset. Jos taas laitan vähemmän ne jäävät söheröisiksi. En ole vielä löytänyt sitä kultaista keskitietä.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mie oon suihkinu Paul Mitchellin awapuhi-suihketta tai sitte XZ:n suklaa&vanilja-suihketta ja sillä tavalla saan kiharat esille, jos hiukset ovat kuivat.

Laitoin tänään ekan kerran hiuksiini Sebastianin Potion 9 -tuotetta (en osaa muullakaan sanalla sitä kuvailla) ja tulipa tosi helposti jämäkät, eritellyt ja kivat kiharat :o Hiukset kiilsivät kans tosi ihanasti ja näyttivät hyväkuntoisilta. Tykkään kyllä kovasti ainakin näin ekan kokeilun jälkeen.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Puristelin kosteisiin hiuksiin Paul Mitchellin Sculpting foam-muotovaahtoa yhtenä päivänä ja hiukset vetäytyi välittömästi kiharampaan. Kampaaja kerran sekoitti tuota vaahtoa ja PM:n Round trippiä, föönasi ja hiuksista tuli kunnolla kiharat. Täytyy varmaan kokeilla itsekin, nyt kun on nuo molemmat tuotteet. Pelkällä Round tripillä en saa tuollaista kiharaa aikaan.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

Tilasin MOP c-system c-curl -kiharanvirkistäjää ja oon kyllä melko pettynyt kyseiseen tuotteseen. Ei oikein tehnyt mitään luonnonkiharalle hiuksilleni :( Tuote ei onneksi lähmännyt, tuoksui ihan ok:lta, koostumus ja INCIkin olivat ihan hyviä, mutta mitään ei tapahtunut. Mitähän kiharanvirkistäjää sitä kokeilisi seuraavaksi?
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Käytitkö MOP:n curl enhancing creamia vai jotain muuta?
Voi olla ko. tuote on liian paksua virkistämiseen, sopii ainakin mulla paremmin muotoiluun hiukset kosteana.

Viime aikoina olen käyttänyt Joicon curl revitalizeria, toimii siinä missä muutkin hiuksiin suihkutettavat hoitoaineet. Antaa kuitenkin tukea jos sitä kaipaa.

Onko kukaan löytänyt tätä Tallinnasta saatavaa virkistäjää, taisi olla Umberto Giannini. Viime matkalla yritin etsiä enkä löytänyt kuin saman sarjan muita tuotteita.
Viimeksi muokannut lillamilla, 13 Touko 2007, 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Lapanen kirjoitti: Puristelin kosteisiin hiuksiin Paul Mitchellin Sculpting foam-muotovaahtoa yhtenä päivänä ja hiukset vetäytyi välittömästi kiharampaan. Kampaaja kerran sekoitti tuota vaahtoa ja PM:n Round trippiä, föönasi ja hiuksista tuli kunnolla kiharat. Täytyy varmaan kokeilla itsekin, nyt kun on nuo molemmat tuotteet. Pelkällä Round tripillä en saa tuollaista kiharaa aikaan.
Tää oli tosi hyvä vinkki, kiitos siitä! Mulla on tuota Round Tripiä ja saan sillä aikaan tosi lötköt ja ryhdittömät kiharat, ei hyvä. Kaivattua jämäkkyyttä toisi varmaan tuo muotovaahto. Täytyy testata kun seuraavan kerran kiharat tarvitsevat virkistystä :)

Joicon curl revitalizer toimii mun tukassa oikein hyvin, mutta se on todella tarkka "alustuotteista". Mulla tuo toimii kaikkein parhaiten, kun kuivaan tukkaan suihkii ensin silaritonta jätettävää, puristelee tukkaa ja sen jälkeen revitalizeria. Jostain syystä en saa tuolla kiharaa aikaiseksi ollenkaan, jos laitan sitä pesun jälkeen kosteaan tukkaan tai jos jätettävässä on silareita tai jos pesun yhteydessä on käyttänyt runsaasti silareita sisältävää pikahoitista :-\

Nyt, kun tukkaan on juuri leikattu todella hyvä malli, en edes tarvitse kiharanvirkistäjää. Tukka menee pesun ja jätettävien jälkeen tosi kauniille kiharoille ihan itsestään :-*
Vastaa Viestiin