Kiharanvirkistäjä

Leikkaukset sekä kampaukset
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Penny »

Nostellaas ketjua.... Eli onko muita kokemuksia kiharanvirkistäjistä, tai olisko ilmestynyt jotain uusia aineita markkinoille? Pitäisi tässä joku päivä testailla tuota Smootheria kiharoihin, tullut vain suoristettua sillä aiemmin johon sopii loistavasti.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Essi »

Mä en ole kovin vakuuttunut Lanzan Smootherista enkä Tigin Curl Boosterista kiharanvirkistäjinä. Smoother tuntuu latistavan kiharat kokonaan pois ja Curl Booster tekee vaan jotenkin melko sotkuisen yleisilmeen. Parhaan tuloksen oon saanut Fashionistan Smooth and Shine "emulsiolla". Sillä sai kiiltävät ja pehmeät kiharat. Suosittelen Penny! :)
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Eikös ainakin Storen puolella kovasti kehuttu sitä PPS:n Be Bentiä? Itse innostuin sitä silloin kiharapäisenä tilaamaankin, mutta sitten hermoistuin kiharoihini ja leikkuutin ne pois, ennen kuin ehdin edes testailemaan koko Be Bentiä  ::) Tuolla Itselle sopimattomissa tuotteissa se nyt on myynnissä edullisesti  ;) Inci kyllä vakuuttaa, heti tokana taisi olla Silk Amino Acids (tai Hydrolyzed Silk, en ole varma) ja Panthenolkin incin kärkipäässä.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Penny »

Essi kirjoitti: Parhaan tuloksen oon saanut Fashionistan Smooth and Shine "emulsiolla". Sillä sai kiiltävät ja pehmeät kiharat.
Nonniin, kiitti vinkistä, muistelisin että tuota on kehuttu aiemminkin. Miten muuten käytät kyseistä ainetta, toimiiko ilman fööniä? Pakkokai sitä on testata, harmi että tuli viimeksi ostettua kampaajalta (tai no, ostettua ja ostettua) se alkoholipitoinen Fashionistan suihke, eikä tuota... olis pitänyt lukea suosituksia aiemmin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Essi »

Penny kirjoitti: Miten muuten käytät kyseistä ainetta, toimiiko ilman fööniä?
Nyt olen laittanut sitä jätettävän hoitiksen jälkeen kosteisiin hiuksiin ja antanut kuivua, eli toimii ilman fööniäkin. Tai sitten olen käyttänyt tuota föönin kanssa, kun kuivaan hiukset suoraksi. Kiharoita tavoitellessa en ole vielä edes kokeillut föönin kanssa.

2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Ice kirjoitti: strait linea minäkin suosittelisin, ja myös tigin small talk toimii kiharaa virkistävänä paksummanlaisissa hiuksissa, kun sen puristelee niihin

ja redkenin kiharasarjan jätettävä hoitoaine, se vetää ihan minkä vaan kiharalle. Outoa ainetta, totisesti
Kumpaa tarkoitat, Redken Fresh Curls Curl Boosteria vai Fresh Curls Spin Controlia?
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Hei kaikki, yksi kiharapää täällä lisää. Siitä Tigin curl boosterista en itse ole liiemmin tykännyt, tekee hiuksista jotenkin koppuraiset ja tuntuuu ihan kuin kuivattaisikin vielä. Tigin curls rock amplifier taas tuntuu hyvältä muotoilutuotteelta laittaessa tukkaa. Kiharanvirkistäjänä tällä hetkellä käytössä on Matrixin kiharaemulsio, jota laitan aamuisin. Tuntuu ettei vedä ohutta tukkaani liian raskaaksi ja ikäänkuin nostattaa kiharuuden esiin. Onko kellään kokemuksia MOP c-systen curl enhancerista? Kaverillani veti ainakin tukan todella kauniisti lainelle. 
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Luomo »

pinkfrank kirjoitti:
Ice kirjoitti: ja redkenin kiharasarjan jätettävä hoitoaine, se vetää ihan minkä vaan kiharalle. Outoa ainetta, totisesti
Kumpaa tarkoitat, Redken Fresh Curls Curl Boosteria vai Fresh Curls Spin Controlia?
Spin control on sarjan jätettävä, Curl booster muotoilutuote. Ensimmäinen toimii mullakin hyvin, tuosta muotoilutuotteesta ei ole kokemusta.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Luomo kirjoitti: Spin control on sarjan jätettävä, Curl booster muotoilutuote. Ensimmäinen toimii mullakin hyvin, tuosta muotoilutuotteesta ei ole kokemusta.
Ok, pitääpä joskus kokeilla tota jätettävää sit! Jos se sais nää karvat kihartumaan vähän paremmin :)
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Ostin vkonloppuna pahuuttani L'orealin Hot Curls-suihkeen cittarin alesta ja tänään testasin tenusta huolimatta. Hius veti helposti kiharaan, mutta lopputulos oli hivenen koppurainen. Omaan tukkaan upposi kaikkiaan 6 suihkausta, joten melkoisen riittoisaakin tuo on. Suihku levisi hyvin ja markettipulloksi oli melko tasainenkin. Täytyy testata huomenna vielä pienemmällä määrällä, jos kiharasta ei tulisi niin kovaa. Tuoksu oli sama kuin kaikissa studio-linen spray-tuotteissa.

Onko kukaan kokeillut hot straightia kiharoiden puristeluun?
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Seela »

Essi kirjoitti: Mä en ole kovin vakuuttunut Lanzan Smootherista enkä Tigin Curl Boosterista kiharanvirkistäjinä. Smoother tuntuu latistavan kiharat kokonaan pois ja Curl Booster tekee vaan jotenkin melko sotkuisen yleisilmeen. Parhaan tuloksen oon saanut Fashionistan Smooth and Shine "emulsiolla". Sillä sai kiiltävät ja pehmeät kiharat. Suosittelen Penny! :)
Kovasti petyin minäkin Smootheriin kiharanvirkistäjänä, täytyy toivoa että tekee paremmin sitä mihin on alunperin tarkoitettu eli suoristamiseen  ;)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mä käytän kiharoideni virkistämiseen Tigin Small Talkia tai Osiksen Loopya. Kummatkin toimii hyvin, Small Talkissa vaan huomattavasti miellyttävämpi tuoksu. Loopy on mun mielestä miellyttävän kevyttä eikä jätä hiuksiin tuntuvaa pintaa tai koppuraisuutta, vaikka ikävää on tietysti sen sisältämä alkoholin määrä. Kiharoista tulee nätit ja erotellut.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Essi »

Gigli kirjoitti: Onko kukaan kokeillut hot straightia kiharoiden puristeluun?
Mä olen. Ihan kivan pehmoiset hiukset tuli. Ei nyt mitenkään erityisen kiharat titetenkään, mutta erotteli kiehkuroita kuitenkin jonkun verran. Mä olen kylläkin kokeillut tolla vaan kerran, vois testata toistekin.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Essi kirjoitti:
Gigli kirjoitti: Onko kukaan kokeillut hot straightia kiharoiden puristeluun?
Mä olen. Ihan kivan pehmoiset hiukset tuli. Ei nyt mitenkään erityisen kiharat titetenkään, mutta erotteli kiehkuroita kuitenkin jonkun verran. Mä olen kylläkin kokeillut tolla vaan kerran, vois testata toistekin.
Oolrait. Täytyykin käydä hamstraamassa tuota puteli, niin selviää vielä hetken ilman ulkomaantilausta... Tampereella Turtolan cittarissa oli siis poistohyllyssä hot straight ja hot curls alessa 4egeä/pullo.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Gigli kirjoitti:
Essi kirjoitti:
Gigli kirjoitti: Onko kukaan kokeillut hot straightia kiharoiden puristeluun?
Mä olen. Ihan kivan pehmoiset hiukset tuli. Ei nyt mitenkään erityisen kiharat titetenkään, mutta erotteli kiehkuroita kuitenkin jonkun verran. Mä olen kylläkin kokeillut tolla vaan kerran, vois testata toistekin.
Oolrait. Täytyykin käydä hamstraamassa tuota puteli, niin selviää vielä hetken ilman ulkomaantilausta... Tampereella Turtolan cittarissa oli siis poistohyllyssä hot straight ja hot curls alessa 4egeä/pullo.
Gigli, käytätkö kiharoissa muotovaahtoa? Minä olen nimittäin huomannut, että hyvä muotovaahto oikeastaan korvaa aika hyvin kiharanvirkistäjien käytön. Kosteaan tukkaan vain muotovaahtoa ja puristelua jonkin verran ja vähän pöyhimistä kun tukka kuivuu - ja kivasti menee kiharaan. :) Tätä minä käytän silloin kun kiharanvirkistäjät ovat loppumaisillaan enkä heti ehdi tilata uusia.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Vastaa Viestiin