Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Misku

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Misku »

Pantenea varmaan suurimmaksi osaksi. Jossain vaiheessa päätin ruveta hoitamaan hiuksia ja käskin äitiä ostamaan Fructiksen hoitoaineen. Kamalinta mössöä, jota olen ikinä kokeillut ja jopa minä tajusin sen. Loppu käyttö lyhyeen hiuksissa, melkeen täyden pullollisen käytin siihen, että valutin sormien läpi viemäriin. Tuoksu oli kyllä ihana.
Viimeksi muokannut Misku, 24 Tammi 2008, 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saukko
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 238
Liittynyt: 29 Heinä 2007, 20:28

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja saukko »

Pari viime vuotta käytin oikeastaan pelkkää Sunsilkiä sekä sattunnaisia kampaamohalpiksia, kuten Goldwellia. Surullisinta tässä kai on se, että oikeasti pidin niitä ihan loistotuotteina. Varsinkin Sunsilkin pullot oli mun silmään jotenkin ihanan freesin näköisiä (WTF?)
Helen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 78
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 18:54

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Helen »

Pantenea, fructista ja niin edespäin ::)  jossain vaiheessa tajusin alkaa hoitaa hiuksiani kunnolla ja ostin XZ:n kosteuttavat. Samoihin aikoihin valaistuin myös silikoneista ja aloin käyttää silikonitonta shampoota ja huomasin konkreettisesti eron silikonisiin panteneihin, tukka pysyi puhtaana paljon pidempään. Siirryin jossain vaiheessa kokonaan XZ:aan josta ollaan päädytty tähän tilanteeseen :)
jean

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja jean »

Sunsilkiä ja fructista. Fructista käytin hajun perusteella ja sunsulkin anti-itchia sen takia kun päätä aina kutitti. Sitten kun tajusin vaihtaa shampoot silarittomiin, niin katosi sekin ongelma. Ja Doven vaaleansinistä suihketta.
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Missy »

Mä oon Tigiä käyttänyt nyt enemmän ja vähemmän kuusi vuotta, mutta sitä ennen esim. Sunsilk oli mitä parhain!  ;D Sen sellanen lila hiuksiin jätettävä hoitsikka kyllä tosiaan piti mun hiusten pörrösyyttä kurissa yllättävän hyvin et siitä plussaa. Pantenea käytin joskus ehkä 90-luvun alkupuolella mutta se rasvotti mun hiuksia tosi paljon.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Valentine

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Vaikka millä mahdollisella. Kaikki kelpasi, mitä äiti osti. Muumi shampoota taisin käyttää suht vakaasti jossain vaiheessa, mutta eipä silläkään ollut paljon mitään vaikutusta. Nyt parempien tuotteiden myötä olen oppinut jopa huomaamaan, mikä eroja eri tuotteiden välillä on ja mitkä tuotteen sopivat itselle.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Mulla oli raitojen takia todella takkuuntuva tukka, ja vannoin VO5-tuotteiden ja Pantenen nimeen.  ;) Muistaakseni taisin pestä pitempään hiukset vahingossa VO5-hoitiksella, kun luulin sitä shampooksi. En kyllä pahemmin välittänyt hiustuotteista mitään, oli lähinnä pakko alkaa vilkuilemaan kampaamon hyllyille, kun hiuksia sai setviä kouluaamuisin pari tuntia, ennen kuin edes puolet takkukasasta oli selvinnyt. :E
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Maya

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Maya »

Goldwell ja Kadus oli suosikkimerkkejäni, ja oikeastaan vieläkin sopivat hiuksilleni parhaiten [tukka ei tykkää liian hoitavista]. Mutta sittenhän se pää sekosi kun Storelle joskus kuutisen vuotta sitten liityin ja palstaa aikani lueskeltuni oli pakko saada ties mitä merkkejä kun ovat kerran niin ihmeaineita ja varmasti parempia kuin mikään muu [ ;D ]. Eipä ne lopulta sen parempia olleet mutta tukka on parempi, kiitos näiden palstojen nyt tajuan sen hoitamisesta jotain ;)
dinaella

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja dinaella »

Käytin ennen oikeastaan mitä vain tuotteita  :D Mitä juuri silloin kotoa löytyi. Muistaakseni aika paljon Pantenea ja kaupan Lorealia. Sen jälkeen siirryin kampaamotuotteisiin mitkä olivatkin WWW:tä tai jotain muuta yhtä laadukasta  :D
Sitten ostin kyllä yhdessä vaiheessa paljon XZ tuotteita, kosteuttavaa ja vaniljasuklaata (?). Mikä oli varmasti hyvä koska hiukset olivat jo niin pitkät. Mutta varmasti olen kaikkia kaupan merkkejä kokeillut, silloin kun ei tiennyt paremmista...
Kayla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 12 Joulu 2007, 20:43

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Kayla »

Ennen juurikasvua käytin vähän kaikenlaista, päämerkkinä oli Garnier Fruktis. Ne tuoksui niin kivoilta  ;D Pari vuotta sitten koin valaistumisen, ja vaihdoin tuotteet Bonacureen. Kunnes puolisen vuotta sitten tajusin, että Bonacuren tuotteilla hiukset näytti entistä surkeammilta. Vasta sitten tajusin vaihtaa Tigiin :D
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Markettituotteita. Sunsilk jne.
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja sonj »

Käytin Keunen tuuheuttavaa shampoota ja satunnaisia markettihoitiksia, eli vähän sitä mitä kotona sattui olemaan. Isoäiti antoi joka joulu lahjaksi litraisen tuollaisen tuuheuttavan shampoon, ajattelin sen kampaamotuotteena olevan hurjan hyväksi hiuksille  ::) Vaalensin tuolloin aina tukan joka kerta juurikasvua värjätessäni, eli oli pehko kamalassa kunnossa Juurikasvun löydettyäni, tosin aluksi käytin lähinnä täällä kehuttuja markettituotteita ennen käytännössä pelkkiin hyviin kampaamotuotteisiin siirtymistä.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
nita

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja nita »

Markettituotteita minäkin, kuvittelin kampaamotuotteet aina kovin kalliiksi.. Ensin melkein-mitä-vaan, eli sitä mitä mainostettiin eniten / oli halvin / missä oli kivoin tuoksu. Sitten rupesin silikonikammoiseksi, ja vaihdoin XZ:aan. Niitä käytän kyllä edelleen, Tigien kaverina.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Oon aika alkutaipaleella hiusintoilussani. Luin tuolta, että ensin siirrytään markettituotteista Tigiin ja sitten vielä parempiin aineisiin ja mullahan on nyt menossa Tigi-innostus. Ennen käytin aika paljon Herbinan ja VO5:n tuotteita ja tykkään niistä edelleen. Sunsilkiakin tuli käytettyä jonkun verran. Enää en osta kuitenkaan "euron tuotteita", kun niillä tulee yleensä vain takkupehko.
On mulla sentään jo yksi Lánzankin tuote.  ;D
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Melya

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Melya »

Pantene oli kaveri monta vuotta, sitten siirryin Fructikseen, kun se ei enää toiminut ja sitten tuli Elvital. Aina ei jaksanut laittaa hoitoainetta ja varsinkin Pantenen 2 in 1 oli kova juttu joskus. ;D Kerran sain jostain Tigin Fashionista shampoon ja  se oli ihan mieletöntä yleellisyyttä. Kerran kun kaveri kertoi käyttävänsä tehohoitoja olin ihan, että joku urpo ihan oikeesti tunkee hiuksiinsa jotain tököttejä ja tuhlaa kymmenen minuuttia siihen!

Terv. Melya, jolla öljymuhittelu toista tuntia päässä
Vastaa Viestiin