Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja chiliad »

Fructis tais olla yks suosikkimerkki ja jonku verran sit kampaajalta ostelin noita shampoita, hoitoainetta en käyttäny juurikaan..  ::)
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Mulla tämä on ollut kausittaista. Muistan ainakin Fructiskauden, ennenkuin herkistyin sille ja jotenkin samalla kaikille Garnierin tuotteille ::) Sitten on ollut Pantene- ja Elvitalkaudet ja hyvin lyhyt Sunsilk-kausi ennenkuin siirryin päänahan vuoksi kokonaan SIMin 4systemsiin. Joskus on myös jotain äitin ostamia sekalaisia kampaamotuotteita tullu heitettyä tukkaan. Nykyään käyttelen SIMiä XZ:n, EHS:n ja Herbal essencen ohella. Kun palaan Suomeen niin heti lähtee kyllä tilausta mm. O&H:sta ja K-pak rekusta menemään :D
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mun kampaajaystäväni on saanut mulle jos minkälaista kampaamotuotetta käyttöön (lähinnä Paul Mitchell, Fudge, Tigiä muotoiluun) jo ennen tän foorumin löytymistä, mutta välillä tuli käytettyä jotain markettikamaa (lähinnä L'oreal ja Sunsilk). Opiskeluaikana oli välillä pakko pihistellä mukamas noiden purnukoiden kanssa ja tuli hankittua www-tuotteita ja noita markettikamoja. Onneks välillä jotain oikeasti hyviäkin tuotteita silti. Äitini oli monta vuotta vakuuttunut, että mun pitäisi löytää mies, joka olisi jonkun kampaamotuotefirman edustaja tms.  ::) No sellaista ei löytynyt, mutta eipä se tuosta ole miehestä valittanut.  :D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
MissWorld

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

Vaihtelevasti taisin käyttää ihan vaan markettituotteita. Nyt sit juurikasvun myötä oon alkanut suosimaan markettituotteista xz ja tulipa ekat kampaamotuotteetkin ostettua tossa vähän aikaa sitten.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Herbinaa, Wellaa (kampaamosta ostin sellaisen ruskealle tukalle tarkoitetun), Matrix Amplify (kuivatti liikaa) etc ihanuuksia,  :P
lee_

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja lee_ »

Minulla ei ole (vielä) tuotteet paljoa muuttuneet, käytän halpaa ja keskihintaista kampaamokamaa ja riittävän hyviä markettituotteita. Tukan kunto on latvoissa vähän kuiva, mutta kookosöljyn käyttö naamion seassa tuntuu auttavan ainakin vähän eikä ole edes kallista. Tokihan sitä tekisi mieli ostaa vaikka mitä, mutta ei se raha puussa kasva enkä halua varastoida turhia tuotteita vaan ostan kunhan joku pullo loppuu.

Muutosta on siis ilmassa mutta ei ihan vielä. Yksi hoitoaine on jo viimeisessä kolmanneksessaan eli lueskelen tuotesuosituksia ennen uuden merkin testausta.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä käytin juurikasvua ennen ties kuinka pitkään schwarzkopfin GLISS tuotteita. Lähinnä Liquid Silks shampoota ja hoitoainetta. Kokeilen kyllä välillä muitakin markettituotteita, mutta palasin aina nuihin ja lahjoitin muut puoliksikäytetyt (ja erittäin huonoiksi todetut) tuotteet siskoille. :D Käytän kyllä ainakin tuota shampoota vieläkin välillä. Käytin myös jonkun verran bonacurea ja muita edullisia kampaamotuotteita, ja käytän kyllä jonkun verran bonacurea vieläkin. Ainakin latvasuojan ja Moisture Kick shampoon olen todennut erittäin hyviksi. :)
3b F ii
elisaveta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 975
Liittynyt: 20 Kesä 2007, 17:23

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja elisaveta »

Mie oon käyttänyt sekä marketti että kampaamosarjojen tuotteita. 14- vuotiaaksi asti suunnilleen käytin pelkkiä markettisarjojen tuotteita. Sitä mitä äiti milloinkin osti. Muistan, että ainakin juuri Fructisen tuotteet olivat ykköslemppareitani, sarjalla oli joku pitkille hiuksille tarkoitettu sarja ja äitini hankki niitä tuotteita usein minulle.

Sitten kun aloin tienaamaan omaa rahaa käytin sen aina kosmetiikkaan ja hiustenhoitotuotteisiin, suosikkinani oli monta vuotta Wellan SP sarjan tehonaamiot. Eli totaalinen hiushulluus iski 8.luokalla ja on jatkunut siitä lähtien.:) ...ja siitä lähtin olen myös käyttänyt suurimmaksi osin kampaamoista saatavia hiustenhoitotuotteita.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Magia »

Ehkä 14-vuotiaaksi käyttelin pelkkiä markettituotteita, lähinnä Pantenea, Fructista ja niitä jotain (Palmolive?) Respons-juttuja (jos tuo nyt oli noin, en millään muista). Pari vuotta tuosta eteenpäin käyttelin olevinaan superhyviä luksustuotteita kampaamosta, eli Kerastasea ja Lorealia, eli Lorealia. ::) Tänä vuonna sitten juurikasvun myötä aloin käyttämään parempia kampaamosarjoja, joista ykkössuosikki on Joico.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Käytin laatutavaraa jo ennen juurikasvua, nimittäin pantenea  :-[

Ihmettelin miksei hiusten kunto parane ::)
Joskus myös tilailin yves rocher/oriflame/avon hiustenhoito tuotteita, jotka nyt on luksusta tuohon pantteneen verrattuna  :) Tai siis, nyt jälkeenpäin katsottuna, niin ei niissä kaikissa edes ole ollut silikoonia! hihi.

Jossain välissä käytin BC värihiusten sh ja hoitis. Sekä kosteuttavaa jätettävää. Nuo on kaikki jääneet pois, paitsi blondeille tarkotettua shampoota (kullan hohtoa..) olen yrittänyt käyttää epäonnistuneissa värjäyksissä (siniset, harmaat, violetit..). JA no kyllä se toimiikI! hyvin on lähtenyt violettia yms pois ::)
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Mä en muuten ennen Juurikasvua (eli johonkin 17 ikävuoteen asti) edes tiennyt jätettävien olemassaolosta :-[ Olin tietysti törmännyt suihkeisiin ja sen sellaisiin, muttei mulle koskaan tullut mieleenkään, että jätettäviä tulis käyttää joka pesun jälkeen ja tarvittaessa välipäivinäkin.. Ja hoitiksistakaan ei mun mielestä ollut mitään hyötyä (niinno... Fructis käytössä) ja tuntui ihan samalta laittoiko sitä shampoon perään vai ei ja useimmiten ei tullutkaan laiettua. Eli pelkkä shampoopesu ja ulos pakkaseen, ai voi...  ::)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Tigiä olen suosinut jo useita vuosia. Markettikamaa on perheessämme käytetty kun ollaan ollu alle kouluikäisiä. Sen jälkeen sai itse jo vaikuttaa kuontaloonsa enemmän ja paremmat kampaamotuotteet napsittii heti kampaamosta. ;D
Viimeksi muokannut Mindy, 04 Helmi 2008, 01:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,&nbsp; Hyväkuntoiset.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Hassua, muistelin vastanneeni tähän mutta en löytänyt omaa postausta ketjusta joten taisin muistella väärin&nbsp; ;D

Olin jo ala-asteella kiinnostunut hiustenhoidosta ja ostelin itse hiustenhoitotuotteita viikkorahalla. Silloin tosin minulla ei ollut tietämystä tuotteiden sisällöistä vaan tuotteen ulkonäkö, tuoksu ja aikaisemmat kokemukset vaikutti ostopäätöksiin (myös yhden hiustenhoidosta kiinnostuneen kaverin kanssa vertailtiin kokemuksia eri tuotteista ja hiustenpesutaktiikoista).
Muistan käyttäneeni tuolloin ainakin jotain Seppälän omena- ja mansikkasarjaa, Elvitalin vitamiinishampoota (olikohan tämä joku ns. 2 in 1 tuote?), ja markettituotteita siis lähinnä. Hiuslakat oli myös kovassa käytössä, tuolloin suosin pumppulakkoja (nykyisin en pidä niistä yhtään&nbsp; :D).

Yläasteella aloitin kestovärjäilyn ja hiustenhoitotuotteille tuli muitakin vaatimuksia kuin kiva tuoksu ja hellävaraisuus (en ole koskaan tykännyt liian pesevistä shampoista jatkuvassa käytössä). Käytin muistaakseni Wellaa, ja yksi pitkäaikainen lempparini oli Yves Rocherin 3 in 1 kolapähkinä shampoo. Revlonin tuotteista en tykännyt, shampoot takuttivat ja hoitoaineet eivät selvittäneet tarpeeksi.

Omaan asuntoon muutettuani vuosituhannen vaihteessa aloin käyttämään halvempia kampaamosarjoja kuten Bonacurea ja Goldwellia, tilasin nuo yleensä Hairstorelta samalla kun vaalennusaineet ja suoraväritkin. Silloin ei vielä ulkomailta tilaaminen ollut mitenkään kovassa suosiossa. Kylkiäisiksi tuli monesti WWW:tä mutta suurimman osan niistä lahjoittelin eteenpäin koska eivät sopineet minulle. Sitä mukaa kun hiusten kunto vaalennuksista, värinpoistoista ja värjäyksistä rapistui, tihensin myös tehohoitojen käyttötahtia, kuukausittaisesta rutiinista viikottaiseen&nbsp; ;D Latvasuojia ja silkkitippoja muistan käyttäneeni siitä saakka kun aloin suosimaan kampaamosarjoja.
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Iia »

Nuorempana käytin ihan markettituotteita. Yhdessä välissä Pantene oli ihan pop!&nbsp; :D Mutta eniten olen markettisarjoista varmaan käyttänyt Elvitalin tuotteita. Nyt lähinnä kampaamotuotteita. Joskus testaan markettituotteitakin.
Ursula

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Ursula »

Mä olen jo monta vuotta käyttänyt oikeastaan pelkästään kampaamotuotteita, jo kauan ennen kuin keksin lähteä etsimään tietoa ja foorumeita netistä. Lukiossa käytin, kuten varmaan moni muukin, Pantenea ja sen lisäksi Responsia. Fructista olin pari kertaa kokeillut samoihn aikoihin, mutta se tuntui jo silloin huonolta. Viimeisin tuote ennen kampaamotuotteisiin siirtymistä taisi olla Elvitalin keltaisenoranssi sarja, jonka hoitoaineen vaikutusta keksin jo silloin tehostaa saunalämmön avulla. Tuossa vaiheessa en vielä tiennyt mistään syväpuhdistavista ja muista kivoista tuotteista. Lukion jälkeen aloin käyttää kampaamotuotteita, jotka olivat edullisemmasta päästä (Serie Expert, Bonacure ja Oyster).
Vastaa Viestiin