Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Ihan tuli tämmönen kysymys mieleen suihkussa (yep, kaikki mun oudot kysymykset herää aina jostain syystä suihkussa ollessa ;D), että mitä hiustuotteita te käytitte ennen kuin liityitte storelle/juurikasvuun?
Itse käytin Fructista (se tuoksu  :-*) ja Sunsilkia. Jostain kumman syystä en koskaan ole ostanu Pantenea. Voi olla, että johtuu siitä, että jotenkin tuo nimi on mun mielestä ollut aina jotenkin vamma/vastenmielinen  :P Ainiin, ja joskus käytin Lorealin sellasta keltasen purkin jätettävää voidetta/tehohoitoa, en muista kumpaa tuo on. Niin joo, ja Pro Systemen hoitoainetta meillä oli tosi usein, se sininen iso puteli mistä pystyi hyvällä omallatunnolla käyttämään kilon kerralla että tän pään sai selväks  ::)
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Olin käyttänyt Tigiä jo jonkun aikaa, ehkä pari vuotta ennen kuin viime syksynä Storelle eksyin, en millään muista mitä sitä ennen käytin ::). Jotain marketista joka tapauksessa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mii- kirjoitti: Ihan tuli tämmönen kysymys mieleen suihkussa (yep, kaikki mun oudot kysymykset herää aina jostain syystä suihkussa ollessa ;D), että mitä hiustuotteita te käytitte ennen kuin liityitte storelle/juurikasvuun?
Eniten Tigiä ja Sebastiania, mutta myös jonkun verran Redkeniä ja joskus jopa Wellaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

XZ, Elvital, Sunsilk ja VO5 varmaan lähinnä... Minäkään en ikinä ole käyttämällä käyttänyt Pantenea, kerran taisin sillä hiukset pestä ja meni kyllä tukka niin hirveeseen kuntoon että >:( Mulle on jäänyt siitä sellanen mielikuva, että se on pahinta myrkkyä, mitä hiuksilleen voi antaa ::)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

VO5:sta käytin pääasiassa tuolloin.. Muuta en ihan heti edes muista, että olisin aikoihin ostanut.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Nemain »

VO5 ja joskus Pantene lisänä. Pantene yksinään teki hiukset todella sähköisiksi, kun taas VO5 latisti. Yhdessä toimi ihan OK. Satunnaisesti ostelin myös Redkeniä permishiuksille.
1bFii
Manicure - raha parantaa
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mulla oli Joicoa, Tigiä, Phytoa ja oiskohan ollut Mopiltakin jotain. Mä olin kampaamokaupassa töissä ennen Store-aikoja, joten oli tullut jo jotkut laadukkaamatkin sarjat tutuiksi.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Ihan hävettää tunnustaa, mutta suosikkeja todellakin oli ennen storeaikoja mm. Pantene, Herbina ja VO5. Kuvittelin olevani jopa ihan järkevä ja hellä hiuksiani kohtaan, kun ostin niitä hiustuotteita, joita mainostettiin televisiossa. Onneksi nuo ajat ovat takanapäin (lukuunottamatta VO5:ta), eikä paluuta entiseen ole. Joukossa viisaus tiivistyy.  :D
Viimeksi muokannut Kikka, 14 Syys 2006, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on välillä ikävä Fructista. Se shampoo on varmaan edelleen mun mielestä ok, lähinnä siinä parasta on se tuoksu :) Tosin, saman asian ajaa WWW:n joku shampoo, en enää muista nimeä. Sellanen hedelmäinen tuoksu kuitenkin! Tais olla vitamiinishampoo jos oikein muistan. Sitä vois ostaakin sen tuoksun takia  :-* (Älkää kivittäkö mua.. mut shampool ei mulle oo muuta väliä ku et pää tuntuu hyvält sen jälkeen, hoitikset on hoitoa varten..)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Oon käyttänyt kymmenisen vuotta pelkkiä kampaamotuotteita, alkaen vanhoista Björn Axéneista ja Welloista hiljalleen Lifetexin kautta L'oréal Professionaliin, Bonacureen, Goldwelliin, L'anzaan ja Sebastianiin. Ja viimein Tigiin, jota olin käyttänyt jo pari-kolme vuotta ennen tälle foorumille eksymistäni. Täytyy myöntää, että kyllä tämä Juurikasvussa hengaroiminen pahasti kasvattaa erittäin tarpeellisten purnukoiden lukumäärää.  ;)

Aikonaan käytin minäkin vähän aikaa Fructista, silloin kun se tuli joskus '96-'98 tjsp. Kokemuksia myöskin jos jonniinmoisesta Pantenesta (kiesus...!  :-X ), Elvitalista, VO5:stä ja EHS:n kaltaisista. Paluuta tuolle tielle ei ole. Sunsilkeiltä oon välttynyt ihan kokonaan, koska ne on tulleet markkinoille vasta sen jälkeen, kun oon hyljännyt markettien kempparihyllyt.
Viimeksi muokannut Shi Shi, 29 Tammi 2008, 09:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Käytin aina St.Ivesin tuotteita, rrrakastin niitä, kunnes ne yhtäkkiä katosivat kaupoista  :'(  Pitivät hyvin vyötärölle asti olevat letin kunnossa. Siirryin Kerasteseen, kun menin mooooonen vuoden jälkeen kampaamoon  ja siellä niitä myytiin... ei ollut mitään hajua oikein mikä voisi edes olla hyvää,mutta se kerastese meni nappiin kyllä silloin  :-*  Sitten aloin etsimään muutakin ja eksyin storelle...
Lilly Missy

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä käytin pantenea ja joskus www:tä  ;D Elvitaliakin jos kävin vanhempien luona, en nimittäin olisi voinut kuvitellakkaan maksavani sh tai ha pullosta enempää kuin 2e. Ei sillä, nykyäänkin ostan vain jos on tarjouksissa. Pari viikkoa sitten ostin BIO+, Lc2, kc ja cutrin:in tuotteita 1e/kpl(normaalikokoja), ehkä halvimpia tähän mennessä ostamiani kampaamotuotteita.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mullakin oli jonkinlaista hiushulluutta ennen foorumin löytämistä. Olin siis aivan innoissani marketissa pullojen äärellä ja suunnittelin mitä ostaisin. Mulla ei ollut mitään vakiotuotteita vaan kokeilin aina summassa uusia ja erityisesti mainoksissa hehkutettuja tuotteita. Hairstoren kuvastoakin tuli kuolailtua monet kerrat ja haaveilin niistä kalliimmista tuotteista, esim. Lanzan be longista. Fructista, Pantenea, Sunsilkiä, serie expertiä, PPS:ää ja Bonacurea mulla oli.

Monet tuotteet olivat kyllä niin huonoja niihin aikoihin kokeilemistani, että olisivat joutaneet saman tien roskiin.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja sipe »

Kampaamotuotteita: sebastiania, L'anzaa ja tigiä, mutta myös goldwellia, wellaa ja bonacurea. Kuten olen jossain aiemminkin kertonut, mulla on ollut viehtymys hiustuotteisiin jo lapsena (moniko ala-astelainen laittaisi lähes kaikki joululahjaksi saamansa rahat hiustuotteisiin? been there ja done that. ::) )
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Olin kova Sunsilk-fani.  :P Sitten hiukset olivatkin aina ihan likaisentuntuiset sen silikonin vuoksi ja rasvoittuivat todella nopeasti.

Kokeilin myös TBS:n nokkostuotteita. Olivat tälle päälle melkeinpä huonompia kuin Sunsilk. :o
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Vastaa Viestiin