Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Strix

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Muistin että yhteen aikaan, hyvin pitkän ajanjakson ajan pesin hiukseni kaksi kertaa perätysten sulfaatillisella mikälie markettishampoolla. Ajattelin että hiukset pysyisivät jotenkin puhtaampina pidempään. Voi voi  :D
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Käytin iloisena Fructista monta vuotta, koska se tuoksui musta hyvältä. Yhteen aikaan mulla oli kaikki hiusmömmöt Fructista tuoksun ja purkkien värin takia. ;D Useimmiten käytin sekaisin vähän mitä sattuu... EHS:n tuotteita, lähinnä sitä sinisessä pullossa olevaa shampoota ja valkoisessa olevaa hoitoainetta, välillä myös tervashampoota koska sen tuoksu on jumalainen. Yves Rocherin hiustuotteita oli myös aika ajoin. Silloin tällöin hilsekausina ostin jotain Head&shouldersin 2in1 shampoota.

Muistan että minulla oli myös "en tarvitse hoitoainetta"-kausi ja olin ihan uskomattoman sähköinen. Onpa sitä tullut pestyä tukka myös mäntysuovalla, koska tv-mainoksessa ollut nainenkin teki niin ennenkuin lähti tansseihin saunanraikkaana. ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
bree hodge
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 13 Maalis 2010, 14:25

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja bree hodge »

ennen juurikasvua käytin monta vuotta kampaamojen tuotteita. Vakkari tais olla Lorkun joku ohuille värjätyille hiuksille( isossa vaaleanpunaisessa pumppupullossa). Sittemmin sain selville, että markettisarjoissakin on helmiä ja siirryin halpaan XZ-sarjaan. Muotoilutuotteita oli rivistö lähinnä tigiä ja ilmakiharsin hiukset aina suihkun jälkeen. Enkä tiedä oliko tää tukka yhtään pöyhkeempi sillä konstilla. Mutta huonokuntoisempi ainaskin oli..
kasvatan tukkaa ja lapsiani..
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mustikka kirjoitti: Käytin Carnieria, pantenea ja välissä äidin welloja. Carnierin shampoo punaisessa pullossaan oli minun suosikki. Ei nuissa shampoissa kai mitään vikaa ollukaan, mutta hoitoaineet oli huonoja vai käytinkö edes niitä? ::)
Tulipa muuten mieleen, että silloin tällöin ostin Cutrinia ja jotain sinisessä pullossa olevaa Oysteria - saattoi olla Cutrinin merkkejä. Näitä kampaamoliikkeistä ostettavia tuotteita piti käyttää hyvin vähän kerrallaan, etteivät vain loppuneet. Hoitoainettakin varmaan käytin sen puolikkaan teelusikan verran. Sitten ihmettelin, kun hiukset olivat niin hauraat. ::)

Mutta aah, Cutrinilla oli sellaisessa valkoisessa purkissa vihreän omenan hajuista shampoota. Näin vuosienkin päästä yhä muistelen tuota tuoksua, kun se vain oli niin ihanaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Ennen juurestelun aloittamista käytin kampaaja-kummitätini äidilleni myymiä Wellan sampoita ja hoitoaineita.

Sampoo oli pesevintä mahdollista (äidilläni on pakkomielle meidän koko perhettä riivaavasta rasvoittuvasta päänahasta...) SP-sarjasta, ja vaahdotin suihkussa aina kahdesti sillä hiukset  ::) Tämän jälkeen saatoin käyttää jotain vaaleille hiuksille tarkoitettua naamiota, ja jätettävän virkaa toimitti Volume Mousse.

Tukka oli narskuvan puhdas ja karvaisen näköinen. Yllättäen jouduin pesemään hiukset edelleen joka toinen päivä, vaikka tuotteiden pesevyys oli maksimaalista! Hellävaraisuudesta taas ei ollut tietoakaan.

Fructis- ja Pantene-kokeilut ovat jääneet väliin kummitädin peloteltua markettituotteiden huonolla laadulla. Äitini uskoo kaiken sinisilmäisesti edelleen, ja huolestui aivan valtavasti, kun sanoin käyttäväni marketista saatavaa XZ:n muumijätettävää. "Älä käytä niitä, kun ei niistä markettituotteista koskaan tiedä, mitä ne sisältää," sanoi mamma  ;D
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
Varjotar

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Teininä käytin Sunsilkiä, kunnes päänahka oli ruven ja haavojen sekä hilseen peittämä. Sunsilkin silikonit tuhos mun pään.Siitä alkoi mun no silicone- elämä.
EHS:t ei tehneet mun päälle erikoisempia. Kyllästyin.
Linna-shampoota käytin jossaki vaiheessa, koska hiukset tykkäs.
Pantene Aqua Light tuoksui hyvälle, mutta pää ei kestänyt sitä yhtä pullollistakaan.
Doven silikonit ei sopineet alkuunkaan.
XZ:aa tuli käytettyä aika pitkään, kunnes niiden laatu romahti.
L`Orealin uudet ja niistä erityisesti Color-Vive on ihastuttanut. Pitkään ei kuitenkaan sovi käyttä.
Fructikset on olleet pitkäaikaisin suosikkini ja nitä on kaapissa silikonittomia versioita pari kpl:tta varalla.

Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Markettituotteita lähinnä käyttelin. Kampaamosarjan tuotteista mulla oli Wellan SP-sarjasta shampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille, ja pakko myöntää että nuo ovat edelleen ehkä ne parhaiten toimineet tuotteet, vaikka silikonipommeja ovatkin eikä hoitavia ainesosia ole niin paljon.

Pörröinen hiuslaatu ilmeisesti vaatii silikonisia tuotteita, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Varjotar

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Dudum kirjoitti: Pörröinen hiuslaatu ilmeisesti vaatii silikonisia tuotteita, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Mulla taas silikonit nimeomaan aiheuttaa sitä turhaa pörröisyyttä. Paljon kauniimpaa tulee ilman silareita.
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

XZ'taa, Goldwellia, Bonacurea yms.

Fructiksen, Lorealin yms. käyttämisen lopetin reilu vuosi ennen kuin liityin juureksen.
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Tuotteet ennen storea/juurikasvua?

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Ennen juurikasvua käytin kyllä pääosin samoja tuotteita tai oikeastaan silloin tuli käytettyä lähinnä tigiä sekä kampaajani satunnaisesti suosittelemia tuotteita. Ennen juurikasvua kuitenkin halveksuin markettituotteita ja pidin niitä todella huonoina. Nyt kuitenkin tiedän, että on olemassa myös hyviä markettituotteita sekä huonoja kampaamotuotteita :)
Vastaa Viestiin