Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mitä kaikkea olet tehnyt hiustesi hyvinvoinnin vuoksi? Voit valita kaikki vaihtoehdot jotka sopivat.

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
293
11%
Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
419
16%
Alkanut syödä lisäravinteita
258
10%
Alkanut käydä useammin kampaajalla
68
3%
Alkanut käyttää silkkityynyliinaa
45
2%
Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
284
11%
Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
253
10%
Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
417
16%
Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
148
6%
Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
240
9%
Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin
119
5%
Vaihtanut markettivärit kampaamovärjäyksiin
78
3%
 
Ääniä yhteensä: 2622

Chiri

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Chiri »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Kyllä, tai sitten olen vaan niin laiska aamuisin etten jaksa nähdä vaivaa. Olen kuitenkin tiedostanut föönaamisen vaarat  :D

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Juuresten takia olen sortunut ostamaan laadukkaampia litkuja.. Mies tykkää :P

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista 
Kun ne metalliosat aina raastaa hiuksia irti  :'(

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja 
Toivoen että niistä olisi jotain hyötyä..

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa 
Saunomista en vähennä vaikka kirveellä uhattaisi, mutta hiukset voi aina suojata löylyihin mennessä :)
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

* Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
* Alkanut käyttää laadukkaampia hiustuotteita
* Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
* Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä (lopettanut kokonaan)
* Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn (lopetin värjäämisen ja palaan luonnolliseen väriini)
* Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin

En ole saunonut n. 15 vuoteen, koska asuntojeni yhteydessä ei ole ollut mahdollisuutta saunomiseen. Hiusten kasvatus ei tuonut tähän mitään muutosta, joten en siksi äänestänyt sauna-kohtaa. Tyynyliinani olen kyllä vaihtanut, mutta puuvillasatiinisiksi enkä silkkisiksi, joten en äänestänyt sitäkään kohtaa. Joitain lisäravinteita olen syönyt niin kauan kuin muistan enkä aloittanut sitä hiusten takia. Kampaajalla käymnisen sen sijaan lopetin kokonaan siinä vaiheessa, kun halusin saada hiukseni parempaan kuntoon. Olen leikannut sittemmin itse.

(Päivitetty 24.12.2010)
Viimeksi muokannut pitkätukka, 25 Joulu 2010, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Cabello

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Alkanut syödä lisäravinteita
Alkanut käyttää silkkityynyliinaa (ei ole oikeaa silkkiä (?), mutta sellaista liukasta kangasta kuitenkin)
Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja MAS »

Mä olen edelleenkin melko huoleton tukkani kanssa. Aika vähän föönäilen, mutta saunaan mennessä en ikinä jaksa suojata. Hoitoainetta on aina tullut käytettyä, mutta juurikasvun myötä tuotteet ovat parantuneet ja tehohoidot tulleet mukaan. Lähinnä kaikki konstit otetaan vasta siinä vaiheessa käyttöön kun on joku moka tullut tehtyä ja tukka mennyt kehnoon kuntoon, muuten tavalliset pesu+hoitikset rutiinit riittävät aika pitkälle.
1b F ii
mariea

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja mariea »

Vältän hiusten vaalentamista, permiksiä yms.

Muuten oon ollut aina melko huoleton hiuksieni kanssa, toki aina oon käyttänyt laadukkaina pitämiäni hoitoja ja shampoita ja antanut aina kun mahdollista hiusten kuivua vapaasti. Pitkä ja paksu tukka onneksi näyttää hyväkuntoisena hyvältä ihan itsessään, joten arkena ei tarvi hiusta liiemmin rasittaa kikkailuilla.

Toki jos tietäisin, ettei hius vahingoitu ollenkaan, kokeilisin huoletta kaikkia hiusväriä platinablondista mustaan. Mutta kun realiteet on, mitä on. Saunon niin harvoin, että silloin en hiuksia suojaa. Aurinkoa otan aina huivi/hattu päässä, siten että hiukset piilossa.

Oikeestaan vain kahdesti elämässäni oon kokenut hiukset huonokuntoisiksi; permiksen jälkeen ja vuoden Afrikassa olon jälkeen. Molempien jälkeen sakset auttoivat pääosin. Kun vahinko on jo päässyt tapahtumaan, mielestäni loppu on vain kosmeettista kikkailua.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Vastasin 8 kohtaan, mutta oikeastaan vain pari kohtaa on sellaisia joita olen tehnyt säännöllisesti ja joita en tee enää lainkaan. Näitä ovat metalliset hiuspompulat ja kotivärjäykset. Tällä hetkellä suuntana on täysi värjäämättömyys, mutta päätin että jos joskus näin vielä tapahtuu, se tapahtuu kampaamossa eikä kotona. En ole juuri koskaan föönannut hiuksia kotona (en edes muista, koska viimeksi, siitä on vuosia) ja viime vuoden aikana taisin suoristaa hiukseni kahdesti. Näitä siis pyrin olemaan tekemättä sitäkään tai erittäin harvoin. Tehohoitoja käytän myös nyt enemmän kuin aiemmin.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja kleio »

Vastasin vain muutamaan kohtaan, koska esim. föönaamista en ole vähentänyt: en ole koskaan edes aloittanut sitä. :)

Lähinnä paremmat (lue: itselle sopivammat) aineet, mainio o&h ja värjäysten lopettaminen ovat tehneet hyvää.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä:
Ennen föönasin joka pesukerran jälkeen, eli lähes päivittäin. Nykyään pesen hiukset harvemmin, enkä ole föönannut hiuksia varmaan 1.5 vuoteen. Oikeastaan en edes omista muuta kuin matkaföönin, eikä sen tehot tuhoamisasteeseen verrattuna ole niin hyvät, että jaksaisin moisen kapistuksen etsiä esille.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita:
Hinta ei ole oikeastaan muuttunut, Tigi on vain poistunut ja olen vihdoin löytänyt hiuksilleni sopivia tuotteita. Myös iHerb on ollut pelastaja, varsinkin lompakolleni. Löysin onnen sulfaatittomien shampoiden ja silikonittomien tuotteiden parista. Loppui iho ja päänahka ongelmat, hiuksetkin tykkää.

Alkanut syödä lisäravinteita:
Syön hiusten takia biotiinia, sinkkiä ja silicaa, tosin en ole huomannut mitään eroa hiuksen laadussa tai kasvuvauhdissa, joten ajattelin lopettaa ainakin hetkeksi pillereiden popsimisen nykyisten purkkien jälkeen.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä:
Sama homma kuin föönaamisessa, ennen suoristelin päivittäin. Nykyään koko vuoden kerrat voi laskea yhden käden sormien avulla. Yleensä käytän muotoilurautaa vain tärkeisiin juhliin, kun yleisilmettä pitää saada siistimmäksi. Vaihdoin myös vanhan suoristusrautani GHD:hen tänä keväänä, sillä halusin minimoida hiusten raaston myös niinä harvoina kertoina.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja:
Pyrin käyttämään tehohoitoa vähintään joka toisessa pesussa, eli noin kerran viikossa. Hiukseni tosin ovat parhaimmillaan CO pesun jälkeen (levitän hoitoaineen kaikkialle hiuksisiin, hieron päänahkaa ja annan vaikuttaa, jonka jälkeen huuhtelen vähitellen ha:n pois), joten muhittelun lopputuloksena on usein vain lähmäinen tukka. Onneksi olen löytänyt muutaman tuotteen jotka eivät lähmää, mutta ovat silti hoitavia.

Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn:
Olen nyt 1.5 vuotta tavoitellut omanvärisiä hiuksia takaisin, nyt värjäsin viimeksi 5 kk sitten ja tyvikasvua on havaittavissa. Ilmeisesti väriä on hankalaa saada enää lähemmäksi, joten ajattelin lopettaa värjäämiset nyt tähän. Turha nollata aina kampaajalla kasvatustulosta ja todeta kuukauden päästä jälleen että juurikasvu näkyy. Jos väri häiritsee vielä kesän jälkeen, voisi hiuksiin ottaa jotain raitoja tasoittamaan tilannetta. Muuten ajattelin vain kasvattaa vähitellen omanvärisen tukan takaisin.

Vaihtanut markettivärit kampaamovärjäyksiin:
Jos värjään, värjään kampaajalla. Luotan siihen että lopputulos on huomattavasti parempi jos en itse sählää mitään tähän päähän. Myös kampaajan ammattitaito helpottaa paljon tätä kasvatusta, ei tule tehtyä tyhmiä ja turhia juttuja jotka jälkeenpäin vain harmittavat.
Viimeksi muokannut Sassy, 18 Kesä 2011, 09:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita

Tämä oli alun perin oikeastaan sattumaa, äiti osti kampaajaltaan minulle Tigin lämpösuojaa ja sille tielle jäin, kun huomasin, että Tigi toimii tässä päässä paremmin kuin hyvin (ainakin markettituotteiden jälkeen).

Alkanut syödä lisäravinteita

Haaveilen enemmän tai vähemmän epätoivoisesti pitkistä hiuksista, joten biotiinia on tullut pari kuuria syötyä.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä

Kesällä, kun olen ollut opiskelujen takia metsässä jne, annan hiusten olla kiharalla, joskin kunnon silarit tarvitaan jottei päässä ole tunnin välein rastamöykkyjä. "Arkena" käytän rautaa yhtä paljon kuin ennenkin.

Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin

Olen oivaltanut, että hiuslaatuni nyt vaan on ohut ja helposti katkeileva ja sitä pitää nipsiä välillä. Ennen toivoin vaan, että hiukset kasvavat jos en leikkaa niitä ollenkaan, kuten monilla vahvahiuksisemmilla tutuillani.

//Edit. Lisäsin tehohoidot
Viimeksi muokannut Horros, 12 Joulu 2010, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Suurin osa noista kohdista sopi minuun.

Älyttömin noista on muuten melkeinpä nuo metalliosia sisältävät hiuslenksut. Ne pitäisi kieltää lailla! Olen täysin varma, että liian harvat tulevat miettineeksi, minkä verran nekin katkovat hiuksia ihan per päivä.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja 


Nämä ovat ehkä kaksi tärkeintä. Parempien hiustenhoitotuotteiden ja tehismuhistusten vaikutuksen huomaa tosi selvästi.

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista

Nojoo. Metalliosia sisältävät ponnarilenkit ovat jäämässä historiaan, mutta käytän silti muunlaisia koko metallisia klipsejä. En ole itse kuitenkaan huomannut mitään suurempaa katkeamisongelmaa noiden käyttökohdilla.


Hiusten värjäämisestä tai kuivaamisesta föönillä en tule luopumaan ainakaan näillä näkymin. Pidän hiuksistani värjättynä ja todennäköisesti teen sen myös jatkossa kotioloissa. Ilman föönikuivausta hiukseni eivät vaan yksinkertaisesti näytä hyvältä. Tottakai tuo vaikuttaa varmasti paljon kuntoon, mutta en mä olis yhtään iloisempi huonosti olevasta hyväkuntoisemmasta tukasta.
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Misato »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
- Vielä joitakin vuosia sitten föönailin hiukset suoriksi oikeastaan joka pesun jälkeen, nykyään pyrin välttämään kokonaan.  Pakko edelleenkin turvautua silloin tällöin fööniin, sillä hiusten kuivuminen itsestään kestää kolmisen tuntia, mutta radikaalisti olen kuitenkin pyrkinyt lämpörasitusta vähentämään.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
- Itse asiassa käyttämäni tuotteet ovat entistä edullisempia (ei enää Redkeniä, L'anzaa, Tigiä jne...), mutta ainesosiensa puolesta ehkä "laadukkaampia".  Pyrin käyttämään mahdollisimman luonnonmukaisia tuotteita ja päänahka kiittää erityisesti silikonipitoisten ja voimakkaasti hajustettujen tuotteiden välttelystä.  Käytössä myös sulfaatittomat shampoot.

Alkanut syödä lisäravinteita
- Päivittäin nappaan 1500 mg MSM:ää sekä 3 tablettia vanhaa kunnon Piimaxia.  Annos on varsin maltillinen eikä hiusten kasvunopeudessa tai kunnossa ole näkynyt mitään muutosta.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
- Noin 10 cm pätkä latvoistani on lukuisien värinpoistojen jäljiltä niin huonossa kunnossa, että pyrin muhittamaan niissä tehiksiä melkein joka pesun yhteydessä (n. 3 päivän välein), vaihdellen ja yhdistellen keratiinipitoisia sekä kosteuttavia tuotteita.

Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
- Kasvatan omaa väriäni takaisin, joten värieron tasoittamiseen ja pieneen sävytykseen riittävät suoravärit.

Merkittävimpänä tekijänä pitäisin kuitenkin pesuvälin pidentämistä.  Hiuspohjani rasvoittuu suhteellisen nopeasti, joten aiemmin pesin hiukset päivittäin.  Nykyään sinnittelen kolme päivää ja mikäli hiukset kovin ehtivät rasvoittua siinä ajassa, kiedon suosiolla huivin päähän.  Hiuslaatuni on huokoinen ja kuivahko ja ottaa helposti damagea kaikenlaisista kuivattavista käsittelyistä, joten pesuvälin pidentäminen on merkittävästi vähentänyt katkeilua ja kaksihaarasten ilmaantumista.
You and me make the whole world jealous
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Venin »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Kun hiukset oli lyhyemmät niin föönäsin ne joka pesun jälkeen. Nykyään en föönää oikeastaan ikinä. Ainoastaan jos pitää lähteä nopeasti johonkin eikä ole aikaa kuivattaa luonnollisesti.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Kun taas alkoi kasvatus niin tottakai sitä haluaa että uudet pitkät hiukset on niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista ja on paljon tarkempi tuotteissa.

Alkanut syödä lisäravinteita
Piimaxia, sinkkiä, omega kolmosta. Ainakin kulmakarvoja ilmestyy vauhdilla ja kynnet kasvaa hujauksessa ja vahvoiksi, toivottavasti pätee myös hiuksiin.

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Näitä en ole oikeastaan ikinä harrastanut muutenkaan.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Aiemmin tehohoidon käyttö oli se että pistin sen hiuksiin siksi aikaa kun hoidin suihkussa muut asiat. Nykyään annan vaikuttaa melkein joka pesussa väh. puoli tuntia.

Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
Tämä osittain, siirryin suoraväreihin ja kestoväriä tulee vain tyveen.

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Saunottua ei tule oikeastaan yhtään, lähinnä värin suojelemiseksi.
Viimeksi muokannut Venin, 12 Joulu 2010, 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Strix

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Loppunut tyystin, sekin edesauttoi että hiustenkuivain sanoi itsensä irti enkä ole liiemmin hankkinut uutta. Hyvin olen pärjännyt ilman.
Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Inci tietouden kasvaessa sitä yrittää tietää parhaiten mitä päähänsä laittaa,  sillä on oikeastaan säästänyt hinnoissa.
Alkanut syödä lisäravinteita
Olen hullu pillereitä popsiva narkomaani.
Alkanut käyttää silkkityynyliinaa
Silkkimyssyä!
Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Tämä oli helppoa, en oikein harrasta ponnareita.
Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Pitäisi melkein etsiä suoristusraudoille ja lämpörullille uusi koti.
Alkanut käyttää säännöllisesti tehohoitoja
Eikö jokainen hoito ole tehohoito?
Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
Varmaan ensimmäistä kertaa sitten lapsuusvuosten kun hiuksissa on pelkästään hennaa.
Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Pyyhettä olen pitänyt aina, yhteen aikaan vihasin saunomista joten tämä ei ollut ongelma lainkaan.
Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin
Partaterä on kaveri.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Ennen föönäsin hiukset joka päivä, mutta nyt ehkä kerran puolessa vuodessa jos sitäkään.  

Alkanut syödä lisäravinteita
Biotiinia, kalanmaksaöljyä, monivitamiinia.. Ja kyllä tulosta ehkä tullutkin. ;)

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
En ole koskaan oikeastaan edes käyttänyt sellaisia, niin tämä ei ollut suuri uhraus.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Tää on oikesti todella suuri edistys, ennen kiharsin tai suoristin joka päivä, nyt olen oppinut muotoilemaan hiukset ihaniksi ilman muotoilurautaa. En edes muista millon viimeksi kiharsin/suoristin tukkaa!

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Ennen käytin harvoin jotain Tresemmen/Garnierin tapaista silarimössöä, nyt käytän ihanan hoitavaa tehohoitoa kerran viikossa.

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Saunaan pistän aina hoitiksen ja pyyhkeen.

Kyllä hiukset on paremmassa kunnossa kuin pari vuotta sitten, ehdottomasti. Vielä olisi parantamisen varaa mutta en ota stressiä. ;D

Edit. unohdin Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita-kohdan. Eli kalliimpia kokeilin alussa, mutta nyt olen löytänyt halvat, mutta laadukkaat tuotteet iHerbistä. ;) Ei enää markettien silikonihoitiksia.
Viimeksi muokannut cenadra, 08 Heinä 2011, 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Vastaa Viestiin