Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mitä kaikkea olet tehnyt hiustesi hyvinvoinnin vuoksi? Voit valita kaikki vaihtoehdot jotka sopivat.

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
293
11%
Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
419
16%
Alkanut syödä lisäravinteita
258
10%
Alkanut käydä useammin kampaajalla
68
3%
Alkanut käyttää silkkityynyliinaa
45
2%
Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
284
11%
Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
253
10%
Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
417
16%
Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
148
6%
Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
240
9%
Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin
119
5%
Vaihtanut markettivärit kampaamovärjäyksiin
78
3%
 
Ääniä yhteensä: 2622

Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mulla oikeastaan kaikki vaihtoehdot täsmää. Joitain juttuja tulee noudatettua paremmin ja joidenkin kohdalla lipsuttua.

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Herään suosiolla aikaisin, jotta tukka ehtii kuivua ennen lähtöä luonnollisin menetelmin. Lopetin sen tosin jo kauan aikaa sitten, ennen lopullista pimahtamista. Uskoisin, että tällä on ollut suurin merkitys hiusten kunnon paranemiseen. Ulkonäön puolesta föönailua kannattaisi varmaan joskus harrastaa.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Kampaamotuotteisiin on tullut luisuttua pikkuhiljaa ja viimeisen vuoden pääasiassa kaikki käytössä olevat tuotteet ovat olleet ns. parempia kampaamotuotteita. Joukkoon mahtuvat halvemmat tuotteet ovat sitten tarkoin valittuja helmiä. Tämäkin on varmasti vaikuttanut tukan kuntoon tosi paljon, vaikka välillä täytyy kysyä että ONKO TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ?
Alkanut syödä lisäravinteita
Biotiinia olen syönyt useamman purkillisen sekä rikkiä tuli kokeiltua. Pyrin myös muuten keskittymään monipuoliseen ruokavalioon hiustenkin tähden, mutta eihän se aina onnistu. Biotiinin ansiosta hiuksia lähtee vähemmän kuin ennen ja rikkikuurin aikana hiukset taisivat kasvaa melko hyvää vauhtia.

Alkanut käydä useammin kampaajalla
Aloitin kampaajalla käymisen tukan kunnon parantamisen takia aikoinaan, vaikka aimmin olin pärjännyt kotivärjäyksillä ja tasoituksilla. Tällä hetkellä en käy usein kampaajalla kasvatusprojektien vuoksi, mutta tulevaisuudessa olisi loistavaa kyetä ylläpitämään täydellistä tukkaa säännöllisillä kampaajakäynneillä.

Alkanut käyttää silkkityynyliinaa
Olen käyttänyt satiinityynyliinaa, minkä koin liukkautensa vuoksi vähän pörröttäväksi vaihtoehdoksi. Muut ominaisuudet siinä oli kyllä niin surkeat, että tällä hetkellä tyydyn peruspuuvillaan. Katselen kuitenkin lakanaosastot aina sillä silmällä läpi, ja tarkoituksena olisi ostaa mahdollisimman sileää ja hyvää kangasta oleva tyynyliina.

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Pyrin valitsemaan mahdollisimman hellävaraiset lenksut ja ne pitää vielä laittaa mahdollisimman varovasti hiuksiin.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Mulla on ollut rauta pari vuotta, mutta olen käyttänyt sitä ehkä viidesti. Ahkeralla lämpölaitteiden käytöllä saa varmasti paljon pahaa tukalle tehtyä.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Ennen tein tehohoidon kerran kahdessa viikossa ja silloinkin aine vaikutti max. 10min. Nykyisin osaa jo kuunnella tukan tarpeita, eli tehis mahdollisimman usein!

Lopettanut hiusten kemiallisen käsittelyn
Tämä on mulla ollut pitkään tavoitteena ja aika hyvin olen saanut käsittelyjä vähennettyä. Mun tukka ottaa pahasti itseensä, jos sitä värjäilee kovin usein. Kohta kuitenkin taitaa loppua hermot ja antaudun väripurkkien vietäväksi.

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa

Ehdottomasti! Ei tulisi mieleenkään kököttää löylyissä hiukset paljaana.

Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin
Kuivat hamput pilaa koko tukan ulkonäön, turha niitä on mukana raahata.

Vaihtanut markettivärit kampaamovärjäyksiin

Tätä noudatan silloin kun on mahdollista.
Furtiva

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Mä en voinut valita noista kuin yhden vaihtoehdon, nimittäin tuon, että olen alkanut käyttää kalliimpia tuotteita :P

Hiukset mun pitäisi kyllä oppia suojaamaan saunassa, mutta jotenkin se on niin hankalaa tuhlata aina yksi pyyhe sitä varten. Kuitenkin päässä on jotain mönjää siellä saunassa, niin pyyhe likaantuu. On mulla vaikeaa ;D

Tehohoitoja alan kyllä käyttämään useammin, kunhan löydän jonkun hyvän. Tähän asti olen käyttänyt joka pesulla NG:ia, jota en pidä tehohoitona, vaan tavallisena hoitoaineena.

Pitäisi myös osata käydä siellä kampaajalla vähän useammin, mutta aina se leikkuuväli venyy ja venyy... ::) Tänään jo päätin, että ensi viikolla kun on tentti ohi, niin on pakko mennä sinne kampaajalle, vaikkei rahaa oliskaan.

Suoristusrautoja tms. olen sen sijaan alkanut käyttämään useammin, sillä ennen laitoin tukkaani jollain tämmöisillä vehkeillä ehkä kerran kahdessa kuussa, nyt pari kertaa viikossakin saatan kääntää latvoja ilmakihartimella. Yleisilme on niin paljon parempi tällöin :)
petomaani

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Näin kesää päin mentäessä meinaan tehostaa hoitoaineiden käyttöä (nimenomaan tehohoitoa kutreille ja kunnolla), kun tuntuu toi talvi ja pakkanen tehneen tukasta kuivaa ja sähköistä massaa. Nyt jo parempaan mennyt, kampaajakäynnin jälkeen varsinkin pääs taas eroon nirhakuivasta latvustosta.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Tämä on ollut ihan selkeä muutos. Annan useimmiten hiusten kuivua luonnollisesti, mikä onnistuukin ihan hyvin, koska pesen yleensä hiukset iltaisin. Jos joudun käyttämään fööniä, niin pyrin suojaamaan hiukset hyvin lämpösuojan sisältävälllä muotoilutuotteella.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Tämä on ollut Juurikasvun ansiota! Olen siirtynyt tuotemerkkeihin, joista en aiemmin ollut kuullut edes puhuttavan.

Alkanut syödä lisäravinteita
Syön aina välillä kuuriluontoisesti lisäravinteita. En usko kuitenkaan niitä erityisesti tarvitsevani, sillä ruokavalioni on mielestäni ihan kohdallaan. Pieni lisäapu silloin tällöin ei kuitenkaan liene pahitteeksi.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Olen vähentänyt näiden samoin kuin fööninkin käyttöä. Käytän suoristusrautaa enää todella harvoin ja kiharrintakin vain kuin täytyy saada hiukset todella kauniin näköisiksi todella nopeasti.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Tähän oli helppo vastata myönteisesti, sillä aiemmin en käyttänyt tehohoitoja koskaan, vaikkei mulla mitkään ihan lyhyet hiukset edes ole.  :o

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
En ole vähentänyt saunomista, mutta nykyään suojaan aina hiukset saunassa. Aiemmin suojasin hiuksiani satunnaisesti. Nyt käydessäni saunassa muhittelen usein samalla tehohoitoa, joten tämä hoituu ihan luonnostaan.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Radish
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 16:18

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Radish »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä 
En oo vuosikausiin föönannut itse hiuksiani, ainoastaan satunnaisesti kampaajalla hiuksille näytetään fööniä. Usein kävelen hiukset kosteina kampaajalta ulos ja ihan omasta tahdosta  ;).

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Oon alkanut harjoittaa Laatu Korvaa Määrän -periaatetta ja sijoitan aina pariin hyvään, kalliiseen ja laadukkaaseen hiustuotteeseen kerrallaan. Ennen kaapit saattoivat olla täynnä halpoja silikonipommeja, jotka loppujen lopuksi tulivat laadukkaita tuotteita kalliimmiksi, kun niitä sai olla ostelemassa koko ajan.
 
Alkanut syödä lisäravinteita  
Biotiinia ja Piimaxia tällä hetkellä. Heti yhden purkin loputtua on saatava toinen tilalle, oon addikti.

Alkanut käydä useammin kampaajalla 
Pyrin tässäkin säännöllisyyteen entisen satunnaisen sijasta.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä  
Käytän kiharrinta about 4 kertaa vuodessa ja silloinkin pelkkiin etuhiuksiin. Tässäkin tapauksessa käytän kiharrinta periaatteessa suoristamaan tukkaa, kun luonnonkiharaan pehkoon ei tuollasella ilmakihartimella kyllä muuta saadakaan aikaan..

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Vähintään kerran viikossa kunnon tehis + kookoksöljymuhittelut on mun nykyinen ohjenuora, josta en poikkea.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
En ole koskaan föönannutkaan - mutta en aloitakaan, vaikka kuinka mieli tekisi.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Vaihtanut markettisilikonipommit kampaamoiden tuotteisiin, jotka olen kokeilemalla todennut hyviksi. Lisäksi vaihdoin sulfaatittomaan shampooseen säästääkseni väriä ja hiuksia muutenkin.

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Näitä oli viimeksi joskus ala-asteella. Nykyään en paljon käytä ponnaria - jos käytän, se on pehmeä eikä sisällä 'ylimääräisiä' osia.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Eipä kaapista melkein muuta löydykkään  ::)

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Nykyään pyrin suojaamaan hiukset kostealla pyyhkeellä. Tosin saunominenkin on todella harvassa..  :(

Vaihtanut markettivärit kampaamovärjäyksiin
En kampaamovärjäyksiin, ainoastaan kampaamoväriin.. Elumen rocks!
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Vaiika mitä!  ;D Olen alkanut kohdella hiuksiani kaikin tavoin hellävaraisemmin, olen alkanut ostaa laadukkaita tuotteita, saunassa olen jo vuosien ajan suojannut hiukset, värjäyksiä olen vähentänyt radikaalisti, lisäravinnekuurejakin olen kokeillut ja föönattua tms. tulee tosi harvoin. Tehohoitojakin käytän useammin kuin joka toinen pesukerta..
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Catbear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 64
Liittynyt: 14 Joulu 2006, 19:59

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Catbear »

Säännöllisesti/kunnolla harjoitan seuraavia:

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Sekä kampaamotuotteet että juurikasvusta bongatut hyviksi todetut markettituotteet ovat korvanneet ennen käyttämäni Fructiksen.

Alkanut syödä lisäravinteita
Sekä minä että mies ollaan syöty biotiinia nyt pari kuukautta.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Muhittelen erinäisiä hoitissekoituksia 1-3 kertaa viikossa entisen tehohoidottomuuden sijaan.

Vähentänyt saunomista/alkanut suojata hiukset saunassa
Saunon ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin hiukset pyyhkeellä suojattuna.

Haluaisin myös vähentää föönäämistä ja kihartimien yms. käyttöä mutta en keksi miten saisin tästä tukasta ihmismäisen ilman niitä :(
MissWorld

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Enpä taida nykyään föönata hiuksia enää ollenkaan, paitsi tietenkin jos olen lähdössä jonnekkin ja oon just sitä ennen pessyt hiukset.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä 
Ennen tuli joka päivä käänneltyä latvoja, mutta nyt viimeaikoina tätä en ole tehnyt melkeenpä ollenkaan, ehkä parin kuukauden sisään muutaman kerran.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Tai no ainakin yrittänyt käyttää, mutta välillä tuppaa unohtumaan.  ::)
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Silver »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Vähentänyt käyttöä.Sillon vaan kun on pakko tai sitten ihan viime silaus kuivatuksessa.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Pitää myös paikkansa,useampaa eri merkkiä joita vaihtelevasti.

Alkanut syödä lisäravinteita
 
Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Ehdottomasti,vielä,kun pääsis ponnarista eroon.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
Mun kohdalla nyt ei voida niinkään vähentämisestä puhua,koska en oo koskaan näitä juurikaan edes käyttänyt.Sillon tällön suoristusrautaa.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Tehikset nykyään säännöllisesti.

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Suojaan saunassa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
nancy
Haiven
Haiven
Viestit: 38
Liittynyt: 05 Syys 2007, 15:08

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja nancy »

*Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Oli mulla aiemminkin kampaamosta ostettuja, mutta nyt ostin oikeesti vähän paremman merkkisiä ja niitä mitä täällä on suositeltu.
*Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Ehdottomasti, ennen tein niitä tosi harvoin.
*Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista
Aikoja sitten, kun huomasin että hiukset katkeili älyttömästi.
*Alkanut käydä useammin kampaajalla
Tää on vähän niin ja näin, leikkuuttaa pitäisi kyllä useammin ja otin nyt Elumen-värin kampaajalla, mutta jossain vaiheessa taidan alkaa tilaileen niitä itse ulkomailta.

Lilja

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Olen vältellyt vastaamista, koska viiden vuoden aikana kertynyt lista on varmaan aika pitkä enkä muista kerralla kaikkia pikku jippoja.

En ole aiemminkaan:
- föönannut
- kihartanut tai suoristanut
- hiusten kasvattamisen aikana ei vain ole tullut käytyä saunassa tai kloorivettä sisältävissä paikoissa
- latvoja ei tarvitse leikata "säännöllisesti", kun niitä hoitaa kunnolla ;D
- ja ei tod. ole varaa värjätä kampaajalla (80 €/krt tai yli)

Seuraavia olen tehnyt:
- alkanut harjaamaan hellästi paremmilla harjoilla
- pidentänyt pesuväliä
- alkanut huuhtoa suihkun päätteeksi hoitoaineet pois viileällä vedellä
- lopettanut märkien hiusten harjaamisen
- lopettanut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävien hiustarvikkeiden käytön
- alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita (luontaistuotteet & L'anza)
- korvannut tavallisen hoitoaineen tehohoidolla
- alkanut syödä lisäravinteita (soijaproteiini-isolaatti ja kylmäpuristetut kasviöljyt rules!)
- suojaan hiuksia kesällä hatulla & nutturapussilla
- suojaan hiuksia talvella pakkaselta

En ole (vielä?):
- hankkinut silkkityynyliinoja
- lopettanut hiusten värjäämistä, vaikka väri onkin vaihtunut hellempään

- päänahkaa hieron hyvin, hyvin satunnaisesti :P
Viimeksi muokannut Lilja, 04 Loka 2007, 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tristy

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Lakannut föönaamasta / vähentänyt sen käyttöä
Ennen föönasin hiukset lähes joka päivä (useimmiten tosin onneksi lämpösuojan kanssa). Nykyään föönaan ehkä kerran viikossa tai jos en ehdi odottelemaan hiusten kuivumista.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
Markettituotteitakin on käytössä, mutta laadukkaammista tuotteista on löytynyt erittäin hyviä kosteuttavia ja rakennepaikkaavia tuotteita. Muotoilutuotteet on myös pääosin olleet huomattavasti parempia kalliimmilla sarjoilla.

Vähentänyt kihartimien, suoristusrautojen ym. käyttöä
En tätä tehnyt usein muutenkaan, mutta aikaisemmin lämpösuoja saattoi jäädä kokonaan pois. Nykyään teen kiharat mielummin jollain muulla keinolla kun raudalla. Suoristusrautoja käytän vain harvoin ja sillonkin pidän huolta, että alla on kuumuudelta suojaava tuote.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
Nykyään tulee käytettyä tehistä noin kerran viikossa. Muutama vuosi sitten en käyttänyt muistaakseni koskaan.

Vähentänyt saunomista / alkanut suojata hiukset saunassa
Olen vähentänyt saunomista ja nykyään hyödynnän saunakäynnit aina muhittelemalla tehistä samalla.

Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin
Tämä kohta on mulla vielä vähän vaihteleva. Tykkään kauheasti siitä tunteesta, kun tulee parturista ja hiuksia on lyhennetty pari senttiä ja hiukset tuntuvat paksummilta ja terveemmiltä. Silti mä käyn vieläkin liian satunnaisesti leikkauttamassa latvoja. Mutta parannusta entiseen on kyllä silti tapahtunut.

Lisäksi:
-Olen vähentänyt hiussolkien käyttöä, katkovat hiuksia ihan älyttömästi. Ponnareista olen alkanut siirtymään metalliosia sisältämättömiin.
-En enää harjaa hiuksia märkinä, vaan selvitän ne hellävaraisesti harvapiikkisellä kammalla.
-Olen pidentänyt pesuväliä
-Harrastan silloin tällöin co-pesuja
-Käytän talvella pipoa
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Lakannut föönaamasta/vähentänyt sen käyttöä
- Toisin sanoen vähentänyt sen käyttöä. Föönaan nykyään 2 kertaa viikossa hiukset.

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
- Ennen käytin vain markettituoteita (sunsilk, pantene), mutta nykyään käytän markettituotteista vain XZ:ta. Toki jotkut lakat ja tällaisen ovat marketista, mutta shamppoot ja hoitoaineet ovat yleensä kampaamotuotteita.

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
- Ennen en käyttänyt koskaan tällaisia.  ;D Nykyään pyrin kerran viikossa, mutta en yleensä kerkeä niin usein.

Alkanut leikata latvoja säännöllisemmin

Alkanut käydä useammin kampaajalla

Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mitä toimenpiteitä olet tehnyt saadaksesi hiuksesi parempaan kuntoon?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Alkanut käyttää kalliimpia/laadukkaampia hiustuotteita
* Ennen en tajunnut mitään esimerkiksi inceistä tai vastaavista, nykyään ymmärrän niitä jopa hieman ja osaan vähän katsoa mitä päähäni pistän. ;D
Käytin ennen ainoastaan markettituotteita jotka ei kyllä pelkästään riitä tälle päälle. Toki käytän vieläkin joitain hyviksi havaittuja markettituotteita, mutta niiden rinnalla myös laadukkaampia kampaamotuotteita, ja hiusten kunto on kyllä parantunut huimasti! :)

Luopunut metalliosia tai teräviä kulmia sisältävistä hiuspompuloista

Alkanut käyttää säännöllisemmin tehohoitoja
* Näitä ei tullut juurikaan käytettyä ennen juurikasvua.

En vastannut tuota saunomisen vähentämistä/ hiusten suojaamista saunassa, sillä saunon tooosi harvoin, koska mulle tulee saunassa hengitysvaikeuksia. Mutta kuitenkin JOS käyn/kävisin saunassa, suojaisin toki hiukseni, mitä en varmastikkaan ennen ole tainnut tehdä.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 10 Huhti 2008, 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Vastaa Viestiin