Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ella

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Ella »

Minun silmääni vaikuttivat parhailta kakkoskuvan tummanvaalea tummuudeltaan sekä hyvänä kakkosena punaruskea, punaruskea räväkkänä ja pirteänä ja tummanvaalea taas vaikutti yhtäkkisesti luonnollisimmalta tummuustasoltaan, muistamatta nyt mikä oma värisi onkaan.  :) Värin kuitenkin helpoiten tietysti päättelee luonnossa, kun ihonväri ja olemus ovat luonnollisessa värissään, näytöt ja kuvat kun aina hieman saattavat vääristää.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Withering »

Mun suosikit ovat Kuparihko punainen ja sinimusta  :)
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Waude!! Sähän olet monia värejä uskaltanut koittaa!!!
Parhaiten mielestäni sulle sopivat kuparihko punainen tai  eka kuvan vaalea (tosin vähän tummempana kuin nyt näytti kuvassa olevan).
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Mä tykkäsin eniten tummahkosta vaaleasta, vaaleasta oranssista ja vaaleampaa ruskeaa-väristä. Elikkäs nämä pukee parhaiten sun kasvoja (ja tykkäilen myös tosi paljon irc-gallerian kuvan oranssista(?). Se kuva missä lukee "I am thrist spearheaded hunger"):

http://img.photobucket.com/albums/v206/ ... ranssi.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v206/ ... ruskea.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v206/ ... leahko.jpg

En tiedä kuinka räväkkä tuo vaalea oranssi on oikeasti ollut, mutta kuvassa se ei ainakaan hypänny pahasti silmään. Ylipäänsä jotain vastaavaa tummuus/vaaleusastetta noiden kanssa.

Mutta taas joku tumma ruskea tms. on hiukka tunkkaisen oloinen sun ihoon nähden. Kuparihko punainen taas ei miellyttänyt mun silmään, sillä silloin mun silmille hyppää se väri liialla räväkkyydellä ja taas joku vähemmän räväkkä väri antaa tilaa sun kasvonpiirteille enemmän.

Ja ehkäpä ihan kaikista vähiten tykkäilen nykyisestä blondista, mutta tähän mielipiteeseen voi suhtautua varauksella, sillä mun mielestä se väri ei sovi juuri kenellekkään  :) Mutta kaiken kaikkiaan sua pukee tosi hyvin monet värit, joten sanoisin, että mieti ennemmin, mistä tykkäät kuin että mikä sopii, sillä upealta näytät joka tapauksessa  ;)
Viimeksi muokannut Magdalena, 23 Loka 2006, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Fry

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Fry »

Nuo kaikki sopivat sulle aivan älyttömän hyvin, mutta mun silmää miellyttivät eniten tuo nykyinen vaaleahko ja kuparihko punainen  :)
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Fry kirjoitti: Nuo kaikki sopivat sulle aivan älyttömän hyvin, mutta mun silmää miellyttivät eniten tuo nykyinen vaaleahko ja kuparihko punainen  :)
Täysin samaa mieltä. Tuo kuparihkon punaisen sävy kyllä IHANA!

Sulle kyllä näyttäisi sopivan melkein mikä vaan, joten valinnan varaa löytyy ja ehkäpä just siitä syystä myös valinnan vaikeutta.  :)
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja tenn »

Kuparihko punainen oli mun suosikki ja otsiksella! Kaikki sopii kyllä erittäin hyvin, myös tuo nykyinen vaalea :)
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja salute »

Tuo ensimmäinen väri, platinanvaalea sopii mielestäni harvoille. Jos kuuluu niihin, on tavallaan sääli pitää muita värejä.  :) Tummanruskea ja musta pukevat myös hyvin. Mutta parhaan lopputuloksen aikaasaamiseksi tummalla tukalla, näkisin sulla myös tummiksi värjätyt kulmakarvat. Siksi olisin noista väreistä kaikista eniten tuon vaalean kannalla.
Minä(kään) en niinkään perusta värinanalyyseistä, ja pidän kalpeudesta. :)

P.S. Mena Suvarin kuvien käyttö ominasi ei ole suotavaa ;) :D
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Ninamia »


Mäkin kannatan kuparihko punaista ja ensimmäistä vaaleaa.

^Mä mietinkin että kenen näköinen mutta Mena Suvarihan se on.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Hanzku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 435
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:47

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Hanzku »

Tuttu tunne tuo päättämisen vaikeus! Mulla on jo pari tummempaa väriä varastossa, vaikka muka päätin että blondina pysyn kun nyt blondiksi vaihdoin.  ::)

Tuo vaalea näyttää kyllä musta parhaimmalle. Mutta kupari ja tumma ruskea näytti kans hyvältä. :D
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Kivasti tullut kyllä vastailuja. :) Kiitoksia kaikille. Vaalea ja kuparinpunainen tuntuivat saavan eniten kannatusta. Harmi että molemmat tuntuvat vähän plaahilta nyt. :D
*sade* tuolla kyllä taisi keksiä ongelmani tämän vaalean kanssa, kun sitten kuitenkin haluais enemmän kontrastia kasvoihin..

^ Ei ole helppoa tämä hiusvärin päättäminen. Olisi tietenkin helppoa vaan pysyä jossain, mutta kun kaikissa ongelmansa.
No, kysely joka tapauksessa oli vaan suuntaa antava, ja yritän varmaan pysyä tuossa vaaleassa. Mennyt ihan tarpeeksi rahaa ja aikaa ja tukkaa tuohon jo. Ja muutenkin, muistaakseni varmaan sanoin parille tutulle, että mua saa löydä jos edes harkitsen värin vaihtamista tän jälkeen. ::)
salute kirjoitti: P.S. Mena Suvarin kuvien käyttö ominasi ei ole suotavaa ;) :D
Hitto jäin kiinni. ;D
Kiitos.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja marenki »

Multa menee pojot tummalle punaiselle. Yhdyn samaan kuin muutkin, miten ihmeessä sulle voi sopia kaikki värit!  :D
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mä olen erilainen muori ja pidin eniten tuosta luonnollisesta ruskeasta. ;D

http://img.photobucket.com/albums/v206/ ... ruskea.jpg
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Mäkin tykkäsin tosta eniten ja sulle sopi älyttömän hyvin se otsis. :)
Vastaa Viestiin